UD September 2020 - nieuw topic

maandag 17 februari 2020 om 12:53
Dit leuke vervolgtopic 'uitgerekend in september 2020'
Even een bericht voor alle meiden uit de tabel; we zijn een Whatsapp groepje gestart omdat er nogal een kinderachtige discussie met iemand is ontstaan. Stuur Bloemmetje2 of Discover even een berichtje en dan voegen we je toe in de Whatsapp groep.
Alleen maar liefde
Inloggegevens om de tabel aan te passen:
Septemberbaby2020
Even een bericht voor alle meiden uit de tabel; we zijn een Whatsapp groepje gestart omdat er nogal een kinderachtige discussie met iemand is ontstaan. Stuur Bloemmetje2 of Discover even een berichtje en dan voegen we je toe in de Whatsapp groep.
Alleen maar liefde
Inloggegevens om de tabel aan te passen:
Septemberbaby2020
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
90.04% gewijzigd
maandag 4 mei 2020 om 15:34
Hahaha ja wat jij wil lezen.Lady*Voldemort schreef: ↑04-05-2020 15:26Dus het probleem was niet dat de groep vol was maar dat die mevrouw verzuimd had zich netjes voor te stellen en nederig te verzoeken om meeschrijfrechten? Het wordt steeds maller hier.

maandag 4 mei 2020 om 15:38
Idd zeg...RobinaGeus schreef: ↑04-05-2020 15:31Ben nu wel heel erg benieuwd naar het verwijderde bericht...
Heb geen idee waar alle commotie over gaat aangezien er de laatste tijd wel vaker mensen aangesloten zijn, zie bijvoorbeeld de vorige pagina.
Heb eerlijk gezegd ook geen zin in dat gezeik
Ik heb geen Facebook account, dus daar zal ik jullie niet naartoe volgen.
Kunnen ook een Whatsapp groep maken?
Whatsapp is ook zeker een idee!
maandag 4 mei 2020 om 15:56
Maar heb jij het ook uitgepraat? Jij begon namelijk met dat het een raar bericht was. Een excuus is op z’n plaats.Bloemmetje2 schreef: ↑04-05-2020 15:32Joh meis, blijf er niet over bezig zeg!
Ik zou je willen vragen ons met rust te laten en willen stoppen met deze negatieve berichtjes op dit leuke forum.
Discover heeft netjes contact gezocht en uitgepraat met de persoon in kwestie.
maandag 4 mei 2020 om 15:59
Ach, supermama heeft het uitgepraat. Jij ook?Bloemmetje2 schreef: ↑04-05-2020 15:32Joh meis, blijf er niet over bezig zeg!
Ik zou je willen vragen ons met rust te laten en willen stoppen met deze negatieve berichtjes op dit leuke forum.
Discover heeft netjes contact gezocht en uitgepraat met de persoon in kwestie.
Mijn god, wat erger ik me aan jullie suikerspinnengroepje. Maar het zullen de hormonen zal de overgang wel zijn.

maandag 4 mei 2020 om 16:04
Dat vind ik zeker een goed idee. Het maakt de ballotage toch een stuk eenvoudiger dan op zo'n openbaar forum waar iedereen en zijn moeder overal maar berichten neer komt plempen alsof het niks is.

maandag 4 mei 2020 om 16:34
Beste forummers,
Ik wil jullie verzoeken om weer on topic te gaan. Ik denk dat het de vaste posters in dit topic inmiddels duidelijk genoeg is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Ik wil jullie verzoeken om weer on topic te gaan. Ik denk dat het de vaste posters in dit topic inmiddels duidelijk genoeg is.
Met vriendelijke groet,
Moderator Vivaforum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 4 mei 2020 om 21:19
Onterechte ophef. Halve viva forum valt over ons groepje omdat betreffend lid zogenaamd is weggepest en zichzelf genoodzaakt voelde om zich zelfs te laten anonimiseren. Biechtte alleen zelf op dat ze terug kwam onder een andere naam. Dat maakt het voor mij des te helderder.
Dus. Ik persoonlijk ben hier wel klaar. Hebben een klein whatsappgroepje opgestart en je bent altijd van harte welkom als je de behoefte voelt.
Dus. Ik persoonlijk ben hier wel klaar. Hebben een klein whatsappgroepje opgestart en je bent altijd van harte welkom als je de behoefte voelt.

maandag 4 mei 2020 om 22:03
Ja ontzettend jammer. Vervelend dat ze zich weggejaagd voelde? Tenminste zoiets begreep ik, heeft ze helaas niet zelf zo benoemd. Alles door 1 opmerking dat ze wel wat plots binnen kwam vallen volgens mij,
Maar let's move on.
Ik zou het ook jammer vinden om hier te stoppen met schrijven Roki, zeker omdat in een whatsapp groepje je toch minder lange stukken typt. Maar misschien kunnen we én én doen?
En ik wil me ook niet weggejaagd voelen
Fijn morgen lekker vrij! Hoe gaat het met iedereens energie? Ik had even mijn energie helemaal terug, maar vandaag toch opeens weer erg moe.
En ik blijf vlagen van misselijkheid houden: meestal 's avonds ipv ochtendmisselijkheid
verder geen kwaaltjes meer echt gelukkig.
Donderdag heb ik een intake bij het ziekenhuis omdat ik vanwege vorige keizersnee nu medisch ben; hebben jullie een idee wat ik kan verwachten? Ik ga pas met 36 weken dan echt over naar controles daar, maar wanneer bespreek je bijvoorbeeld mogelijkheden pijnbestrijding etc?
Maar let's move on.
Ik zou het ook jammer vinden om hier te stoppen met schrijven Roki, zeker omdat in een whatsapp groepje je toch minder lange stukken typt. Maar misschien kunnen we én én doen?
En ik wil me ook niet weggejaagd voelen

Fijn morgen lekker vrij! Hoe gaat het met iedereens energie? Ik had even mijn energie helemaal terug, maar vandaag toch opeens weer erg moe.
En ik blijf vlagen van misselijkheid houden: meestal 's avonds ipv ochtendmisselijkheid

Donderdag heb ik een intake bij het ziekenhuis omdat ik vanwege vorige keizersnee nu medisch ben; hebben jullie een idee wat ik kan verwachten? Ik ga pas met 36 weken dan echt over naar controles daar, maar wanneer bespreek je bijvoorbeeld mogelijkheden pijnbestrijding etc?

maandag 4 mei 2020 om 22:10
@Roki ik begrijp je wel hoor. Ik denk dat we allemaal het liefst hier gewoon lekker waren blijven schrijven. Bedenk je nog eens of je niet in de Whatsapp groep wilt. Er is alleen een Whatsapp groep gemaakt.
@ananasbaby heerlijk morgen lekker vrij!
Gelukkig gaat het op de moeheid en misselijkheid goed met je!
Is er al duidelijk of je deze keer weer een keizersnede krijgt? Als dat zo is kun je inderdaad bespreken wat je graag wilt qua pijnbeleid... Ik heb voor mijn keizersnede toen voor spinale anesthesie gekozen (ruggenprik) is heel goed gegaan. Ben er ook goed van opgeknapt trouwens, jij ook?
@ananasbaby heerlijk morgen lekker vrij!
Gelukkig gaat het op de moeheid en misselijkheid goed met je!
Is er al duidelijk of je deze keer weer een keizersnede krijgt? Als dat zo is kun je inderdaad bespreken wat je graag wilt qua pijnbeleid... Ik heb voor mijn keizersnede toen voor spinale anesthesie gekozen (ruggenprik) is heel goed gegaan. Ben er ook goed van opgeknapt trouwens, jij ook?

dinsdag 5 mei 2020 om 19:21
SorryMevrouwTomatensoep schreef: ↑05-05-2020 19:19En zeg LadyV, jij hebt dus mijn hele![]()
![]()
zwangerschap verpest bij dezen. Dat je het even weet

En gefeliciteerd natuurlijk

dinsdag 5 mei 2020 om 19:25
Dank dank! Ik word een jongensmama!
Natte tosti..

dinsdag 5 mei 2020 om 19:27
Nou wat leuk! Gaat alles goed?
dinsdag 5 mei 2020 om 19:32
Nu gelukkig wel. Vanaf week 9 weer zelfde als de vorige keer, eerst galstenen en vervolgens alvleesklierontsteking. Maand goed ziek geweest maar sindsdien alles rustig en bij de 20 weken was alles bij baby zoals het hoort dus laten we hopen dat dat zo blijft!
Natte tosti..

dinsdag 5 mei 2020 om 19:45
Tjonge, hoe krijg je het voor elkaar. Maar fijn dat alles weer op orde is! Succes met alle loodjes nog en ik zie je vast voor de partus nog wel elders op het forumMevrouwTomatensoep schreef: ↑05-05-2020 19:32Nu gelukkig wel. Vanaf week 9 weer zelfde als de vorige keer, eerst galstenen en vervolgens alvleesklierontsteking. Maand goed ziek geweest maar sindsdien alles rustig en bij de 20 weken was alles bij baby zoals het hoort dus laten we hopen dat dat zo blijft!
dinsdag 5 mei 2020 om 20:50
Lady*Voldemort schreef: ↑05-05-2020 19:45Tjonge, hoe krijg je het voor elkaar. Maar fijn dat alles weer op orde is! Succes met alle loodjes nog en ik zie je vast voor de partus nog wel elders op het forum![]()

Natte tosti..