tweeling zwangerschap?
woensdag 17 mei 2017 om 19:40
Hoi Allemaal
Ik heb een vraagje ik ben nu 6 weken zwanger, maar ik ben echt super misselijk veel erger dan mijn eerste, en ook echt super moe en ik begin ook al een aardig buikje te krijgen en ik ben vanmezelf niet gezet.
iemand ervaring met een tweeling zwangerschap?
(als het zo zou zijn vind ik het heel errug leuk natuurlijk
)
Ik heb een vraagje ik ben nu 6 weken zwanger, maar ik ben echt super misselijk veel erger dan mijn eerste, en ook echt super moe en ik begin ook al een aardig buikje te krijgen en ik ben vanmezelf niet gezet.
iemand ervaring met een tweeling zwangerschap?
(als het zo zou zijn vind ik het heel errug leuk natuurlijk
woensdag 17 mei 2017 om 19:45
Hoezo denk je meteen aan een tweeling?
Ik was bij de 2de ook ontzettend misselijk en dat kende ik ook niet van de eerste. De eerste was een jongen en de 2de een meisje.
Buikje kan komen van opgezette darmen en ik was ook veel vermoeider maar dat kwam omdat er al een rondkroop.
Ik zou d echo maar even afwachten voor je conclusies trekt
Ik was bij de 2de ook ontzettend misselijk en dat kende ik ook niet van de eerste. De eerste was een jongen en de 2de een meisje.
Buikje kan komen van opgezette darmen en ik was ook veel vermoeider maar dat kwam omdat er al een rondkroop.
woensdag 17 mei 2017 om 19:50
vergeten bij de openingspost te melden maar mijn moeder begon er over vandaag en die grapte van krijg je een tweeling ofzo dus was gewoon benieuwdniekjeelastiekje schreef: ↑17-05-2017 19:45Hoezo denk je meteen aan een tweeling?
woensdag 17 mei 2017 om 19:54
woensdag 17 mei 2017 om 20:08
Ik ben 11 weken zwanger van een tweeling, maar je ziet bij mij aan de buitenkant nog helemaal niets. Qua symptomen heb ik ook weinig last van misselijkheid en vermoeidheid, dus ik weet niet of je daar iets aan kan aflezen.
Ik ken ook wel mensen die een ontzettende knalstreep hadden op de test bijvoorbeeld en een tweeling kregen, maar ook het krijgen van een tweede kind schijnt te leiden tot al snel een grote buik. Als je heel nieuwsgierig bent kan je misschien een vroege echo boeken bij een echo bureau?
Succes en een fijne zwangerschap!
Ik ken ook wel mensen die een ontzettende knalstreep hadden op de test bijvoorbeeld en een tweeling kregen, maar ook het krijgen van een tweede kind schijnt te leiden tot al snel een grote buik. Als je heel nieuwsgierig bent kan je misschien een vroege echo boeken bij een echo bureau?
Succes en een fijne zwangerschap!
The heart wants what the heart wants
woensdag 17 mei 2017 om 20:11
misschien is dat inderdaad wel een optie ik ben zelf wel erg nieuwschierig haha Bedankt!MajoorZoetekauw schreef: ↑17-05-2017 20:08Ik ben 11 weken zwanger van een tweeling, maar je ziet bij mij aan de buitenkant nog helemaal niets. Qua symptomen heb ik ook weinig last van misselijkheid en vermoeidheid, dus ik weet niet of je daar iets aan kan aflezen.
Ik ken ook wel mensen die een ontzettende knalstreep hadden op de test bijvoorbeeld en een tweeling kregen, maar ook het krijgen van een tweede kind schijnt te leiden tot al snel een grote buik. Als je heel nieuwsgierig bent kan je misschien een vroege echo boeken bij een echo bureau?![]()
Succes en een fijne zwangerschap!![]()
woensdag 17 mei 2017 om 20:41
Ik was bij de tweede rond die tijd al misselijk, en ben veeeeeeel misselijker en moeier geweest dan bij de eerste. Eerste was jongen en tweede is een meisje. Teeede zwangerschap is voor mij vanaf het begin al veel pittiger geweest, maar dat verschilt per persoon. Zegt niks over of je een tweeling krijgt dat kan je zo vroeg echt nog niet aan deze symptomen merken.