Uitgerekend 1 t/m 15 juli 2020

25-10-2019 11:07 322 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendEchoGeslacht
Trisch322e1 julimeisje
Sunshine1992271e5 julijongen
Purrie87321e7 julimeisje
Giganormous343e9 julijongen
roze-roos281e15 julimeisje

IWI :redrose:
Innerpeace :rose:
trisch wijzigde dit bericht op 15-04-2020 21:01
97.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sunshine wat fijn!

innerpeace jeetje ze hebben jullie wel laten schrikken zeg :-o

giganormous Ah nee! Wat een onzekerheid! Ga ontzettend voor jullie duimen :hug:
Alle reacties Link kopieren
giganormous hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig is het bloedverlies na een dag gestopt. Dat lijkt een heel goed teken, maar het blijft afwachten. Morgen weer een echo en hopelijk daarna de draad weer oppakken.
Alle reacties Link kopieren
giga wat fijn! Hopelijk een mooie echo vandaag!

rozeroos en trisch spannend! Voor jullie ook echo dag!
Alle reacties Link kopieren
Joehoe! Weer een kloppend hartje gezien op de echo en verder geen heel verontrustende dingen. Er lijkt wel (weer?) bloed zichtbaar naast de baarmoeder, maar dat zien ze vaker zonder dat het kwaad kan. Dat zou wel kunnen betekenen dat het bloedverlies weer terugkomt, maar dat hoeft niet. Ik ben benieuwd wat daarvan te zien is op de echo over 2 weken.

Pff... wat was dat spannend zeg! Daardoor hebben we heb toch niet verteld aan familie afgelopen weekend. Waarschijnlijk doen we dat komend weekend.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn giganormous! Die kleine zit daar gewoon lekker warm
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Giganormous! Zo blij voor jou!

Hier ook weer goed nieuw vandaag, derde echo was ook goed, begin er een beetje in te geloven nu. Zo bijzonder dat het ook zo kan, zonder het eeuwenlang wachten en alle miskramen. Ik voel me zo dankbaar!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa super goed nieuws dames!

rozeroos jij moest nu ongeveer toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nog meer goed nieuws toevoegen, ook ik heb een kloppend hartje gezien :heart:

Fijn giganormous dat alles er goed uit zag en trisch nog een goede echo erbij :-D

:heart: :heart: :heart:

Ben moe. Ga nu heerlijk slapen na al het positieve nieuws gelezen te hebben.
Zo leuk :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn dat ondanks alle spanningen en bloedverlies er toch allemaal kloppende hartjes te zien zijn!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa rozeroos super fijn!!
Alle reacties Link kopieren
Roze-roos wat fijn!

Hier gisteren weer een mooie echo gehad. Een spartelende, drukke uk te zien op de echo! 16 december de termijnecho en intake voor NIPT.
Alle reacties Link kopieren
Innerpeace leuk om een drukke uk te zien. Die was goed wakker :)

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik werk fulltime en zo'n vrijdag is best zwaar. Gelukkig had ik gister twee uurtjes vrij gekregen van de baas voor Sinterklaas. Ben snel naar huis gegaan om even een dutje te doen. Werd 2 uur later wakker toen mijn vriend thuis kwam van werk. Dat slaapje had ik echt even nodig :)
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar. Ik heb dagen dat ik dood en doodmoe ben. Deze vermoeidheid is naar een heel nieuw leven gestegen. Als het kan ga ik ook altijd even slapen. Pak je rust waar je kan Roze-roos
Alle reacties Link kopieren
@ innerpeace fijn dat je weer een goede echo had!

Hier zojuist de intake gehad en weer een echo. Weer een mooi kloppend hartje en de kleine uk stak zelfs zn handje op als of ie zwaaide zo leuk!

Verder blijf ik ontzettend misselijk echt niet fijn. En die moeheid herken ik ook alleen ik heb wel het idee dat het weer iets beter gaat. Verder doen mijn borsten minder pijn.

Wat betreft werk werk ik ook bijna fulltime in de zorg en altijd onregelmatig met veel nachtdiensten. Gelukkig gaat dat nog goed. Blijf dat ook wel doen zolang het gaat omdat ik dat leuker vind dan overdag..
Alle reacties Link kopieren
O vergeten nog net te schrijven de meting nu was 9+4 dus ik heb nu 20dec de echte termijnecho en dan kunnen we ook meteen de nipt laten doen die dag.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn al die goede echo’s!

@Sunshine Klopt het dat jij ook een weekje bent teruggezet? Of reken ik niet goed?

Hier alles weer rustig. Heel verkouden, maar daar ontkom je bijna niet aan. Verder nog wel moe en ik heb constant honger terwijl ik tegelijkertijd misselijk ben en geen zin heb om te eten. Heel raar. Ik snack ook bijna niet, terwijl normaal gesproken de koek, chips en chocola bijna niet aan te slepen is...

Komend weekend gaan we het onze kinderen, ouders en broers/zussen vertellen. Ik ben benieuwd naar hun reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn volgende termijn echo op 30 december. Die week ook bloed prikken voor de NIPT.

Innerpeace fijn om te lezen dat ik niet alleen sta met de vermoeidheid. Al had ik je natuurlijk een hoop energie gegund :)

Sunshine vervelend dat je zo misselijk bent. Ik probeer nooit een lege maag te hebben en dat helpt heel erg. Ik eet in bed al een plakje ontbijtkoek voordat ik opsta. Ontbijtkoek eet ik trouwens bijna heel de dag door, heb ook een pak voor op werk.

Ben nog maar 2 kg aangekomen, wat me best mee valt. Ik ben immers de hele dag aan het eten.
Vanaf de zomer vakantie heb ik heel mijn best gedaan om 2 kg af te vallen (vakantie kilo's). Die zitten er nu dus weer aan :mrgreen:

Giganormous fijn om te horen dat het nu rustig is :)
Heb je al een idee hoe je het wil vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Ook weer mooie echo’s innerpeace en sunshine💕

Ohja misschien voor de tabel update: termijn echo 17 december en dan ook gelijk bloedprikken voor de NIPT.

Ik heb echt een belabberde week achter de rug....de vermoeidheid en misselijkheid hebben nog een tandje bijgezet :facepalm:

Herkenbaar die vrijdag rozeroos! Hier ook fulltime dus ben gesloopt nu Haha!

Mijn verlof is al wel geregeld evenals Mn werkdagen na de bevalling( ga naar 3 dagen toe) dus dat is super fijn!

rozeroos volgens mij mag je ontbijtkoek maar beperkt eten ivm kaneel dacht ik.... maar zie in de app van het Voedingscentrum dat het gewoon kan🤷🏼‍♀️
Alle reacties Link kopieren
@ giganormous ja klopt waarschijnlijk iets latere eisprong en innesteling dan dat je zou verwachten op basis van mijn cyclusduur. Wordt nu geschat op 5 of 6 juli maar over 2 wkn horen we het dus definitief.

@ roze roos ja ik eet ook veel kleine beetjes. Ontbijtkoek doet het inderdaad best goed en verder heb ik nog van die kleine soepstengeltjes voor de echt hoge nood. Ik ben gelukkig nog niks aangekomen. Hopelijk is alles wat ik aan kom met name straks de baby en vocht want voor de zwangerschap heb ik hard mijn best gedaan en ben ik 35kg afgevallen.

@ purrie fijn dat alles al geregeld is met je verlof en werk. Ik ga het denk ik deze week vertellen aan mijn leidinggevende. Vervelend dat je je ook zo slecht voelt. Slik je al gembercapsules? Dat werkt bij mij wel om de scherpe randjes er af te halen
Alle reacties Link kopieren
@ giganormous en heb je het verteld dit weekend?? Hoe heb je het gedaan en hoe waren de reacties.

Heeft de rest het eigenlijk ook al verteld of wachten jullie nog? Wij wachten tot de kerst met vertellen. Ben dan 12wkn ongeveer en is zo'n mooie tijd om het te vertellen.

Hoe voelen jullie je verder?
Alle reacties Link kopieren
ik heb het nog niet verteld. ja mijn familie weet het en 2 vriendinnen. ik wacht zoiezo tot na de termijnecho maandag voor ik het op werk en directe omgeving vertel.

Ik voel mij eigenlijk nog steeds prima. vermoeidheid overheerst en verder wat lichte klachten als obstipatie en pukkels. maar geen misselijkheid o.i.d. Wat dat betreft mag ik dus in mijn handjes klappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nu aan mijn ouders, schoonouders, broertje en zusje verteld. Wacht tot kerst/oudjaar om het met de rest van de familie te delen. Ik heb 30 december mijn 11 weken echo, dus twijfel of ik het vertel met kerst of wacht tot oud jaar.

Verder heb ik behoorlijk last van een scala aan klachten. Heel erg vermoeid, misselijk, dagelijks overgeven, slaap handen, obstipatie, droge ogen. Het fulltime werken valt me behoorlijk zwaar. Hoop heel erg dat ik vanaf 12 weken wat meer energie heb.

Ik probeer het hardlopen ook vol te houden, want daardoor voel ik me altijd zo goed, helaas lukt dat ook niet zo. Als ik al ga lopen ben ik na 4 km helemaal afgepeigerd. Maar voel me wel super erna :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!
Ik zie dat het schema vol zit.. is er nog een mogelijkheid om mee te doen?
Uitgerekend 7 juli 2020.
Alle reacties Link kopieren
Moonlight welkom! En tuurlijk ben je welkom om mee te schrijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven