Tabletten zwanger worden
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:07
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:16
Ik zou inderdaad minimaal vier weken van tevoren beginnen met slikken, dan weet je zeker dat je foliumzuurniveau hoog genoeg is mocht je direct zwanger raken. De baby heeft dat juist in de eerste weken het meest nodig.
Een zwangerschapsmulti bevat inderdaad alle voedingsstoffen die jij zelf en de baby nodig hebben, dus veel meer dan alleen foliumzuur. Je kunt deze door blijven slikken van het moment dat je begint met zwanger worden totdat je stopt met borstvoeding geven. Ik slik zelf Prenatal Nutrients van Solgar, i.c.m. Omega-3 Extra Strength (visolie, sowieso altijd goed voor je), dat schijnt een hele goede te zijn, maar is wel prijzig. Van de drogist zullen ze ook prima zijn.
Veel plezier met proberen!
Een zwangerschapsmulti bevat inderdaad alle voedingsstoffen die jij zelf en de baby nodig hebben, dus veel meer dan alleen foliumzuur. Je kunt deze door blijven slikken van het moment dat je begint met zwanger worden totdat je stopt met borstvoeding geven. Ik slik zelf Prenatal Nutrients van Solgar, i.c.m. Omega-3 Extra Strength (visolie, sowieso altijd goed voor je), dat schijnt een hele goede te zijn, maar is wel prijzig. Van de drogist zullen ze ook prima zijn.
Veel plezier met proberen!
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:30
vanwege deze reden:
http://www.ggznieuws.nl/h ... isme-te-kunnen-voorkomen/
ben ik 3 maanden voor het zwanger worden een dosis van 600 microgram foliumzuur gaan slikken.
http://www.ggznieuws.nl/h ... isme-te-kunnen-voorkomen/
ben ik 3 maanden voor het zwanger worden een dosis van 600 microgram foliumzuur gaan slikken.
dinsdag 11 augustus 2015 om 13:35
Bedankt voor de tips. Lees overal zo veel wisselde tips. Ben in januari gestopt met de pil en nu aan het kijken wat te slikken voor we beginnen.
Cyclus is niet echt stabiel en kijk nu aan de hand van ovulatietesten wanneer we aan de slag kunnen. Hoe deden jullie dat? Afgelopen week ongesteld geweest maar was acht dagen erder dan ik had verwacht. Dus best lastig om dan juist te prikken. Of gewoon maar om de dag seks ofzo?
Cyclus is niet echt stabiel en kijk nu aan de hand van ovulatietesten wanneer we aan de slag kunnen. Hoe deden jullie dat? Afgelopen week ongesteld geweest maar was acht dagen erder dan ik had verwacht. Dus best lastig om dan juist te prikken. Of gewoon maar om de dag seks ofzo?
carpe diem
dinsdag 11 augustus 2015 om 13:39
Wij deden het wanneer we zin hadden. Wel hield ik een beetje bij wanneer ik ong mijn eisprong had door te temperaturen.
Dit omdat ik heel onregelmatig was. Wilde mijn cyclus leren kennen.
Kreeg kramp, dacht eisprong en toen ovulatietest gedaan en die bevestigde mijn antwoord.
Toevallig hadden we zin die dag erna.
Het moet leuk blijven, seks om echt zwanger te worden dus op comando kan altijd nog mocht het niet lukken.
Dit omdat ik heel onregelmatig was. Wilde mijn cyclus leren kennen.
Kreeg kramp, dacht eisprong en toen ovulatietest gedaan en die bevestigde mijn antwoord.
Toevallig hadden we zin die dag erna.
Het moet leuk blijven, seks om echt zwanger te worden dus op comando kan altijd nog mocht het niet lukken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.