Tips tegen voorweeën

16-01-2015 21:47 64 berichten
Wellicht is hier al een topic over, kan het alleen niet zo 123 vinden.

Momenteel ben ik 38+5 weken en heb sinds gisteravond ontzettende last van voorweeën. Kon alleen nog maar slapen op mn rechterzij(plat liggen en linkerzij moest ik niet eens proberen of de pijn begon weer).

Vandaag ook weer de hele dag last van gehad, na een tijdje zitten of staan komt er weer een wee opzetten, lig nog net niet te huilen van de pijn.

Heb een warme douche geprobeerd, maar zijn er nog meer tips die wellicht de pijn iets kunnen verlichten?
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Leuk om je update te lezen!
Alle reacties Link kopieren
Jeeej! Van harte gefeliciteerd! Ik vond het al verwacht stil ineens.
Goed nieuws, gefeliciteerd!!
Haha jaa. Moet wel eerlijk toegeven dat ik de vk heb gebeld met 'ik heb nh weeën die om de 5 minuten komen' niet zo maar ze kwam wel gelijk.

Bedankt voor jullie felicitaties en tips!
Oh daar heb ik ook over gelogen hoor, maar ik hield het echt niet meer en zat toen al op 4cm, bleek.
Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je zoontje er is.

Peaches100, hoe is het bij jou?
Gefeliciteerd wat een leuk nieuws!!! Geniet ervan.

Hier geen touw aan vast te knopen.. Dan is t weer rustig en dan denk ik weer dat t gaat beginnen. Sinds een uurtje of 7 verlies ik wel een soort van melkachtige substantie maar dan wat dunner (sorry voor de info), vruchtwater? Ik zit nu nog aan de toastjes dus zo'n vaart zal t nog wel niet lopen haha
Spannend peaches
Is er al wat gebeurd peaches?

Dikkie hoe is het nu met je dochter?
Niet zo best noespoes ze heeft gisteravond en vannacht al haar sondevoeding uitgespuugd en vanmorgen nog eens een dikke diarree luiers erachter aan. Ze is dan ook weer afgevallen van 8669 naar 8515 gram, mogen ook vandaag niet naar huis. Wel wilde ze net zelf iets drinken dus dat is wel een klein lichtpuntje.

Ik had het met de zuster erover dat het vreemd is dat haar lichaam de voeding niet opneemt, daar wordt ze nu ook voor onderzocht. En de arts komt zo ook naar haar longen luisteren want ze zit behoorlijk vol.
Ach jee, wat vervelend dikkie. Heel veel sterkte en beterschap voor je dochter. Dat het maar snel beter mag gaan.
Hai dikkie

hoe is het met je dochter? Is ze inmiddels alweer lekker thuis bij jullie?
Hoi Noespoes ze is sinds vanmiddag weer lekker thuis. En ze heeft mij toch gebunkerd met eten haha alsof ze een week niet gegeten heeft, klopt ook wel ze heeft alleen sondevoeding gehad. Wel warm eten erbij maar ze zat zo vol van die sonde iedere keer. Ze is ook weer wat aangekomen.

Onderzoek uitslagen horen we donderdag hoop ik, dan moet ze ook weer voor controle naar de kinderkliniek.

Hoe is het bij jou Noespoes alles nog rustig?
Wat heerlijk voor je dat ze weer terug is en ook weer begint aan te komen. hopelijk zijn de uitslagen ook positief!😊

Met mij gaat alles weer z'n gangetje. Kleine man slaapt goed door en wordt alleen wakker als hij honger heeft. Ik begin me ook weer steeds beter te voelen😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven