Symptomen net na ovulatie?

05-05-2019 21:09 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
 1   48   64 minuten     

Goede avond,

Ik heb een zeer onregelmatige cyclus. Dan weer 4 weken, dan 7 weken, dan weer 5 weken ed. 

Zit nu op 3 weken na de laatste menstruatie.
Ik denk dat ik vorige week vlak voor het weekend (donderdag) mijn ovulatie heb gehad. Had meer afscheiding , voelde een lichte pijn links onderin mijn buik, had vreselijk veel zin en de het voelde alsof hij echt tegen de baarmoeder kwam (pijnlijker dan normaal)

Nu heb ik sinds gister pijnlijke tepels , al 2 dagen zuurbranden en ben ik vooral in de avond misselijk.

Misschien houdt mijn lichaam me voor de gek en ik weet ook niet of je zo snel na de ovulatie al iets kunt merken. Vandaar dat ik deze vraag stel.
Wie van jullie had net na de ovulatie al symptomen en wat voor symptomen waren dat ?
Nee, zo snel kun je echt geen symptomen hebben, de innesteling heeft waarschijnlijks nog nauwelijks plaatsgevonden (5-9 dagen na de bevruchting). Rustig afwachten, maar weer :)
Succes, hoop dat het raak is voor je.
Dat kunnen ook de symptomen zijn van ongesteld worden. Toen ik zwanger was, had ik gewoon alle klachten van ongesteldheid... Had het totaal niet verwacht. Had buikpijn, huid speelde op, was chagrijnig...

Hoe dan ook, ik duim voor je dat je zwanger bent!!!
Hee, ik lees net dat je al moeder bent :). Hoe ging dat bij jou bij je eerdere zwangerschappen dan? Kun je dáar geen wijsheid uit halen? Weet je nog hoe je je toen voelde?
Marigold1986 schreef:
05-05-2019 21:21
Hee, ik lees net dat je al moeder bent :). Hoe ging dat bij jou bij je eerdere zwangerschappen dan? Kun je dáar geen wijsheid uit halen? Weet je nog hoe je je toen voelde?
Ja zeker, al zijn ze al wat ouder. Ik voelde het altijd wel heel goed aan, dat ik eigenlijk dacht, dit kan niet missen. Maar weet ook dat mijn lichaam me ook behoorlijk voor de gek kon houden. Lastig dus
Anewlife schreef:
05-05-2019 21:23
Ja zeker, al zijn ze al wat ouder. Ik voelde het altijd wel heel goed aan, dat ik eigenlijk dacht, dit kan niet missen. Maar weet ook dat mijn lichaam me ook behoorlijk voor de gek kon houden. Lastig dus
Ja zéker lastig. Ik herken het voor de gek houden van je lichaam. Toen ik probeerde zwanger te worden heb ik ook momenten gehad dat ik me zó anders voelde en zeker wist dat het raak was. Nou mooi niet dus... :lol:
Ik voelde het alle keren al snel, wist eigenlijk wel zeker dat ik zwanger was en dat klopte ook. Maar zo snel als bij jou, dat kan volgens mij niet.
Ik heb het gehad. Direct symptomen, echt na een paar dagen al. Ik wist ook direct dat ik zwanger was, ook al moesten we nog 2 weken wachten met testen.

Maar dat zijn symptomen die niet van het zwangerschapshormoon komen maar van progesteron die wat hoger is dan anders bijvoorbeeld. En dat kun je ook hebben als je niet zwanger bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven