UD September 2020 - nieuw topic

17-02-2020 12:53 249 berichten
Dit leuke vervolgtopic 'uitgerekend in september 2020'

Even een bericht voor alle meiden uit de tabel; we zijn een Whatsapp groepje gestart omdat er nogal een kinderachtige discussie met iemand is ontstaan. Stuur Bloemmetje2 of Discover even een berichtje en dan voegen we je toe in de Whatsapp groep.

Alleen maar liefde 💖

Inloggegevens om de tabel aan te passen:
Septemberbaby2020
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
90.04% gewijzigd
Dankjewel lieve dames! Het zal vast wel weer goed komen... Hopelijk is het nog nog een keer gegund en blijft het dan ook goed gaan. 🙏🙏
2 goede vriendinnen van me zijn ook zwanger en zijn in november uitgerekend. Net als ik, een paar weekjes geleden nog....
Wel ben ik oprecht blij voor mn vriendinnetjes. Hun geluk is zeker niet mijn verdriet. Er gaan misschien wel nog wat moeilijke momenten komen, hopelijk valt dat erg mee.

Hoe gaat het met jullie allemaal ladies?

@lindynbopop;
Sorry dat ik het zeg maar vind jou berichtje een beetje raar. Je hebt je geloof ik niet helemaal ingelezen en je valt een beetje halverwege binnen als ik dat zo mag zeggen.
De meiden binnen deze groep volgen elkaar al een tijdje, wat ook staat vermeld in het begin bericht van dit topic.
Bloemmetje2 schreef:
03-05-2020 21:33
Dankjewel lieve dames! Het zal vast wel weer goed komen... Hopelijk is het nog nog een keer gegund en blijft het dan ook goed gaan. 🙏🙏
2 goede vriendinnen van me zijn ook zwanger en zijn in november uitgerekend. Net als ik, een paar weekjes geleden nog....
Wel ben ik oprecht blij voor mn vriendinnetjes. Hun geluk is zeker niet mijn verdriet. Er gaan misschien wel nog wat moeilijke momenten komen, hopelijk valt dat erg mee.

@lindynbopop;
Sorry dat ik het zeg maar vind jou berichtje een beetje raar. Je hebt je geloof ik niet helemaal ingelezen en je valt een beetje halverwege binnen als ik dat zo mag zeggen.
De meiden binnen deze groep volgen elkaar al een tijdje, wat ook staat vermeld in het begin bericht van dit topic.
Ja weet ik. Daarom excuseerde ik mij al. Ben al weg. Nogmaals sorry. Ik zal mijn bericht weghalen. Zag op de laatste pagina dat er nog iemand zich gemeld had of die ook mee mocht schrijven en die kwam ook later invallen. Sorry. Zal ook niet meer reageren. Ook sorry dat het een verwarrend bericht was.
Alle reacties Link kopieren
@bloemetje:
We duimen allemaal mee t.z.t. :heart:
Het is knap hoe je je eigen verdriet en de blijdschap voor je vriendinnen en ons hier kan scheiden. Daar heb ik enorme bewondering voor want ik kan me voorstellen dat het tegenstrijdige gevoelens kan oproepen. En die mogen er ook zeker zijn. Sterke vrouw!

@lindybopophelia:
Je bericht was ongetwijfeld goed bedoelt. Heftig wat je hebt meegemaakt met je kindje. Groot verlies en verdriet. Uit je bericht keek niet echt de behoefte te zijn om actief mee te schrijven in deze groep. In principe zat de groep ook 'vol' om het volgbaar te houden. Daarop is een uitzondering gemaakt n.a.v. een actieve wens en vraag om nog mee te mogen schrijven. Die wens kon ik niet uit jouw bericht halen? Daardoor voelde je bericht misschien wat ongelukkig geplaatst aan. In ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst! Hopelijk met een gezonde zoon als afloop. :redrose:

Hier gaat het allemaal zijn gangetje. Kleine druktemakert in de buik. Genieten! De buik begint een beetje in de weg te zitten. Vanavond mijn voedingskussen eens opsnorren van zolder. Ik lig niet meer lekker zonder. :$ In tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap vliegen de kilo's er nu aan. Dat thuiszitten i.c.m. allemaal ongezonde cravings zal niet helpen. Hoop dat de kilo's een beetje stagneren want anders weet Ik niet waar het eindigt.

:clown:
discover wijzigde dit bericht op 04-05-2020 07:56
0.15% gewijzigd
Dames,

Het is niet toegestaan om een topic te sluiten voor nieuwe dames. Het is een openbaar forum en iedereen mag meeschrijven. Aan jullie het verzoek de OP aan te passen en verder niemand meer buiten te sluiten.

Indien dit niet gedaan wordt zullen we maatregelen moeten nemen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
@mod:

In het originele verwijderde bericht kon nergens worden opgemaakt dat betreffende viva'er graag onderdeel wilde worden vd groep. Zoals op de vorige pagina te lezen is, hebben we allemaal een latere meeschrijfster gewoon toegelaten zonder problemen. Het 'vol' is volgens mij nooit neergezet als harde grens maar om het voor iedereen een beetje leesbaar te houden. Wat overigens echt in 101 topics weleens voorbij komt dus dan worden de mods nog druk. Daarnaast scheer je wel een hele groep nu over een kam, gezien er twee mensen het originele bericht gezien hebben en er überhaupt op konden reageren voor het verwijderd werd. 'Vol' stond in mijn bericht overigens gewoon tussen aanhalingstekens. Bewust.

Ik heb betreffend lid overigens gewoon een aardig pb'tje gedaan over wel of niet meeschrijven of andere manieren van communiceren.

Maar als het allemaal zo wordt dan ben ik des te meer voor een groep op een ander platform. Beticht worden van buitensluiten zonder een actieve vraag om mee te schrijven en een redelijk verwarrend en gevoelsmatig willekeurig neergeplempt bericht vind ik persoonlijk ook niet zo netjes.

Of zijn het mijn hormonen?
Overigens zal ik de op aanpassen.
discover wijzigde dit bericht op 04-05-2020 07:57
1.45% gewijzigd
Dus.. wie heeft de behoefte om te verhuizen naar een besloten Facebook groep zoals ik toevallig had geopperd?

Doe me even een berichtje dan voeg ik je toe bij animo. ;-)
Dames sorry dat ik weer inbreek. Was ook niet de bedoeling maar ik wil jullie hierbij mijn excuses aanbieden. Ik zat fout. Ik heb een warrig bericht neergezet en ik had beter moeten nadenken. Discovery heeft helemaal gelijk jullie mogen niet over 1 kam worden geschoren alleen maar vanwege mij. Nogmaals mijn excuses. Ik hoop dat jullie nog wel doorgaan met dit topic. Zou zonde zijn voor iedereen. Ik wens jullie al het goeds voor de nu en de toekomst. En ik zal in vervolg beter opletten. Als ik iemand gekwetst heb of tegen het hoofd heb gestoot dan spijt mij dat oprecht. Is nooit Maar dan ook nooit mijn bedoeling geweest.

Ik ben weer weg. Succes en sterkte met alles
Wow wat een viva-forum gedoe zeg.. Fijn dat het opgelost lijkt nu.

Ik zal wanneer ik tijd heb nog eens proberen de tabel te maken, wat fijn dat niet alle info weg is!
Ik had de openingspost al netjes gewijzigd. Nu staat er weer iets doms. Daar heb ik niet zo'n zin in. Slaat ronduit nergens op dus ik heb een besloten Facebook groep gemaakt voor de liefhebbers. Kunnen daar ook een tabel afbeelding plaatsen als daar behoefte aan is.

Geen zin in dit ultiem kinderachtig gedoe.
Desbetreffend lid had me enthousiast en leuk terug gepb'd en alsnog haar account verwijderd. Dan houdt het op toch. Heeft niets met zure viswijven te maken.

@ananas. Zag dat jij een fb groep igg leuk vond.
Wat kinderachtig is, is besloten groepjes maken op een openbaar forum. En dus hierdoor iemand wegjagen van het forum. Kan jij wel leuk contact gehad hebben, maar heb je ook gelezen wat de anderen hebben gezegd?
Discover schreef:
04-05-2020 13:50
Ik had de openingspost al netjes gewijzigd. Nu staat er weer iets doms. Daar heb ik niet zo'n zin in. Slaat ronduit nergens op dus ik heb een besloten Facebook groep gemaakt voor de liefhebbers. Kunnen daar ook een tabel afbeelding plaatsen als daar behoefte aan is.

Desbetreffend lid had me enthousiast en leuk terug gepb'd en alsnog haar account verwijderd. Dan houdt het op toch. Heeft niets met zure viswijven te maken.

Netjes? Je had hem helemaal leeggehaald. Ik had hem gelukkig terug kunnen vinden en zo gemaakt dat je er weer een mooi tabel van kon maken voor wie dat kan hier.

Ik heb helemaal niks met zwangere topics, maar vond het echt sneu dat iemand zich hier weggepest voelde en zich zelfs heeft laten anonimiseren.
Denk daar maar eens rustig over na.

Groet, Niq
Discover schreef:
04-05-2020 07:40

Wat overigens echt in 101 topics weleens voorbij komt dus dan worden de mods nog druk.
Doe mij de linkjes eens? Dan staf ik ze alle 101.
Zeg viva politie ..
Er zijn maar twee reacties geweest, waaronder een nette van mij. Ik heb een lief privé bericht gedaan en hier ook iets nets gereageerd. Dus doen alsof ze is weggepest is echt niet aan de orde. Dus nee daar hoef ik, of iemand anders in dit topic werkelijk helemaal niets mee. En al helemaal niet nog eens over na te denken want zo lag de situatie helemaal niet. Denken jullie maar na over voorbarig reageren op incomplete informatie en vals beschuldigen.

Halleluja zeg :bonk:

En ik had het wel degelijk netjes gewijzigd. Ik had namelijk enkel de zin weggehaald dat het topic vol zat. Dat heb ik nadien nog gecontroleerd dus iemand anders zal het nadien hebben verandert. Maakt verder niet uit maar dat lag dus niet bij mij.
Discover schreef:
04-05-2020 13:50

Iemand openbaar uitsluiten en dan privé een bericht sturen is inderdaad nogal kinderachtig.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Quaintrelle schreef:
04-05-2020 14:23
Iemand openbaar uitsluiten en dan privé een bericht sturen is inderdaad nogal kinderachtig.
Ik heb haar niet buitengesloten. Maar ik ga me stoppen met verdedigen tegen mensen die het oordeel al geveld hebben hoor. Het is maar een forum. :heart:
Discover schreef:
04-05-2020 14:23
Zeg viva politie ..

En ik had het wel degelijk netjes gewijzigd. Ik had namelijk enkel de zin weggehaald dat het topic vol zat. Dat heb ik nadien nog gecontroleerd dus iemand anders zal het nadien hebben verandert. Maakt verder niet uit maar dat lag dus niet bij mij.
Sorry, dacht dat jij de OP helemaal leeg had gemaakt. Dan mag je daar iemand van jullie groepje wel op aanspreken.
Succes verder hier met jullie topic.
Bloemmetje2 schreef:
03-05-2020 21:33

@lindynbopop;
Hoe was dit dan bedoeld? Puur informatief?
Klopt de tabel zo weer?
SallySpectra* schreef:
04-05-2020 14:40
Hoe was dit dan bedoeld? Puur informatief?
Niet mijn bericht toch. Voel ik me ook niet aangesproken.
Discover schreef:
04-05-2020 14:46
Niet mijn bericht toch. Voel ik me ook niet aangesproken.
Dus iedereen is welkom om mee te schrijven?
Cookielover schreef:
04-05-2020 15:04
Dus iedereen is welkom om mee te schrijven?
Wat mij betreft wel. Wel zo handig om even aan te geven dat je graag actief meeschrijfster wordt en jezelf voor te stellen. En het uiteraard over het betreffende onderwerp gaat. Dat was in dit geval wel een beetje vaag maar volgens mij was desbetreffend lid nogal emotioneel (logisch gezien haar verhaal) en is het daardoor onnodig zo gelopen. Zonde. Nergens voor nodig.
@discover ik ben zeker voor een besloten facebookgroepje! Hoe wil je dit aanpakken?

Ik stuur je een privé bericht.

Lieve zwangere dames hoe is het met jullie? 😘
Discover schreef:
04-05-2020 15:08
Wat mij betreft wel. Wel zo handig om even aan te geven dat je graag actief meeschrijfster wordt en jezelf voor te stellen. En het uiteraard over het betreffende onderwerp gaat.
Dus het probleem was niet dat de groep vol was maar dat die mevrouw verzuimd had zich netjes voor te stellen en nederig te verzoeken om meeschrijfrechten? Het wordt steeds maller hier.
Ben nu wel heel erg benieuwd naar het verwijderde bericht...
Heb geen idee waar alle commotie over gaat aangezien er de laatste tijd wel vaker mensen aangesloten zijn, zie bijvoorbeeld de vorige pagina.
Heb eerlijk gezegd ook geen zin in dat gezeik

Ik heb geen Facebook account, dus daar zal ik jullie niet naartoe volgen.
Kunnen ook een Whatsapp groep maken?
Hier word ik niet vrolijk van!
Lady*Voldemort schreef:
04-05-2020 15:26
Dus het probleem was niet dat de groep vol was maar dat die mevrouw verzuimd had zich netjes voor te stellen en nederig te verzoeken om meeschrijfrechten? Het wordt steeds maller hier.
Joh meis, blijf er niet over bezig zeg!

Ik zou je willen vragen ons met rust te laten en willen stoppen met deze negatieve berichtjes op dit leuke forum.
Discover heeft netjes contact gezocht en uitgepraat met de persoon in kwestie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven