Uitgerekend 11 t/m 20 juli 2018!

03-11-2017 15:50 633 berichten
Wie ook?
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Afspraken Geslacht Bijzonderheden
dromenvangert 30 1e 9 juli 27-01 3D-echo + geslachtsbepaling
21-02 20-weken echo
:heart:
H300 27 Eerste 13 juli 26-01 geslachtsbepaling :heart:
Grenade 29Eerste13 juli26-01 geslachtsbepaling :heart:
Luna1990 27 Tweede 14 juli :heart:
Nixx 30 Derde15 juli24-01 geslachtsbepaling:heart:
raceslak 30 1e15 juli:heart:
Miss37 37 Tweede 16 juli :heart: Goede NIPT!
WWW7 Tweede 16 juli :heart:
Leeuwtje1984 33 2e17 juli:heart:
shassel 30 1e19 juli:heart:
Ravenloos 30 1e 19 juli 27-01 geslachtsbepaling :heart: mk juli '17
Selin26 27 1e20 juliMeisje!:heart: mk sept '17
Aliesje83 34 Tweede 22 juli :heart: mk juni '17
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

(Ik heb een bestaande nick gebruikt, vandaar de 'gekke' login gegevens (februari i.p.v. juli). ;-D Het leek me niet nodig om weer een nieuw email adres en nieuwe viva-account aan te maken. Gebruikersnaam: Februari2018, ww: februari)

:redrose: Zwangeres
:redrose: Eftelingmeisje
:redrose: Ninjaaa
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 19:26
50.25% gewijzigd
Ladies! Sorry voor de radiostilte. Ik ben 5 kilo lichter weer in eigen land en gaat meteen ook wat beter! Maandag een echo gehad en beeb ligt zelfs een weekje voor op schema. Ik heb mezelf volgestopt met getrakteerd op avocado en roomijs dus zelf kom ik ook weer op schema denk ik. Verder geslacht nog onbekend, preuts de beentjes tegen elkaar ;-D

Die fb groep lijkt me leuk omdat je daar misschien meer deelt, al moet l dan wel n nieuw profiel aanmaken. Hoe kan ik jullie of aliesje vinden?

Op werk heb ik het nu wel verteld, maar zou het nog steeds verborgen kunnen houden. Kom nou buikje!

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat! Ik las al een geslaagde geslachtsbepaling en beginnende buikjes. En heb dat programma met Paay gister terug gekeken. Poeh. Voor haar leeftijd deed t meiske het best goed, maar hoop dat ze meer zelfvertrouwen krijgt en misschien ook iets met opleiding of werkopleiding gaat doen in de nieuwe woonplaats. Ook altijd goed voor contacten!
Raceslak als je via fb aliesje viva zoekt en toevoeg even een berichtje sturen dat je raceslak bent dan voegd zij je toe. De groep is geheim dus kan alleen door ons gezien worden dus je ksn met je eigen fb account aanmelden.

Fijn dat je weer een goede echo had! En gelukkig voel jjj je wat beter!@
Raceslak als je via fb aliesje viva zoekt en toevoeg even een berichtje sturen dat je raceslak bent dan voegd zij je toe. De groep is geheim dus kan alleen door ons gezien worden dus je ksn met je eigen fb account aanmelden.

Fijn dat je weer een goede echo had! En gelukkig voel jjj je wat beter!@
Dankjewel Miss. Voel jij je inmiddels wat beter? Ik heb geen Facebook, maar net een fb profiel aangemaakt onder bijna mijn echte naam en aliesje gevonden! Tot spreeks daar, aan de weinige activiteiten hier denk ik dat t op fb drukker is?
Nou gaat nog steeds niet echt lekker helaas. Leuk dat je ook in de fb groep komt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ik ga eens even kijken hoe het in dit topic gaat maar jullie zijn al allemaal verdwenen naar een fb groep :cry: :p:
Kom er lekker bij melbourne! Hoe is het met je?? En met je zwangerschap. Het is niet niks wat je mee gemaakt hebt.
Je kan het beste aliesje een berichtje sturen zij kan je toevoegen.
Hai Melbourne, hoe is het nu met jou en je zwangerschap? Ik kan me erg goed voorstellen dat het nog steeds een verdrietige en hectische tijd voor je is.. Zelf had ik geen Facebook maar heb het nu even aangemaakt om mee te schrijven en vind het erg leuk, een klein groepje en je kunt dan wat meer delen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven