Test werkt niet
dinsdag 24 juli 2018 om 14:37
Welke is aan te raden? Ik heb nu 2x die van de kruitvat geprobeerd. Die werkte voorheen wel, maar nu dus niet
dinsdag 24 juli 2018 om 14:44
ja, als je ze gebruikt hebt doen ze het niet meer natuurlijk
maar ook geen controlestreep dus? Helemaal niks?
weet je zeker dat je ze juist gebruikt?
En probeer anders de testen van de action, de etos of een duurdere clearblue
dinsdag 24 juli 2018 om 14:50
Ik ben altijd tevreden geweest over die van de action, kosten weinig en werkte prima. Maar dus wel met een bekertje en niet direct op plassen omdat dan de kans groter is dat je geen geldige uitslag krijgt.
dinsdag 24 juli 2018 om 21:22
Die vertrouw ik ook voor geen ruk. Zijn ook niet meer wat het waren hoor. In januari positief getest. Gewoon echt een knal de la knal streep. Ik helemaal in paniek maar enigzins ook in de wolken met me broek halverwege naar me man toegesneld. Blij dat we waren. Volgende dag een CB gedaan en blanco. Gewoon blanco. Hup naar de huisarts en geen HCG toen weer testen gedaan want wat was ik onzeker heb echt alles geprobeerd. Predictor, Kruidvat, CB weer allerlei werd gewoon gek en gewoon echt niet zwanger. En toen ongesteld.. Ja leuk die actions. Je zou maar in de medische molen zitten zei ik toen.. wordt je blij gemaakt met een dooie mus.YellowLemonTree schreef: ↑24-07-2018 14:50Ik ben altijd tevreden geweest over die van de action, kosten weinig en werkte prima. Maar dus wel met een bekertje en niet direct op plassen omdat dan de kans groter is dat je geen geldige uitslag krijgt.