Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zelf trouwens dat wij er nog een jongen erbij krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Iedereen overigens bedankt voor de hartverwarmende reacties :redrose:

Heb me ziek gemeld, loop als een zombie rond en slaap amper... lijkt me ook niet goed voor de kleine dus nu wat meer rust hopelijk.
Engeltje, ik lijk ook wel wat meer energie te krijgen, al moet ik dat niet te hard roepen, want ik ben vanochtend vrij actief geweest en daarom ga ik zo meteen even een dutje doen :P

LaTimo, ik ben echt benieuwd of jouw gevoel wel goed zit! Volgens mij staat de teller qua gevoel en werkelijkheid nog niet heel hoog qua juistheid ;-)

Ik voel onze kleine nu wel dagelijks, qua kleine plopjes en duwtjes :heart:
Mieremuis, ik was tegelijkertijd met jou aan het typen :hug:

Ik hoop dat je er wat rust uit kunt halen. Tegelijkertijd lijkt het me moeilijk om niet te werken, omdat het mogelijk ook wat afleiding biedt. Krijg je veel steun uit je omgeving, of hebben jullie het niet met veel vrienden/familie gedeeld?
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond, we hebben het wel gedeeld met de naaste familie en vrienden, en ook mn collega's zijn op de hoogte. Iedereen leeft mee en wenst ons heel veel sterkte maar ze weten ook niet goed hoe ze er verder mee om moeten gaan, en ikzelf ook niet eigenlijk. 'Als ik iets kan doen' heb ik wel gehoord maar ik zou ff niet weten wat :) Heb vrij weinig zin de deur uit te gaan om leuke dingen te doen... ik probeer de tijd maar door te komen naar de punctie.

Afleiding geeft t werk overigens wel ja, maar gisteren merkte ik al dat het me erg moeilijk viel de hele dag spreekuur te draaien... ben wel de hele dag met mensen bezig en moet een beetje opgewekt en steunend naar de patiënten zijn. Valt me nu ff zwaar. We zien wel hoe t loopt.... ik blijf thuis wel bezig en we hebben het forum :)
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Mieremuis, zo te horen verstandig dat je je hebt ziekgemeld! Toch proberen wat dingen te doen waar je energie uit haalt. Wachten is vreselijk... kan me voorstellen dat het zoooo lang lijkt te duren!
Alle reacties Link kopieren
Even in een apart bericht: wij hebben vanmorgen de echo gehad en ik ga wat meer roze toevoegen aan deze groep. Ons tweede meisje is op komst! Een echt meidengezin dus :)
Alle reacties Link kopieren
@ mieremuis
Vind je het fijn om ( per mail oid) contact te hebben ?
Zit ook ziek thuis ... valt niet mee in ons beroep
Alle reacties Link kopieren
@mieremuis, ik moet de hele tijd aan je denken. Fijn dat je je ziek hebt kunnen melden. Hoop dat je de tijd een beetje kunt doorkomen.
Alle reacties Link kopieren
edankt voor alle berichtjes!

Ja, zal wel druk worden met 3 jongens, maar moet zeggen dat ik het wel erg leuk vind.

@energie, ikzelf had geen idee, mijn man dacht aan meisjes. Hij vind 3 stoere mannen stiekem wel erg leuk. En wat leuk een meisjesgezin! :-D
Mieremuis, ja, daar heb je een goed punt, hoe steun je iemand in jouw situatie. Moet je juist wel of geen hoop houden? Lijkt me erg moeilijk. Misschien juist maar veel leuke dingen doen die niet met baby's te maken hebben? Dat een vriendin je op de bonnefooi meeneemt naar de sauna (als je daar van houdt) of naar de film. In een film kan je nog wel eens helemaal ontsnappen aan de werkelijkheid. Ik denk in ieder geval veel aan jullie. :redrose:

Energy, wat leuk dat je twee meiden hebt zo meteen! Lijkt me ook heel bijzonder :heart:

Ik heb even terug gerekend in mijn familie en van mijn neven en nichten zijn er van de 16 kinderen (inclusief onze tweede op komst) 3 meiden. Gek ook! Ik geloof dat er wel theorieën zijn dat er in bepaalde tijden meer jongens/meiden geboren worden, maar daar zou ik me eens in moeten verdiepen.
Alle reacties Link kopieren
Energy wat leuk 2 meisjes... Handig met kleding en spullen, maar ook zo schattig! Ik heb 2 nichtjes en die kunnen ook zo heerlijk met elkaar spelen, ook wel kibbelen maar ze zijn ook dol op elkaar :heart:

Honing: je hebt m'n mailadres in een PB
Alle reacties Link kopieren
Hier net een nieuwe winter zwangerschapsjas besteld. Mijn gewone winterjas past gewoon niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Mieremuis, vooral toegeven aan je eigen gevoel! Als jij het idee hebt dat je voor nu die rust nodig hebt moet je dat zeker doen. Het is ook lastig wat iemand in je omgeving moet zeggen/doen. Ik vind het zelfs al lastig, laat staan iemand die dichtbij je staat. Sterkte om de komende tijd door te komen!

Energy, leuk een meisje erbij! En dat voegt inderdaad een beetje roze toe in deze groep.

Wij hebben vanmiddag een extra echo staan om onder andere het geslacht te bepalen. Ik vind het spannend om de baby weer te zien en dan vooral of alles er nog steeds goed uitziet. Minder spannend wat het wordt, omdat ik zo overtuigd ben van een jongen. Ik laat jullie vandaag nog wat horen!
Alle reacties Link kopieren
Spannend nikkie!! Veel plezier bij de echo!
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden! Mijn voorgevoel zat er ontzetttend naast (we deden gister de envelop open “huh een meisje?!) maar zijn er super blij mee 😄. Grappig hè dat de natuur ons zo kan foppen met onze voorgevoelens.. lijkt me erg leuk ook voor onze oudste dochter als ze straks lekker samen kunnen spelen! Ben zo benieuwd hoe dat straks allemaal gaat!

Merk toch dat ik weer blij ben om het te weten. Begint nu ook allemaal steeds echter te worden en kan gaan nadenken over namen, inrichten van nieuwe kamer etc..

Nikkie, succes straks met de echo! Ik vond het echt heel bijzonder om weer te zien. Het wordt al zo’n groot mensje!

Fijn weekend allemaal dames!
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,

Ik ben echt slecht met actief blijven hier. Denk dat ik me maar aanmeld voor de Facebook groep, dan word ik er ook actief aan herinnerd om ook op het forum te lezen. Volgens mij moet ik winterbaby daarvoor aan haar jasje trekken?

@Mieremuis: ik schrik ontzettend van je bericht! Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Wat Morgenstond ook al zegt: moet je hoop houden of juist van het ergste uitgaan... Ik hoop in elk geval voor jullie dat de uitkomst van het vervolgonderzoek zo gunstig als mogelijk is. Ik denk aan je :hug:

Wat leuk dat langzaam aan duidelijk wordt wie er jongetjes en wie er meisjes krijgen! Hier heeft de verloskundige al een gok gedaan tijdens de echo van de combinatietest een paar weken geleden. Ze zei toe haar sok op te eten als ze het mis had. Was voor mij genoeg reden om te wachten tot de 20 weken echo. Maar ja, niets zo veranderlijk als een zwangere vrouw... Ik heb dus gisteren op het laatste nippertje een extra echo aangevraagd ;-)
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Helaas kon ze vanmiddag niet met zekerheid zeggen wat het geslacht is, want de navelstreng ligt tussen de benen (nu al een eigenwijsje). Mogen volgende week zaterdag terug komen om opnieuw een echo te laten maken. Nog even geduld dus
Alle reacties Link kopieren
He, hij of zij houdt het spannend! Veel succes met wachten!
Alle reacties Link kopieren
Oow dat is jammer Nikkie! Hopelijk is hij/zij volgende keer niet zo eigenwijs ;-)

Hey blue_yoshi.. Winterbaby en Morgenstond zijn de Facebook beheerders dus die kunnen je evt. toevoegen.
Wanneer heb je de echo?

Energie was na gister (drukke werkdag) wel weer iets minder en dat in combi met een ziekige peuter die vannavht weer spookte :zzz: vandaag was ik nogal kribbig ;-D

Ik weet nog dat ik bij de 1e zwangerschap dacht.. pffff hoe doe je dat als je al een kind hebt, kan je niet rusten wanneer je wil/uitslapen etc. Hahaha.. bij nr 3 moet je daar echt je momenten voor uitkiezen. Gelukkig heb ik wel van die momentjes als de oudste op school is en jongste zn middagdut doet of op de speelzaal is. En de kids af en toe uit logeren sturen ;-D
Nikkie, jammer dat jullie het nog niet konden zien! Maar wel leuk om volgende week weer een echo te hebben :)

Blue_Yoshi, als je me een pb stuurt met je emailadres kan ik je als het goed is toevoegen aan de facebook groep!
Geldt ook voor anderen natuurlijk!

Engeltje, die wisselende energie is wel herkenbaar. Ik heb vanochtend geconstateerd dat de dag ervoor ook veel uitmaakt voor het energielevel van vandaag ;-)
Alle reacties Link kopieren
@engeltje Woensdag de echo! Begin het nu toch wel spannend te vinden, maar meer omdat de laatste controle vorig jaar was. Wil nu graag weer even weten of alles goed is. Is toch belangrijker dan of het een jongen of meisje is.

Hoe oud zijn jouw kinderen?

@Morgenstond Ik heb je een poepluier gestuurd!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Alle reacties Link kopieren
Ahum. Pb dus. Zie het nu pas :P
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Een poepluier, bedankt :rofl:

Maar ik heb geen pb ontvangen.. Kan je hem nog eens sturen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nog eens geprobeerd (pb, poepluiers heb je al genoeg denk ik :)) Nu zonder @, geen idee of dat verschil maakt.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven