Symptomen net na ovulatie?
zondag 5 mei 2019 om 21:09
1 48 64 minuten
Goede avond,
Ik heb een zeer onregelmatige cyclus. Dan weer 4 weken, dan 7 weken, dan weer 5 weken ed.
Zit nu op 3 weken na de laatste menstruatie.
Ik denk dat ik vorige week vlak voor het weekend (donderdag) mijn ovulatie heb gehad. Had meer afscheiding , voelde een lichte pijn links onderin mijn buik, had vreselijk veel zin en de het voelde alsof hij echt tegen de baarmoeder kwam (pijnlijker dan normaal)
Nu heb ik sinds gister pijnlijke tepels , al 2 dagen zuurbranden en ben ik vooral in de avond misselijk.
Misschien houdt mijn lichaam me voor de gek en ik weet ook niet of je zo snel na de ovulatie al iets kunt merken. Vandaar dat ik deze vraag stel.
Wie van jullie had net na de ovulatie al symptomen en wat voor symptomen waren dat ?
Goede avond,
Ik heb een zeer onregelmatige cyclus. Dan weer 4 weken, dan 7 weken, dan weer 5 weken ed.
Zit nu op 3 weken na de laatste menstruatie.
Ik denk dat ik vorige week vlak voor het weekend (donderdag) mijn ovulatie heb gehad. Had meer afscheiding , voelde een lichte pijn links onderin mijn buik, had vreselijk veel zin en de het voelde alsof hij echt tegen de baarmoeder kwam (pijnlijker dan normaal)
Nu heb ik sinds gister pijnlijke tepels , al 2 dagen zuurbranden en ben ik vooral in de avond misselijk.
Misschien houdt mijn lichaam me voor de gek en ik weet ook niet of je zo snel na de ovulatie al iets kunt merken. Vandaar dat ik deze vraag stel.
Wie van jullie had net na de ovulatie al symptomen en wat voor symptomen waren dat ?
zondag 5 mei 2019 om 21:23
Ja zeker, al zijn ze al wat ouder. Ik voelde het altijd wel heel goed aan, dat ik eigenlijk dacht, dit kan niet missen. Maar weet ook dat mijn lichaam me ook behoorlijk voor de gek kon houden. Lastig dusMarigold1986 schreef: ↑05-05-2019 21:21Hee, ik lees net dat je al moeder bent. Hoe ging dat bij jou bij je eerdere zwangerschappen dan? Kun je dáar geen wijsheid uit halen? Weet je nog hoe je je toen voelde?
zondag 5 mei 2019 om 21:29
Ja zéker lastig. Ik herken het voor de gek houden van je lichaam. Toen ik probeerde zwanger te worden heb ik ook momenten gehad dat ik me zó anders voelde en zeker wist dat het raak was. Nou mooi niet dus...
zondag 5 mei 2019 om 22:33
Ik heb het gehad. Direct symptomen, echt na een paar dagen al. Ik wist ook direct dat ik zwanger was, ook al moesten we nog 2 weken wachten met testen.
Maar dat zijn symptomen die niet van het zwangerschapshormoon komen maar van progesteron die wat hoger is dan anders bijvoorbeeld. En dat kun je ook hebben als je niet zwanger bent.
Maar dat zijn symptomen die niet van het zwangerschapshormoon komen maar van progesteron die wat hoger is dan anders bijvoorbeeld. En dat kun je ook hebben als je niet zwanger bent.