Uitgerekend 15-28 februari 2018

dinsdag 6 juni 2017 om 09:02
Voor iedereen die is uitgerekend eind februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175
= kloppend hartje
= goede 20-weken echo!
Yeti86
Ravenloos
Noonootje
Ashkyla
leyla18
Marilyn182
Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
Een topic voor begin februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-1-15-februari-2018/ ... #p27129175

Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Dido1983 | 33 | 1e | 22 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lovely_meghan | 32 | 2e | 27 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Sophie_16 | 29 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Mini-m | 28 | 1e | 17 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
LGCM | 27 | 1e | 17 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Pluis83 | 33 | 2e | 19 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
joshax | 30 | 1e | 14 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Rozegeranium | 32 | 2e | 20 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Polonaise | 32 | 3e | 26 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
PioenroosjeAmy | 29 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Mirmirmir | 33 | 2e | 20 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Suikerwafel | 28 | 1e | 16 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Hannah90 | 27 | 1e | 25 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Ballys | 29 | 1e | 26 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Schorpioentje | 39 | 1e | 18 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Zomerbloem23 | 28 | 1e | 28 februari | Meisje! | ![]() |
chocotofje | 36 | 1e | Meisje! | ![]() ![]() |
|
Daar | 26 | 2e | 28 februari | Jongen! | ![]() ![]() |

Rockabye, Mihoen, Loeske85, ELZ1992, Happymama123 & Mammaattvara - in verband met lange tijd niet meeschrijven zijn jullie uit de tabel gehaald. Mochten jullie weer in de tabel willen, zijn jullie uiteraard van harte welkom terug!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.66% gewijzigd
maandag 10 juli 2017 om 09:13
@Joshax, succes met de echo vandaag. Op naar een kloppend hartje!
@Hier, gisteren een begin gemaakt aan het leegmaken van de toekomstige kinderkamer. Best veel werk verzet, opzich een fijn gevoel.
Jammer genoeg heb ik vannacht bijna geen oog dicht gedaan, en ben ik misselijk (heb ik tot nu toe geen last van gehad), dus maar even afwachten hoe dat zal gaan. Uiteindelijk besloten om niet te gaan werken, vond het niet echt verantwoord om de auto in te stappen. Nu maar lekker op de bank liggen!
Hoe gaat het met de rest?
@Hier, gisteren een begin gemaakt aan het leegmaken van de toekomstige kinderkamer. Best veel werk verzet, opzich een fijn gevoel.
Jammer genoeg heb ik vannacht bijna geen oog dicht gedaan, en ben ik misselijk (heb ik tot nu toe geen last van gehad), dus maar even afwachten hoe dat zal gaan. Uiteindelijk besloten om niet te gaan werken, vond het niet echt verantwoord om de auto in te stappen. Nu maar lekker op de bank liggen!
Hoe gaat het met de rest?
maandag 10 juli 2017 om 10:27
Fijn dat je een kloppend hartje had mini-m, maar snap heel goed je 'moet' gevoel, hopelijk woensdag ook een mooie echo!!
Marilyn alvast veel plezier woensdag!
Joshax veel plezier met de echo vandaag!
Vervelend ashkyla! Wel goed dat je thuis bent gebleven, beetje rustig aan doen!
Ik merk dat ik 's ochtends als ik wakker word wat misselijk ben, maar zodra ik dan wat ga eten is het ook weg. Ik ben wel echt ontzettend moe en merk als ik teveel doe dat ik buikpijn krijg.. Dus ik begin mijn rust ook iets meer te nemen.
Marilyn alvast veel plezier woensdag!
Joshax veel plezier met de echo vandaag!
Vervelend ashkyla! Wel goed dat je thuis bent gebleven, beetje rustig aan doen!
Ik merk dat ik 's ochtends als ik wakker word wat misselijk ben, maar zodra ik dan wat ga eten is het ook weg. Ik ben wel echt ontzettend moe en merk als ik teveel doe dat ik buikpijn krijg.. Dus ik begin mijn rust ook iets meer te nemen.
maandag 10 juli 2017 om 13:17
Oef, het is moeilijk bijhouden met zoveel mensen haha!
Wat fijn Joshax! Lijkt me toch een hele geruststelling!
@mvm, ik doe niet mee. Ik woon in een klein dorpje waar ze het niet op komen halen. En eerlijk gezegd zie ik het gewoon niet zitten om daarvoor elke keer naar een ander dorp te moeten rijden. Jammer, anders had ik zeker meegedaan.
@echo, wij mogen pas volgende week woensdag. Wachten duurt lang!
@buik, de vorige keer kreeg ik pas een buikje met 20 weken ongeveer. Nu ben ik een week 7 en het is al te zien! Alhoewel, ook mijn darmen zijn er geloof ik mee gestopt, dus dat kan het ook zijn
Wat fijn Joshax! Lijkt me toch een hele geruststelling!
@mvm, ik doe niet mee. Ik woon in een klein dorpje waar ze het niet op komen halen. En eerlijk gezegd zie ik het gewoon niet zitten om daarvoor elke keer naar een ander dorp te moeten rijden. Jammer, anders had ik zeker meegedaan.
@echo, wij mogen pas volgende week woensdag. Wachten duurt lang!
@buik, de vorige keer kreeg ik pas een buikje met 20 weken ongeveer. Nu ben ik een week 7 en het is al te zien! Alhoewel, ook mijn darmen zijn er geloof ik mee gestopt, dus dat kan het ook zijn

maandag 10 juli 2017 om 13:30
Wauw wat is er veel geschreven, wat leuk!
@Echos: fijn, al die kloppende hartjes! Zo mooi om voor 't eerst te zien hè?
@MvM ik vind 't ook pittig, blij dat ik op werk gewoon naar de wc kan:) het helpt mij 'm om door m'n mond te ademen als ik bezig ben met de flessen, misschien helpt dat jullie ook? Scheelt ook dat ik zelf de medicatie heb gebruikt, daardoor heb ik wat extra motivatie.
@vertellen superleuk om het voor 't eerst te vertellen. M'n ene zus moest gelijk huilen, ik was natuurlijk ook gelijk in tranen.. Andere zus was nogal overweldigd geloof ik, haha. Woensdag komen m'n schoonouders, aan hen geven we 't mijntje boekje, denk dat ze echt door het dolle heen zijn want m'n schoonmoeder zei bij de kennismaking 8 jaar geleden al dat ze oma wolde worden
@ravenloos haha ik durf 't filmpje niet zo goed te kijken, schiet ik ws ook gelijk weer vol
@daartje hoe ging je sollicitatie?! Heb nog aan je gedacht vanochtend!
@ nieuwen gefeliciteerd en welkom!
@ kwaaltjes: ik begon wat onzeker te worden omdat ik alleen nog moe was, maar niet meer misselijk..nou nergens voor nodig want vanochtend zat ik weer als vanouds kokhalzend op de fiets..
@Echos: fijn, al die kloppende hartjes! Zo mooi om voor 't eerst te zien hè?
@MvM ik vind 't ook pittig, blij dat ik op werk gewoon naar de wc kan:) het helpt mij 'm om door m'n mond te ademen als ik bezig ben met de flessen, misschien helpt dat jullie ook? Scheelt ook dat ik zelf de medicatie heb gebruikt, daardoor heb ik wat extra motivatie.
@vertellen superleuk om het voor 't eerst te vertellen. M'n ene zus moest gelijk huilen, ik was natuurlijk ook gelijk in tranen.. Andere zus was nogal overweldigd geloof ik, haha. Woensdag komen m'n schoonouders, aan hen geven we 't mijntje boekje, denk dat ze echt door het dolle heen zijn want m'n schoonmoeder zei bij de kennismaking 8 jaar geleden al dat ze oma wolde worden

@ravenloos haha ik durf 't filmpje niet zo goed te kijken, schiet ik ws ook gelijk weer vol
@daartje hoe ging je sollicitatie?! Heb nog aan je gedacht vanochtend!
@ nieuwen gefeliciteerd en welkom!
@ kwaaltjes: ik begon wat onzeker te worden omdat ik alleen nog moe was, maar niet meer misselijk..nou nergens voor nodig want vanochtend zat ik weer als vanouds kokhalzend op de fiets..

maandag 10 juli 2017 om 17:18
maandag 10 juli 2017 om 18:09
@Daar, in ieder geval fijn dat het gesprek goed ging. Weet je ook al of je bent uitgenodigd voor een 2e gesprek?
@Sophie, leuk dat je zussen zo reageerde!
@Mvm, ik heb besloten om ermee te stoppen, ik had langer mee willen doen, maar kon de lucht echt niet meer verdragen. Heb in ieder geval een bijdrage kunnen leveren!
@Hier, naast dat ik niet goed heb geslapen, voelde ik mij vanmorgen ineens misselijk(nog niet gehad) en heb ik al bijna de hele dag last van maagzuur. Als ik iets eet, trekt het weg, maar daarna komt het net zo hard terug! O ja, mijn borsten doen niet normaal pijn, douchen is soms al pijnlijk! Dus manlief mag er voorlopig niet aankomen.
@Sophie, leuk dat je zussen zo reageerde!
@Mvm, ik heb besloten om ermee te stoppen, ik had langer mee willen doen, maar kon de lucht echt niet meer verdragen. Heb in ieder geval een bijdrage kunnen leveren!
@Hier, naast dat ik niet goed heb geslapen, voelde ik mij vanmorgen ineens misselijk(nog niet gehad) en heb ik al bijna de hele dag last van maagzuur. Als ik iets eet, trekt het weg, maar daarna komt het net zo hard terug! O ja, mijn borsten doen niet normaal pijn, douchen is soms al pijnlijk! Dus manlief mag er voorlopig niet aankomen.
maandag 10 juli 2017 om 19:28
@daar wat jammer dat de functie inhoudelijk tegenviel, laat maar weten wat 't geworden is vanaaf.
@ashkyla kan me voorstellen dat je gestopt bent als je je zo beroerd voelt..!
@kwaaltjes dat maagzuur herken ik helaas sinds vandaag, supervervelend! Ik heb 8 boterhammen, een stuk taart, een appel, een muesli reep en avondeten op, maar er is gewoon niet tegenop te eten.. Wie heeft de gouden tip tegen maagzuur?!
@ashkyla kan me voorstellen dat je gestopt bent als je je zo beroerd voelt..!
@kwaaltjes dat maagzuur herken ik helaas sinds vandaag, supervervelend! Ik heb 8 boterhammen, een stuk taart, een appel, een muesli reep en avondeten op, maar er is gewoon niet tegenop te eten.. Wie heeft de gouden tip tegen maagzuur?!

maandag 10 juli 2017 om 20:36
maandag 10 juli 2017 om 21:04
@maagzuur: de vorige keer hielp vla eten mij! Was steeds direct verdwenen.
@sollicitatie: ben t niet geworden, maar ze sturen m'n cv nog wel door naar collega's van andere locaties. Maar ben er voor nu niet heel treurig om eigenlijk..
@echo: ik ben zo jaloers op al jullie echo's!! Haha. Hier nog 1,5 week wachten.. vorige keer had ik hem ook al rond deze week, geen idee waarom t nu later is.
@sollicitatie: ben t niet geworden, maar ze sturen m'n cv nog wel door naar collega's van andere locaties. Maar ben er voor nu niet heel treurig om eigenlijk..
@echo: ik ben zo jaloers op al jullie echo's!! Haha. Hier nog 1,5 week wachten.. vorige keer had ik hem ook al rond deze week, geen idee waarom t nu later is.
maandag 10 juli 2017 om 21:38
@daar; je reactie op de afwijzing zegt al dat dit niet de baan voor jou was. Er komen echt nog wel andere kansen. Werk je nu wel of helemaal niet.
@maagzuur; idd vla en rennie. Ik heb wat van die dingen verslonden vorige x. Gelukkig nog geen last.
@echo's; wat een goed nieuws allemaal. Ik moet nog heel even wachten, nog tot vrijdagmiddag.
@paranoia; hebben jullie nu ook het idee dat mensen de hele tijd naar je buik kijken. Had net een verjaardag en voor mijn gevoel keek iedereen naar mijn buik.
Ik tegen mijn vriend, nou ik moet nu al een zwangerschapsbroek kopen. Hij; hoezo?. Ik; omdat mijn broek al te strak zit. Hij; maar je wordt nu toch niet al dikker?. Ik; nou, iedereen die ik ken had er met een tweede eerder last van. Hij; ja, omdat de kilo's van de eerste er nog aan zitten. Hmm, oke en bedankt
@maagzuur; idd vla en rennie. Ik heb wat van die dingen verslonden vorige x. Gelukkig nog geen last.
@echo's; wat een goed nieuws allemaal. Ik moet nog heel even wachten, nog tot vrijdagmiddag.
@paranoia; hebben jullie nu ook het idee dat mensen de hele tijd naar je buik kijken. Had net een verjaardag en voor mijn gevoel keek iedereen naar mijn buik.
Ik tegen mijn vriend, nou ik moet nu al een zwangerschapsbroek kopen. Hij; hoezo?. Ik; omdat mijn broek al te strak zit. Hij; maar je wordt nu toch niet al dikker?. Ik; nou, iedereen die ik ken had er met een tweede eerder last van. Hij; ja, omdat de kilo's van de eerste er nog aan zitten. Hmm, oke en bedankt

maandag 10 juli 2017 om 21:57
@meghan: nee ik werk nu helemaal niet.. sinds 2,5 mnd ziek thuis omdat ik t niet meer trok.. eind deze maand loopt m'n contract af en neem vanaf vandaag m'n vakantie uren op, zodat k ook niet meer op 'reintegratie' manier hoef op te bouwen met werken.. heb hierna recht op 8mnd ww dus gelukkig geen zorgen, Mja voel me toch verplicht te werken voor m'n geld ipv ww uitkering..
Oh en trouwens, m'n vriend zou dat net zo goed kunnen zeggen van die kilo's Haha.. ik zie er best tegen op tegen de vk m'n gewicht te vertellen.. 6kg meer als de vorige keer
Oh en trouwens, m'n vriend zou dat net zo goed kunnen zeggen van die kilo's Haha.. ik zie er best tegen op tegen de vk m'n gewicht te vertellen.. 6kg meer als de vorige keer

dinsdag 11 juli 2017 om 07:43
Wat grappig van die kilo's en jullie vriendjes. Die van mij kon t ook zo zeggen:) . Al ben ik mijn kilo's van de eerste wel zo goed als kwijt. Miss 1 kilo verschil. Ik had me voorgenomen om nu veel te gaan sporten en weinig te eten. Maar ik heb zo'n trek!!! En na een lange dag werken zo moe dat er weinig v sporten komt. Hopelijk omslag na 12 weken!
Fijn dat alle echo's goed waren de afgelopen dagen! Wij nog 1,5 week wachten en dan de 1e echo meteen termijnecho. Ik had ook liever met 8 weken al 1 gehad maar dat doen ze hier niet
Kan me voorstellen dat je geen Ww wilt op deze jonge leeftijd! Komt vast wel iets op je pad. En je kunt nu gewoon op tijdelijke banen solliciteren en dat hoeft niet Perse je droombaan te zijn want over 6 maanden toch weer met verlof
Misschien zou ik het toxh eerlijk aangeven. Ik ben zelf leidinggevende en er bestaat ook nog een proeftijd. Als ze er binnen die maand achterkomen dat je het verzwegen hebt weet ik niet wat ze zouden doen.. misschien dan toch eerlijk zijn? Wij hebben vorig jaar ook een zwanger meisje aangenomen. Met insteek tijdelijk maar die heeft nu een vast contract ! Dus het kan zo gaan! Thuis zitten is sowieso geen goed idee ivm gat in je cv! Hoop dat je snel iets leuks vindt!
Ps. Ik vergat gister mijn pincode ineens
moest echt drie x nadenken. Bij de 1e kwam de zwangerschapsdementie pas na de bevalling maar bij deze nu al
Fijn dat alle echo's goed waren de afgelopen dagen! Wij nog 1,5 week wachten en dan de 1e echo meteen termijnecho. Ik had ook liever met 8 weken al 1 gehad maar dat doen ze hier niet

Kan me voorstellen dat je geen Ww wilt op deze jonge leeftijd! Komt vast wel iets op je pad. En je kunt nu gewoon op tijdelijke banen solliciteren en dat hoeft niet Perse je droombaan te zijn want over 6 maanden toch weer met verlof
Ps. Ik vergat gister mijn pincode ineens
dinsdag 11 juli 2017 om 10:19
@ kilo's en vriendjes. Die van mij had het ook kunnen zeggen. Ware het niet dat hij 6 kilo is aangekomen. En ik het afgelopen jaar 9 kilo ben afgevallen. Ben nu dus lichter dan voor mn eerste zwangerschap
. En ga het dit keer niet zo ver laten komen dat ik weer zo veel aankom. Bij de eerste 2 at ik gewoon alles en lette nergens op. Ben iets van 15 - 18 kilo aangekomen. Weet het niet meer precies. Maar dat gaat me niet weer gebeuren.
@echo. Morgen
Ben zo benieuwd.
@ Pieoenroosje Amy. hoe laat mag je vandaag.
Voor alle dames morgen. Veel succes en plezier.
Die dementie is bij mij al een paar weken aan de gang. Heel irritant. Kan me ook nauwelijks concentreren met werk.

@echo. Morgen

@ Pieoenroosje Amy. hoe laat mag je vandaag.
Voor alle dames morgen. Veel succes en plezier.
Die dementie is bij mij al een paar weken aan de gang. Heel irritant. Kan me ook nauwelijks concentreren met werk.
dinsdag 11 juli 2017 om 10:21
Sophie leuk dat je zussen zo reageerden!!
Ashkyla goede keuze toch als je er zelf zo misselijk van wordt!
Daar jammer dat de functie tegen viel! Maar wie weet wat er nog op je pad komt komende periode!
Wanneer gaan jullie voor zwangerschapskleding? Ben bang dat ik binnenkort ineens m'n huidige kleren niet meer pas.. en dan moet ik natuurlijk wel wat in huis hebben..
Verder gaat hier eigenlijk alles prima, voel me goed, alleen nog steeds moe!
Ashkyla goede keuze toch als je er zelf zo misselijk van wordt!
Daar jammer dat de functie tegen viel! Maar wie weet wat er nog op je pad komt komende periode!
Wanneer gaan jullie voor zwangerschapskleding? Ben bang dat ik binnenkort ineens m'n huidige kleren niet meer pas.. en dan moet ik natuurlijk wel wat in huis hebben..
Verder gaat hier eigenlijk alles prima, voel me goed, alleen nog steeds moe!
dinsdag 11 juli 2017 om 11:24
Ik vind het zo spannend en fijn voor iedereen! Ik hoop op mooie hartjes. Ik moet nog even tot vrijdag wachten.
Ik heb gisteren weer gewerkt na de vakantie (en de ontdekking). Ik ben normaal zo ferm en gemotiveerd maar ik kon er niet inkomen met mijn hoofd. Ook zo moe en suf in mijn hoofd. Gelukkig vandaag vrij en lekker in huis rommelen. Ik hoop dat wel zsm weer goed op te kunnen pakken want dat is wel wie ik ben.
Dankjuliewel voor de tips van vla. Ik ben met enige regelmaat misselijk. Vooral in combinatie met honger dus wat vla ga ik kopen. Maar ik moet zeggen een bakje zure yoghurt met aardbeien vind ik ook heerlijk. Ik hoop dat bij jullie overgeven meevalt. Verder helpt het bij mij gewoon regelmatig eten. Natuurlijk lijkt een bak ijs of taart me heerlijk maar gewoon normaal met veel broodjes/crackers/yoghurt en warme hap. Af en toe chocolaatje.
En ik had gisteren ook het idee dat iedereen naar mijn buik keek
Klopt natuurlijk niet.
Ik heb gisteren weer gewerkt na de vakantie (en de ontdekking). Ik ben normaal zo ferm en gemotiveerd maar ik kon er niet inkomen met mijn hoofd. Ook zo moe en suf in mijn hoofd. Gelukkig vandaag vrij en lekker in huis rommelen. Ik hoop dat wel zsm weer goed op te kunnen pakken want dat is wel wie ik ben.
Dankjuliewel voor de tips van vla. Ik ben met enige regelmaat misselijk. Vooral in combinatie met honger dus wat vla ga ik kopen. Maar ik moet zeggen een bakje zure yoghurt met aardbeien vind ik ook heerlijk. Ik hoop dat bij jullie overgeven meevalt. Verder helpt het bij mij gewoon regelmatig eten. Natuurlijk lijkt een bak ijs of taart me heerlijk maar gewoon normaal met veel broodjes/crackers/yoghurt en warme hap. Af en toe chocolaatje.
En ik had gisteren ook het idee dat iedereen naar mijn buik keek

Klopt natuurlijk niet.

dinsdag 11 juli 2017 om 15:23
Ik heb vanmiddag een beetje een minder fijn gevoel. Ik weet niet of jullie dit herkennen. De onzekerheid (en de hormonen) spelen op want ik heb krampjes en zwaar gevoel in onderbuik, moet er eventjes om huilen en ook zulke zere benen sinds ik weet dat ik zwanger ben. Is dat laatste herkenbaar voor iemand? Dus spierpijngevoel in je bovenbenen alsof ze heel zwaar zijn.
dinsdag 11 juli 2017 om 15:31
Poeh, lastig om op iedereen te reageren met zoveel schrijvers! Maar dankjewel allemaal, het was heel bijzonder om het hartje te zien. Ik hoop bij jullie ook allemaal goed nieuws!
Ik heb ook hele zware benen! Vandaag heel duizelig, steeds t gevoel alsof ik ga flauwvallen en heel misselijk. Terwijl t van de week juist minder was. Blijft komen en gaan denk ik...
Ik heb ook hele zware benen! Vandaag heel duizelig, steeds t gevoel alsof ik ga flauwvallen en heel misselijk. Terwijl t van de week juist minder was. Blijft komen en gaan denk ik...
dinsdag 11 juli 2017 om 15:39
Ik denk ook dat het drukkende weer niet echt mee helpt. En mijn werkplek nog minder. Heb een drukkend gevoel op mijn hoofd.
Gelukkig geen last van zware benen.
Gister wel heel erg last van mijn rug, maar moesten een stuk met de auto, lekker stoelverwarming aan en het werd een stuk minder
En dat moe en suf gevoel herken ik ook. Kan me slecht concentreren. Maar nog een uurtje en dan lekker naar huis.
Gelukkig geen last van zware benen.
Gister wel heel erg last van mijn rug, maar moesten een stuk met de auto, lekker stoelverwarming aan en het werd een stuk minder

En dat moe en suf gevoel herken ik ook. Kan me slecht concentreren. Maar nog een uurtje en dan lekker naar huis.
dinsdag 11 juli 2017 om 19:54
Hoi allemaal,
Wat moest ik lachen om de kilo-vriendjes haha, leuk. Grappig dat dit oo vele mannen toepasbaar lijkt!
Ik heb ook wel eens dipjes van onzekerheid. Soms ook door moeheid of een keertje van hoofdpijn.
Over het algemeen gaat het prima met me. Soms heb ik een random zwangerschapskwaal maar dit verdwijnt ook altijd weer.
Die zware benen! Ik wist niet dat deze er ook onder vielen!
Wat lief dat je zo alert bent Marilyn182
Wij mochten om 14:00 uur vanmiddag en ik vond het rete spannend.
Maar de baby leeft! Een kloppend hart, en op de goede plek oh wat een opluchting en ontlading.
Tranen met tuiten hoor haha (hele beeld door elkaar geschut met mn tranen)
De baby is 22 mm en ik ben nou 8wk en 5 dgn zwanger, 18 feb uitgerekend. Voor nu, want met de volgende echo kon ze definitief iets zeggen over de datum.
Ontzettend mooie ervaring
Nog gevraagd waneer het nu slim is om het aan anderen te vertellen.
Ze zei toen je hier binnen kwam was de kans op een miskraam nog 10%, maar nu na de echo nog naar 3%.
Je kan het vertellen aan mensen dichtbij en dan vragen of ze het nog even voorzich kunnen houden tot die 12 wk.
Maargoed ze zei ook: je mag het natuurlijk gewoon zelf weten.
Jullie ook allemaal succes bij de eerste echo, ik duim voor jullie!
Wat moest ik lachen om de kilo-vriendjes haha, leuk. Grappig dat dit oo vele mannen toepasbaar lijkt!
Ik heb ook wel eens dipjes van onzekerheid. Soms ook door moeheid of een keertje van hoofdpijn.
Over het algemeen gaat het prima met me. Soms heb ik een random zwangerschapskwaal maar dit verdwijnt ook altijd weer.
Die zware benen! Ik wist niet dat deze er ook onder vielen!
Wat lief dat je zo alert bent Marilyn182
Wij mochten om 14:00 uur vanmiddag en ik vond het rete spannend.
Maar de baby leeft! Een kloppend hart, en op de goede plek oh wat een opluchting en ontlading.
Tranen met tuiten hoor haha (hele beeld door elkaar geschut met mn tranen)
De baby is 22 mm en ik ben nou 8wk en 5 dgn zwanger, 18 feb uitgerekend. Voor nu, want met de volgende echo kon ze definitief iets zeggen over de datum.
Ontzettend mooie ervaring
Nog gevraagd waneer het nu slim is om het aan anderen te vertellen.
Ze zei toen je hier binnen kwam was de kans op een miskraam nog 10%, maar nu na de echo nog naar 3%.
Je kan het vertellen aan mensen dichtbij en dan vragen of ze het nog even voorzich kunnen houden tot die 12 wk.
Maargoed ze zei ook: je mag het natuurlijk gewoon zelf weten.
Jullie ook allemaal succes bij de eerste echo, ik duim voor jullie!
dinsdag 11 juli 2017 om 20:15
Iedereen met een mooie echo; van harte! Geweldig nieuws! Iedereen die nog een echo moet krijgen; op naar een mooi hartje!
En bij deze stop ik hier met schrijven. Ik houd het niet bij, met zoveel schrijvers
Jammer, maar ik vind het niet te doen eerlijk gezegd
Ik hoop dat iedereen een mooie en fijne zwangerschap mag hebben en op naar heel veel mooie en gezonde baby's in februari!!
En bij deze stop ik hier met schrijven. Ik houd het niet bij, met zoveel schrijvers

Ik hoop dat iedereen een mooie en fijne zwangerschap mag hebben en op naar heel veel mooie en gezonde baby's in februari!!