Tweeling namen!
donderdag 3 september 2015 om 20:42
Hallo allen,
Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.
Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?
Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.
Hoor graag jullie reactie!
Dankjewel voor de moeite...
Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.
Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?
Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.
Hoor graag jullie reactie!
Dankjewel voor de moeite...
donderdag 3 september 2015 om 22:07
Ik vind Just wel leuk! Heb een aantal leerlingen op school en dat zijn allemaal beleefde, lieve, maar soms eigenwijze jongetjes. Die associatie heb ik er dus ook mee. De Wessen daarentegen zijn eigenlijk allemaal tokkiekinderen die ik eigenlijk alleen maar achter de vuilniswagen zie staan. Ik vind Wes dus geen leuke naam. Maarja, don't judge a book by its cover!
vrijdag 4 september 2015 om 10:19
Justus vind ik wel leuk! Just idd niet. Met zowel Just als Justus moet je rekening houden met de Engelse taal vind ik. De kans is aannemelijk dat kleine daar later mee in contact komt en dan is de betekenis wel een beetje jammer.
Bij Wes denk ik standaard aan de afkorting van Wesley. En Wesleys klinken als tokkies .
Bij Wes denk ik standaard aan de afkorting van Wesley. En Wesleys klinken als tokkies .
vrijdag 4 september 2015 om 13:46
quote:MarianneDavids schreef op 03 september 2015 @ 21:02:
Vincent, Roderick, Christiaan, Anton, Lodewijk, Bastiaan, Paul.
Hehe, dit zijn tenminste namen. Gewone echte namen, geen half-affe verzinsels of rare woorden.
Kies er hier twee uit! Of: Gerard, Philip, Peter, Fred, Hans, Karel, Mark, Diederik.
Vincent, Roderick, Christiaan, Anton, Lodewijk, Bastiaan, Paul.
Hehe, dit zijn tenminste namen. Gewone echte namen, geen half-affe verzinsels of rare woorden.
Kies er hier twee uit! Of: Gerard, Philip, Peter, Fred, Hans, Karel, Mark, Diederik.
vrijdag 4 september 2015 om 15:18
zaterdag 5 september 2015 om 09:08