Uitgerekend 16-30 september

15-01-2018 14:08 987 berichten
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!

:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Schaapje199126Tweede14 september:heart:
Nusa30Eerste14 september27-02 2e echo:heart:
Vlammetje-132Tweede16 september:heart:
Jentelente28Tweede17 september23-02 eerste echo
Eftelingmeisje35Eerste19 september:heart: 3x miskraam
Juffie626Eerste19 september:heart:
Muppet364036Eerste22 september19-02 eerste echo:heart:
Luca201728Eerste22 september:heart:
Elle_8631Tweede23 september23-02 tweede echo:heart:
Poezels32Eerste23 september02-03 2e echo:heart:
Milov26Eerste23 september:heart:
Vievie_abc32Tweede23 september12-02 eerste echo:heart:
Nicole12337Derde23 september:heart:
MKM9225Eerste26 september:heart:
Bretnay28Derde27 september:heart: 4x miskraam
Maeeo25Eerste23 september05-03 tweede echo:heart:
Millca????29 september:heart:
Fala_198927Eerste30 september28-02 tweede echo:heart:
deanarys30Tweede30 september8-03 tweede echo:heart:
Nelle89????3 oktober:heart:
Nora_r :redrose:
Roffa38 :redrose: :redrose:
donski88 :redrose:

MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
Ja de kans op miskramen is nu eenmaal aanwezig, en met zoveel meiden in een topic kan het niet bij iedereen goed gaan. De natuur selecteert, dit was dan vast niet levensvatbaar. We houden ons maar vast aan het feit dat de zwemmers dus goed zijn en dat ik eitjes heb. Dit was gewoon niet zo’n beste. Ik heb vrijdag nog een echo omdat ik meedoe aan generation r next. Vk adviseerde me om daar wel gewoon naartoe te gaan. Terugrekenend ben ik 6w6d, maar dan zou er in elk geval iets in het zakje moeten zitten, dit was een gapend gat. Vriend is arts, die zag het gelijk, ik werd ongerust zo hard als dat hij in mijn hand kneep. Hij is de hele dag ontzettend lief geweest, ik heb erg veel aan hem!
En aan jullie meiden, dus dank voor alle lieve woorden, dat doet me onwijs goed. Ik blijf meeschrijven totdat we zekerheid hebben!
Succes met alle echo’s, die moeten nu toch wel allemaal goed zijn :hug:
Alle reacties Link kopieren
Och jee Roffa en Poezels... Wat een ontzettend klote nieuws dit... Ik weet niet wat ik moet zeggen...

Heel veel sterkte meiden en ik hoop op snel weer een positieve en goede zwangerschap voor jullie. :hug:
Ik ben zo dom :facepalm:, ik had nog ‘n test liggen vd Kruidvat.
Deze gedaan en t streepje was zo licht dat ik me ‘weeeer’ zorgen zit te maken. Gelukkig krijg wel een vervroegde echo op 12 februari. Pffff wat heb ik toch weer gedaan..
Was het veel lichter dan de vorige keer Maeeo, of gewoon lichter dan je had verwacht? En wel dezelfde omstandigheden (zelfde type test - sommige zijn veel gevoeliger dan andere - , zelfde tijdstip, gisteravond/vannacht niet meer gedronken waardoor je urine lichter was, etc etc)? Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, ik had het voorafgaand aan mijn tweede miskraam en had toen ook het gevoel: dit is mis. Toen had ik wel echt bijna geen streepje meer, je moest turen om het nog te zien. En ik heb toen veel gegoogeld en kwam ook verhalen tegen van vrouwen waarbij de streepjes lichter werden maar die gewoon een gezonde baby hebben gekregen. Het hoeft dus ook weer niks te zeggen. Sterkte met afwachten tot de echo, kun je niet proberen of je nog eerder mag?
Ik durf het bijna niet te schrijven na al die akelige berichten hier, maar ik had gelukkig weer een goede echo vandaag. Het vruchtje was in lengte verdubbeld en had al stompjes die gaan uitgroeien tot armpjes en beentjes. Sesamzaadje is een gummibeertje geworden.
Ik kan wel een foto plaatsen met het verschil. Het is wel zodanig dat ik er echt van schrok. Het is dezelfde Kruidvat test. Ik hoef er niet voor te turen, maar hij is echt veel lichter! Normaal als ik die rond dit tijdstip deed knalde hij er vanaf. Heel gek..
Mijn echo zou eigenlijk de 20ste zijn, maar omdat ik maandag nog maar 7 weken en 5 dagen zou zijn vond ze het nog wat vroeg.
Gelukkig Nicole! Super fijn! 😊
http://i66.tinypic.com/21e3yja.jpg

Bovenste is van vandaag.
Dat is inderdaad een stuk lichter ja. En niet vannacht of vanochtend vroeg een flink glas water gedronken oid?
Nee, niet meer gedronken dan normaal. Echt gek. Nouja, we gaan t zien maandag.. Had er weinig vertrouwen in, maar nu nog minder ☹️
Ik kan me voorstellen dat je je nu voor je hoofd slaat dat je die test heb gedaan en nu zo in onzekerheid zit, maar weet je: als het mis is is het mis en als het goed is dan is het goed. Die test verandert er niks aan. Als je volgende week een goede echo hebt dan is het een enorme opluchting en ben je daar dan denk ik zo blij mee dat die week in de zenuwen gauw weer naar de achtergrond verdwenen is. En als je geen goede echo hebt dan was je er al een beetje op voorbereid en komt de klap net iets minder hard aan (bij mij was dat destijds wel zo in ieder geval). Dus misschien ben je er dan wel blij mee dat je het al zag aankomen en het geen donderslag bij heldere hemel was.
Sterkte met het wachten in ieder geval, dat is echt niet tof nu. Heb je een beetje afleiding deze week?
Inderdaad. Zo moet ik ook maar gewoon denken.
Nou, een leuke week is het niet echt haha, mijn man gaat donderdag richting het buitenland voor bijna drie weken en verder heb ik gewoon m’n drukke baan die veel van me vraagt. Dus met veel werken is het zo maandag hoop ik! Ik hoop gewoon op t beste en dat het maar goed mag blijven gaan.

Wat top dat jouw echo weer goed was! ‘n gummibeertje hihi.
Hoe ver ben jij nu?
Wat balen dat je man dan net deze week vertrekt Maeeo, moet je naar die echo volgende week dus ook nog eens alleen. Of gaat er iemand anders met je mee?

Ik ben nu 7w2d.
Maeeo ik lees je berichtje over je test en op onze termijn is het hcg vaak zo hoog dat de test een soort van flipt, en lichter uitslaat ( Google t maar eens dit is echt een veel voorkomend verschijnsel!! Hoeft dus niks te zijn)
nicole123 schreef:
06-02-2018 11:45
Ik durf het bijna niet te schrijven na al die akelige berichten hier, maar ik had gelukkig weer een goede echo vandaag. Het vruchtje was in lengte verdubbeld en had al stompjes die gaan uitgroeien tot armpjes en beentjes. Sesamzaadje is een gummibeertje geworden.
Wat fijn!
Roffa en poezels sterkte beide! Wat ontzettend rot voor jullie
@Roffa Hoe gaat het nu? Fijn dat je zoveel steun hebt aan je man.

@Poezels Het is een stomme vraag maar hoe gaat het nu met je?

@Vlam Fijn dat het te doen is zo zonder je man. Extra hulp is dan heel fijn nu natuurlijk. Oh en dat plassen is heel herkenbaar, was ik helemaal vergeten van mijn vorige zwangerschap.

@Maeeo Als je je echt zorgen maakt kan je altijd even contact opnemen met de vk toch? Niet dat ze misschien nu een echo kan/wil doen omdat je nog vroeg bent, maar gewoon even je verhaal kwijt. Misschien komt het vaker voor en kan ze je wat gerust stellen. Zorgen maken is ook niet fijn.

@Nicole Wat een goed nieuws!!!
@maeeo zoveel wijven, zoveel lijven. Iedereen reageert anders, dus een echo is het enige dat kan zeggen hoe het met je is, sterkte!
fijn Nicole een mooie echo!
@vievie op het werk ben ik goed afgeleid en denk ik er niet aan maar dan ben ik alleen en dan hop gaan alle gedachten weer. Ik zie op tegen cyotec of curettage dus hoop dat mijn lijf het zelf oplóst. Voorlopig lijk ik gewoon nog een zwangere opoe.
Ah roffa idd een naar vooruitzicht. Wel knap dat je vandaag gewoon bent gaan werken. Ben nog steeds voor je aan het duimen voor vrijdag.

Pfoe maeeo snap dat het vervelend is nu. Moet zeggen dat ik ook nog iedere week een test heb gedaan. Wilde toch zekerheid voor mezelf. En de vk bellen zou ik toch doen, al is het maar dat ze je gerust kan stellen.

Fijn Nicole dat je een goede echo had. Super!
Ik ben morgenmiddag aan de beurt. Zenuwen komen nu echt, ben de uren aan het aftellen.
En fala jij mag ook morgen toch? Of zit ik ernaast, ik kan op m'n telefoon de lijst niet zien.
Hier krijgt het verhaal een staartje...

Ziekenhuis belde vanmiddag met de vraag of ik in januari heb gebloed. Nee dus....

Het is dan of heel pril (onwaarschijnlijk) of wellicht buiten baarmoeder. Maandag weer afspraak voor echo en bloed.
@Nicole fijn van je goede echo! Weet je dat je het allemaal niet voor niets doet!

@poezels jee wat een bericht.. hoe kwamen ze daar ineens bij? Hoop voor je dat het toch een erg prille zwangerschap is een geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

@roffa fijn dat je afleiding hebt door je werk. Ik vond dat toen ook erg fijn. Snap je zorgen. Mocht het mis zijn dam hoop ik inderdaad voor je dat je lichaam het zelf in gang zet.

@Maeeo bah wat naar die onzekerheid al hoeft het inderdaad niks te betekenen. Ik zou ook de vk bellen voor de geruststelling en het delen van je zorgen.

@juffie en fala heel veel succes en plezier morgen!!
poezels schreef:
06-02-2018 18:07
Hier krijgt het verhaal een staartje...

Ziekenhuis belde vanmiddag met de vraag of ik in januari heb gebloed. Nee dus....

Het is dan of heel pril (onwaarschijnlijk) of wellicht buiten baarmoeder. Maandag weer afspraak voor echo en bloed.
Huh Poezels, wat gek! Wat een onrust weer voor je dan nu, vervelend. Of vind je het juist fijn om toch nog een sprankje hoop te hebben? Wat zagen ze bij de echo dan, helemaal niks of wel een vruchtzakje maar te klein voor de verwachte termijn?
Juffie en Fala succes morgen!
Ik snap er inmiddels niet veel meer van..maar wellicht maken jullie er meer uit op. Dus hierbij de hele echo ervaring:

Eerst op de buik, maar niets zichtbaar. Toen inwendig en ze had moeite mijn baarmoeder te vinden, maar vond hem meer naar mijn rug gelegen. Wat draaien, nog meer draaien, en daar was een dingetje. 2mm zei ze en dat zou te klein zijn voor de 7 weken, man heeft dit onthouden want voor mij is het wat wazig.

Ok, prima, missed abortion dus. Maar nee, toch een zwangerschapstest om HCG level te testen. Die was positief, maar niet heavy volgens haar. Nu was deze test met een paar druppels urine want ik moest gewoon niet plassen. Vervolgens wilde ze met de gynaecoloog bespreken en ze kwam terug met het verzoek tot een HCG bloedtest.

En dan vandaag telefoontje dus of ik in januari heb gebloed want mijn HCG was hoog. Nee, ok, want dan had nu een vroege zwangerschap kunnen zijn. Daarna begon ze over buitenbaarmoederlijk. Ik in de stress want daar had ik vanmiddag over zitten lezen want voor mij klopte het verhaal al niet. Maar nu ik dit typ bedenk ik me dat ze 2mm heeft gezegd volgens mijn man, dus dan kan een BBZ helemaal niet toch??

Ik maak ook ff apart topic aan voor ervaringen want ik ben echt helemaal in de war. Heb geen hoop op een goede afloop, maar die extra zorgen zijn niet tof. :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven