Uitgerekend 11 t/m 20 juli 2018!

03-11-2017 15:50 633 berichten
Wie ook?
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Afspraken Geslacht Bijzonderheden
dromenvangert 30 1e 9 juli 27-01 3D-echo + geslachtsbepaling
21-02 20-weken echo
:heart:
H300 27 Eerste 13 juli 26-01 geslachtsbepaling :heart:
Grenade 29Eerste13 juli26-01 geslachtsbepaling :heart:
Luna1990 27 Tweede 14 juli :heart:
Nixx 30 Derde15 juli24-01 geslachtsbepaling:heart:
raceslak 30 1e15 juli:heart:
Miss37 37 Tweede 16 juli :heart: Goede NIPT!
WWW7 Tweede 16 juli :heart:
Leeuwtje1984 33 2e17 juli:heart:
shassel 30 1e19 juli:heart:
Ravenloos 30 1e 19 juli 27-01 geslachtsbepaling :heart: mk juli '17
Selin26 27 1e20 juliMeisje!:heart: mk sept '17
Aliesje83 34 Tweede 22 juli :heart: mk juni '17
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

(Ik heb een bestaande nick gebruikt, vandaar de 'gekke' login gegevens (februari i.p.v. juli). ;-D Het leek me niet nodig om weer een nieuw email adres en nieuwe viva-account aan te maken. Gebruikersnaam: Februari2018, ww: februari)

:redrose: Zwangeres
:redrose: Eftelingmeisje
:redrose: Ninjaaa
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 19:26
50.25% gewijzigd
De termijnecho was goed! Uitgerekende datum is nu 13 juli. Alles zag er tot nu toe goed uit. Haha de nub theorie besproken met de echoscopiste, zij vond het ook wel grappig dit samen te bekijken. We hebben nu voor 70% procent het idee dat het een jongentje is. Het was niet heel erg duidelijk nog maar we neigen daar beide naar. Ben heel benieuwd. Over 5 weken weten we meer.

Hoe is het met de rest? Hier nog steeds prima. Wel wat vergeetachtigheid en s nachts rugpijn maar al met al voel ik me best goed. Merk ook dat ik het makkelijker vind erop te vertrouwen dat alles goed zit nu de weken toch wel snel lijken te gaan.

Wel fijn dat je vakantie hebt h300. Heb je nog langer vrij? Hopelijk voel je je snel minder moe
Grenade hier op viva staat ook zo n chineese geslachtkalender. Moet je eens kijken wat daar uit komt. Bij mijn dochter was het waar. Al zijn er meerdere versies in omloop. Op deze zou ik nu weer een meisje krijgen en op de meeste andere een jongen

https://www.viva.nl/mama/krijg-je-een-j ... vaak-goed/
Alle reacties Link kopieren
Fijn, een goede echo Grenade! Bewoog die van jullie ook zoveel? Die echo's geven inderdaad vertrouwen. En leuk dat de echoscopiste mee wilde zoeken, ga ik volgende week ook eens vragen, zoek het nubje! :)

Heb zelf ook het gevoel dat we een jochie krijgen, volgens die kalender zou dat kloppen. Maar heb meerdere chinese geslachtkalenders gecheckt en de meeste geven juist een meisje aan. Ach, het maakt me niet uit ook, het is beiden welkom!

Voor iedereen die het met kerst aan vrienden en familie gaan vertellen, veel plezier!! Wij hebben het gister mijn 94 jarige opa verteld, was echt genieten. Hij moest hard huilen en was zo ongelooflijk blij. 'Dat is m'n tiende achterkleinkind!' en 'Beste cadeau van het jaar!', riep hij uit :mrgreen: :heart: Mijn moeder heeft het moment gefilmd, prachtig moment om te kunnen terugkijken. Hij belde nadien nog op, dat hij in januari mee wil een kinderwagen kijken, omdat iedere mama uit de familie er eentje cadeau krijgt van hem. Zo lief!
I think I have a problem - I think I think too much.
Dromenvangert, wat lief en leuk zo'n reactie! Ik heb het zondag aan mijn oma verteld en ze was zo blij. Ze zei meteen ook heel stellig, volgens mij wordt het een meisje. Daarna moest ze daar erg om lachen, want ze is nogal nuchter en vond het geen uitspraak van haarzelf :) . Ben benieuwd of ze gelijk heeft.

Grenade, fijn zo'n echo! En die nub-theorie. Ik heb bij een vriendin gezien dat ze er naast kunnen zitten, '80 procent kans op een jongetje', wat bij hun best wel cru was omdat haar vriend zich blijkbaar nogal verheugde op een jongetje en zijn teleurstelling moeilijk kon verbergen. Maar jullie staan er vast een stuk nuchterder in! Ik ga me stiekem ook even verdiepen.

H300, fijne feestdagen en doe rustig aan!

Miss, die kalender kende ik nog niet, maar als er meerdere versies zijn, heeft er altijd eentje gelijk, toch? ;-D
Haha miss ook met die kalender zou het een jongentje worden. Grappig om te zien

@ dromenvangert bij ons lag het juist heel stil. Dus ik dacht heel even oh nee he. Maar de echoscopiste zei gelijk alles goed het hartje klopt. Waarschijnlijk dus aan het slapen. Ik moest van haar een paar keer hoesten en toen kwam er wel beweging. Ik vond het nog zielig ook, dat ik dat kleine ding wakker moest maken haha. Maar toen wel echt armpjes gezien die heen en weer gingen en beentjes.
En precies beide is hardstikke welkom hoor. Vond het gewoon wel interessant om de nub theorie te bekijken en we zien over een paar weken wel of het klopt. Zo niet ook helemaal prima.
En wat ontzettend schattig van je opa. Ik moest er bijna van huilen. Heerlijk die hormonen :biggrin:

@ raceslak klopt hoor beide is welkom. Voordat ik zwanger was dacht ik oh ik zou graag eerst een meisje krijgen. Maar inmiddels denk ik, heel cliché, als alles maar goed gaat en het gezond is. Beide is gewoon goed en we wachten gewoon af. Het is ook gewoon 50% kans dat een jongentje klopt. Wel veel familie al die dit ook denkt en ook mijn vriend denkt dit al vanaf het begin.

Iedereen fijne feestdagen!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier stil!! Is iedereen lekker druk geweest met kerst? Nog leuke vertel-verhalen? :cheer2:

Vandaag met manlief naar de Baby Dump geweest, best een leuke winkel met eigenlijk alles dat je nodig hebt/denkt te hebben - en da's nou net wat ik er lastig aan vond. What the hell heb je nu wél echt nodig en wat niet? Een keuze maken uit 100 kinderwagens, 50 autostoeltjes en 30 voedingsflesjes is ook niet makkelijk :-|

Uiteindelijk de deur uitgestapt met 2 speentjes, een muziekkonijn, 2 voedingsflesjes (iene-miene-mutte), paar slabbetjes en een positiebroek :facepalm:
I think I have a problem - I think I think too much.
Leuk is babydump he! Tja het is lastig wat je nodig hebt. Ik weet toen ik zwanger was van mijn dochter dat ik ook door de bomen het bos niet zag. Je kan een uitzetlijst via internet opzoeken. Daar staat op dat je 2 kruiken nodig hebt
Nou dat vond ik dus al onzin: 1 is genoeg en zeker met onze zomerkindjes.
Nu hebben wij nog alle spullen dus hoeven wij niet veel. Tezij het een jongen word want we hebben rose badcapes enzo.

Eerste kerstdag had ik het zwaar. Heb ook niet het hele kerst diner bij mijn schoonfamilie uitgezeten. Voelde mij zo beroerd. Gister iets beter en vandaag zowaar een redelijke dag.

Vrijdag heb ik weer een echo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lang niets van me laten horen maar het was een beetje een hechtische tijd. Ons dochtertje heeft ruim 1 week in het ziekenhuis gelegen en bij ons thuis werden de keuken en badkamer verbouwd. Hele fijne combinatie..
Ons dochtertje is weer helemaal de oude, wel enorm veel afgevallen en ze zat met haar gewicht als ver onder de gemiddelde lijn. Verbouwing afgerond, morgen komt de schilderen om alle muren opnieuw te verven dus we zijn nog wel even bezig.

Wat fijn van de goede echo Grenade. Ik heb voorlopig geen echo’s meer. Wel hebben we een datum gepland voor de geslachtsbepaling.

Hoe waren jullie kerstdagen?
@ Grenade. Gefeliciteerd met je mooie termijnecho! Heb je er nu meer vertrouwen in dat alles gewoon goed zit?

@Dromenvangert: Wat ontzettend lief zeg hoe je opa reageerde. Wat bijzonder dat ze dat allemaal zo mee mag maken. En wat overweldigend he zo'n babywinkel. Ik was vandaag even in de Prenatal en pfff wat een mogelijkheden en keuzes. Ik ga ook maar zo'n uitzetlijst downloaden stapje voor stapje de dingen verzamelen en uitzoeken. Wel heel veel zin in!

@ Nixx wat een heftige week heb je achter de rug dan zeg. Wat had je dochtertje precies?

Hier gisteren de termijnecho gehad. Alles was helemaal goed. De kleine was heel erg druk en daardoor wat lastig op te meten. Maar uiteindelijk kwamen alle drie de metingen op 13 juli! Heel erg opgelucht dat morgen die eerste 12 weken er op zitten!
Jij ook gefeliciteerd h300! Ja dat vertrouwen komt steeds meer. Ik pas inmiddels niet meer in m'n gewone broeken. Vind mezelf al best dik voor net 12 weken. Ik weet dat dit bij iedereen anders is, maar moet hier toch wel even aan wennen. Het is nog wel zo'n buikje dat je denkt van is ze nou dik of zou ze zwanger zijn

Gelukkig is jullie dochter weer thuis nixx. Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude. Onze volgende echo is ook de geslachtsecho. Heb jij al een voorgevoel?

Haha dromenvangert leuk dat jullie geweest zijn. Al wel een idee qua kinderwagen en meubels of dat nog niet? Ik ben van plan volgende week m'n vriend mee te slepen.

Succes met je echo vandaag miss! Hopelijk komen er ook steeds meer dagen dat je je goed voelt.

Wij zijn op stedentrip. Dus ben ook wat stiller. Het grootste verschil dat ik merk is de honger. Thuis ga ik dan even naar de kast of koelkast. Dat is hier wat lastiger. Toch maar even wat crackers kopen hier denk ik
Alle reacties Link kopieren
Wat super fijn al die goede echo’s zeg! As woensdag mogen wij naar het hartje luisteren, ben benieuwd! Wij hebben 24 januari de geslachtsbepaling. Ik heb echt geen voorgevoel. Een jongen zou heel leuk zijn na 2 meisjes maar een meisje zou wel heel makkelijk zijn. Dus het maakt mij echt helemaal niet uit. Ik voel me nog steeds super goed, beetje moe van de verbouwing maar ik lig toch niet voor 23.00 uur in bed. Wij hebben het nog steeds tegen niemand gezegd, er is ook niks te zien. Van vrienden kregen we een filmpje waarop te zien was dat ze in de zomer een kindje verwachten, ze is 1 week na mij uitgerekend!

H300, ons dochtertje had een virus in haar longen. Het zal denk ik een beetje lijken op het rs virus maar dat bleek niet uit de testen. Ze had veel te weinig zuurstof in haar bloed en mocht pas naar huis als ze s nachts een nacht zonder zuurstof kon. Dat ging niet helemaal zoals het moest dus dat heeft even geduurd. Nu gaat het gelukkig al een stuk beter maar ze is zooo moe..

Wij hebben een joolz kinderwagen. Voor alle 2 de kinderen inmiddels gebruikt, is niet meer helemaal de mooiste maar rijdt nog steeds perfect! Qua kamertje hebben wij een grote ladekast van Ikea en gewoon een wit ledikantje. Ik wilde er niet teveel aan uitgeven want de bedragen die je voorbij ziet komen bij die babywinkels vind ik belachelijk! o_o
De echo was goed. Mijn dochter was mee en vond het super. Ze heeft ook haar eigen foto van de echo gekregen voor op haar kamer.

Met mij gaat het nog niet best ben een kilo afgevallen heb geen energie maar met de baby gaat het goed en dat is het belangrijkste
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend de termijnecho gehad hier, was superleuk de kleine weer te zien. Hij/zij ging echt hup, hup, hup, alsof we het aan het 'poken' waren! Lange beentjes en armpjes ook. Genieten! :heart: Overigens weer verder dan ik dacht, 12 weken en 4 dagen nu - wat me op 9 juli brengt. Maar ik blijf lekker 'illegaal' in deze groep ;)

Overigens wilde de echoscopiste de nub-theorie niet doen, ze had hem nog nooit geprobeerd en zei er niet ervaren genoeg voor te zijn om het risico te willen nemen. Beetje jammer. Maaarjaaaa!


@Nixx Jeetje wat heftig van je dochtertje! Er waart momenteel een heftig griep en verkoudheidsvirus rond, echt zoveel mensen die zwaar ziek zijn (geweest). Hoop dat je meisje snel weer aansterkt en aankomt!

Is eind januari niet veel te vroeg voor een geslachtsbepaling trouwens? Ik dacht dat week 16/17 meer zekerheid geeft? Ik wil 2 x een 3D echo laten doen dus wil de eerste rond 17 weken plannen, zodat we dan ook al weten wat het wordt...tot week 20 wachten tot we het weer zien is zo laaang! :-|

@H300 Wat fijn!!! En idd, die psychologische grens van dat 12 weken bereiken is echt fijn. Ook op de plaatjes kijkt het een stuk fijner om zo'n echt mini-mensje te zien :)

@Grenade Leuk, even eruit! Waar ben je op citytrip?
Ik zit te denken aan een Joolz, die zien er erg mooi uit, met grote stevige wielen. Zijn wel meteen flink duur, maar geloof dat opa tot ongeveer 600 euro betaald :heart: Maar we hebben maar een 5 deurs Opel Corsa, dus we moeten eerst eens kijken hoe het zit met de opvouwbaarheid enzo.

Oja, qua dik worden...ik voel me nu al een beetje walvis :facepalm: Ben ongeveer 3 a 4 kilo aangekomen en heb naast flinke borsten nu ook echt flinke zwembandjes. Mensen zeggen het ook tegen me - "ja je ziet het wel al he!". Dat kind is verdorie 6 cm en zit nog gewoon verstopt, is allemaal gewoon van het vele honger hebben en eraan toe (moeten) geven! o_o Maarja..het zij zo!

@Miss37 Zo klote voor je dat die misselijkheid nog steeds zo overheerst! Dat vreet echt energie. Ik duim nog steeds hard dat het snel afneemt bij je, zodat je eindelijk echt mag gaan genieten van de voorpret! :hug:
Ik had gister ook weer een mindere dag, met 3 keer overgeven en constant misselijk. Werd er meteen weer down van. Zo'n positieve echo helpt dan wel weer even, dan zie je echt waar je het voor doet! Nog even volhouden Miss!
I think I have a problem - I think I think too much.
Alle reacties Link kopieren
Even snel een kort antwoord, dromenvangert bij de echopraktijk hier in de buurt kan je het vanaf 14 weken al laten doen! Ik heb het vorige keren met 15 weken laten doen en ik ben dan al bijna 16 weken dus ben benieuwd of ze het kunnen zien. Als ze het niet kunnen zien mag je gratis terugkomen. We zullen het wel zien!
Leuk, die echo's! Ik ben vanmorgen ook geweest en ben ook verder dan gedacht, nu is 14-15 juli de uitgerekende datum! Hij/zij lag geen moment stil dus het meten heeft ze erg vaak moeten doen. De verloskundige wilde ook niet een nub-gokje doen, al wees ze de nub wel aan op 2 fotos. Ik heb met een geodriehoek :ugeek: gemeten en het is echt op de 30 graden. Voorlopig weten wij dus niet of het een jongetje of meisje wordt. Helemaal niet erg, dat zien we dan wel bij de 20-weken-echo.

Nixx, fijn dat het met je meisje wat beter gaat! Hoe heb jij een goede echopraktijk in de buurt gevonden? Is de kwaliteit van de echo dan beter dan bij de gemiddelde vk? En was 15 weken al groot genoeg om iets meer te zien dan bij 12? Vragen-vragen..

Grenade en dromenvangert ik ben weliswaar afgevallen maar mijn normaal platte buik is wel een blubberbuik geworden! Er gebeurt dus blijkbaar vanalles. Je kunt het nog geen mooi bolletje noemen, maar dat komt nog wel :yes:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Raceslak dat de echo goed was.

Toen ik zwanger was van de eerste ging ik naar het scal en daar werkte een echoscopiste die vertelde dat ze voor zichzelf ging beginnen. Dat ze bezig was met het aankopen van apparatuur etc. Ik ben toen voor de geslachtsbepaling daarheen gegaan en het zijn zulke leuke mensen dat ik met de tweede hier ook heen ben gegaan. Inmiddels zijn al onze vrienden/familie er ook heen geweest en onwijs enthousiast. Ze hebben nu 2 vestigingen en zijn zo vriendelijk!

Je ziet echt veel meer, het is echt al een kindje! Ziet alles echt heel goed dus de handjes, voetjes etc! Heel leuk is dat. Je zou het even kunnen Googlen.
Alle reacties Link kopieren
Hey dames! Ik kom ook nog eens buurten ;) wat fijn al die goede termjjnecho's! Niemand van jullie die de nipt test doet/gedaan heeft? Bij ons doen ze deze met de tetmjjnechos op 12 weken, ik heb een afspraak op 10 januari, lijkt nog zo ver weg!
Ik vraag het van de nipt omdat ik lees dat jullie spreken van geslachtsbepaling maar dit gebeurt bij de nipt test ook dacht ik, vandaar dat ik het vraag;)

Nixx wat een vervelende tijd heb je achter de rug zeg! Hopelijk sterkt jullie dochter snel weer aan!

Hier is de vreselijke honger eigenlijk even voorbij en voel ik me continu vol... haha letterlijk ;). Ben wel al een kilo bijgekomen sinds begin en je begint ook al stilaan een buikjete zien vind Ik! Bij wie nog? Het is bij mij nochtans eerste kindje, dacht dat het dan allemaal langer duurde voor je iets zou zien!

Beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen!
Selin wij doen de nipt maar mijn verloskundige zei dat ze hier in nederland het geslacht niet vertellen om te voorkomen dat mensen alsnog een abortus doen omdat ze liever een kindje van het andere geslacht hadden. In belgie vertellen ze het wel heb ik begrepen.
Grappig dat jullie nog niks verteld hebben nixx. Gaat dus best een verrassing worden, vooral wanneer ze jullie uitgerekende datum horen.

Haha dromenvangert fijn van je termijnecho! Bij ons sliep het dus was er wat minder te zien. Ik heb toen nagevraagd over de geslachtsecho, deze kon volgens haar vanaf 15/16 weken. Ik heb hem met 16 weken gepland voor de zekerheid, dat is op 26 januari. We zijn op dit moment in Wenen. Het leek me leuk hier iets te kopen maar echt alles is jongen of meisje. Nog even geduld hebben.
Ja stom is dat van die buik. Denk dat het vooral mn darmen zijn maar jeetje. Thuis ook echt weer aan de groente en fruit. Is hier best lastig.

En bij jou ook een goede echo raceslak, fijn! En inderdaad echt mooi is die buik nu nog niet, maar komt vanzelf.

Selin leuk wat van je te lezen. Tot nu toe gaat het dus goed?! Wij laten dinsdag de nipt doen. In Nederland laten ze inderdaad het geslacht dan niet weten . ik heb ook echt al een buikje. Zoals m'n vriend zegt, ja je kunt het echt al goed zien. Hier ook de eerste. Vond mezelf eerder best slank, ff wennen dit. Thuis maar eens op de weegschaal. Een vakantie is ook niet goed voor de kilo's

Voor iedereen een gelukkig nieuwjaar vast !!
Selin, ik heb vanmorgen bloed laten afnemen voor de NIPT. De vk legde gisteren uit dat de test in het laboratorium met een filter wordt gedaan. De eerste filter is op de drie chromosoomafwijkingen, de tweede is, als je dat wilt, op nevenbevindingen. Geslacht wordt expliciet niet getoond, ook niet aan de laborant, wat Miss37 ook al schreef. Ik heb ervoor gekozen om ook nevenbevindingen te horen, maar nu eigenlijk al spijt van. ik hoef er niks mee te doen natuurlijk. En hopelijk komt er gewoon een nietszeggende brief dat er niks is gevonden!

Grenade, heb je een goede vakantie gehad?
Nixx, dank voor je echoervaringen!

Hier beetje spanning, vanavond vertrek ik naar het buitenland voor de komende vier weken voor werk.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja vandaar! Ik ben inderdaad van België en hier doen ze het dus wel met de nipt test, waarom heb ik zo laat die termijnecho? :( vind het echt vervelend dat ik nog moet wachten tot mijn 12e week (of ja dan al bijna 13!), maar jullie zijn denk ik allemaal ook wel wat verder dan mij!

Raceslak, wauw 4 weken naar buitenland, en dat nog met nieuwjaar en nu je zwanger bent! Kan geloven dat je dat spannend vindt, je partner gaat niet mee dus? En ver buitenland of wel nog beetje in de buurt? Spannend ook van je nipt test! Houd ons op de hoogte! Hopelijk inderdaad gewoon de standaardbrief dat alles oké is ;)

Grenade, dank je wel! Ja het lijkt goed te gaan (hout vasthouden...), ben wel nog altijd erg bang maar laatste echo bleek het hematoom zo goed als verdwenen dus ik heb er goede hoop op! Hihi vakantie draagt inderdaad ook niet altijd bij aan je gewicht ;) ik ken het! Maar zolang je er maar van genoten hebt! Jij dus ook al een buikje, ergens ook wel fijn vind ik, maar het is nu nog inderdaad zo'n buikje waarvan je denkt: die heeft zonet een beetje teveel gegeten :D haha!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een goede termijnecho :cheer: . Nu 11 weken 2 dagen!
Zo mooi om beebje te zien :heart: lag lief met de handjes bij het gezicht en te schoppen met de beentjes.

Over 3 weken mogen we weer terugkomen voor een nieuwe echo/afspraak. Door de miskraam was ik onwijs nerveus vanmorgen en om me wat meer gerust te stellen mag ik vaker komen :)

En meteen een afspraak gemaakt voor een pretecho op 27 januari voor de geslachtsbepaling :duckie:

Ik ben nogal stil geweest op het forum, en blijf dat naar verwachting ook nog een aantal weken omdat ik middenin een verhuizing zit waarbij ook het een-en-ander verbouwd moet worden. Momenteel zijn we bezig met de babykamer

@Selin; hier wordt het geslacht inderdaad niet genoemd bij de uitslag van de nipt.
Fijn dat het hematoom zo goed als weg is! een hele geruststelling.
Hier begint mn buik ook boller te worden, het lijkt inderdaad alsof ik flink getafeld heb. Maar mijn broeken passen nog steeds

Ik ga komende dagen een afspraak maken voor de nipt en heb gekozen voor de uitslag zonder nevenbevindingen.

Fijne jaarwisseling toegewenst en een mooi, gezond en gelukkig 2018
Succes in het buitenland raceslak! Wij zitten nu nog op het vliegveld in Wenen te wachten. Onze vlucht vertrekt eind van de middag.

Fijn selin! Hopelijk is het hematoom verdwenen bij je volgende echo. Haha precies thuis zal ik wel weer wat gezonder gaan eten.

Succes met de verhuizing ravenloos!! En fijn dat je echo goed was en dat je over 3 weken weer mag. Kan me voorstellen dat het je gerust stelt.
Wij hebben dinsdag een afspraak bij de verloskundige, ik hoop dat we dan het hartje kunnen horen. De volgende echo duurt echt nog lang

Fijne jaarwisseling allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Happy new year mama's!! :cheer2: Hoop dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad! Leuk om te zien dat er zoveel goed nieuws is, met al die mooie echo's en bouncende baby's! :heart:

@Selin superfijn, nu kun je dus echt gaan genieten!

@Raceslak succes deze maand! Spannend hoor, een maand weg van huis! Wel binnen Europa, of echt naar een ander continent?

@Ravenloos Pfoe, een verbouwing! Wel fijn dat alles straks lekker nieuw en klaar is als de kleine er komt! Wij hebben er hier ook nog eentje te gaan, de werkplek van manlief moet naar zolder - waar eerst 2 dakkapellen moeten worden geplaatst, en daarna alles afgewerkt. Daarna de babykamer nog. Hoop gedoe!

@Grenade Heb je het fijn gehad? Lijkt me een prachtige stad!

Ik heb vorige week aan de verloskundige doorgegeven dat de 12 weken echo goed was en we de NIPT graag in gang willen zetten, nu wachten op de papieren in de brievenbus. Gezien ik nu al 13 weken ben, vind ik het allemaal wel best laat. Ik heb me blijkbaar niet goed genoeg ingelezen over die nevenbevindingen en maak me nu zorgen dat daar iets uitkomt wat uiteindelijk helemaal niks blijkt te zijn - lees nu opeens dat die uitslag maar voor 20% betrouwbaar is en een hoop ervaringen waarbij een afwijking werd gevonden, maar uiteindelijk niks aan de hand was, of de afwijking in de placenta bleek te zitten en niet in het kind :-( Zit je dan wekenlang over in de stress. Maar hard duimen dat de uitslag helemaal goed is.

Heb net een mailtje gestuurd voor een 3D echo geslachtsbepaling afspraak begin februari, dan ben ik 18 weken en ziet het kindje er denk ik al ietsjes 'leuker' uit op 3D dan dat ik het eerder laat doen. Denk dat ik nog wel een maandje geduld op kan brengen!
I think I have a problem - I think I think too much.
Droomvangert spannend het wachten op de uitslag van de nipt. Wij wilde de neven bevindingen niet net wat je zegt als ze wat vinden zit je in de stress. Ik moet deze week bloedprikken.

Voel me zo klote vind het op het moment echt heel zwaar. En dan ben ik nog maar 12 weken. Ik probeer me steeds voor te houden dat het bij mijn dochter met 20 -25 weken beter ging maar dat is nog wel een heel eind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven