UD juni 2020

29-09-2019 12:47 1429 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020

NaamLeeftijdKindjeUDJ/MBijzonderheden
livingontheedge32/362e3 juni💙
groenecomputermuis26/291e3 juni💗
Kikikip25/261e3 juni💗
Minimousee24/291e3 juni💙
kaartje128/282e3 juni💗
Wollenbol30/361e5 juni💗 Buitenland
Hardloopstudentje26/281e6 juni?
Mihoen6228/282e6 juni💙
Sneeuwwitje26/271e7 juni💙
whattodo9722/331+2e7 juni💗💗Tweeling
hollandaise37/323e8 juni🤍Buitenland
Sunflower2328/291e11 juni?
Popj34/?2e12 juni?
Grrrlstar31/322e13 juni💗
Rome9029/281e16 juni?
Springmommy35/413e19 juni💗
Poezels34/422e18 juni💗Buitenland
Lamaa31/362e19 juni🤍
Toekanneria26/311e19 juni?
m-april26/283e27 juni💗

Babyboom31 :redrose:
Shoezzi :redrose:
Galleta :redrose:
_melon :redrose:
anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
Ow jeetje, dat is schrikken! :"-( Ik zou inderdaad de VK bellen. Zou niet weten wat je anders moet doen?
Pff dit is niet leuk... sterkte en succes hoor! Hopelijk kan je snel terecht zodat je duidelijkheid krijgt!
Sowieso bellen Babyboom!

Hoop heel erg voor je dat het eenmalig is en goed komt :rose:
Oh jeej Babyboom! Ik zou ook zeker bellen. Sterkte en succes, hoop dat het niets ergs is :heart:

@ Galetta, Fijn zo'n goede echo zeg! :heart:

@Kikikip.. klinkt alsof je in een super heftige periode zit. Ik hoop voor je dat je vrijdag gerustgesteld wordt!

@Hollandaise en Shoezzie veel succes bij de echo's.

Verder: ik ben gelukkig (nog) niet zo misselijk. Wat bij mij het meest speelt zijn buikkrampen. Van niet tot even kwartiertje heel heftig. Denk zelf dat dat mn darmen zijn die ruimte maken voor de baarmoeder?
Ze kunnen eigenlijk nog niks doen , omdat het nog te vroeg is.
Wel kan ze de afspraak van 1e echo wat nu pas over 3 weken is , iets vervroegen.
Belt ze straks over terug.
Dus voor nu maar wachten en hopen dat het goed komt ....
Op dit moment kunnen ze idd niets doen, maar het is wel fijn dat ze het weten. Bloed je nu nog?
Rome90 schreef:
22-10-2019 08:58

Verder: ik ben gelukkig (nog) niet zo misselijk. Wat bij mij het meest speelt zijn buikkrampen. Van niet tot even kwartiertje heel heftig. Denk zelf dat dat mn darmen zijn die ruimte maken voor de baarmoeder?
En het groeien van de baarmoeder. Kan een heel vervelend gevoel zijn idd.

Ik heb de VK gebeld voor een echo afspraak. Alle mooie tijden zaten al vol, het is sowieso erg druk zei ze, dus nu een echo als ik 8 weken ben. Intake nog geen afspraak voor gemaakt, dat wil ik pas na een tweede echo.
_melon schreef:
22-10-2019 10:04
Op dit moment kunnen ze idd niets doen, maar het is wel fijn dat ze het weten. Bloed je nu nog?
Ja bij t plassen en n afvegen is er nog steeds bloed. Kan ook alleen maar janken nu
Babyboom31 schreef:
22-10-2019 10:19
Ja bij t plassen en n afvegen is er nog steeds bloed. Kan ook alleen maar janken nu
Ik weet hoe het voelt. Zat vorige maand in hetzelfde schuitje. Ik hoop voor je dat het mee valt en zo stopt. :hug:
Babyboom31: wat schrikken! Ik duim voor je en hopelijk valt het mee! :redrose: kun je bij iemand terecht met je verdriet nu? Sterkte meis!!
_melon schreef:
22-10-2019 10:22
Ik weet hoe het voelt. Zat vorige maand in hetzelfde schuitje. Ik hoop voor je dat het mee valt en zo stopt. :hug:
Ik ben nu dus gewoon ongesteld . Dus dan kan ik er wel van uit gaan dat het over is toch ?

Me vriend zegt dat ik hoop moet houden en dat het nog niks hoef te betekenen . Ik geloof er niet meer in
Babyboom31 schreef:
22-10-2019 10:47
Ik ben nu dus gewoon ongesteld . Dus dan kan ik er wel van uit gaan dat het over is toch ?

Me vriend zegt dat ik hoop moet houden en dat het nog niks hoef te betekenen . Ik geloof er niet meer in
In mijn geval was dat wel zo. Toen ik stolsels begon te verliezen en het bloeden niet stopte wist ik wel zeker dat de zwangerschap was. 2 weken later heb ik nog een test gedaan voor de zekerheid. Wit natuurlijk.
Neem wel altijd contact op met de VK als je heel hevig bloed (meer dan 1 groot maandverband per uur) of als het na een week nog steeds erg veel bloed.

Je vriend heeft wel gelijk dat het nog niks hoeft te betekenen, maar als jij geen hoop meer hebt is dat je gevoel, vertrouw daar op. Ik voelde meteen 'dit kan niet goed zijn' en dat bleek ook. Ik had ook echt geen hoop meer.
Wat heftig Babyboom! :(
Hopelijk stopt het bloeden snel en blijkt er toch niks ernstigs aan de hand te zijn..
Ah bah babyboom, ik hoop dat het gestopt is inmiddels. :hug:
wat naar Babyboom! Het kan nog beide kanten opgaan, wil je geen valse hoop geven natuurlijk, maar ik ken ook vrouwen bij wie het na flinke bloedingen toch goed afliep met de zwangerschap, bij eentje werd vermoed dat het oorspronkelijk een tweeling was.
Maar sowieso een rotsituatie nu, heel veel sterkte :hug:
Sterkte Babyboom :(
Heb je ook erge buikpijn babyboom? Pff, moet de hele tijd aan je denken. Vind het zo rot. :cry:
@babyboom nee wat klote. Sterkte meid.
Dankjullie ! Helaas nog niet gestopt met bloeden.
Kan vrijdag terecht bij vk om te kijken of er nog iets te zien of of dat het leeg is.
Sterkte babyboom :hug:
Babyboom Wat erg voor jullie! Sterkte :hug:
Babyboom, wat verdrietig. Sterkte :hug:
Och babyboom, wat heftig! Sterkte! :hug:
Wat heftig en verdrietig :cry:
Veel sterkte :heart:
Dank voor de sterkte wensen. Het vruchtzakje is er al afgekomen volgens mij, dus ik heb geen hoop meer.
Ben er kapot van. 😭

Ik laat de afspraak van vrijdag wel gewoon door gaan. Dan weet ik zeker dat alles “leeg” is.
Ik wens jullie allen een goede zwangerschap ! Ik stap uit het forum.
@babyboom heel veel sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven