Uitgerekend 10 - 20 november 2018

05-03-2018 06:14 513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we met een klein groepje dames te kletsen die tussen 10 - 20 november 2018 uitgerekend zijn.

Hopelijk tot snel & op naar november ;)
Naam
(leeftijd)
Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Bella15
(32/36)
2e 6 november Jongen! ?
86Lizz
(32/32)
2e 6 november Meisje! Eind juni GUO Schrijft verder op fb
Jippiejajeej
(31/34)
3e 10 november Geheim ? Schrijft verder op fb
H1988
(31/31)
1e 11 november Verrassing eind juni 20w echo
Suusberg
(41/45)
2e 11 november Meisje! ? 2,5 jaar bezig geweest;
4x vroege mk en nu met 3e IUI zwanger, zware zwangerschap tot nu toe
Vlinders90
(28/33)
1e 13 november Verrassing ?
Nijntje*
(32/32)
3e 14 november Meisje! 19 juni 20w echo Schrijft verder op fb
flipje2
(30)
1e 16 november Meisje! 26 juni GUO Zwanger via ICSI, 4 miskramen (18wk, 12wk, 6wk & 9wk)
Daantjuh88
(29)
1e 16 november Verrassing 3 juli 20w echo
Merl0t
(31/46)
1e 17 november Verrassing ? GUO Grote zus uit eerdere relatie van vriend
Drika79
(38)
2e 17 november wacht op 20w echo ?
Nov18
(27/29)
1e 18 november ? ?
lalameme
(23/26)
1e 18 november Meisje! ? Schrijft verder op fb
zwanger na 1,5 jaar, nog net zonder mm
.
Meer dan twee maanden niet mee geschreven, maar uiteraard altijd weer welkom: Viet_01(30 jaar, 2e kindje, 6 nov), anijsie (34, 1e kindje, 15 nov), florence13 (37, 1e kindje, 23 nov), MangoPeer, Sael, Soof33, endomiel.


(Kom je er niet uit, geef dan een seintje!)

Val89, 83angel en jo_tasy, heel erg veel sterkte... :redrose:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:37
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
62.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
- knip -

20-weken echo gehad, komende week nog terug voor extra controles.
merl0t wijzigde dit bericht op 23-06-2018 15:22
Reden: Ingekort voor privacy
88.61% gewijzigd
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Oh jeetje merlot! :-o Heel heel erg veel sterkte... Ik hoop dat het allemaal weer goed komt.
flipje2 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 22:21
55.56% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte voor jullie, ik hoop dat het goedkomt! Ik denk aan jullie! Gelukkig is het goed afgelopen vannacht, ik hoop dat hij goed en snel zal herstellen! Knuffel voor jou, wat een verdriet. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Merlot. Wat heftig!!
Alle reacties Link kopieren
Thanks meiden.
Voor nu ga ik dus even onder de radar.
Succes allemaal met de tweede helft!
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf aan je denken! En duim voor goed nieuws :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Fijn dat er zoveel goede 20 weken echo’s zijn. Gefeliciteerd allemaal.

@merlot, ik heb niet gezien wat er is maar heel veel sterkte de komende tijd.

Ik heb vorige week bij 18+6 mijn guo gehad omdat ik nu 2 weken op vakantie ben. Helaas konden ze toch niet alles goed zien en moet ik na de vakantie weer terug komen. Maar weer geven ze je zo’n rot gevoel 😔. Ze zegt dat alles goed is en dat ze geen grote afwijkingen ziet. Maar dan gaat het erover wanneer we terug moeten komen en dan begint ze over zo snel mogelijk want stel je voor dat ze iets vinden en dat moet onderzocht worden. Dan moet dat zo snel mogelijk want misschien willen we de zwangerschap nog wel beëindigen en dat moet dan voor de 24 weken gebeuren :@@: Nou ben ik gelijk behoorlijk onzeker. Ik probeer wel van Mn vakantie te genieten maar toch moet ik steeds aan die stomme echo denken en wat die arts allemaal heeft gezegd 😝. Voor nu ga ik maar even in struisvogel modus en probeer het toch maar voor even te vergeten.

Allemaal die volgende week hun 20 weken echo krijgen heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Merlot ik weet niet precies wat er aan de hand is maar sterkte ..

Bella 15 wat een onzekerheid zo zeg.. positief proberen te blijven ook al is dat soms heel lastig. Voor zelfde geld is het niets.

Lalameme ja kinderwagen en kamer besteld ..en al heel wat noppies pakjes.. zo leuk allemaal. Wie nog meer flink geshopt?
Alle reacties Link kopieren
Merl0t: sterkte!
@Bella: niet leuk dat je er zo’n rot gevoel bij hebt. Maar hopelijk kun je het ook gaan zien als een extra spiekmomentje. Weet je ook welke organen of lichaamsdelen nog niet goed gezien zijn?

Hier een goede 20 weken echo gehad :yes:
Hey Nijntje

Fijn een goede 20 weken echo! Hier vooral harde buiken en bandenpijn, heb maar een buikband gehaald. En ik voel de kleine bijna iedere avond, zo cool.
Binnenkort ga ik kleertjes uitzoeken wat ik nog bewaard hebbvan mijn oudste en natuurlijk gaan we nog shoppen!
Alle reacties Link kopieren
Merlot, ik wilde alleen even laten weten dat ik heel veel aan je denk! :hug:

Suusberg, naar is dat he! Helpt die buikband tegen de bandenpijn en harde buiken? Ik heb ook flink last. Lijkt wel of er een baksteen aan de banden hangt.

Vanavond weer vk. Ben benieuwd was ze van die harde buiken vind. Heb er zoveel tijdens het werk. Ben echt bang dat ik niet lang meer mag werken.

Ook ik voel onze meid al heel goed! Zo bijzonder.

Gefeliciteerd met de goede echo's!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie lief, dank voor het meeleven! Het was echt de wereld op z'n kop. Mijn vriend is gelukkig stabiel nu, maar heeft een lange weg van herstel voor de boeg.
Lees net ook Belle haar bericht over de echo, onze situatie was soort van hetzelfde, maar dan met een arts die een medische fout bij het kind noemde waarvoor we paar dagen erna terug moesten komen. Bleek bij die tweede echo dat er volledig niets aan de hand was. Zo bizar. Zoveel zorgen om niks.

Status quo is nu een gezond kindje in m'n buik. Wonderlijk mooi gevoel na al het slechte nieuws. Maar zelf ben ik zo gespannen en emotioneel dat ik goed op moet letten. Veel harde buiken. Voel 't kleintje gelukkig wel trappelen en draaien :heart:

Ga proberen weer actiever mee te lezen. Ook goed om daardoor wel stil te staan bij mijn zwanger zijn, dat komt nu echt op een tweede plek en dat is natuurlijk niet goed.
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh gelukkig, wat een goed nieuws merl0t! En nogmaals heel veel sterkte en beterschap voor je vriend.

Hier geen nieuws.
Voel de laatste dagen wat minder beweging, maar volgens mij is het nog lang niet zover dat ik al echt moet letten op meer of minder leven voelen. Ik voel het nu ook gewoon nog niet zo goed als ze beweegt, alleen af en toe. Dus ik hoop dat het snel wat krapper wordt daarbinnen en dat ik haar dan wel meer en duidelijker ga voelen.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn merlot! Sterkte met het herstel, wat moet het ontzettend heftig voor jullie zijn en zijn geweest. Blij dat iniedergeval met jullie kindje alles goed is!

Ik ga dit toevallig laatst aan flipje! Voel haar inderdaad maar niet regelmatig en sommige dagen helemaal niet. ze zeiden tegen mij dat je de baby voor 24 weken wel echt gevoel moet hebben maar dat het pas later (dacht met 26 weken, of zelfs verder) pas echt in de gaten gehouden moet worden.
Alle reacties Link kopieren
@nijntje, ik kreeg een guo omdat ze het hartje goed wilde bekijken. Alleen kon ze die nog niet goed bekijken omdat het te vroeg was. Maar in grote lijnen zag het er wel goed uit. Gefeliciteerd met je goede echo!

@Merlot, fijn dat je vriend weer stabiel is. Heel veel sterkte met zijn herstel. En fijn dat de 2de echo wel goed was. En dat je een gezond kindje in je buik hebt. Stom he dat ze dan iets zeggen waardoor je je zo’n zorgen maakt en dat dan achteraf blijkt niet zo te zijn. Ik geboot echt van mijn zwangerschap totdat iedereen net doet of dit kindje heel erg ziek kan zijn omdat mijn dochter een stukje Chromosoom mist. Waar ze overigens totaal geen last van heeft. Maar voor mijn gevoel doen ze net of ze dood ziek is en dat dus ons 2e kindje ook van alles kan mankeren. Maar ik zie een gezond meisje van bijna 3,5 dus ik kan me niet voorstellen dat ons 2e kindje wel heel veel mankeert. Maar maandagochtend heb ik gelukkig de volgende echo en dan zullen we het weten.

@flipje, ik voelde ons kindje ook soms een dag niet en de andere dag voel ik hem een paar keer. Ik ben vrijdag 22 weken en ik merk dat ik hem nu steeds vaker ga voelen. Als ik twijfelde dan ging ik op bed liggen met een blote buik en dan zag ik mijn buik bewegen. Hopelijk heb je daar iets aan.

Wij zijn sinds maandag weer thuis van vakantie. En ik heb nu al zo’n heimwee ☺️. We kwamen in Nederland en voelde gelijk mijn enkels dikker worden 😝. En ik kan hier veel slechter tegen de warmte. We hebben in Italië wel hele leuke Adidas schoentjes gekocht voor ons mannetje 😍. Echt zo leuk. En ik heb ook al wat kleertjes enzo gekocht. Onze dochter heeft ook al wat dingetjes uitgezocht voor haar broertje. In de hoop dat ze dan niet zo jaloers wordt.

Ik moet zo voor controle naar de vk en dan ga ik ook nog wel even vragen of hun wat hebben gehoord over mijn echo. En dan hopelijk maandag goed nieuws 🤞🏼.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmorgen bij de vk geweest en alles was gelukkig verder goed. Alleen zijn buikomtrek is iets groter. Dat kan meerdere oorzaken hebben maar voor de zekerheid moet ik een glucose intolerantie test doen. Volgende week dus weer een spannend weekje.
Alle reacties Link kopieren
Oh Merl0t, ik lees nu een stukje van je post waaruit ik afleid wat er (ongeveer) aan de hand moet zijn bij jou. Wat heftig zeg, jeetje ik zou in alle staten zijn. Logisch dat je nu harde buiken hebt! En dan ook nog dat nieuws over je babietje er in eerste instantie bij.
Ik hoop dat je een heel fijne tweede helft van je zwangerschap mag beleven en dat dat dus ook inhoudt dat je vriend er snel beter aan toe is!

@flipje: ik voel mijn baby ook maar amper. De placenta ligt aan de voorkant, dus ze kan nog koppeltje duikelen wat ik wil maar ik voel het amper! Volgens mij is dat nog geen probleem rond deze tijd.

@Bella: ik duim met je mee dat je mooi nieuws krijgt en dat iedereen minder spastisch gaat doen. Dan kun je weer lekker op die roze wolk zitten waar je het lekkerst zit!
@Merlot, ik weet niet wat er aan de hand is maar goed om te horen dat het 'beter' gaat allemaal. Hopelijk kun je ondanks alles genieten

@ voelen baby: Ik heb de placenta ook aan de buikkant, ik voel eigenlijk nog heel weinig. Heb een aantal keer haar nu gevoeld maar twijfel dan ook nog wel eens :P

@ wie gaat er allemaal zwanger op vakantie? Binnenland of buitenland?
Helaas hebben wij onze zon vakantie moeten annuleren vanwege deze zwangerschap waar ik helaas complicaties heb nu. Ivm herkenbaarheid heb ik dit alleen op facebook gedeeld.
We gaan nu lekker een weekje centerparcs als alles dan nog goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Hoe gaat het met iedereen? Is het nog een beetje te doen met die hitte?

Wij hebben vorige week gelukkig goed nieuws gehad met de 2e echo. Ze hebben weer een volledige 20 weken echo uitgevoerd en alles was gelukkig goed. Alle zorgen waren dus voor niks en nu kunnen we weer heerlijk genieten.

@merlot, Hoe gaat het met jou? En met je man?
Hi allemaal,

Hier 23.2 weken en sinds zaterdag weer misselijk en overgeven...was 3 weken rustig dus shit! Volgende week maandag suikertest, zie er zo tegenop zeker ook door die misselijkheid maar goed. Hitte mag van mij ook voorbij zijn, buikpijn, bandenpijn en ja deze zwangerschap is echt geen pretje! Heb binnenkort bij de gyn!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is rot suus! :-( Waarom moet je de test doen?

Bella fijn, gefeliciteerd!

Hier bij vlagen buikpijn en bandenpijn, even gaan liggen helpt vaak wel maar op werkdagen is dat niet mogelijk dus dat is soms zwaar. Verder alles oké.

Ben 22+4 nu.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Hey flipje2

Ja ze denken dat ik wellicht zwangerschapsdiabetes heb, buik is nogal groot en ja ik ben natuurlijk wat ouder. Dus maandag de test, hopelijk valt het mee. Zowel de test (hou ik het binnen? die zoete troep) als de uitslag. Vorige zwangerschap zat ik steeds rond de 6.5 dus net nog goed... ja buikpijn en bandenpijn heb ik ook elke dag en werk 3 dagen dus dat schiet niet echt op. Werk nu 1 van die dagen thuis zodat ik niet hoef te reizen...(1,5 uur!).
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Bella! Fijn nieuws..

Wat naar Suus! Hoop ook dat het meevalt. Balen van die misselijkheid. hier is t ook weer langzaam aan het terugkeren. bij mij omdat mijn baarmoeder heel smal en lang is. Ruim 6 cm boven navel nu. Succes met de test!

Hier begint het ook erg zwaar te worden. Ik werk 5 dagen en zit per dag 3 uur in de auto. Elke dag van 9 tot 6 werken. 1 dagje eerder klaar, maak compensatie uren op zodat ik die dag soms thuis kan blijven. Veel harde buiken, bukken en tillen mag ik niet meer al is dat niet te combineren met mijn werk. Ik heb als ik een klein beetje doorloop echt een heel naar soort rekkend/scheurend gevoel net onder mijn navel. (Iemand die dit herkent) Dat durf ik niet meer. Toen ik net naar mijn werk liep werd ik ingehaald door een vrouw met een rollator. :@@:

Verder geniet ik onwijs. De kleine trappelt er echt op los. Je ziet haar al duidelijk bewegen van buitenaf! Zo mooi!
Ik herken het wel hoor Lalameme maar ik zou wel naar je lichaam luisteren hoor. Die harde buiken zijn echt n teken om iers rustiger aan te doen en ja hard lopen... nee t waggelen is al begonnen hier hihi
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja hier ook dus Suus!

Ja probeer dat echt te doen. Morgen eventjes vk bellen wat ze van de situatie vind en hoe ze denkt dat ik mijn werk eventueel wel nog kan uitvoeren. Aan de hand daarvan een gesprekje aan met mijn leidinggevende. Kleine gaat voor! Al hoop ik niet al volledig te moeten stoppen, al vrees ik dat wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven