Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!

24-10-2017 14:47 783 berichten
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! :sun:

.
. ]
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend/
Geboren
Afspraken Geslacht :heart: / :duckie: Bijzonderheden
M10e
(27)
eerste29 juniVerrassing :heart:
003liesje
(27/31)
tweede30 juni Jongen :heart:
Kellster
(26)
Tweede 1 juli Jongen :heart: / :duckie:
Nikkie1984
(?)
tweede2 juli Jongen :heart: / :duckie: mk jul '17
Fl4urtje29
(?)
eerste2 juliVerrassing :heart: NIPT was goed!
suusjee
(27/28)
eerste3 juli ? :heart:
Morgenstond
(28/29)
tweede 3 juli 13-mrt: controle Jongen :heart: / :duckie:
Mayajama
(29/33)
eerste6 juli Jongen :heart: / :duckie:
winterbaby
(23/26)
tweede7 juli Meisje :heart: / :duckie:
snowgirl1
(32/30)
tweede & derde7 juli/
21 februari
Jongens :heart: :heart:Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens :hug:
LaTimo
(33/35)
tweede 8 juli 20 weken echo datum nog niet bekend Meisje :heart: zwanger via IUI na 1 jaar mmm
engeltje86
(31)
derde8 juli Meisje :heart: / :duckie:
Energy08
(30/38)
tweede4 juli Meisje :heart: / :duckie:
Konijntje999
(29/34)
eerste9 juli 25-feb: 20 weken echoJongen :heart: / :duckie: vmk aug '17
Ineedyourlove
(29/37)
tweede11 juli Jongen :heart:
Blue_Yoshi
(32)
tweede11 juli ? :heart:
_butter_fly
(30)
tweede11 juli28-feb: 20-wkn echo? :heart: NIPT was goed!
Mieremuis eerste16 juli/
10 februari
Jongen :heart: Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 :hug:
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

:redrose: -- :hug: grapjasje, :hug: flipje2, :hug: konijnhangoor -- :redrose:

ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!

J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
@Fl4urtje spannend! laat je ons weten hoe het was?!
Alle reacties Link kopieren
Oeh spannend! De eerste echo's staan deze week gepland! Ik hoop dat alles er goed uit ziet!

Voor mij duurt het nog even (11 december). Ik was vandaag ook echt heel dom, ik had nog een clearblue test die vorige week zei 2-3 weken dus ik dacht leuk ik doe er nog 1 en dan zegt ie vast 3+ maar nog steeds 2-3 😐 dus dat maakt me natuurlijk weer onzeker. Had ik dus beter niet kunnen doen! :facepalm:

Ik heb wel veel last van vermoeidheid, misselijkheid valt nog mee, heb ik bij de eerste ook niet echt gehad. Maar ik moet wel af en toe kokhalzen.
@Fl4urtje veel succes!!!

@_butter_fly ik moet ook gewoon wachten tot december haha, ongeduldig. Dat wat jij met die clear blue hebt schiet ook door mijn hoofd. Ik heb 1 november getest en kreeg zwanger 1-2, ik was toen 4 weken 1 dag zwanger. Nu heb ik er nog 1 liggen maar wil wachten tot ie 3+ aangeeft... ben vandaag 5 weken 6 dagen zwanger. Weet niet of ik m nog ga doen juist voor wat jij vertelde.

Verder heb ik wel last van meerdere kwaaltjes hoor meiden.
Moe met een hoofdletter, hongerig en gevoelige borsten. Geen druppel bloed gezien sinds de laatste menstruatie.
Ik ben tijdens de zwangerschap van mn zoon welgeteld 1,5 dag misselijk geweest, verder niet. Ik verwacht dat nu dus ook niet eigenlijk.

Het is meer de onzekerheid die iedereen heeft, zit t goed? Is er een hartje? Etc.
Gewoon uitzitten tot 2 december haha.

Hebben jullie het al aan mensen verteld? Of wanneer zijn jullie dat van plan?
Oké schat
Ik ben nu 5+1 dus misschien had ik ook nog even moeten wachten. :facepalm:

Ik zou het wel met sinterklaas willen vertellen maar dan hebben we de echo dus nog niet gehad, even over nadenken nog. Gisteren waren we bij mijn ouders en ik moet zeggen dat ik wel op mijn tong moest bijten;-)

Haha honger heb ik ook!
Veel succes en plezier Fl4urtje! Hopelijk kunnen we zo meteen het eerste hartje in de tabel zetten :)

Haha, wat jullie schrijven over de Clear Blue herken ik wel. Ik heb er nog één liggen van twee jaar geleden, toen ik een twee-verpakking voor de zwangerschap van m'n zoontje had gekocht. Ik ga hem nu niet gebruiken omdat ik ook bang ben er alleen maar onzeker van te worden. Met deze zwangerschap heb ik alleen maar kruidvat testen gedaan.

Hier ook ontzettend 'last' van vermoeidheid, wat ik dus wel prettig vind omdat ik me zo zwanger voel. Verder heb ik juist minder honger en ben ik wel bij vlagen misselijk. Dat had ik bij m'n zoontje niet, dus ik zei al dat dit een meisje is of een tweeling :P

Wij gaan het na de echo van donderdag waarschijnlijk vrij snel aan meer mensen vertellen. In ieder geval aan onze goede vrienden. Een vriendin van mij appte me toevallig afgelopen weekend over een droom van haar waarin ik met een roze ballon vertelde dat we een meisje verwachten. Grappige timing. Ze weet dus nog niet dat ik zwanger ben.

Ik ga nu maar weer eens een dutje doen :zzz:
Hier naast de vermoeidheid ook toch weer misselijk. Bij mijn zoon ook veel last van gehad. Het begon toen ik een gebakken ei op tv zeg. Bah! Ik weet niet meer wie het schreef, maar ook hier ineens zin in ongezond eten. Maar daarnaast gelukkig ook veel trek in fruit. Dat was bij mijn zoon ook. Toen at ik ook zo vier stuks fruit op een dag.
Ik probeer nu s middags ook even te slapen als mijn zoontje slaapt. Mijn ogen vallen dan ook gewoon dicht.

Borstvoeding gaat hier nog onveranderd door. Zoon blijft stug doordrinken.

Herkenbaar van de broeken die nu al niet meer lekker zitten. Ik heb vandaag ook al een paar keer mijn knoop open gedaan.

Spannend de eerste echo's. Hopelijk allemaal een mooi kloppend hartje
:cheer: wat lief dat jullie zo mee denken! Was verrast toen ik net op het forum kwam kijken. Om 1800 een eerste echo gehad en een mooie pinda mee kloppend hartje te zien. Nu op naar al jullie eerste echo’s :flirting:
Die constante misselijkheid vind ik wel erg moeilijk. Moeite om te accepteren dat mijn lichaam zo veranderd en moe is.
Ps; ik heb ook een cyste, jullie ervaring mee? Was goed te zien op de echo.

@grapjasje hopelijk is alles in orde? Is het bloedverlies gestopt?

Heb alles weer gelezen dames; thx voor de updates hoe het met iedereen gaat nu :popcorn:
Fl4urtje29 wat fijn dat de echo goed was!! Vervelend idd die misselijkheid.

Hier ook veel misselijk, en moe
Wat fijn Fl4urtje! Dat is een belangrijke eerste stap :) Hoeveel weken ben je nu precies? Ik zie je volgens mij niet in de tabel staan, of ik kijk eroverheen.
Ik heb geen ervaring met een cyste trouwens.

Grapjasje, ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat.

Tweetje, hier gaat de borstvoeding vooralsnog ook gewoon door. Ben benieuwd of dat zo blijft.

Ik heb dus donderdag de eerste echo en kijk er naar uit, maar vind het tegelijkertijd zo spannend dat ik er ook tegenop zie. Mocht het niet goed zijn, dan wil je dat natuurlijk liever zo snel mogelijk weten, maar ergens wil ik ook gewoon nog onwetend positief zijn over deze zwangerschap.
Fl4urtje :cheer: fijn zeg! Hoeveel weken ben je nu precies?

Herkenbaar hoor Morgenstond..
Al heb ik minder last van onzekerheid dan bij de vorige 2 zwangerschappen.
Weet nog de 1e keer dat ik steeds in de wc keek of niet bloedde.. nu heb ik dat niet.

Latimo succes bij de echo vandaag!
Fl4urtje wat heerlijk!

Heel veel succes en plezier deze week bij iedereen die haar echo heeft! Wij moeten nog 10 dagen wachten en ik vind het lang duren hoor. :-D

Ik voelde me trouwens vorige week prima, echt geen vuiltje aan de lucht. Totdat ik zaterdag wakker werd. BAM! Enorme vermoeidheid en enorme misselijkheid. Voor die eerste heb ik nu wel een beetje bijgeslapen, maar die misselijkheid lijkt gewoon door te gaan :sick: Eigenlijk werkt alleen plat liggen, gemberthee/okugest/eten doet heel weinig. Hebben jullie nog gouden tips?

Gisteren trouwens met 5+5 de clearblue digital gedaan en die gaf 3+ aan :cheer:
Oh en nog een vraagje: wat doen jullie qua zorgverzekering? Wat verzekeren jullie extra etc? Is er een verzekeraar waar je voorkeur voor hebt? Ik ben nog wat zoekende, dus ik dacht, met z'n allen weten we meer :)
Vervelend Konijntje, hier geen tips tegen misselijkheid. Het is bij mij niet heel erg, maar ik kom er ook niet onderuit. Ik vermoed ook dat de vermoeidheid het erger maakt, en daar lijk ik niet tegenop de kunnen slapen.
Fijn wel dat je CB nu 3+ aangeeft :)
Ik zit trouwens bij Delta Lloyd en blijf daar ook. Vind het wel prima. Ik heb nog nooit dat hele verzekeraar-vergelijken-spel gespeeld.

engeltje, dat checken bij de WC heb ik nu ook minder ;-)

Latimo, veel succes en plezier inderdaad vandaag!
Konijntje, bij mijn 1e kindje extra verzekerd (vgz) was prima geregeld dus dit dit keer ook van plan
Hi ladies,

Ik ben vandaag 6.5. Heb een hele korte cyclus wist het al 23 dgn na mijn eerste dag van de ongesteldheid.

Ik begin te merken dat als ik telkens een beetje eet(om de 1,5 uur) ik de misselijkheid een beetje voor blijf. Misschien werkt dit ook voor andere die hier last hebben van misselijkheid. :there:

@morgenstond succes donderdag! Laat je het ons weten hoe het is gegaan? :redrose:
@LaTimo ik zie dat jij vandaag de echo had ? en en en? Hopelijk alles goed :heart:
Hoi allemaal.
Even een onzeker berichtje vanuit mijn kant. Heb vanmorgen een flinke bloeding gehad. Na contact met de verloskundige mogen we morgen langs komen voor een echo in plaats van wachten tot volgende week.
Maak me behoorlijk veel zorgen aangezien we in juli een miskraam hebben gehad. Duimen jullie met ons mee?! 🍀
Oh nee Nikki! Ik ga voor je duimen!!
Nikkie1984 schreef:
14-11-2017 10:49
Hoi allemaal.
Even een onzeker berichtje vanuit mijn kant. Heb vanmorgen een flinke bloeding gehad. Na contact met de verloskundige mogen we morgen langs komen voor een echo in plaats van wachten tot volgende week.
Maak me behoorlijk veel zorgen aangezien we in juli een miskraam hebben gehad. Duimen jullie met ons mee?! 🍀
O nee, hopelijk is het niets ernstigs. Ik duim mee.. :heart:
Oh Nikkie, wat ontzettend schrikken! Fijn dat jullie morgen langs mogen komen, dan ben je 6+5 he? Hopelijk kunnen jullie dan een mooi hartje zien kloppen.
Is het bloeden nu wel gestopt? En heb je er verder krampen bij?

Ik zend een hoop positiviteit jouw kant op Afbeelding
[quote=Morgenstond post_id=27781734 time=1510653700 user_id=349704]
Oh Nikkie, wat ontzettend schrikken! Fijn dat jullie morgen langs mogen komen, dan ben je 6+5 he? Hopelijk kunnen jullie dan een mooi hartje zien kloppen.
Is het bloeden nu wel gestopt? En heb je er verder krampen bij?

Ik zend een hoop positiviteit jouw kant op
Nikkie1984 schreef:
14-11-2017 11:33
Berichtje is niet goed doorgekomen volgens mij. Het bloeden is nog niet helemaal gestopt helaas. Heb geen krampen, het is meer een drukkend gevoel. Ben morgen 6 weken en 5 dagen. Is een beetje dezelfde tijd als toen het de vorige keer misging. Hopelijk laat de echo morgen iets moois zien
Hoe laat mag je morgen?
Hoi allemaal,
Ik wil graag ook meeschrijven als het kan ;-)

Ik ben Mieremuis, in het verleden onder een andere nick bekend maar al jaren niet meer actief maar een meelezer. Nu ben ik zwanger en heb behoefte mee te schrijven hier, vind t zo spannend...!

Ik ben 37 (partner 43) en we hebben recent een missed abortion achter de rug, bij 9 weken klopte er geen hartje, was achteraf al 2 weken daarvoor misgegaan, niks van gemerkt.... Met medicatie geprobeerd de miskraam op te wekken maar uiteindelijk moest ik toch een curettage krijgen in het ziekenhuis. Heel verdrietig daarna, we zaten echt al op een rose wolk en hadden het ook net verteld aan de familie.

1 Cyclus gewacht op advies van de gyn, en daarna was het direct alweer raak! Ben nu 6 weken, voel me een stuk minder ziek dan de vorige zwangerschap, amper misselijk of moe, minder opgezette borsten... Maar ik weet inmiddels dat dat niks zegt. Morgen een vroege echo bij de gyn en daarna gaan we 3 weken op vakantie, ik hoop zo dat het niet weer een desillusie is! Ik kon het de afgelopen weken wel van me af zetten maar nu wordt het heel spannend...

Dat was even mijn verhaaltje, het is voor iedereen nog heel pril maar ik hoop dat het voor allemaal voorspoedig gaat verlopen ! :)
Morgenstond schreef:
14-11-2017 11:44
Hoe laat mag je morgen?
Half 2

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven