TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Misschien een beetje rare vraag, maar voelen jullie ook wel eens de baarmoedermond om te kijken of je ovuleert? Ik heb het deze keer namelijk eens gedaan en ik voel nu wel dat mijn baarmoedermond is gezakt ten opzichte van maandag. Dat zou inhouden dat mijn vruchtbare periode nu klaar is. Dat kan wel kloppen.

Iemand ervaring hiermee?
@groenegeitensok: ik heb dat wel eens gedaan. Het is wel belangrijk dat je het 1xop een dag doet en elke keer op dezelfde tijd. De stand veranderd vaak op een dag.

Ovuleren moet je baadmoedermond zo zacht zijn als je oorlel en openstaan.

@hier: wordt er heel onzeker van. Vandaag wat veegjes bloed gehad wat begon met lichtrose. Heel de avond krampen en rugpijn maar gelukkig nog niks doorgezet.

Ben zo bang dat het doorzet in een menstruatie. Dat zou dus betekenen dat mijn lutuale fase te kort zou zijn (dit was mijn eerste cyclus ook zo)

Hopelijk zijn mijn zorgen voor niks en zet het niet door en is het een innestelingsbloeding.

Ondertussen ook nog een bijholteontsteking bleh!

Trusten allemaal
He meiden

Kroos, wat jammer dat je even stopt. Hoop dat je het verlies kunt verwerken meid.

chocoladeletter, vind ik echt knap als je zo lang kunt wachten met testen!

lady, hoe gaat het nu?

groenegeitensok, euh nee heb nog nooit gevoeld aan mijn baarmoeder :-)

Summer, hoe gaat het? Weet neit of je tarwekiemolie slikt maar dat kan ook helpen om je luteale fase te verlengen. Hoe lang is je lf?

Ego

Nog 1 dag wachten op de echo. Gister voelde ik me prima en heb het hele huis gedaan en de boodschappen enz. Daarna wel misselijk. Vannacht wakker geworden van de misselijkheid en nu nog steeds. Ben benieuwd morgen. Als het hartje klopt en alles goed is willen we het morgen wel aan de kinderen vertellen. Of zouden jullie dat nog niet doen? Ze zijn 9 en 7.
@cupcakegirl: hier gaat het wel. Nog wel erge onderrugpijn. Vannacht wat oud bruin en net weer een veegje rood. Ik word er heel erg onzeker van. Ben bang dat het toch weer een menstruatie is.

Ik slik sinds deze maand tarwekiemolie. Als dit een menstruatie is was mijn lutuale fase 7 dagen. Misschien toch maar eens een bezoekje naar de huisarts brengen als het doorzet..
Summer wat vervelend die onzekerheid.

Ik ben zo labiel als de pest. Had ik vorige maand ook maar toen later in de cyclus. Ga zo even de boel soppen, daar knap ik meestal wel van op, hahaha!
Cupcakegirl, als je ook nog de combitest gaat doen en bij evt. Slecht nieuws de zwangerschap zou afbreken zou ik nu nog niks tegen je kids vertellen: je kan van kinderen wel vragen nog niks op scool te vertellen, maar waar het hart vol van is!
@Jemida, wat gek! Ik weet ook niet hoe het moet dan. Maar wij hebben inmiddels iemand uit Rijssen gevonden die voor ¤900 alles doet (spack spuiten) inclusief voorrijdkosten, afplakken en materiaal. Dit voor 200m2 dus goede prijs!!

@Kroos Heel begrijpelijk zeg, wat een verdriet moeten jullie hebben. Heel veel sterkte de komende tijd, vreselijk! Neem je tijd en meld je maar weer als je er aan toe bent! Dikke

@Lady Ooh wat spannend, nog niet ongesteld geworden?? En morgen testen? Ik hoop weer op een zwangere!!

@Summer Nee, wat naar! Ik snap je onzekerheid. Ik heb ook 2 rondes een luteale fase gehad van 7 dagen (nu afwachtend in ronde 5) Maar ik ben erg aan het ontpillen dus ik wijt het daar aan. Andere rondes was het tussen de 14 en 18 dagen. Kan geen kwaad de huisarts even te bellen, al is het alleen ter geruststelling. Is het inmiddels doorgezet? Zou ook een innestelingsbloeding kunnen zijn hoor.

@Cupcake De misselijkheid is in ieder geval een goed teken hihi. Spannend voor jullie. Ga vooral genieten morgen, dan is het ECHT! Veel plezier samen!

@Groenegeitensok Geen ervaring hiermee, sorry.

Hier eindelijk weer even rust! Ik zat middenin tentamens en studiestress. Nu klaar hiermee en afwachten. Heel goed gevoel over dus komt goed! Ik moet as woendag ongesteld worden, athans als mijn LF 14 dagen is. DIt is ook weleens 18 dagen geweest dus wil niet eerder testen dan dat weekend erop, dan ben ik echt overtijd zeg maar. Dat zou betekenen dat as we speak een eventuele innesteling kan zijn.

Ik voel sinds gisteren wel druk op mijn onderbuik en nu een paar dagen een iets gevoelige linkerborst. Laten deze dingen gelinkt kunnen worden aan zwangerschap en menstruatie, lekker fijn hahaha. Ik heb nog steeds het idee dat het deze ronde niet is gelukt dus ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden.

Kan het nog steeds goed loslaten, fijn zeg! Vandaar dat ik wat minder actief ben (was op het wachtbankje wel anders hihi)
@suikerklontje: nou nee niet helemaal.. Vind het zo moeilijk te beoordelen. Gisteren wat veegjes bloed. Vanacht voor de zekerheid een tampon in gedaan en daar zat een beetje aan (helft ongeveer) vanochtend niks, middag tampon in gedaan nadat ik weer veegjes had. 1 x verwisseld. Uurtje of 3 vanmiddag alleen maandverbandje gedaan, dat ging tot net. Voelde weer een beetje. Dus echt doorzetten?? Kweet niet.. Normaal moet ik m'n tampon toch wel enkele keren per dag verwisselen.

Heb wel wat krampen en onderrugpijn.

Dus ik voel me heel onzeker. Ik beschouw het maar als een menstruatie en ik test voor de zekerheid woensdag nog wel. Dan is mijn nod net zoals de jouwe :-))

Huisarts was heel lief. Kon me niet geruststellen. Dus heeft me doorverwezen. Hij vond het niet verontrustend klinken. Eerste jaar kan alles nogal onregelmatig zijn zei hij.

Dus maar weer afwachten. Elk moment hoop ik dat het vloeien stopt en ik as week positief test.. Maar ik schat die kans nu erg klein in

@cupcakegirl: hoe gaat het nu met je misselijkheid? Veel plezier morgen
@suikerklontje: spannend voor jou trouwens!!

Heb je ook korte lutuale fases gehad ja? Dat kan dus ook gewoon weer rechttrekken?
Suikerklontje. Heet die man uit Rijssen M.B.?

Ik heb me vergist. Onze muren zijn bij elkaar 295m2. Volgens mij schreef ik vorige keer 195m2.

Maar fijn dat jullie iemand hebben gevonden!

Bij ons zijn de 1e en 2e verdieping nu gespoten. Beneden doet hij pas als de tegels en de keuken er in zitten. Vandaag flinke tegenvaller, de tegelvloer zou gelegd worden maar de vloer was niet egaal. Konden we even ¤550,- extra aftikken en ze kunnen maandag pas verder. Ook moesten de mannen die de badkamer en toilet maken nu naar huis omdat er niemand meer op mocht lopen. Echt een verloren dagje dus.

Wel 1 groot voordeel is dat ik nu goede afleiding heb. Denk er deze ronde stukken minder aan. Ik moet nog een week tot NOD. Heb vandaag steeds wat kramperige buikpijn, maar heel lichtjes maar. Ik hoop innesteling maar ik reken nergens op.

Summer, vervelend bij jou zeg! Klinkt als menstruatie. Innestelingsbloed is maar heel weinig dacht ik gelezen te hebben? Lijkt me zo naar die onzekerheid! Hoop voor jou op een positieve test woensdag!!

Cupcake, balen die misselijkheid hoor. Morgen echo toch? Leuk! En spannend. Daarna zou ik het gewoon aan de kinderen vertellen hoor!

Liesje, hoe is t? Voel je je al beetje zwanger?

Groenegeitensok, ik heb t ook nog nooit echt gevoeld...
quote:chocoladeletter schreef op donderdag 07 november 2013 10:23 Summer wat vervelend die onzekerheid.

Ik ben zo labiel als de pest. Had ik vorige maand ook maar toen later in de cyclus. Ga zo even de boel soppen, daar knap ik meestal wel van op, hahaha! Haha, en heeft t geholpen?
Nog steeds niet ongesteld... Nu wordt het toch wel een beetje spannend...

Ik twijfel nog over wanneer testen, vriend wil samen testen maar dan kan het in de ochtend pas zaterdag... Iemand ervaring met 's avonds testen?

@marlou: pff jij hebt echt veel gewerkt! niet gek dat je hier even niet geweest bent! hoe is het met je?

@summer, wat een onzekerheid, balen zeg! het kan natuurlijk nog steeds een innesteling zijn? ik hoop met je mee dat het dat is en niet je menstruatie!

@groenegeitensok: nee ik heb ook nog nooit mijn baarmoeder gevoeld...

@cupcakegirl: wat leuk (en tegelijk spannend) morgen de echo! ik zou het denk ik wel vertellen, omdat ik dan voor andere dingen geen smoes hoef te verzinnen en omdat ik het leuk zou vinden ze overal bij te betrekken. dat is uiteraard voor iedereen anders

@suikerklontje: wat heerlijk dat het nu even rustig is bij je! en fijn dat je het goed van je af kan zetten, maakt het wel een stuk makkelijker allemaal
@jemida Jazeker M.B. Jullie ook?

Wat is je ervaring so far?

Ik reageer morgen uitgebreid op de rest!
@ suikerklontje: We hebben M.B. niet gedaan, die we nu hebben is goedkoper. Deze komt uit Markelo, we zijn heel tevreden. Je mag komen kijken als je wil.

Ik kan niet meer slapen. Ben al 3 keer wakker geworden. Steeds na een levensechte droom. Heel apart, ga maar weer plassen en dan hoop ik snel weer in slaap vallen!!
Zo en de vrijdag is weer begonnen (gaap)

Hier alles rustig. Geen bloedverlies in de avond en nacht gehad. Ik hoop dat het wegblijft maar elke keer als ik dat wilde schrijven kwam het weer maar tot nu toe gaat het goed.

Fijne dag vandaag allemaal!

@Cupcakegirl:Ben benieuwd hoe je echo is gegaan
Lady, ze zeggen altijd dat je in de ochtend koet testennomdat je hcg dan hoger is en makkelijker te vinden.

Jemida, dat heb ik nou ook altijd in de periode voor nod. Heel raar is dat.

Cupcakegirl veel plezier met de echo vandaag!

Haha jullie antwoord op mijn vraag is grappig. Mqar eigenlijk dus bijna niemand die er ervaring mee heeft. Ach het was okk weer zo'n opwelljng van mij. Bem nu trouwens wat mksselijk en gevoelige tepels, maar dat kan toch helemaal nog niet.... zit mezelf weer vanalles wijs te maken.

En, happy birthday to myself. Vandaag alweer 28 geworden
Kwam er gisteren ineens niet meer op het forum.

Pff nog 2 uur, ben echt wel zenuwachtig. Ben bang dat er niks te zien is of dat het niet goed is.

Groenegeitensok gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Lady, welke testen heb je in huis? s ochtends is je urine het meest geconcentreerd. Maar... ik heb 9 dpo s middags met de digtle cb getest en die was positief. Tijdje niet drinken en je plas ophouden.
Net getest met kv 2v5...

een heel licht streepje

Ik reageer later uitgebreid ;)
Oeeehhh lady, gefeliciteerd!
@ suikerklontje -- wat goed dat je het wat los laten kunt, dat scheelt denk ik een berg qua stress etc..

@ summer -- Pfoe wat een onzekere situatie.. Moeilijk voor je! Hoe gaat het nu met je?

@cupcake -- ooooooow vandaag echo?!! wat onwijs gaaf zeg.. lijkt me heerlijk boem boem van een zo'n klein wezentje te horen!

@ lady -- Klinkt inderdaad heel spannend zeg! Ga je zaterdag testen? Met mij gaat het nu wel weer, was helemaal stuk haha!! Ik doe heel veel spoedwerk en dat valt nooit te plannen dus met een beetje pech werk ik zulke dagen (en dat komt vaker voor dan korte dagen haha)

@ groenegeitensok -- HAPPY B-day!! hihi ik heb het denk ik twee maanden elke dag gedaan maar werd er niks wijzer van.. er is geen pijl op te trekken aangezien het constant veranderd gedurende de dag..

Ik heb contact met de HA gehad.. Puur omdat ik zelf bang ben dat ik misschien wel niet vruchtbaar ben door dat ik zo ziek geweest ben en daardoor 2 a 3 jaar niet ongesteld.. Ze willen alleen geen onderzoek doen pas na 12 maanden proberen.. klinkt misschien stom maar gewoon voor geruststelling had ik het fijn gevonden te weten of het ziek zijn nou wel of geen schade heeft achter gelaten.. Me bloed controleren ze ook nog steeds om de zoveel tijd komt voor mij op het zelfde neer..

Heb weer de zelfde kwaaltjes als elke maand dus vermoed dat ik weer ongesteld word.. Nog steeds geen test in huis gehaald.. nu het steeds dichterbij komt word ik toch wel beetje zenuwachtig hihi!

Slik wel nog steeds de tarwekiemolie, merk dat zelfs me huid er beter van word!! ik had maandag echt zo'n zeurde ongesteldheid rug pijn en steekjes in me buik.. zou kunnen dat het rond me innesteling was.. wie zal het zeggen.. Ik ga nergens op hopen (althans probeer ik)
lovee
Lady gefeliciteerd!!! Geweldig nieuws.

En groenegeitensok jij gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag vandaag! Heb jij ook die dromen zo levensecht? Apart he? Had de eerste al gehad toen ik amper een uur in bed lag..
Kady, wat gaaaaaaf! Gefeliciteerd!! Een streepje is een streepje.

Marlou, jammer dat de huisarts niet wil meewerken zeg, kan me namelijk goed voorstellen dat je je dan rustiger zou voelen.

En als je een beetje “doorzaagt”dat het toch echt heel belangrijk voor jou is? Misschien dat hij dan wel wil gaan onderzoeken.

Cupcakegirl spannend!!! Veel plezier straks.

Groenegeitensok, gefeliciteerd met je verjaardag!

Summer, jij houd het ook spannend met het bloedverlies. Ik duim met je mee dat het een innestelingsbloeding is en dat je over een week een mooie positieve test hebt.

Liesje, hier gaat het goed! Was de afgelopen dagen druk, verjaardag van mijn man, in huis schilderen enz.

Over 10 dagen heb je al een echo lees ik! Wat spannend zeg. Kan me het ook heel goed voorstellen dat het nog onwerkelijk is, dat had ik ook.

Maar na de eerste echo werd het veel tastbaarder en is het “echter”.

Ik heb een paar dagen gemist, dus ik kan niet op iedereen reageren. Er wordt zoveel geschreven!

Ik heb net als altijd mijn geduldige en ook ongeduldige momenten, ben al niet meer anders gewend van mezelf haha.

De tarwekiemolie sla ik nog over deze maand en ben begonnen met vitamine b6,11,12 .

Volgens ff heb ik mijn eisprong op dag 12 gehad en daarom heb ik mijn nod in het tabel naar 17 november veranderd.

Ik kan het vast niet volhouden tot die dag om te testen, dus ik heb mezelf permissie gegeven om maar weer een paar dagen eerder te testen

Moussi lees jij ook nog mee? We hebben bijna dezelfde nod!
Wauuw lady! Gefeliciteerd!!!!
lovee
@Lady Wouw wat bijzonder, een streep!!!! Gefeliciteerd!! Ik ben toe aan wat uitleg, ik hou het forum in de gaten vandaag! Ga genieten van het mooie nieuws!

@groengeitensok Gefeliciteerd!! Ga je het vandaag nog vieren? In ieder geval een fijne dag vandaag

@Jemida Ik vond deze al goedkoop. 4,50 per m2. Ik weet niet waar ik je een privébericht moet sturen...kan jij eens kijken?

@Marlou en @Summer Flauw he, dat de HA pas wat doet na een jaar. Op zich wel logisch maar wij vrouwen hebben nu eenmaal weinig geduld als er een kinderwens is. Ik herken dat wel. Je wil weten of je nog wel 'werkt'. Hopelijk snel wat duidelijkheid voor jullie. Ik weet gelukkig naar een paar rondes nu hoe mijn lijf werkt en hoelang mijn cyclus gemiddeld duurt.

@cupcake Veel plezier vandaag. Ben benieuwd hoe de echo is gegaan, geniet!

Hier is het nog rustig, heb nog steeds een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Deze heb ik wel vaker een week voor mijn menstruatie. Dus verwacht volgende week ongesteld te worden. Verder gaat alles z'n gangetje, niets te melden.
@lady: gefeliciteeerd!!

@cupcake: spannend! Veel plezier

@ groenegeitesok: gefeliciteeeerd!

@forestfruit: jazeker! Ben er deze maand tot mijn eigen verbazing iets minder mee bezig en moet zeggen dat ik dat wel fijn vind. Denk er nog steeds heel veel aan hoor, maar ben mezelf niet zo gek aan t maken met alles wat ik voel enzo Schrijf dus ook iets minder, maar lees wel mee, wil leuke nieuwtjes zoals dat van lady niet missen Nog een week wachten voor ons! Spannend he!! Hoe voel jij je??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven