Tips 'babymoon' gevraagd!
woensdag 12 februari 2014 om 19:43
Volgende week gaan vriend en ik nog even lekker een lang weekend weg met z'n tweetjes naar Zuid-Limburg. Nu ben ik aan het bedenken wat we eigenlijk kunnen gaan doen. De hele dag door een stad slenteren trek ik niet meer, sauna is ook niet ideaal meer, dus wie heeft er goede tips? Ik ben dan overigens bijna 30 weken zwanger.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
woensdag 12 februari 2014 om 21:14
Toen ik 25 weken zwanger was zijn we ook naar Valkenburg geweest. Sauna vond ik juist heerlijk! Verder dagje Maastricht, inderdaad de grotten bekijken.. Kan ook allemaal op een rustiger tempo. Wij hadden ook nog een dagje fietsen gehuurd, was heerlijk! Zelfs nog geprobeerd om de Cauberg op te komen maar dat was niet gelukt (anders waarschijnlijk ook niet maar nu had ik een excuus )
woensdag 12 februari 2014 om 21:21
woensdag 12 februari 2014 om 21:21
woensdag 12 februari 2014 om 21:51
Ik zou niet naar Thermae gaan, maar naar de Carolus Thermen in Aken, echt stukken fijner en veel baden etc. Ik vind Thermae zo propperig en onhandig met een gedeelte bloot en een gedeelte niet.
Ik fietste nog prima tijdens de zwangerschap, dus misschien kun je een fiets huren en lekker gaan fietsen, richting Kanne bijvoorbeeld of Eijsden, dat is lekker plat. Ik had zelf wat minder zuurstof tijdens mijn zwangerschap, dus heuvels zou ik vermijden.
Ik weet niet of je een auto bij je hebt, maar een bejaardentochtje door de Limburgse heuvels is ook. Op zondagochtend is er een leuke markt in Aubel, België en de rit erheen is al heel mooi.
Ik fietste nog prima tijdens de zwangerschap, dus misschien kun je een fiets huren en lekker gaan fietsen, richting Kanne bijvoorbeeld of Eijsden, dat is lekker plat. Ik had zelf wat minder zuurstof tijdens mijn zwangerschap, dus heuvels zou ik vermijden.
Ik weet niet of je een auto bij je hebt, maar een bejaardentochtje door de Limburgse heuvels is ook. Op zondagochtend is er een leuke markt in Aubel, België en de rit erheen is al heel mooi.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin