Uitgerekend 16-30 september

15-01-2018 14:08 987 berichten
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!

:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Schaapje199126Tweede14 september:heart:
Nusa30Eerste14 september27-02 2e echo:heart:
Vlammetje-132Tweede16 september:heart:
Jentelente28Tweede17 september23-02 eerste echo
Eftelingmeisje35Eerste19 september:heart: 3x miskraam
Juffie626Eerste19 september:heart:
Muppet364036Eerste22 september19-02 eerste echo:heart:
Luca201728Eerste22 september:heart:
Elle_8631Tweede23 september23-02 tweede echo:heart:
Poezels32Eerste23 september02-03 2e echo:heart:
Milov26Eerste23 september:heart:
Vievie_abc32Tweede23 september12-02 eerste echo:heart:
Nicole12337Derde23 september:heart:
MKM9225Eerste26 september:heart:
Bretnay28Derde27 september:heart: 4x miskraam
Maeeo25Eerste23 september05-03 tweede echo:heart:
Millca????29 september:heart:
Fala_198927Eerste30 september28-02 tweede echo:heart:
deanarys30Tweede30 september8-03 tweede echo:heart:
Nelle89????3 oktober:heart:
Nora_r :redrose:
Roffa38 :redrose: :redrose:
donski88 :redrose:

MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
Ik geloof dat wij een soort wonder hebben meegemaakt.

Op de echo vanochtend ben ik 8w5d met kloppend hartje.

Bizar want ik heb sinds donderdag wat bloed verloren en heb wat krampen gehad. Waarschijnlijk was het een tweeling en zijn we nu 1 verloren is de theorie.

We zijn in shock maar enorm blij!
Alle reacties Link kopieren
@poedels wat super dat je toch een kloppend hartje gezien hebt!!! Wat een achtbaan kom je zo in terecht of niet? Hopelijk kan je nu lekker gaan genieten!

@echo mensen heel veel succes vandaag hopen op nog meer kloppende hartjes!

Hier begin ik steeds meer klachten te krijgen pfff... en ben zo nieuwsgierig wanneer weer een echo maar moet wachten op een brief van het ziekenhuis...
Poezels, wauw! Wonderen bestaan! Vorige week op de echo was er ook geen kloppend hartje toch? Was het echo apparaat zo slecht? Want in termijn ben je niet terug gezet toch?
Wat enorm fijn voor jullie! Genieten!
Wow, Poezels, wat een goed nieuws!!!!!! Ik kan me voorstellen dat je helemaal perplex bent en superblij.

Als het nieuws wat gezakt is zou ik wel even heel erg pissig zijn op het ziekenhuis en een verklaring en excuses eisen. Want dat ze met 7 weken alleen maar iets van 2 mm gezien hebben en dingen hebben geroepen over mogelijke bbz is absurd. (En het was toen ook al zo'n vaag verhaal waar niemand hier iets van snapte.) Het vruchtje moet er vorige keer ook al hebben gezeten met kloppend hartje, dus ze hebben jou onterecht vreselijk in de stress laten zitten. (en wie weet heb je wel liters wijn gedronken en 10 joints gerookt omdat het toch mis zat!)
@schaapje, in termijn inderdaad niet teruggezet, klopt precies allemaal.

De echo was van goede kwaliteit, duidelijk alles te zien. Er is ook een heel groot soort “geel lichaam” te zien dat blijkbaar positief bijdraagt.

Het is een heel vaag verhaal natuurlijk maar ze zei dat het voorkwam dat ze nog niets zien is en ineens wel.

En dit verklaart wel mijn hoge hcg gehalte en mijn nog steeds pijnlijke borsten en de lage rugpijn. Bloedverlies was ook niet veel maar wij dachten uiteraard dat het begin van de miskraam was. Symptomen schrijf je natuurlijk toe aan iets, en het plaatje klopte. Maar man man, ben ik blij dat we er allemaal naast zaten.

Ongelofelijk bizar maar ik ben zo blij!!
anoniem_648cbf4301749 wijzigde dit bericht op 25-02-2018 19:58
20.05% gewijzigd
O ja, je zit natuurlijk in Zweden, waar joints illegaal zijn en sterke drank onbetaalbaar. Dat scheelt haha.

Was die eerste echo uitwendig of inwendig? Ik kan me er nog steeds niks bij voorstellen dat ze niks zien bij 7 weken, heb dat in mijn omgeving nog nooit gehoord. Maar wie weet ben jij de uitzondering op de regel en komt het in zeldzame gevallen voor op deze manier.
Wauw Poezels! Wat gaaf!!
Het is je van harte gegund! Bizar dat het opeens compleet ander nieuws is!
Poezels! Gefeliciteerd! Wat fijn!! Wat een goed nieuws! Super! :)

Hier ook alles goed! Kloppend hartje gezien en voor nu iets vooruit gezet; 7 weken 5 dagen.
Jaaaaa wij hebben een mooie echo gehad! Hartje klopt, ben nu 8w3d, uitgerekende datum is 21-09-2018 :heart:

@Poezels Wat een geweldig nieuws! Ik heb er gewoon kippenvel van.

@Millca Gefeliciteerd!!! Lekker van genieten :)
Fijn vievie! Jij ook gefeliciteerd en lekker van gaan genieten!
Vieve, wat fijn! En leuke datum; ik was uitgerekend van mijn dochtertje op de 21e. Uiteindelijk is ze de 29e geboren maar het blijft voor mij een bijzondere data! ❤️

Millca, super fijn! Lekker van genieten!
Gefeliciteerd Millca en Vievie, top!
@nicole, beide waren inwendig, wel twee verschillende apparaten want ik moest vandaag in de beugels met de benen.

@Millca & Vievie; gefeliciteerd!
Oh heerlijke berichten dames!!
Hier ook een kloppend hartje :)
Ben vooruit gezet op 8 weken en 1 dag. vandaag.
UD 23-9 :heart:
Nu kan ik pas echt genieten!
@Maeeo Geweldig meis!!! Gefeliciteerd!

@Schaapje Grappig he, dat die data je altijd bijblijven :)

@Poezels Zijn je man en jij al een beetje van de prachtige verrassing bekomen?
Schaapje1991 schreef:
12-02-2018 13:00
Vieve, wat fijn! En leuke datum; ik was uitgerekend van mijn dochtertje op de 21e. Uiteindelijk is ze de 29e geboren maar het blijft voor mij een bijzondere data! ❤️

Millca, super fijn! Lekker van genieten!
Nee schaapje, grapje zeker?? Hier precies hetzelfde! Welk jaar? Wat toevallig!

En nu liggen we trouwens ook dicht bij elkaar. Volgens de laatste menstruatie ben ik ook de 14e uitgerekend maar ik denk zelf dat mijn eisprong iets later was dus heb ik hem nu op de 16e gezet. De termijnecho zal het ons vertellen.
anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 13:55
24.00% gewijzigd
@poezels, wauw wat een nieuws! Zo blij voor jullie!

@vievie, super zeg! Gefeliciteerd met de goede echo! Leuke datum idd, zie reactie hierboven. Mijn dochter dus ook uitgerekend op de 21e en bevallen op de 29e.. ben benieuwd welke datum het deze keer zal zijn.

@Maeeo, jij ook gefeliciteerd! Lekker genieten nu!
Wat fijn meiden al die goede echo's. Super!! Lekker genieten!!
Word helemaal gelukkig van al die kloppende hartjes :heart:
En voor jou helemaal bijzonder poezels. Wat bizar he dat het kan. Maar gelukkig is het zo!! Lekker genieten nu!

Ik word dagelijks overspoeld door vermoeidheid. In het weekend hangt mijn dag samen aan slaapjes tussendoor. Hopelijk is het snel over.

Wanneer gaan we over op fb? Ik kan het op m'n telefoon niet zien, maar zijn er nog veel die wachten op de eerste echo?
Volgens mij ben ik de laatste met 22-2. Jentelente is de 23e maar die heeft al wel een echo gehad. Ik nog niet. En ik ben bijna de eerste in dit topic die uitgerekend is pffff. Vind mezelf even zielig hoor..

Ik ben dan trouwens ruim 10 weken zwanger als alles goed is. Nu 9 weken en 1 dag.
anoniem_216793 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 14:20
16.70% gewijzigd
Wat fijn al die goede echo’s!!

Vooral die van jouw poezels!! Snap dat het beetje schok was maar ga lekker genieten!!

Volgende week donderdag heb m mijn 8 weken echo.. hoop zo dat het hartje nog klopt! Heel fijn dat we eerder konden komen met 6 weken maar je houd het toch in je achterhoofd dat het misschien nog mis kan gaan.. ma goed positief proberen te blijven..
Wauw wat een fijne berichten zeg!! Gefeliciteerd allemaal en speciaal voor poezels ook, wat een gekke dag voor jou!

Hier zenuwen voor morgen, mag pas in de middag dus echt heel erg lang wachten. Hopelijk kan ik nog eventjes slapen in de ochtend zodat het extra snel gaat...

Denk telkens; bbz, miskraam, geen zwangerschap te zien, lege vruchtzak en vitale zwangerschap en alles gaat door elkaar qua gedachten
Ooh snap jouw gedachten helemaal bretnay dat had k vorige week ook al die gedachten..
@Bretnay; je kunt er tot je het ziet helemaal niets over zeggen, en zelf daarna kan het nog anders gaan. Dus lekker leven zoals normaal en het over je heen laten komen. Het komt vast allemaal goed. :hug:

Spannend nog even wachten! @Vlammetje

@Vievie we zijn hier langzaam aan het bijkomen. Nu langzaam komt het besef dat we nog steeds zwanger zijn en een kloppend hartje hebben gezien. Het beste nieuws dat ze ons konden geven vanochtend. :flirting:

Het grappige is dat ik nog steeds weinig symptomen heb nu behalve mijn borsten. Dus ik hoop dat dit ook zo blijft nu, nix maakt mij meer gek :rofl:
anoniem_648cbf4301749 wijzigde dit bericht op 25-02-2018 20:25
6.01% gewijzigd
poezels schreef:
12-02-2018 16:37
nix maakt mij meer gek :rofl:
;-D
Dat is dan toch nog een geluk bij een ongeluk, je hebt in zo'n rollercoaster gezeten dat al het volgende peanuts is en je van niets meer zenuwachtig wordt haha.

Ik heb nu zelfs na 2 goede echo's nog dat ik toch weer zenuwachtig ben. Mijn man stelde gisteren voor om het nieuws nu ik zo beroerd ben maar de wijde wereld in te gooien, maar no way! Kan ik straks iedereen gaan vertellen dat het op een miskraam is uitgelopen en word ik gefeliciteerd door mensen die wel via via gehoord hebben van de zwangerschap, maar niet dat het fout gegaan is. En soms ben ik er vrij zeker van dat het deze keer goed gaat, maar dan ben ik weer bang dat ik me daar zo op instel dat het nog erger is als het toch verkeerd gaat. Waar oh waar is die nuchtere ik die ik ooit was gebleven?! Ik denk wel dat mijn leeftijd ook wel een rol speelt hierin: als het nu nog mis gaat dan acht ik de kans groot dat we het niet nogmaals gaan proberen. Dus er staat wel nogal iets op het spel.

Als de echo bij ruim 9 weken goed is dan gaan we het denk ik wel aan iedereen vertellen, om te beginnen aan de kinderen. Die hebben behoorlijk goed door dat er iets aan de hand is en dat vind ik best lastig. De oudste vraagt regelmatig waarom ik zo moe ben, hoe lang ik nog ziek ben en waarom ik me niet lekker voel. En de jongste zegt heel schattig: "Mama, op de bank blijven liggen, ik ga voor je zorgen!" en dan komt ze aandrentelen met haar dokterstasje :love: (en dan wil ze dat ik 'aaaa' zeg en douwt ze een thermometer in mijn mond, dat is weer iets minder prettig als je misselijk bent). Het zou heel fijn zijn als we de meest kritieke periode snel voorbij zijn en we aan hen wat meer duidelijkheid kunnen geven.
@Juffie ik vind Facebook wel een goed idee! Moet eerlijk zeggen dat ik het op het forum lastig bijhouden vind. Wij hadden met de vorige 'uitgerekend groep' (mei 2015) ook een fb en dat was wel erg leuk! We houden elkaar nu nog steeds op de hoogte!

@vlammetje Ik vind jou ook wel zielig! Dat duurt echt nog best lang.. Geen optie om het iets te vervroegen??

@Maeeo jij ook gefeliciteerd met de goede echo!

@Bretnay Nog even volhouden! Komt goed, duimen op een goede echo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven