UD juli 2020

13-11-2019 09:37 568 berichten
Wie is er uitgerekend in juli 2020 en wil gezellig meeschrijven?
Tabel kan worden bijgewerkt via:

NaamLftdKindUDJ/MBijzonderhedenAfspraken
LindeV2311e18 juliJongen3 miskramen
aankleefsjaan342e21 juliJongen
loes23 26 3e* 21 juli Meisje 2 miskramen, zoontje* overleden door genetische afwijking
irish 35 1e half juli :heart: 1 miskraam juni 2019 (na 8 iui) nu 11e iui
Snowy313e25 juliMeisje.
kiekeboee11 29 1e 24 juli :duckie:
Waffles ? 1e 24 juli?
DA-PH-NE301e22 juli? 2 eerdere miskramen ..
?
Chan85 :redrose:
anoniem_63ada6c2100f0 wijzigde dit bericht op 29-05-2020 12:13
82.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze duurden 1 minuut en kwamen om de 2 minuten. Werd steeds krachtiger, maar toen ineens was het weg :confused:
Wauw 1.5 uur om de 2 min! Ik zou allang onderweg zijn geweest naar het zkh haha. Knap dat jij het nog zolang hebt durven afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Nog niemand bevallen?
Ik ben nu 40+4 en nog geen tekenen van een aankomende bevalling helaas.
Als ie niet vanzelf komt word ik a.s. dinsdag ingeleid met 41 weken.
Ik kreeg deze keuze aangeboden vanwege de vorige bevalling, maar hopelijk komt ie vanzelf!

Succes dames met de laatste loodjes.
Ik ben bevallen :-) met 39+2, dus mini is alweer een week oud. Geen enkel teken gekregen van tevoren dat er een bevalling aan zat te komen, maar toen spontaan m’n vliezen braken had ik drie uur later een gezonde baby vast.

Ik duim voor je dat het niet op een inleiding aan komt Aankleefsjaan! Maar anders is het in elk geval fijn dat het eind in zicht is :-)
Alle reacties Link kopieren
Loes23 schreef:
25-07-2020 05:22
Ik ben bevallen :-) met 39+2, dus mini is alweer een week oud. Geen enkel teken gekregen van tevoren dat er een bevalling aan zat te komen, maar toen spontaan m’n vliezen braken had ik drie uur later een gezonde baby vast.

Ik duim voor je dat het niet op een inleiding aan komt Aankleefsjaan! Maar anders is het in elk geval fijn dat het eind in zicht is :-)
Ah wat fijn! :cheer2: Gefeliciteerd met jullie meisje! En een bevalling van 3 uur klinkt super! Geniet er van :heart:
Ik loop ook nog steeds 😬 maximaal nog een week en dan is hij er sowieso!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook bevallen :) exact op de uitgerekende datum (inleiding vanwege "langdurig gebroken vliezen" (lees; een mini haarscheurtje, tis dat ik een hartfilmpje liet maken en ik zei dat ik af en toe iets voelde lopen en zij het druppeltje gingen testen....))
4 1/2 uur lang persweeën om de minuut (vanaf 6 cm) maar verder geen enkele andere wee.
Kwartiertje echt persen en daar was onze kerel!
Wat nou goeie 8 ponder, meneer was exact 3500, haha. Wel lang, met 52 cm :)

Gefeliciteerd al die ook al zijn bevallen!
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
27-07-2020 13:30
Ik ben ook bevallen :) exact op de uitgerekende datum (inleiding vanwege "langdurig gebroken vliezen" (lees; een mini haarscheurtje, tis dat ik een hartfilmpje liet maken en ik zei dat ik af en toe iets voelde lopen en zij het druppeltje gingen testen....))
4 1/2 uur lang persweeën om de minuut (vanaf 6 cm) maar verder geen enkele andere wee.
Kwartiertje echt persen en daar was onze kerel!
Wat nou goeie 8 ponder, meneer was exact 3500, haha. Wel lang, met 52 cm :)

Gefeliciteerd al die ook al zijn bevallen!
Hoera! Gefeliciteerd Irish! :cheer2:
Die persweeën zullen wel heftig geweest zijn, wat fijn dat ie er is!

Ik heb vandaag een ctg gehad en word morgen (als het goed is) ingeleid.
Wel een gek idee, maar ben blij dat er nu een concreet 'eind' in zicht is.
Gefeliciteerd allemaal!
En succes nog voor de andere!

Ik ben inmiddels ook alweer een paar dagen geleden ingeleid. Was een hele snelle bevalling. Ze hebben alleen vliezen gebroken en toen mijn lichaam het zelf oppakte had ik 2.5 uur later onze kleine dame al in mijn armen.
Alle reacties Link kopieren
Snowy89 schreef:
27-07-2020 19:06
Gefeliciteerd allemaal!
En succes nog voor de andere!

Ik ben inmiddels ook alweer een paar dagen geleden ingeleid. Was een hele snelle bevalling. Ze hebben alleen vliezen gebroken en toen mijn lichaam het zelf oppakte had ik 2.5 uur later onze kleine dame al in mijn armen.
Gefeliciteerd Snowy! :cheer2:
    Wat klinkt dat als een fijne bevalling!

    Hopelijk gaat het bij mij morgen ook zo vlotjes. Ik laat het in ieder geval hier even weten.
    Heel veel succes aankleefsjaan!
    Alle reacties Link kopieren
    Wat hebben we hier allemaal snelle bevallingen zeg!!! 2,5 uur, 3 uur, kleine 5 uur (ik)

    Aankleefsjaan; ja, dik vier uur lang het gevoel dat je enorm moet poepen (dat er echt een enorme harde en grote bal klem zit, zeg maar) was wel heftig, die "aandrangweeën" kwamen om de minuut.... Was wel heel pittig, maar ik moet eerlijk zeggen; ik heb geen centje pijn gehad, alleen ongemak! Geen enkele andere wee dus, en het persen zelf was alleen maar fijn, omdat ik wat kon doen, haha. En dat duurde ook maar een kwartiertje.
    Wel het nodige herstelwerk, down under, en dat doet echt al een dikke week best zeer (en de hechtingen zijn al opgelost, maar de wond is nog lang niet dicht, dus het ziet er echt niet uit, en zitten is niet tof) maar de bevalling an sich zou ik zó over doen! (maar doen we niet, haha, we wisten bij voorbaat al dat we het bij één mooi kindje gingen laten :) )

    Heel veel succes vandaag!!! Hopelijk ben jij ook gezegend met een fijne bevalling die niet al te lang duurt!
    Alle reacties Link kopieren
    Ik ben bevallen!
    Moest me om 7u melden voor de inleiding, kreeg rond 8u een tabletje ingebracht omdat er nog geen ontsluiting was, vanaf toen is mijn lichaam zelf de bevalling gestart met iedere minuut een korte, maar in sterkte toenemende wee.
    Om 15u issie daadwerkelijk geboren dus niks te klagen. Alles ging goed!
    Gefeliciteerd aankleefsjaan! Fijn dat het toch allemaal nog zo snel is gegaan! Je hoort toch vaak dat het dagen kan duren als ze starten zonder ontsluiting.

    Iedereen nu dus aan het genieten van de kleine baby'tjes!

    Irish ah vervelend zeg van de schade down under. Hoe is het er momenteel mee? Hopelijk al wat meer hersteld, klinkt niet fijn iig!
    Onze babies zijn bijna 1 jaar. Hoera! Hopelijk gaat het goed met jullie en met de dreumesjes!
    Alle reacties Link kopieren
    Hoi Daphne, inderdaad al bijna 1 jaar! Wat is het voorbij gevlogen he!
    Ging voor mijn gevoel nog sneller dan bij de eerste.

    Hier gaat alles goed, hij zegt al een paar woordjes, papa mama opa oma en ete 😂
    Hij loopt langs de meubels en aan de hand, maar nog niet los staan of lopen.
    Hoe gaat het bij jullie?

    Zijn jullie al toe aan een volgende? ;)
    Alle reacties Link kopieren
    Hey, leuk om te lezen!

    Ja hier is de man ook 1 geworden! :cheer2:
    Hij heeft ook al een paar favo woorden (eten, deze, dog (waar ie dat vandaan heeft?) tk tk (dikkie dik) takke (pakken) en zo nog een paar. Hij kruipt als een malle, lopen vindt ie nog niet zo veel aan (maar los staan doet ie zo af en toe per ongeluk), hij klimt als een berggeit, is gek op gooien met ballen (maar dat kon ie al voordat ie überhaupt kon zitten) en eet echt als een bootwerker. En slapen he? Op een enkele nacht na, slaapt ie al z'n hele leven van 20.30 tot 9.30 :bonk:

    Hier komt er geen tweede :)

    Ben benieuwd hoe het met alle andere kindjes is!
    Alle reacties Link kopieren
    Ahh wat leuk om te lezen! Gefeliciteerd allemaal en voor de gene die nog jarig moeten worden! 1 jaar alweer!

    Wat praten ze al goed bij jullie hier alleen papa en die soms een verdwaalde mama maar die is niet bewust. Zijn moteriek is wel snel klimmen kruipen stapjes lopen gaat heel snel maar omdat hij zich nog niet zo goed kan uiten raakt ie soms gefrustreerd (lees: op de grond laten vallen en huilend spartelen)

    Wij zijn nu aan het stoeien van 2 slaapjes naar 1 slaapje. Dit omdat hij zijn middag slaapje meer gebruikt om te kletsen.

    Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
    Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

    Terug naar boven