UD november 2020

04-03-2020 21:11 631 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie is er ook uitgerekend in november 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?

NicknameLeeftijdKindjeUitgerekend opJ/MBijzonderheden/aankomende echo's
Tealey311e 2 novemberMeisje
Chamaedorea281e3 novemberJongen zwanger na KID
Nokie331e3 novemberMeisje
Sha1988??7 novemberJongen 09-06 20weken echo
Babygroot281e 7 novemberMeisje
Rieta123332e7 novemberJongen
LenteGroen281e9 novemberJongen
Eendje-01281e12 novemberMeisje
Seaofdreams???Meisje
Poosje81383e 18 novemberMeisje
Salvabo271e18 novemberJongenzwanger na ICSI
Heytan32 en 332e22 november?? 11-06 volgende echo
Alanna311e23 november??zwanger na eiceldonatie
Karzou?2e25 novemberMeisje
Tisookwat352e 26 november??cryo van icsi


Helaas niet meer zwanger of al een tijd niets meer geschreven:
Vicky, Sneeuwwitje, Bloemmetje2, andijviestamppot, Gember1
anoniem_396232 wijzigde dit bericht op 24-10-2020 20:02
69.80% gewijzigd
Hoi allemaal,

Sorry, ik was een poosje afwezig. Was even een beetje chaos met werk, maar ik ben er weer :)

Lieve Gember, ik weet niet of je dit nog leest, maar wat een verschrikkelijk bericht voor jullie bij de 20 weken echo. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoontje. Fijn om te horen dat je veel steun bij familie en vrienden kan vinden. Ik wens jullie echt het aller beste <3

---

Een beetje gek om dan weer over vrolijke baby dingen verder te praten, maar toch even een update. Ik voel me gelukkig goed en ook met de kleine jongen gaat alles goed. 20 weken echo was helemaal goed, alleen is hij wel wat groot/dik. Daarvoor krijg ik aankomende wek bij 24 weken een extra groei echo. Mijn man was ook een behoorlijk grote baby (4 kg) dus ik maak me nog niet hele erge zorgen.

Verder is het babykamertje eindelijk leeggehaald en hoop ik dit weekend te kunnen gaan kijken voor meubeltjes en daar moeten we dan nog even hard mee aan de slag. We hebben wel al veel andere spulletjes gekocht. We zijn ons nog steeds aan het oriënteren op een kinderdagverblijf. Dat was zo lastig tijdens corona omdat we nergens langs konden. Nu begint de tijd wel een beetje te dringen, maar ik vind het moeilijk om er eentje te kiezen.

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad een beetje gek om weer over vrolijke baby dingen verder te praten. Toch hoort het er wel bij.

Fijn dat alles goed was Salvabo. Een extra echo voor de groei is dan wel fijn denk ik, ze zullen het vast even in de gaten blijven houden dan. Maar zolang het niet enorm afwijkt is het niet zo spannend denk ik??
Heytan, Alanna en Tisookwat, hoe ging bij jullie de 20 weken echo? En weten jullie het geslacht ook al? Of is er nog iemand die het nog niet wil weten?

Wij zijn begonnen met de babykamer, maar nog niet klaar. Eerst het kamertje zelf, daarna de meubels.
Verder gaat het ook goed. Ik voel me goed en zie heel af en toe de beweging van de kleine ook al, leuk om te zien. Bukken gaat al wel iets lastiger..
Alle reacties Link kopieren
@salvabo, fijn dat alles goed gaat, benieuwd of hij bij de volgende echo op zijn groeilijntje blijft. Sowieso fijn dat ze het in de gaten houden, maar een beetje een grotere baby is geen ramp, de ene baby is nou eenmaal wat kleiner en de ander wat groter. Misschien dat ze anders gaan kijken of je zwangerschapsdiabetes hebt? Veel plezier met de babykamer!

@nokie, ook begonnen met de babykamer, leuk hoor! Dan wordt het ineens weer wat echter he. Leuk dat je het al kan zien bewegen aan de buitenkant!

Onze 20 weken echo was ook goed gelukkig. Wij willen niet weten of het een jongen of meisje is, blijft een verrassing tot het einde :)
De babykamer is al bijna af haha oeps! Maar heerlijk om daar in te prutsen, vandaag ff alle kastjes in en uitgepakt, gekeken naar alles wat ik nog had enzo.
Ik voel me verder ook redelijk goed, wel wat vermoeider maar mijn bloeddruk is ook veel te laag, dus niet zo gek. En verder regelmatig erggg chagrijnig, maarja, sorry! Hoort erbij ;)
Maar, al met al eigenlijk beter dan verwacht, dus mag niet klagen! Nu lekker vakantie :sun:
Fijn dat alles goed gaat en dat de babykamers opgestart worden!
Babykamer kan hier nog niet, wij slapen er nog na de waterschade in onze kamer...
Maandag komt dan eindelijk een expert kijken die dan gaat beslissen wat we terugkrijgen van verzekering, daarna kunnen dan hopelijk de werken starten (ik ga bij de plakker inspelen met de pregnancycard en vragen of hij aub direct na bouwverlof (of mss zelfs erin) kan komen afkappen, zodat we wel al naar onze kamer kunnen verhuizen en mn man aan de babykamer kan beginnen :biggrin:
(erin slapen is nu niet mogelijk wegens schimmel enzo, je krijgt echt erge hoofdpijn als je lang in de kamer bent en dat lijkt ons niet zo gezond)

Hier ook een grote en zwaardere baby dan zou moeten, maar dat was bij Lion ook al zo :p
dus ik maak me geen zorgen...
Mijn buik is echt enorm aan het groeien nu, meer buik dan de buurvrouw die binnen 4 weken bevalt :rofl:
Maar bij Lion zeiden de mensen ook al van 3-4 maand vooraf "jij moet elk ogenblik bevallen zeker" :hihi:

Hij beweegt ook echt veel, alleen laat hij zich ng niet voelen bij zijn grote broer (die begint nu lief tegen de buik te praten en wrijven, vraagt wanneer de baby komt dus snapt het nu wel volgens mij)

Lichamelijk wel wat meer klachten van rug/bekken, ik ben beperkter in wat ik kan en heb vooral bij inslapen last.
Hoe zit dat bij jullie? En de buikjes ook mooi aan het groeien?
Alle reacties Link kopieren
Man, mijn buik is al echt gigantisch voor mijn gevoel!

Gisteren kwam ik een wat verdere buurvrouw tegen die ik al een tijdje niet had gezien. Ze vroeg in het voorbijgaan 'goh, mag ik je feliciteren of zie ik dat verkeerd?' Ik draaide me naar haar toe om antwoord te geven, maar nog voor ik iets kon zeggen zei ze al 'o nee, dat is wel heel erg duidelijk! Gefeliciteerd!' ;-D

Maar goed, ik ben ook al bijna 6 maanden zwanger dus dan mag dat ook wel o_o

Slapen wordt nu wel echt een ding. Op mijn buik slapen gaat nu echt niet meer, op mijn zij vind ik ook niet echt comfortabel (dan hangt mijn buik zo, een kussentje eronder ligt ook niet lekker), en ik had gelezen dat je na een week of 20 eigenlijk beter niet op je rug kan slapen... Dat laatste doe ik toch maar, want het is het enige wat geen pijn doet. Bukken gaat trouwens ook niet zo goed meer. Vaatwasser uitruimen mag mijn vriend nu dus doen.

Verder gaat het hier helaas even niet zo lekker. Ik krijg nu Zofran tegen de misselijkheid, maar wát een gedoe is het steeds om daar nieuwe van te krijgen. Het kan niet via de huisarts, en in het ziekenhuis kom ik niet verder dan de assistenten / verpleegkundige die dan daarna met de gynaecoloog moet overleggen. Die stuurt dan het herhaalrecept weer naar de apotheek. Maar ergens gaat altijd wel iets mis met communicatie, waardoor ik steeds wel een week bezig ben met het regelen van een herhaalrecept. Zo'n herhaalrecept schrijven ze steeds maar voor een week uit, dus tegen de tijd dat ik het ophaal kan ik direct weer opnieuw bezig kan met het hele circus. :facepalm:
Het is me nu gewoon echt even teveel geworden dus ik was te laat begonnen met het nieuwe herhaalrecept, met als gevolg dat ik inmiddels al een paar dagen zonder zit en kotsmisselijk ben de hele tijd. Ben hier zó ontzettend klaar mee (6)
chamaedorea, wat ontzettend balen van die misselijkheid...
Kan je niet eens uitleggen dat je steeds zoveel tijd nodig hebt om het geregeld te krijgen, of ze niet gewoon een recept voor 2 weken of maand kunnen uitschrijven?
(dat het voor hen dan ook scheelt)
Hopelijk gaat het wel snel wat beter!
Kan je wel voldoende eten of is dat ook een dingetje??

Het slapen is zo herkenbaar, ik lig ook een ganse nacht te draaien om te zoeken naar de beste houding. Rug lukt bij mij niet, zij soms maar momenteel beste half zij half buik

Gezellig vinden ze dat de vaat inruimen en uitruimen :p Ik moet het steeds opnieuw vragen hier, dan vult hij en draait hij maar blijft het weer 2 dagen zitten waardoor er weer een hele berg op komt te staan, gek word ik ervan :thunder:

Draaag je ook echt vooral vooraan? Als men je van achteren ziet, dat het niet zo opvalt dat je zwanger bent... is bij mij -net als bij mn 1e- zo, das best grappig...
Plots zien ze dan je buik en is het van woooow jij bent goed gegroeid zeg :p:
Zo grappig vind ik dat :hihi:

Heel veel beterschap hoor met de misselijkheid!

Hoe gatie met de anderen hier?
Alle reacties Link kopieren
Jeej Chamaedorea, dat is wel erg vervelend van je herhaalmedicatie, erg vermoeiend dat dat gedoe er ook extra bij komt.

Slapen gaat hier goed! Ik ben al gewend om op mijn zij te slapen en dat kan nu ook gewoon. Soms gebruik ik een voedingskussen erbij om wat lekkerder te liggen. Ik lig ook wel wat op de rug, maar niet teveel. En half zij, half buik is ook wel herkenbaar. Wel (één of) een paar keer per nacht wakker en even naar de wc, maar ik drink dan ook voor ik naar bed ga nog een glas water, en in de nacht ook weer.

Vaatwasser lukt "helaas" ook nog probleemloos. ;)

Ik draag ook echt van voren, vind dat ook wel erg mooi om te zien. Ben benieuwd hoelang dat zo blijft dat je het van achter niet ziet inderdaad. Of kan dat ook de hele zwangerschap zo zijn..?
Alle reacties Link kopieren
Wat gaat de tijd toch snel. Zijn er dames die ervaring hebben met de suikertest? Of die het al hebben gedaan? Hier inmiddels al over de helft en wij krijgen een jongen :) Super leuk! Buikje groeit enorm snel, haha al genoeg reacties dat ik een flinke buik heb. Maar gezien het de derde is schijnt het wel normaal te zijn. Geniet er nu wel nog meer van en ben enorm bewust van alles wat er gaande is. Heel gek, denk ook wel dat dit echt mijn laatste zwangerschap is. Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
mommy2014 schreef:
24-07-2020 16:05
Wat gaat de tijd toch snel. Zijn er dames die ervaring hebben met de suikertest? Of die het al hebben gedaan?

Ik mag maandag heen voor de suikertest. Ik heb al wel van verschillende vrouwen om mij heen gehoord dat het geen pretje is. Met name vanwege het suikerdrankje dat je moet opdrinken en het verplicht op je stoel blijven zitten...
Maargoed, wij gaan het zien maandag!


Verder gaat het hier goed, inmiddels de 24 weken aangetikt, dus weer een mijlpaal! Daar zal iedereen hier nu wel zo'n beetje opzitten :)
Tot nu toe nog steeds geen klachten, heb als ik de mensen om mij heen moet geloven een bescheiden buikje.. Dat zie ik zelf toch echt anders o_o
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de suikertest maar niks, drankje is mierzoet maar goed te doen. Ik werd er vooral erg misselijk van. Ik mocht daarna wel op een aparte kamer in het priklab liggen. Het is een aanrader om die van tevoren aan te vragen! Daarna wel de hele dag misselijk van.
Deze zwangerschap heb ik gevraagd of ik een dagcurve kon prikken en dat mocht ook.

De afspraak van de 22 wekenprik is na weken eindelijk binnen....
nu ben ik 22 weken en ik mag..
Over 2 maanden dus:s.

Babykamer hebben we nog niet. Dochter 1 slaapt na 3 jaar op eigen kamer. En dochter 2 slaapt naar verwachting toch bij ons in de cosleeper (of in bed). Dus ik was van plan om me daar over een jaar weer eens druk over te maken.
Ik was wel van plan om een kleine extra commode aan te schaffen. Een derde verschoonkussen hebben we al aangeschaft. Een zooi aan nieuwe babykleertjes ook, ook al hebben we nog van alles van nr 1.

Verhalen over de buik zijn herkenbaar. :)

Voor de slaapperikelen vond ik een voedingskussen prima voor in bed.
mommy2014 schreef:
24-07-2020 16:05
Zijn er dames die ervaring hebben met de suikertest? Of die het al hebben gedaan?
Ik heb hem ook maandag.
Vooral redelijk vies drankje zoals ze hier zeggen :-D
Nokie schreef:
24-07-2020 12:48
Ik draag ook echt van voren, vind dat ook wel erg mooi om te zien. Ben benieuwd hoelang dat zo blijft dat je het van achter niet ziet inderdaad. Of kan dat ook de hele zwangerschap zo zijn..?
Ik heb bij mn 1e de heel zwangerschap vooraan gedragen ja :) en laag (nu weer)
Het kan dus best!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels de suikertest gehad en geen zwanferschapsdiabetis :)

Viel mij heel erg mee trouwens het drankje. Maar kan ook komen doordat ik me echt had voorbereid op het ergste geloof ik!
Nu bij 27 weken ongeveer de volgende prik aangezien ik een negatieve bloedgroep heb. Maar zien wat daar uitkomt.


Hoe gaan jullie tegenwoordig om met sporten? Ik worstel nog een beetje met wat ik wel en niet meer kan doen in de sportschool.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga eens per week naar de ‘mom in balance’ . Zij zitten overal in het land, mn in de grote steden.
Het is echt sporten voor zwangeren rn net pas bevallen vrouwen in de buitenlucht. Het bevalt me erg goed. Ze kijken ook goed wie klachten heeft en wie welke oefeningen doet. Zo mogen de zwangeren geen echte buikspieroefeningen en geen belastende dingen voor je bekken. Vorige keer deed ik mee tot 40 weken. (Tot zover de promo ;) ).

Hier verder prima. Liep wel wat (behoorlijk) tegen mijn grenzen aan op mijn werk. Maar ik ben al aan het kijken om mijn belasting wat te minderen.
Ik sport niet, maar eens ik mn elektrische fiets heb ga ik wel eens fietsen denk ik.
En als Lion terug naar school is (september) mss 1 of 2x per week zwemmen...

Pf die hitte is moordend, ik heb zooooveel last van aambeien nu (en ook enorm gezwollen schaamlippen, echt vreselijk!)
Ik neem al 1x per dag daflon maar dat lijkt niets te doen...
Jullie nog tips hiervoor?? Zijn er nog die dat hebben?

Suikertest ging hier ook goed, drankje viel idd best wel mee.
Ik ben niet opgebeld dus vermoed dat het resultaat prima is.

Maandag terug op controle bij de gyneacoloog, dan gaan we onze kleine vriend weer zien :yes:
Ben vooral benieuwd naar zijn grootte en gewicht nu.
We zijn eergisteren en gisteren even met zn tweetjes weggeweest (en genoten!) en paar keer aangesproken door mensen hoelang ik nog moest, dan dat ik wel al een mooie buik hebben als het nog 3 maand is :facepalm: en veel succes gewenst gekregen. Eentje zei mijn schoondochter bevalt in september ik dacht dat jullie ongeveer even ver waren (niet dus :rolling: )

Wanneer hebben jullie weer controles??
Alle reacties Link kopieren
Aambeien ed heb ik (nog) geen last van. Hopelijk blijft dat ook zo! Dus daar kan ik je niet bij helpen.

Ik heb inmiddels wel een telefoontje gehad, en geen zwangerschapsdiabetes :)

Over 2,5 week heb ik weer een controle. Mag van mij wel sneller! Toch weer een stukje zekerheid wat je dan krijgt..
Alle reacties Link kopieren
Tisookwat schreef:
31-07-2020 22:53
Ik ga eens per week naar de ‘mom in balance’ . Zij zitten overal in het land, mn in de grote steden.
Het is echt sporten voor zwangeren rn net pas bevallen vrouwen in de buitenlucht. Het bevalt me erg goed. Ze kijken ook goed wie klachten heeft en wie welke oefeningen doet. Zo mogen de zwangeren geen echte buikspieroefeningen en geen belastende dingen voor je bekken. Vorige keer deed ik mee tot 40 weken. (Tot zover de promo ;) ).

Hier verder prima. Liep wel wat (behoorlijk) tegen mijn grenzen aan op mijn werk. Maar ik ben al aan het kijken om mijn belasting wat te minderen.
Klinkt leuk, ' mom in balance'!
Maar in het kleine dorp waar ik woon heb je het dus niet. Daar is sws niet zo veel :bonk:
Jeetje chamaedorea, wat heftig van die misselijkheid. Je hebt het echt niet getroffen met die langdurige misselijkheid :( en dan ook nog zoveel gedoe met die medicatie..

Hoop van ons hebben een suikertest! Ik moest er ook aangeloven omdat die kleine knul op de p95 zit. Ik vond de test heel erg mee vallen en kreeg mijn eigen kamer bij verloskundige waar ik op mn gemakje een boekje kon lezen en wat kon werken. M'n suiker was mooi laag en laag gebleven dus geen reden tot zorgen gelukkig.

Ook hier bij 27 weken (over 2 weken) weer een controle met bloedafname omdat ik rhesus C negatief ben. Hoop vooral dat daar niks uitkomt.

Ik hoor van heel veel mensen dat mijn buik heel groot is, maargoed, misschien ook niet zo gek met zo'n grote jongen erin. Al hoor ik ook wel eens dat dat niet uit maakt haha.

Verder heb ik heel soms last van maagzuur, last van mijn rug als ik echt heel druk ben geweest en soms ben ik ineens heel moe. Maar het valt me allemaal nog super mee gelukkig!

Alle babyspullen zijn zo goed als binnen en we kunnen nu echt met het kamertje gaan beginnen. Daar zijn we afgelopen weekend mee begonnen.

Verder qua sporten, ik wandel iedere dag en ben aan het kijken om op yoga te gaan of mominbalance. Maar dat zit beide niet heel erg in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het deze dagen met jullie? Gelukkig zijn we nog niet hoog zwanger!
Ik houd het goed vol, ben gewoon niet in de volle zon in elk geval. In de schaduw is het prima en binnen helemaal, beneden is het 24 graden (wel zonwering gelukkig, anders lukt dat ook niet). En voor het slapen zetten we 's avonds de airco even aan. Geen last van vochtophoping ofzo.

Verder beginnen we iets meer babyspullen in huis te krijgen, en komt het een beetje vol te staan zo her en der. Ook via marktplaats weer andere dingen verkocht, dus dat scheelt weer ruimte (en geld).

Sporten doe ik niet, wel wandel ik regelmatig gewoon 2 a 3 km ofzo. Vind ik ontspannend en de beweging is fijn. En op de fiets even wat halen etc, ben wel in beweging maar geen actieve sport.
Nokie schreef:
08-08-2020 15:06
Hoe gaat het deze dagen met jullie? Gelukkig zijn we nog niet hoog zwanger!
Ik houd het goed vol, ben gewoon niet in de volle zon in elk geval. In de schaduw is het prima en binnen helemaal, beneden is het 24 graden (wel zonwering gelukkig, anders lukt dat ook niet). En voor het slapen zetten we 's avonds de airco even aan. Geen last van vochtophoping ofzo.
Het is heeeeeet O_O
Bij mn 1e was ik nu hoooogzwanger (bevallen 18/8) maar het was zo warm niet.
Ik ben ook niet opgezwollen ofzo, maar kan niet veel doen.
We gingen normaal leuke uitstapjes doen af en toe, maar we blijven nu gewoon thuis. Deels binnen deels buiten in het zwembadje.
Mijn zoon van 3 is ofwel zwembad ofwel binnen :facepalm:
Bij ons 27 met ventilators aan, boven sniiiiikheet ondanks dat alle rolluiken daar dichtzijn...
Erg lastig slapen, combi hitte en rugpin dus ik ben wel moeoeoeoe :zzz:
(ook al omdat gisterennacht Lion van 1 tot 4 wakker was, huilde, niet meer wilde slapen)

Ik hoop dat iedereen zich wat kan afkoelen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook heet!! En werk gaat gewoon door!
Daarom even iets minder actief hier, hopelijk over paar weken wat koeler en sowieso einde hoogseizoen!
Tis hier binnen boven 30+ en beneden graad of 26. Slaapkamers om in weg te drijven dus!
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog updates? Klachten? Ervaringen? Leuke dingen? Vragen? Inspiratie? Dingen die je wil delen? Die je kwijt moet? Angsten, onzekerheden of juist vol vertrouwen?
Het is zo stil hier.... :sigh:
Nokie schreef:
14-08-2020 21:25
Iemand nog updates? Klachten? Ervaringen? Leuke dingen? Vragen? Inspiratie? Dingen die je wil delen? Die je kwijt moet? Angsten, onzekerheden of juist vol vertrouwen?
Het is zo stil hier.... :sigh:
Ik heb wel een vraagje...
Tips om te slapen!
Met de hete nachten sliep ik zo al minder, soms waren ze dan nog gebroken doordat mn zoontje 1 tot 3uur wakker was midden in de nacht.
Nu is het afgekoeld, maar ik heb vanancht amper 3 uur slaap gepakt ( in stukjes)
Uit frustratie om 5u30 maar tv gaan kijken (had 2u geslapen dan, bij tv kijken ng klein uurtje in slaap gevallen)

Deels door de rug die nu echt vreeeeselijkis (oa bilspier is helemaal overbelast en gespannen en pijnlijk) maar ook gewoon omdat ik niet kan inslapen... en dan begin je nog meer aan allerlei zaken te denken (naam baby, werken badkamer, echt allemaal stomme dingen) en val je nog minder snel in slaap.
Maar ik ben kapoooooot stilaan!
Dus wie heeft een gouden tip??
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, lastig Rieta, ik heb er zelf weinig last van, maar echt goede tips heb ik niet. Ik richt vaak mijn aandacht vooral op de baby in mijn buik, de bewegingen etc, dat vind ik zo ontspannend dat ik zo weer verder slaap/ in slaap val. Ik ben sowieso geen moeilijke slaper, dus waarschijnlijk heb je niet zoveel aan mijn reactie ..
Alle reacties Link kopieren
Hier ook veel problemen met slapen. Ik kan geen enkele houding meer bedenken die nog een beetje comfortabel ligt. Op mijn buik gaat al een hele tijd niet meer, op mijn zij gaat niet want dan krijg ik last van mijn ribben (vlak onder mijn borsten, heb dat ook als ik te lang zit of sta), dus dan blijft alleen op mijn rug over. Maar van alleen maar op mijn rug liggen zonder een beetje te kunnen afwisselen krijg ik ontzettende rugpijn :cry:

Normaal gesproken helpt lekker wandelen of te zwemmen tegen de rugpijn (heb een zwakke rug dus sowieso snel rugpijn), maar met de hitte de laatste dagen zit wandelen er ook niet in, dan ben ik binnen 5 min al compleet oververhit. Zwemmen vind ik nog steeds geen doen met corona. Je moet overal reserveren, maar met mijn misselijkheid weet ik nooit wanneer ik wel en niet kan sporten dus die vlieger gaat ook niet op.

Ik weer niet of het met de warmte of zwangerschapstermijn te maken heeft, maar mijn misselijkheid begint weer erger te worden. Had al gelezen op de HG facebookgroep dat het meestal vanaf week 30 weer erger wordt, en ik ben nu bijna 29w, dus dat kan wel kloppen. Maar warmte schijnt het ook te triggeren. Verder is de kleine man ONTZETTEND DRUK, dus ik word soms een beetje zeeziek voor mijn gevoel door dat continue gegolf en getrappel in mijn buik ;-D

Godzijdank heb ik een klein voorraadje medicatie nu, dus kan even een paar weekjes vooruit. Dat voorraadje heb ik gekregen omdat ik heel zielig (en een tikje hormonaal) heb gedaan tegen de arts dat ik zo bang was dat ik tijdens mijn bruiloft en huwelijksreis alleen maar aan het kotsen zou zijn, dus toen heeft ze gelijk voor 5 weken voorgeschreven! Helaas wel voor 'maar' 2 weken aan sterke medicatie en 3 weken lichte (terwijl ik eigenlijk wel echt de zware nodig heb), maar ik ben allang blij.

En dat was trouwens ook een prachtig hoogtepuntje vorige week: mijn vriend en ik zijn getrouwd :heart: :heart: :heart:
Niet helemaal zoals we het oorspronkelijk gepland hadden, vanwege de zwangerschap en corona, maar desondanks was het echt een perfecte, prachtige dag.
Huwelijksreis was ook niet de grote reis die we voor ogen hadden, maar een weekje Duitsland waarbij we amper de kamer af kwamen.... Maar dan om andere redenen dan de meeste newly-weds: WARMTE. Ik kon helemaal niks anders dan (half)naakt op bed voor de ventilator liggen en ijsjes eten :rofl: :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven