TTC Herfst 2013

20-10-2013 15:16 1156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, hier ons eigen (en laten we hopen: zeer vruchtbare) kletstopic!

NaamLeeftijdDDOKindjeStartBijzonderh.Jemida342eJuni 2013 Chocolade-

letter34 4eAugustus 2013 Elsy251eJuni 2013 Liesje34 1eApril 2013UD 29 juni 2014, 3 januari 3e echo Tijgerprintje27 ? 1eJanuari 2013 Groenegeiten-

sok28 1eAugustus 2013Suikerklontje241eMei 2013 UD is 19 juli. Begin jan alweer 3e echo en tevens nekplooimeting ivm diabetesForestfruit32 1eJuni 2012UD eind dec, goede echo 10 weken gehadMar-lou23 1eMei 2013Cupcakegirl343eJuli 20138 november echo Lady261eAugustus 2013UD 17 juli 2014Brianne281eJuni 2013UD 1 mei 2014, jongenMousi29februari1eOktober 2013Zwanger worden dmv inseminatie donorzaad

In onze tabel is Kroos altijd van harte welkom.

Herfst_2013
Gefeliciteerd suikerklontje!

Ik bloed nog steeds helaas. Het is heel spannend voor ons. Ik ben bang day het mis gaat. Ben best in de war nu....
Tijgerprintje, nee toch, wat vreselijk! Ik had zo gehoopt voor je dat het bij het eerdere bloedverlies zou blijven...

@suikerklontje: geniet van het leuke nieuws dit weekend, samen met je man

@marlou: hoe is het bij jou?

@liesje: het is hier wel heel erg doorgedrongen, maar nog wel erg moeilijk voor te stellen...
@tijgerprint Ooh wat vervelend zeg. Ik begrijp je onzekerheid maar het hoeft niks te betekenen hoor. Wat ga je doen? Morgen weer dokter bellen?

@Marlou Hoe is het bij jou?
Suikerklontje jaaaaa! Gefeliciteerd ! Je geduld is beloond haha, super hoor.

En die paar slokjes kunnen inderdaad geen kwaad, nu lekker genieten van het zwanger zijn.

Tijgerprintje, het klinkt inderdaad niet positief.. Zoals Liesje ook al zei, je hebt wel die positieve test gehad 2/3 weken geleden, dus het hoort geen 5 weken te zijn.

Ik heb hetzelfde meegemaakt toen ik de eerste keer zwanger was. Het is niet dat ik je wil ontmoedigen, maar dit is mijn ervaring. Voor hetzelfde geld loopt het bij jou wel goed af, ik duim voor je,

Liesje, wat soannend!! Morgen de echo, alvast heel plezier en succes, straks wordt het helemaal echt

Hihi Liesje, misschien heb je wel last van je hormonen. Toch ben ik het met jou eens, ik zou de dozen ook op zolder sorteren, voordat je overal rommel hebt.

Zo houd je het lekker overzichtelijk.

Lief berichtje van jou! Ik heb al veel chocola (en de rest) gehad dit weekend en dat mag ik dan ook van mezelf .

Ik vind het idee van suikerklontje ook goed, geeft toch iets meer rust in mijn hoofd.

Mousi, nou ik weet niet of ik deze halfslachtige dagen ook mee moet tellen. Ik heb maar een klein beetje bloedverlies gehad, wel telkens tijdens het vrijen.

Ik denk dat het vandaag wel doorzet, want ik heb mijn bekende buikpijn en vreselijk chagrijnige buien (arme man hihi )

Als dit doorzet is mijn nod 13 december en dan tel ik vandaag als eerste dag. Dan ben je ook wel lang ongesteld, 7 dagen. Ik vind het al lang/veel om 5 dagen ongesteld te zijn haha.

Lady, het is ook een lastige keuze, maar we hebben de knoop doorgehakt om ons toch op te geven. Alleen door dat idee heb ik al iets meer rust in mijn hoofd.

Gaaf dat je mee gaat doet met MvM, fijn om andere vrouwen zo te kunnen helpen met hun zwangerschapswens. Tot hoeveel weken moet je dat doen?

Hoe ver ben je nu?

Marlou, en..... hoe is daar?

Hier, het heeft nog niet volop doorgezet, maar dat zal het vandaag wel doen.

Alle bekende klachten vlak voor het ongesteld worden zijn wel aanwezig. Van mij mag het wel gauw voorbij zijn en dan hup op naar de volgende ronde!

Lief dat jullie meegedacht hebben en man en ik hebben besloten dat we ons in gaan schrijven

Fijne zondag dames.
Ja ik vind t ook lastig of ik die jou mee moet tellen... Eerst maar even afwachten wanneer het stopt... Ik had eigenlijk ook vandaag ongesteld moeten worden, dan liepen we echt pcies gelijk Forest. Nog even spannend voor jou dan vandaag en anders idd samen op naar de vlgnde..!
@tijger: bah... Zal voor je blijven duimen!!
Gefeliciteerd suikerklontje!! Wat een geweldig nieuws. Geniet ervan!
Sterkte tijger, lijkt me zo vreselijk dit. Die onzekerheid! Bah. Ik duim dat het allemaal goed gaat!

Liesje alvast heel veel plezier morgen met de echo en vandaag met vertellen. Ben heel benieuwd naar de reacties aangezien ze het bij jullie niet verwachten.

Elsy, tijdje niks van jou gehoord, hoe gaat t met je meid?

Ik ga snel weer aan de slag in t nieuwe huis. Begint nu op te schieten, volgend weekend gaan we over. Fijne dag lieve meiden!
Forest fruit, wat vervelend voor jullie! Ik hoop echt dat het allemaal op de normale manier mag gaan lukken voor jullie. Maar goed dat je toch op de wachtlijst gaat. Kan sowieso een kwaad toch. Een extra knuffel voor jou vandaag!
Het gaat niet goed hier. Het lijkt nu steeds meer op een menstruatie. Ook met krampen. Wij gaan uit van het ergste. We zijn vreselijk verdrietig.
Tijger wat erg!! Sterkte voor jullie en een hele dikke knuffel.. Ik blijf duimen voor een goede afloop!
oh Tijgertje dikke knuffel! Ik hoop zo dat het niet zo is en dat alles goed is!

@ suikerklontje gefeliciteerd!

@ Jemida ik merk dat ik de fora een beetje vermijd ik wil graag met iets anders bezig zijn dan alleen maar met zwanger zijn. Iedereen (bijna letterlijk) om me heen raakt bijna zwanger als ik dan zelf ook nog de ' hele ' dag met fora bezig ben, merk ik dat ik dat moeilijk vind en het me onzeker maakt of het uberhaupt wel gaat lukken bij ons. Terwijl daar helemaal geen reden toe is.

Kortom ik zoek afleiding maar verder gaat het allemaal hardstikke goed, heel druk op m'n werk. In de weekenden veel aan het klussen in huis en m'n ouders helpen in de tuin. Kortom veel afleiding heerlijk. Komende week mijn vruchtbare dagen dus dan maken we het hopelijk lekker knus!
Ik snap je helemaal hoor Elsy, heb dat zelf ook een beetje. Kan het slecht hebben als ik weer iemand op Facebook lees dat ie zwanger is enzo. En het lijkt wel of het de laatste tijd steeds vaker voorkomt. Hier in het topic vind ik het wel fijn dat we er lekker over kunnen kletsen en onze jaloerse gevoelens kunnen uiten. Mijn man vindt het niet zo leuk als ik zo jaloers doe dus ven blij met dit topic!
Sorry meiden, heel snel even (gaan zo naar mijn schoonouders). Ik reageer later weer.

@Tijgerprintje: Wat vreselijk voor je meid!! Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, behalve: heel veel sterkte gewenst. Hele dikke voor jou.
Hooi lieve meiden!!!!

SUIKERKLONTJEEEEE GEFELICITEERDDDDD!!!!

Hier nog steeds geen bloed en nog steeds erg pijnlijke borsten maar geen positieve test.. snap er helemaal niks van en ben zwaar onzeker.. ben nu 3 dagen overtijd.. ik had getest met clearblue plus dus die zou 4 dagen van te voren moeten aangeven en die was gister zo wit als maar kan.. snap er niks van :(
lovee
@Liesje Ben benieuwd hoe het bij jullie was!

@Tijger Hoe is het met jou en het bloedverlies? Ik moet steeds aan je denken
Het bloedverlies is gigantisch op dit moment. Ook verlies ik grote stolsels. Ik heb ook best veel pijn. Het gaat helemaal mis hier. Mijn man en ik zijn ontroostbaar. Echt heel heftig om mee te maken.

Morgen moet ik de dokter weer bellen. Ik denk dat hij dan gaat kijken of alles eruit is.

Thnx voor alle steun. Die hebben we zeker nodig
Tijgerprintje wat ontzettend verdrietig voor jullie. Sterkte!
tijgerprintje! kruip lekker bij elkaar en knuffel elkaar flink.
Sterkte Tijgerprintje... Bah wat verdrietig en ellendig!
Heel veel sterkte Tijgerprintje Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Dit was je tweede miskraam toch, dit jaar? Nogmaals een heel dikke knuffel, wat een ellende.
Heel veel sterkte tijgerprintje
@Suikerklontje: Snap dat het heel moeilijk was om je mond te houden op dat moment! Des te leuker is het als je het over een tijdje kunt delen met je zus. Inderdaad een heel gek idee dat je over een tijdje jullie eigen baby vast kunt houden! Fijn dat je komende dinsdag al een afspraak hebt met je arts, inderdaad alsof het zo heeft moeten zijn! Kun je het er meteen over hebben met hem, misschien kunnen er al wat maatregelen getroffen worden? Spannend hoor, ik ben benieuwd!

@Forestfruit: Haha, dat geloof ik meteen, dat ik last heb van mijn hormonen. Ik heb me er op een gegeven moment maar niet meer mee bemoeid en man heeft een aantal zaken naar de milieustraat gebracht en de rest weer terug naar de zolder Eind goed, al goed dus. Hoe gaat het met jou nu? Heeft het doorgezet? Echt balen…maar dan maar liefst zo snel mogelijk duidelijkheid. Dan kun je tenminste weer door naar de volgende ronde. Fijn dat jullie de knoop doorgehakt hebben, denk inderdaad dat dat wat rust geeft. Hoef je daar (voorlopig) niet over na te denken. Take care!

@Jemida: Dat schiet inderdaad al op, fijn dat jullie al bijna over gaan! Dat gesjouw tussen twee huizen ben je ook snel beu. Moet er dan nog veel gebeuren in het nieuwe huis?

@Elsy: Fijn dat het goed gaat met je! Begrijpelijk dat je even afstand neemt…geeft iets meer rust denk ik. Lastig dat zoveel mensen in je omgeving nu zwanger zijn. Hoe leuk ook, je hoopt er zelf ook op dat het snel raak is bij jullie! Rustig aan meid!

@Marlou: Wat vaag bij je zeg! Je bent altijd vrij regelmatig toch? Vervelend, die onzekerheid!! Nog een paar dagen afwachten en dan weer opnieuw testen denk ik…

Ik ben erg misselijk de laatste dagen. Ben gisteren dan ook niet naar een feestje gegaan, was echt te beroerd. Vandaag ging het gelukkig wel weer. Eerst bij mijn ouders het nieuws verteld, wat was iedereen blij! Ze hadden het absoluut niet verwacht dus het was een grote verrassing. Vanmiddag bij mijn schoonouders geweest en ook daar werd het nieuws met grote blijdschap ontvangen.
@tijgerprint Wat verschrikkelijk en verdrietig. Hopelijk snel duidelijkheid al weet je het ergens al. Heel veel sterke samen
Forestfruit ik heb je een PB gestuurd. Is het gelukt?

Tijgerprint...sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven