Tips 'babymoon' gevraagd!

12-02-2014 19:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week gaan vriend en ik nog even lekker een lang weekend weg met z'n tweetjes naar Zuid-Limburg. Nu ben ik aan het bedenken wat we eigenlijk kunnen gaan doen. De hele dag door een stad slenteren trek ik niet meer, sauna is ook niet ideaal meer, dus wie heeft er goede tips? Ik ben dan overigens bijna 30 weken zwanger.

Alvast bedankt!
Leuk wij zijn in Valkenburg geweest toen ik zes maanden was. Ging van grot naar koffie naar grot, was erg leuk.
Thermae 2000 lijkt me ook fijn, daar heb je meer dan alleen sauna's.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Toen ik 25 weken zwanger was zijn we ook naar Valkenburg geweest. Sauna vond ik juist heerlijk! Verder dagje Maastricht, inderdaad de grotten bekijken.. Kan ook allemaal op een rustiger tempo. Wij hadden ook nog een dagje fietsen gehuurd, was heerlijk! Zelfs nog geprobeerd om de Cauberg op te komen maar dat was niet gelukt (anders waarschijnlijk ook niet maar nu had ik een excuus )
Naar de bioscoop? Kan ik me prima mee vermaken, ook echt wel twee keer op een dag.

En dan verder fijn samen eten en relaxed een beetje rondwandelen voor zover dat nog wil en dan een fijn, luxe hotel nemen zodat je nog een massage kunt doen ofzo.
Ik twijfel dus heel erg over de sauna... Normaal kan ik ook al niet te lang in de sauna zitten want ik krijg het al gauw te heet, maar er Thermae heeft natuurlijk meer dan sauna's. Dat is ook wel weer zo. Ik vind het wel heerlijk, een dagje sauna.

Valkenburg klinkt leuk!
Ik zou niet naar Thermae gaan, maar naar de Carolus Thermen in Aken, echt stukken fijner en veel baden etc. Ik vind Thermae zo propperig en onhandig met een gedeelte bloot en een gedeelte niet.

Ik fietste nog prima tijdens de zwangerschap, dus misschien kun je een fiets huren en lekker gaan fietsen, richting Kanne bijvoorbeeld of Eijsden, dat is lekker plat. Ik had zelf wat minder zuurstof tijdens mijn zwangerschap, dus heuvels zou ik vermijden.

Ik weet niet of je een auto bij je hebt, maar een bejaardentochtje door de Limburgse heuvels is ook. Op zondagochtend is er een leuke markt in Aubel, België en de rit erheen is al heel mooi.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Thnx voor de tip Belle73! Die markt ga ik even opzoeken en de sauna ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven