Uitgerekend 1 t/m 20 september 2016
maandag 1 februari 2016 om 19:01
Welkom bij het topic voor zwangeren die zijn uitgerekend in september 2016! Meeschrijven mag altijd! Maar de tabel is vol.
Als je wijzigingen hebt, zet deze dan dikgedrukt neer.
NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendGeslachtBevallenBijzonderhedengwen142330-311e23 augustustmeisje- 6 april 20wekenecho en geslachtsbepalingAyoka35-431e1 septembermeisje- 18 april 20wekenechoJassie9224-221e2 septembermeisje- 19 april de 20 weken echolisje8530-281e**2 september meisje- 12 april 20 wekenechoipke27-291e3 september-- lichtje1222-281e5 septembermeisje- 21 april 9:00 uur 20 wekenechoLieli29-291e6 september-- rietjeranja36-372e*7 september-- 12 april echo gynsunshine76391e*9 september jongen- , 4 april hartje luisterenCLukkie26-281e11 septemberjongen- 18 april controle vk, 20 april 20 wekenecholiesjej31-351e*12 september-- MangoPeer25-311e12 septembermeisje- Krukje2325-271e9 septemberjongen- Molly12332-331e*12 septemberjongen- 16/17 weken pretechoBubble161e16 september-- 3e kindje voor vriendEssebos29-311e18 september---Sunshine-girl24-262e20 september--5 april Controle verloskundige. 2 mei 20weken echoTralalara401e23 septemberjongen- Eve3232-341e1 oktoberjongen- Borrelnootje8530-.1e----
MK:
lely89
Emmi82
Bloempje300
Bjorg
Niet meer actief:
Jewelprincess
Missy Dee
Nalala
Als je wijzigingen hebt, zet deze dan dikgedrukt neer.
NaamLeeftijdenKindjeUitgerekendGeslachtBevallenBijzonderhedengwen142330-311e23 augustustmeisje- 6 april 20wekenecho en geslachtsbepalingAyoka35-431e1 septembermeisje- 18 april 20wekenechoJassie9224-221e2 septembermeisje- 19 april de 20 weken echolisje8530-281e**2 september meisje- 12 april 20 wekenechoipke27-291e3 september-- lichtje1222-281e5 septembermeisje- 21 april 9:00 uur 20 wekenechoLieli29-291e6 september-- rietjeranja36-372e*7 september-- 12 april echo gynsunshine76391e*9 september jongen- , 4 april hartje luisterenCLukkie26-281e11 septemberjongen- 18 april controle vk, 20 april 20 wekenecholiesjej31-351e*12 september-- MangoPeer25-311e12 septembermeisje- Krukje2325-271e9 septemberjongen- Molly12332-331e*12 septemberjongen- 16/17 weken pretechoBubble161e16 september-- 3e kindje voor vriendEssebos29-311e18 september---Sunshine-girl24-262e20 september--5 april Controle verloskundige. 2 mei 20weken echoTralalara401e23 septemberjongen- Eve3232-341e1 oktoberjongen- Borrelnootje8530-.1e----
MK:
lely89
Emmi82
Bloempje300
Bjorg
Niet meer actief:
Jewelprincess
Missy Dee
Nalala
dinsdag 19 juli 2016 om 20:12
Ik post het hier ook maar even:
Alles gaat goed hoor
Ik wou vorige week de meldingen uitzetten op mijn facebook, was niet goed aan het opletten en heb mezelf zo uit de groep verwijderd.
Daarna waren ook alle voorgaande groepmeldingen uit de lijst verdwenen, waarschijnlijk omdat het een geheime groep is, dus kon ook geen contact zoeken om weer een uitnodiging tot de groep te krijgen.
Dus besloot te wachten tot iemand mij een bericht zou sturen.
Dat ik berichten heb gekregen zag ik eerder vanavond. Ze stonden onder het kopje "bericht verzoeken" en daar kreeg ik geen melding van.
Het viel mij vandaag pas op omdat ik toevallig op de messenger app zat.
In 1 van de berichtjes kreeg ik het verwijt ongepast te hebben gehandeld omdat ik niet reageerde en dat ik hier wel vrolijk door kletste, maar het was niks meer dan een foutje..ik had niet goed opgelet. Was niet mijn bedoeling om mensen ongerust te maken.
Alles gaat goed hoor
Ik wou vorige week de meldingen uitzetten op mijn facebook, was niet goed aan het opletten en heb mezelf zo uit de groep verwijderd.
Daarna waren ook alle voorgaande groepmeldingen uit de lijst verdwenen, waarschijnlijk omdat het een geheime groep is, dus kon ook geen contact zoeken om weer een uitnodiging tot de groep te krijgen.
Dus besloot te wachten tot iemand mij een bericht zou sturen.
Dat ik berichten heb gekregen zag ik eerder vanavond. Ze stonden onder het kopje "bericht verzoeken" en daar kreeg ik geen melding van.
Het viel mij vandaag pas op omdat ik toevallig op de messenger app zat.
In 1 van de berichtjes kreeg ik het verwijt ongepast te hebben gehandeld omdat ik niet reageerde en dat ik hier wel vrolijk door kletste, maar het was niks meer dan een foutje..ik had niet goed opgelet. Was niet mijn bedoeling om mensen ongerust te maken.
dinsdag 6 december 2016 om 20:48
Hey dames, ik vroeg me af hoe het met iedereen hier gaat? Hopelijk zijn er veel gezonde baby's geboren en heeft iedereen z'n draai gevonden als jong gezin.
Met mij gaat het goed, al ben ik nogsteeds niet opnieuw zwanger. Vorige week (ronde 7 na vorige zwangerschap) een hele vroege miskraam gehad (4+4); inmiddels weer een doorverwijzing maar de gyn voor verdere stappen. Had eigenlijk gehoopt hier een keer goed nieuws te posten maar dat zit er nog even niet in. Helaas.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
Met mij gaat het goed, al ben ik nogsteeds niet opnieuw zwanger. Vorige week (ronde 7 na vorige zwangerschap) een hele vroege miskraam gehad (4+4); inmiddels weer een doorverwijzing maar de gyn voor verdere stappen. Had eigenlijk gehoopt hier een keer goed nieuws te posten maar dat zit er nog even niet in. Helaas.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat!
dinsdag 6 december 2016 om 22:57
Gelukkig allemaal leuke, lieve en gezonde baby's!
Heb nog regelmatig aan je gedacht. Wat klote dat het weer mis is gegaan. Goed dat er verder wordt gekeken. Misschien is er wel iets waar relatief eenvoudig wat aan te doen is. Hoop echt voor je dat je snel zwanger bent en een gezond kindje mag krijgen!
Heb nog regelmatig aan je gedacht. Wat klote dat het weer mis is gegaan. Goed dat er verder wordt gekeken. Misschien is er wel iets waar relatief eenvoudig wat aan te doen is. Hoop echt voor je dat je snel zwanger bent en een gezond kindje mag krijgen!
woensdag 7 december 2016 om 14:20
Wat lief van je, Bjorg! Ik denk ook nog regelmatig aan je. Ik hoop zo dat het binnenkort een keer raak is. In ieder geval heel goed dat je nu een afspraak hebt met de gynaecoloog om te kijken of er wellicht iets mis is. Het zou toch fijn zijn dat dat iets oplevert.
Alle baby's zijn gelukkig gezond en wel geboren.
Alle baby's zijn gelukkig gezond en wel geboren.
Vergeet vandaag niet te lachen!
woensdag 7 december 2016 om 16:44
Ah bjorg wat ontzettend lief dat je nog komt vragen hoe het met ons gaat.
Wat vervelend om te lezen dat het nog steeds zo moeizaam gaat bij je, die onderzoeken zijn wel ergens fijn denk ik, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat t erg spannend is.
Onze baby's zijn idd allemaal gezond en wel geboren. 9 jongens en 6 meisjes
Ik hoop dat we snel goed nieuws van je mogen horen, duim voor je!
Wat vervelend om te lezen dat het nog steeds zo moeizaam gaat bij je, die onderzoeken zijn wel ergens fijn denk ik, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat t erg spannend is.
Onze baby's zijn idd allemaal gezond en wel geboren. 9 jongens en 6 meisjes
Ik hoop dat we snel goed nieuws van je mogen horen, duim voor je!
donderdag 8 december 2016 om 09:56
dinsdag 29 augustus 2017 om 13:51
Dames, even een kleine update van mijn kant:
Na een nieuwe ronde met onderzoeken en nog een miskraam in februari 2017, zijn we er achter gekomen wat alle miskramen veroorzaakt. Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners). Die helpen tot nu toe goed, begin augustus testte ik positief en vandaag de eerste echo - mooi kloppend hartje gezien
we zijn blij, opgelucht, dankbaar maar nogsteeds voorzichtig en bang dat het mis gaat. Maar de eerste hordes zijn weer genomen.
Na een nieuwe ronde met onderzoeken en nog een miskraam in februari 2017, zijn we er achter gekomen wat alle miskramen veroorzaakt. Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners). Die helpen tot nu toe goed, begin augustus testte ik positief en vandaag de eerste echo - mooi kloppend hartje gezien
dinsdag 29 augustus 2017 om 21:32
Wat een fantastisch nieuws! Fijn dat jullie nu een oorzaak weten en er wat aan kunnen doen, in plaats van alleen afwachten of jullie dit keer meer geluk hebben. Al zal het ongetwijfeld spannend blijven. Ik wens je een hele fijne, "uneventful" zwangerschap toe met een mooi en gezond baby'tje als resultaatBjorg schreef: ↑29-08-2017 13:51Dames, even een kleine update van mijn kant:
Na een nieuwe ronde met onderzoeken en nog een miskraam in februari 2017, zijn we er achter gekomen wat alle miskramen veroorzaakt. Ik krijg nu medicatie (bloedverdunners). Die helpen tot nu toe goed, begin augustus testte ik positief en vandaag de eerste echo - mooi kloppend hartje gezienwe zijn blij, opgelucht, dankbaar maar nogsteeds voorzichtig en bang dat het mis gaat. Maar de eerste hordes zijn weer genomen.
woensdag 30 augustus 2017 om 21:07
Wat een mooi nieuws! Wat fijn dat je het ons nog even komt vertellen
een lange en nare weg hebben jullie af moeten leggen zeg. Fijn dat jullie nu de oorzaak weten. Hopelijk heb je een fijne zwangerschap en over een poos een gezond kindje. Al zal het nog wel een hele poos spannend zijn. Liefs van de september mama's! Bubbel heeft ons erop geattendeerd dat hier weer een berichtje stond. Niet iedereen heeft meer een viva account maar we wensen je allemaal het beste toe lieve Bjorg!
donderdag 31 augustus 2017 om 09:41