Tweeling namen!
donderdag 3 september 2015 om 20:42
Hallo allen,
Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.
Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?
Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.
Hoor graag jullie reactie!
Dankjewel voor de moeite...
Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.
Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?
Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.
Hoor graag jullie reactie!
Dankjewel voor de moeite...
donderdag 3 september 2015 om 21:03
quote:Maleficent schreef op 03 september 2015 @ 20:49:
Ik zou opnieuw de namenboekjes induiken. Bij twijfel heb je de juiste naam nog niet gevonden, zeg ik altijd.
als je De naam hebt dan weet je het!Eens. Ik heb een meisjesnaam en ik wil gewoon een dochter om die naam te kunnen geven haha. Geen enkele naam kan eraan tippen. Voor jongetjes heb ik dat nog niet zo
Ik zou opnieuw de namenboekjes induiken. Bij twijfel heb je de juiste naam nog niet gevonden, zeg ik altijd.
als je De naam hebt dan weet je het!Eens. Ik heb een meisjesnaam en ik wil gewoon een dochter om die naam te kunnen geven haha. Geen enkele naam kan eraan tippen. Voor jongetjes heb ik dat nog niet zo
donderdag 3 september 2015 om 21:07
Ik zou dan Justus en Wessel doen zoals iemand al schreef.
Wes zou ik denken dat het een afkorting is van Wesley en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb ook een jongens 2 ling.
1 jongensnaam vind ik al moeilijk, last staan 2 die ook nog een beetje matchen.
Allebei mijn jongen hebbe namen die afgekort kunnen worden.
Wes zou ik denken dat het een afkorting is van Wesley en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi.
Maar wel gefeliciteerd met je zwangerschap ik heb ook een jongens 2 ling.
1 jongensnaam vind ik al moeilijk, last staan 2 die ook nog een beetje matchen.
Allebei mijn jongen hebbe namen die afgekort kunnen worden.