Tarwekiemolie

10-06-2018 22:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nieuwsgierig naar ervaringen die jullie hebben met tarwekiemolie. Ik heb een onregelmatige cyclus (28-33-31-28-30-26). Ik las dat tarwekiemolie dit enigszins kan beïnvloeden maar ik wil het vooral proberen vanwege de positieve effecten op het innestelen. Ik lees ook de negatieve ervaringen en die schrikken mij ook wel een beetje af. Maar ik ga het toch proberen.

Mijn belangrijkste vraag: op welk moment in mijn cyclus begin ik met het slikken van de capsules? Meteen dag 1 of pas na mijn eisprong?

Ik hoor graag jullie mening en ervaringen!
Tarwekiemolie is gezonde voeding, net zoals andere oliën zoals olijfolie, walnootolie en lijnzaadolie.

Het wordt snel rans. Als je een zak tarwekiemen koopt dan moet je die vrij snel leegeten. Is goed te eten; smaakt naar brood.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geen ervaring met tarwekiemolie, maar jij hebt geen onregelmatige cyclus hoor.

Een onregelmatige cyclus daar zitten meer dan max 4 dagen variatie in. Mijn cyclus de afgelopen maanden waren: 51, 44, 37, 33, 46.

Dus maak je niet te druk. Je hebt een voorbeeldige cyclus. Je lichaam is natuurlijk geen atoomklok.
Ik zou een moord doen voor zo’n cyclus en vind dit niet onregelmatig hoor.
Als je het toch wilt gebruiken; kan volgens mij de hele cyclus door maar in ieder geval vanaf de eisprong.
Dank voor jullie reacties. Ik vind eigenlijk dat je onregelmatig bent als je cyclus steeds wisselt, ook al is het maar met een paar dagen. Regelmatig is steeds hetzelfde en dat is het niet. Maar ik begrijp dat dit voor jullie peanuts is vergeleken met jullie cyclussen. Sorry daarvoor!
Eef-1-9-8-8 schreef:
14-06-2018 22:33
Dank voor jullie reacties. Ik vind eigenlijk dat je onregelmatig bent als je cyclus steeds wisselt, ook al is het maar met een paar dagen. Regelmatig is steeds hetzelfde en dat is het niet. Maar ik begrijp dat dit voor jullie peanuts is vergeleken met jullie cyclussen. Sorry daarvoor!
Volgens de fertiliteit arts was het bij pas onregelmatig te noemen vanaf uitschieters boven de 35 dagen (bij mij helaas ook aan de orde geweest)
Jou cycli zijn heel netjes.

Ik ben zelf voorzichtig met dingen als tarwekiemolie, omdat je baarmoederslijmvlies ook te dik kan worden waardoor een innesteling moeilijk word

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven