Tweeling namen!

03-09-2015 20:42 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen,

Ik ben op dit moment 26 weken zwanger van een tweeling. De verwachting is dat we twee jongens krijgen. We zijn natuurlijk druk met namen verzinnen maar dat Blijft lastig.

Op dit moment staan Just en Wes op het lijstje, wat vinden jullie daarvan, leuk, stoer, lief etc?

Wij twijfelen zelf enorm omdat wij vinden dan ze er vuilnisman mee moeten kunnen worden maar ook advocaat.

Hoor graag jullie reactie!

Dankjewel voor de moeite...
Ik vind Just wel leuk! Heb een aantal leerlingen op school en dat zijn allemaal beleefde, lieve, maar soms eigenwijze jongetjes. Die associatie heb ik er dus ook mee. De Wessen daarentegen zijn eigenlijk allemaal tokkiekinderen die ik eigenlijk alleen maar achter de vuilniswagen zie staan. Ik vind Wes dus geen leuke naam. Maarja, don't judge a book by its cover! 😉
Wes vind ik mwahh, Just is leuk!

Ik hoorde laatst van een tweeling Seth en Flynn. Is niet mijn smaak qua namen, maar vond t wel een leuke combi.
Het is niet mijn persoonlijke smaak' maar ik vindt Just en Wes prima kunnen als namen. Valt bij mij zeker niet onder de categorie " wat doen die mensen hun kind aan " namen.
Justley en westin :-B
Wes leuk!! Just nee!!

Maar jullie moeten het zelf weten natuurlijk
Klinkt als..

Just Wes.

Zo van.. gewoon Wes. I am Just Wes. Meer als een persoon. Ik vind het niet zo leuk.
Justus vind ik wel leuk! Just idd niet. Met zowel Just als Justus moet je rekening houden met de Engelse taal vind ik. De kans is aannemelijk dat kleine daar later mee in contact komt en dan is de betekenis wel een beetje jammer.

Bij Wes denk ik standaard aan de afkorting van Wesley. En Wesleys klinken als tokkies .
Nog wat ideetjes:

Bram

Kas

Juul

Bart

Jip

Job

Jorn

Lars

Muus

Luuk

Bas

Sam

Combineren naar eigen inzicht
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
Juul voor een jochie?
Fred en George
quote:Enora schreef op 04 september 2015 @ 10:39:

Juul voor een jochie?Ja, daar ken ik er meer van! Zowel uitgesproken als Juul of Sjuul.
Alles komt goed en alles komt goed en alle dingen komen goed.
quote:prima_donna schreef op 04 september 2015 @ 10:44:

Fred en George Hahaaaaa jaaaaaaa! Als ik ooit een jongenstweeling krijg noem ik ze sowieso Fred en George
Just en wes klinken allebei als gemaakt en wannabe, kies gwn mooie namen ipv hip willen doen
quote:MarianneDavids schreef op 03 september 2015 @ 21:02:

Vincent, Roderick, Christiaan, Anton, Lodewijk, Bastiaan, Paul.

Hehe, dit zijn tenminste namen. Gewone echte namen, geen half-affe verzinsels of rare woorden.

Kies er hier twee uit! Of: Gerard, Philip, Peter, Fred, Hans, Karel, Mark, Diederik.
Superleuke namen!

Ik vind vooral Wes erg leuk; simpel, stoer, kan ook later voor een volwassen kerel.

Just vind ik ook leuk, maar er staan tussen alle voorstel-namen wel een aantal die me nog meer aanspreken (Sjoerd bijvoorbeeld vind ik leuk combineren met Wes).
En, kun je wat met de reacties, Inge145?
Senn en Finn , misschien vind je dat iets?
quote:hejda schreef op 04 september 2015 @ 13:46:

[...]

Hehe, dit zijn tenminste namen. Gewone echte namen, geen half-affe verzinsels of rare woorden.

Kies er hier twee uit! Of: Gerard, Philip, Peter, Fred, Hans, Karel, Mark, Diederik.+1
Ja leuk Gérard, Philips, Fred, Hans!

Aub hoor.. doe dit je kind niet aan.
Wes vind ik leuk! Just niet zo, misschien;

Wes & Mik.

Wes & Sam

Wes & Sep

Wes & Job

Vind het wel leuk om ook een korte naam erbij te doen..

Maar de keuze is bij jullie.. En als het goed voelt! gewoon doen!
quote:MJ- schreef op 05 september 2015 @ 10:26:

Ja leuk Gérard, Philips, Fred, Hans!

Aub hoor.. doe dit je kind niet aan.Jij zit blijkbaar aan de andere kant van de generatiekloof.
quote:hejda schreef op 05 september 2015 @ 14:03:

[...]

Jij zit blijkbaar aan de andere kant van de generatiekloof.Klopt! Waren leuke namen voor 40 jaar terug.
Mijn nr 1 zou zijn Aaron

Maar zoals je ziet zo veel keus.

Nathan

Daniel

Jason

Jayden

Bjorn

Rayan

Job

Fabian

Sil

Kian

Liam

Dion

Sami

Mijn eigen broertjes (geen tweeling)

Heten Guido en Hugo

Hoop dat je hiermee wat inspiratie heb.
Bram en Thijs

Daan en Sem

Casper en Lex

Thomas en Bas

Brent en Ivo

Finn en ....

Just denk ik aan gerechtigheid, en een instelling voor kinderen die niet thuis kunnen wonen.

Wes(ley) niet mooi.
Eens met de anderen: Wes is Tokkie en Just is niet af

Ronald/Donald,

Zack/Jack

Gavin/Kevin

Machiel/Michiel

Richard/Wichard

Dax/Max

Lijkt lekker op elkaar, 2 namen die heel anders zijn bekken lekkerder. Zo krijgen ze een eigen identiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven