Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
Welkom Mieremuis :) Als het lukt mag je jezelf in de tabel zetten. Wanneer is je UD?

Spannend dus, twee echo's morgen. Succes dames!
Alle reacties Link kopieren
Nikkie sterkte morgen, balen zoiets! Hopelijk valt t mee, altijd 50% kans dat t toch goed gaat bij een bloeding zeggen ze..l

Dankjewel Morgenstond, ik heb mezelf in de tabel gezet :) Uitgerekende datum is denk ik 8 juli, weet t niet zeker, is wat lastig met korte en wat onregelmatige cyclus.
Veel vroege echo's zie ik in de tabel!
@nikki wat vervelend voor je, al die onzekerheid. Succes met de echo! Ik duim met je mee.
Hoi dames,

Al even niet mee geschreven en ook niet gelezen.
Ik heb na de (korte) bloeding geen bloed meer laten prikken. Eigen huisarts was op vakantie, vervanger was alleen voor spoed en heb het er toen bij laten zitten. Ook gewoon bang voor de uitslag. Daarna regelmatig wat bruin bloedverlies, maar dan heb ik het over 2 speldeknopjes in een paar uur.
Ik heb nog steeds zere borsten, regelmatig steekjes in mijn buik en ben met vlagen een beetje misselijk. Dus ik hoop dat we maandag een kloppend hartje zien.

@Nikki, veel succes morgen.

@Mieremuis, dat is ook mijn angst, dat het gewoon gestopt is en dat er maandag niets te zien is.

Nog een keer testen durf ik dus niet meer, veel te bang dat er niets meer te zien is...
Voor de dames met een echo vandaag: Succes!

Grapjasje, jammer dat je geen bloed meer kon laten prikken. Ik snap je onzekerheid wel, en er hangt ook zo veel vanaf voor jullie he? :hug:

Ik voel mezelf meer en meer misselijk, maar hoef gelukkig niet te spugen. Vind het wel een ellendig gevoel. En hier nog één nachtje slapen tot de echo. Over 24 uur zijn we bijna aan de beurt :)
Voor zo'n grote groep is het hier trouwens best rustig. Zijn er veel naar facebook verplaatst?
Het valt mij ook al op dat er weinig gesproken word, ik zit ook op Facebook en daar is t ook rustig dus denk niet dat dat t kan zijn.

Hebben jullie trouwens ook al het idee dat je een buikje krijgt? Hier wel!

http://i67.tinypic.com/30hovnd.jpg

Dit is nog overdag, maar in de avond lijk ik zelfs wel een paar weken zwanger :bonk:
Wow liesje, haha, dat is al een behoorlijk buikje ja.
Bij mijn zoontje kreeg ik pas rond 20 weken een buikje, dus ik verwacht dat het nog wel even duurt :)
anoniem_349704 wijzigde dit bericht op 15-11-2017 11:25
7.14% gewijzigd
Hallo,

Graag sluit ik me ook aan bij dit groepje.
Ben volgens eigen berekening nu 6w5d zwanger. Uitgeteld 5 juli 2018
22 november intake + echo.
We zijn zwanger van ons eerste kindje.

Vind het allemaal erg spannend, heb de afgelopen dagen al meegelezen in dit topic, prettig om mijn klachten te herkennen in jullie verhalen.
Hoi meiden. Ik kom net bij de verloskundige vandaan en we hebben een kloppend hartje gezien ❤️ Wat een opluchting zeg!!!
Zomerbloemetje, welkom!

Nikkie, wat een opluchting, gefeliciteerd! :heart:

Voor mij nog eventjes werken, thuis eten, slapen, en dan ook echo :)
Ik vind het ook ontzéttend spannend. Ik denk vooral ook omdat de echo al zo vroeg is, terwijl de eerste echo bij mijn zoontje met 8 weken was. Gebrek aan eigen referentiemateriaal dus ;-)
Wat een goed nieuws Nikki!
Wat goed Nikkie! Gefeliciteerd!

Wij komen net bij de gyn vandaan, nog geen hartje gezien, wel een vruchtzakje met ieniemienie vruchtje en dooierzakje. Hij vond het er allemaal goed uitzien voor deze termijn. Ze waren weer heel lief daar :)

Normaalgesproken zouden we over 2wk weer een echo krijgen maar ivm 3 weken vakantie wordt het pas 14 december... Het is niet anders! Hopelijk groeit het allemaal goed door daarbinnen :heart:

Ik ga eens kijken of ik lid kan worden van jullie facebook groepje ...
Hallo

Heb mezelf toegevoegd aan het schema!

@nikkie, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd
Ha meiden,
Na even een stilte weer een berichtje van mij.
Wat een oplucgting Nikke wat zal je zenuwachtig geweest zijn pffff.

Hier gaat het goed, heb weinig klachten, wat me dan ook weer onzeker maakt (het is ook nooit goed ;))

Wel af en toe wat misselijk, snel vol zitten, en wat last van mn darmen.
Maar twee glaasjes pruimensap op een nuchtere maag werkt fantastisch, tip! B)

Ik voel echt een soort bolletje vlak boven mn schaambotje. Ze zeggen dat het nog niet kan, maar ik voel heg toch echt!

Ik word wel onzeker van al die adviezen van wat wel en wat niet eten. Sommige dingen zijn best tegenstrijdig. Zelfs sites van verloskundigenpraktijken spreken elkaar tegen.
Ik heb zooooveel zin in haring met uitjes, maar het voedingscentrum raad het af... terwijl een andere, mi betrouwbare dietistensite zegt dat het gewoon kan...???
Hoe gaan jullie hiermee om?

En hoe houden jullie vertrouwen in de zwangerschap? In mijn werk zie ik geregeld vrouwen met miskramen, missed abortions, eug enz. Ik wil graag vertrouwen in mn lichaam hebben maar vind het zo spannend en ergens bescherm ik mezelf tegen teleurstelllingen door af en toe me voor te stellen hoe het zou zijn als het misgaat... maar ik wil eigenlijk alleen positief denken, juist om het zo te beinvloeden. Herkenbaar of ben ik een doemdenker? :-[

Haha nou heel verhaal weer.

T is zo'n grote groep dat ik niet alles va iedereen bij houd.
Zo grappig om bv berichten terus te lezen van de groep die vorig jaar juli was uitegerekend. Zo zijn wij volgend jaar ook!!! :-)

Daaag!
Nikki! Wat fijn :cheer:

Ik kreeg m'n nieuwste broek echt niet meer dicht vanochtend :O.
Gelukkig heb ik nog wat broeken in een maatje groter van het gejojo na de vorige zwangerschappen haha en ik draag nu wat meer jurken (wel wijde :proud:) en sowieso wat wijde shirts anders valt het echt op.

Flipje en Morgenstond.. heel veel succes morgen bij jullie echo's. Hoe laat moeten jullie?

Hier valt t opzich mee met de kwaaltjes. Moe :zzz: gespannend borsten zo nu en dan. En ik merk dat ik soms duizelig word als ik te snel op sta uit bed of vd bank. Optijd iets eten is ook wel nodig .
@M10e Ik herken wat jij zegt over dat eten. Ik was een midweek weg met een 30 weken zwangere en die gewoon rauwe ham en cervelaatworst at. Terwijl ik begreep van de vk dat dat niet meer mag.

Oom m’n darmen doen vervelend. Roosvicee maxi bied mij uitkomst. Verders inderdaad moe, gespannen borsten enz. Vanavond is moeders voor moeders langs geweest. Weer dat lekkere dekentje gekregen.

Nog iets minder dan een week tot de echo, heel spannend!

@echo Veel succes morgen dames!
Ik houd echt strikt de adviezen van het voedingscentrum aan. Ik zie ook vaak zwangeren die toch van alles eten, maar toch hoor je regelmatig dat de supermarkt producten terugroept vanwege bijvoorbeeld Listeria besmetting.

En ik heb hier een mooi voorbeeld van wat er mis kan gaan: een buurman die 50 jaar is maar nog bij zijn ouders woont omdat hij doof is en geestelijk beperkt; dit schijnt door toxoplasmose infectie bij zijn moeder tijdens de zwangerschap te zijn.

Voor alcohol en roken geldt altijd slecht, en hoe meer hoe slechter, maar voor rauw vlees etc. geldt dit juist niet: dat is gewoon een 'loterij', en het hoeft maar 1 keertje fout te gaan en het is middellijk al helemaal mis.

Dus voor mij geen enkel risico!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hier een heel mooi en duidelijk overzicht (download) van het voedingscentrum om bijvoorbeeld in je keuken op te hangen:

http://www.voedingscentrum.nl/Assets/Up ... 017.pd.pdf
Wij hebben ook een kloppend hartje gezien :heart: Volgens de echo ben ik vandaag precies 7 weken zwanger, maar mocht de UD inderdaad één dag naar voren schuiven, dan pas ik dat wel aan na de termijnecho ;-)

Flipje, jij ook veel succes zo meteen! :hug:
Fijn morgenstond! :cheer:
Geweldig Morgenstond!! :-)
Wat heerlijk zeg!
Ja, hartje! :bunny:
Yeaaay flipje wat fijn! Wat moet dat een opluchting zijn :)
Gefeliciteerd dames! Wat fijn voor jullie, :heart: :heart: :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven