Uitgerekend 1 t/m 20 september 2016

01-02-2016 19:01 615 berichten
Welkom bij het topic voor zwangeren die zijn uitgerekend in september 2016! Meeschrijven mag altijd! Maar de tabel is vol.

Als je wijzigingen hebt, zet deze dan dikgedrukt neer.

NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendGeslachtBevallenBijzonderhedengwen142330-311e23 augustustmeisje- 6 april 20wekenecho en geslachtsbepalingAyoka35-431e1 septembermeisje- 18 april 20wekenechoJassie9224-221e2 septembermeisje- 19 april de 20 weken echolisje8530-281e**2 september meisje- 12 april 20 wekenechoipke27-291e3 september-- lichtje1222-281e5 septembermeisje- 21 april 9:00 uur 20 wekenechoLieli29-291e6 september-- rietjeranja36-372e*7 september-- 12 april echo gynsunshine76391e*9 september jongen- , 4 april hartje luisterenCLukkie26-281e11 septemberjongen- 18 april controle vk, 20 april 20 wekenecholiesjej31-351e*12 september-- MangoPeer25-311e12 septembermeisje- Krukje2325-271e9 septemberjongen- Molly12332-331e*12 septemberjongen- 16/17 weken pretechoBubble161e16 september-- 3e kindje voor vriendEssebos29-311e18 september---Sunshine-girl24-262e20 september--5 april Controle verloskundige. 2 mei 20weken echoTralalara401e23 septemberjongen- Eve3232-341e1 oktoberjongen- Borrelnootje8530-.1e----

MK:

lely89

Emmi82

Bloempje300

Bjorg

Niet meer actief:

Jewelprincess

Missy Dee

Nalala
Alle reacties Link kopieren
Fijn aapje, bedankt!
Lief van je aapje! Bedankt!!!
Dankje aapje!
Fijn Aapje! Dankjewel!
Nice... maar mag ik blijven? Ook al ben ik 23-sept uitgerekend.
quote:tralalara schreef op 01 februari 2016 @ 19:59:

Nice... maar mag ik blijven? Ook al ben ik 23-sept uitgerekend.Nou..... Vooruit dan maar
Super Aap, we schrijven dus hier verder neem ik aan??
K begrijp dat ik niet meer in de tabel kan, maar ik lees/schrijf graag mee!

Ik ben 28, zwanger van ons eerste kindje en volgens eigen berekening 9 september uitgerekend. Woensdag 3 feb a.s. eerste afspraak verloskundige!
Je moet blijven tralala je bent mijn "soortgenootje"

Wat mij betreft mag je ook het laatste plaatsje in de tabel.. als de rest het daarmee eens is natuurlijk!
Hi Hibou welkom en gefeliciteerd!
Zeker, Tralalara hoort er helemaal bij!

Gefeliciteerd Hibou!

Hoe is het met jullie?

Ik voel me sinds vandaag niet zo lekker blegh. Moest vannacht om 4 uur ineens plassen en kon daarna niet meer slapen. Ik heb de hele dag al een heel drukkend gevoel op m'n baarmoeder.. Zodra ik nies krijg ik echt een felle steek, volgens mij is dit bandenpijn. Ik voel me wel heel erg zwanger vandaag.

Nog 2 weken dan ben ik m'n proefperiode voorbij en kan ik 't op m'n werk vertellen!

Hoe is het met jullie kwalen/klachten??
Top aapje!
Dank je wel Aapje. Wat n verdrietige reden voor n nieuw topic...

Gefeliciteerd Hibou.

Hier vandaag alleen maar zuivel producten kunnen eten, van al het andere werd ik hartstikke misselijk.... Zucht...

Jassie, spannend om het te vertellen na je proefperiode. Hoe gaat het met je werk? Vind je het leuk?

Krukje, wat spannend om je huis in de verkoop te zetten. Hebben jullie al iets nieuws (op het oog)?

Molly, slaan de medicijnen aan?
Ik heb dat ook als ik moet niezen jassie92!

Doet echt enorm zeer!

Misselijkheid zakt bij mij nu weer een beetje weg, afgelopen week wel veel last van gehad.

Wij hebben t alleen nog aan de mensen vertelt die dicht bij ons staan. Ik blijf een stemmetje in mn achterhoofd horen; stel nou dat t mis is? Je hoort zoveel horrorverhalen.

Maar probeer er zeker ook van te genieten hoor.

Hebben jullie een beetje hetzelfde?
Hier vandaag minder beroerd dan afgelopen weekend dus kon eindelijk weer een beetje functioneren heb wel steekjes op z'n tijd maar nog niet met niezen ofzo.. begrijp idd dat het de banden zijn die oprekken.

Jassie hoe denk je dat je nieuwe werkgever gaat reageren?

Hoe is t met de anderen die even in de klaagmodus zaten? Voelen jullie je ook iets beter?
.
Fijn! Dank jullie

Ik heb die steekjes met niezen soms ook.

Gisteravond was ik wat misselijk. Had veel oregano door die lasagne. Beviel me niet.

Helaas wel lui. Niet echt moe, maar te lui voor de afwas en het opruimen van mijn slaapkamer. Kan me er niet toe zetten. Ik denk niet dat ik te moe ben. Want toen er vanmiddag een leerling zijn puppie wilde laten zien -maar niet naar binnen durfde ermee- rende ik door de aula. Hihi.

Het wordt nog een zooitje hier, met mijn lazy ass.
@Bjorg, nee helaas niet echt. Leek eind vorige week wat beter te gaan maar sinds het weekend ben ik weer terug bij af..

Ik heb ook pijn bij niezen of hoesten, maar bij mij helpt vasthouden wel!

Hibou gefeliciteerd!
Jullie mogen mijn plekje in de tabel ook aan iemand anders toewijzen...

Ik ben meer een meelezer merk ik...

Veel plezier de komende maanden en ik hoop veel leuke dingen te kunnen lezen komende tijd.

Hakuna Matata
Hallo dames

Ook ik heb het nieuwe topic gevonden. Ben toch best onder de indruk van het nieuws van bloem :(

Vorige keer ging het bij mis bij9+3, dat ben ik nu. Ben zo bang dat het alsnog misgaat :(

Kan eigenlijk ook helemaal niet echt van deze zwangerschap genieten en boven alleen maar lelijk aan het doen tegen mijn vriend :(

10 feb hebben we pas de termijn ech . Afgelopen donderdag was het in ieder geval nog goed.
Nou Gwen je gaat ons toch niet verlaten? Je hoeft niet altijd te reageren als je geen zin hebt hoor! Iedereen is daar vrij in. Morgen je echo! Ik ben wel benieuwd! Veel plezier!

Lisje snap je zorg heel goed. Ik ben ook onzeker door mijn vorige miskraam. Maar in principe is de kans dat het fout gaat na 9 weken heel klein. Dat het jou dan 2x zou overkomen zou wel een enorme uitzondering zijn. Maar bespreek je zorg met je verloskundige misschien mag je tussendoor dan nog even spieken?
Ah Bjorg, ik word juist enorm misselijk van zuicelproducten. Eet sinds ik zwanger ben echt geen kaas of yoghurt meer, jak. Terwijl ik er gek op was! Zou dat een geslacht dingetje zijn ;)?

Tralalara heel herkenbaar dat luie gevoel.... Alsof er echt niks uit je handen komt, het huishouden pfff stapelt zich op en op..

Fijn dat je je beter voelt Sunshine..:!!

Ik ben heel benieuwd hoe m'n nieuwe werkgever gaat reageren. Het werk bevalt me redelijk maar is wat simpel en commercieel, Iers wat eigelijk niet zo bij mij past. Maar wel ideaal te combineren nu tijdens m'n zwangerschap en lichamelijk niet intensief. Dus ben wel even tevreden!

Ik ben sinds dit weekend trouwens helemaal over naar de positiebroeken!! Zit echt heerlijk, vraag me af of ik dat niet al had vermeld haha, maar vond t zelf wel een momentje om bij stil te staan.. Ook onwennig hoor.. Zijn er al mede-positiebroekdragers ;) ?

Succes morgen Gwen! Laat je t nog wel weten?
wat betreft de tabel: wat mij betreft hoeven we die niet te blijven aanvullen tot 20 personen... Ik zou willen voorstellen om nieuwe mensen eerst een tijdje mee te laten schrijven voordat we ze in de tabel opnemen... Of zeg ik nu iets heel raars..?

Meeschrijven kan altijd, het is een open forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven