Tweeling namen!
donderdag 3 september 2015 om 20:42
Hallo allen,
Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.
Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?
Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.
Hoor graag jullie reactie!
Dankjewel voor de moeite...
Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.
Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?
Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.
Hoor graag jullie reactie!
Dankjewel voor de moeite...
maandag 7 september 2015 om 09:06
ook ik vind Wes en Just onaf.
Dan zou ik voor Wessel en Justen gaan op papier. Dan kun je het in het dagelijks leven wel afkorten tot Wes en Just en ze zo noemen. Want het bekt wel lekker
Andere suggesties:
Raf
Dex
Fez
Cil/Sil
Ties
Tijn
Max
Bas
Sep
Ron
Finn
Ben
Lex
Lars
Kas/Cas
Daan
Wessel
Justen/Justin
Karsten
Thorsten
Maarten
Roan
Jasper
Kaspar
Xander
Maxim
Thijmen
Robin
Maar kies vooral namen die je zelf zonder twijfel mooi vind.
Alhoewel elke aanstaande moeder door de hormonen wel gaat twijfelen denk ik. Had ik iig wel. Maar kwam toch telkens weer bij dezelfde naam uit.
Dan zou ik voor Wessel en Justen gaan op papier. Dan kun je het in het dagelijks leven wel afkorten tot Wes en Just en ze zo noemen. Want het bekt wel lekker
Andere suggesties:
Raf
Dex
Fez
Cil/Sil
Ties
Tijn
Max
Bas
Sep
Ron
Finn
Ben
Lex
Lars
Kas/Cas
Daan
Wessel
Justen/Justin
Karsten
Thorsten
Maarten
Roan
Jasper
Kaspar
Xander
Maxim
Thijmen
Robin
Maar kies vooral namen die je zelf zonder twijfel mooi vind.
Alhoewel elke aanstaande moeder door de hormonen wel gaat twijfelen denk ik. Had ik iig wel. Maar kwam toch telkens weer bij dezelfde naam uit.