Uitgerekend (1e helft van) juni 2022

29-09-2021 16:22 285 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie schrijft er mee? Ik ben zelf uitgerekend op 1 juni en dus nu 5 weken zwanger van mijn tweede kindje. We hebben al een dame van 2,5. Vandaag de verloskundige gebeld en de echo ingepland. Ik vind het maar weer spannend...

[/td]
NaamKindjeUDBijzonderheden
Limobel23 junieen meisje!! :cheer2:
Sunshine-1811 juni
Keesje-aap2?
Washetmaarwat23 juni
Snunnie27 junieen jongen!! :cheer:
Pip-321213 junieen meisje :cheer2: 20 weken echo op 20 januari
Cookieholic21 juni11 januari 20-weken echo
Jasmijn1209220 juni
Groene ridder17 junieen jongetje! :cheer2:
Lotje1234514 juni
Slaapkop122 junio
Ongeduldigaard117 junijongetje :cheer2:
Goede 16 weken echo gehad, 2 februari de 20 weken echo
BiebieGW113 junijongetje :cheer: 20-1 de 20-weken echo
JMathilde3e23 juni3e meisje! :yes: | 2 februari 20-weken echo
Victoria_87213 juni
Blauwe regen25 juniMeisje :hello: | 10 januari 20 weken echo
cookieholic wijzigde dit bericht op 11-01-2022 15:01
Reden: Tabel
72.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn schoonmoeder spande overigens de kroon toen ze hoorde dat ik na een paar dagen al gestopt was met bv. Dat was wel erg snel vond ze, zij ging gewoon tot bloedens toe door en toen is het uiteindelijk gelukt.

Wat een leven heb je dan.
Nee, het was niet de steun die ik nodig had.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verstandig om op tijd te stoppen met bv. Jammer dat het niet lukt, maar het moet niet ten koste van jezelf gaan. Er is niks mis met flesvoeding. Vorige keer heb ik echt veel te lang aangemodderd en dat ging echt ten koste van mezelf, de baby en de rest van het gezin. Hopelijk kan ik er deze keer wat nuchterder in staan. Vooralsnog is het wel te doen, maar ik vind het op sommige dagen, als ze non-stop wil drinken, echt wel heel vermoeiend en pijnlijk, en aan kolven heb ik echt een enorme hekel.
Die veroordelende reacties over geen borstvoeding snap ik ook echt niet. Sowieso waar bemoeien mensen zich mee, en alsof bv nou echt zo zaligmakend is.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Mathilde; heel herkenbaar zulke reacties. Mijn moeder kan daar ook wat van -walgelijk- ‘soms moet je gewoon wat langer doorzetten’ 😒
Goed dat je een fles wijn hebt opengetrokken! Ik heb mijn eerste glas ook al gedronken haha.

@cookie; zou best kunnen ja! Ik hoor in mijn omgeving laatste tijd vaker dat het niet lukt en er overgestapt wordt dan andersom. Misschien heeft het ook wel juist te maken met de druk die er op is komen te liggen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha meiden, het is gisterochtend dan toch gebeurd: de geboorte van ons 3e meisje. De dynamiek is net zo nieuw als zij, dus het is soms even aanpoten, maar we zijn superblij. De bevalling ging razendsnel en de borstvoeding lijkt zowaar al op gang. Wel weer pijnlijk, dus ik blijf het aankijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Mathilde! Veel geluk samen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Mathilde!!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd Mathilde! Hoe is het nu? Lukt het met de BV?
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dankjulliewel! Het is aanpoten met 3, maar mijn man en de kraamzorg zijn helden. Borstvoeding gaat eigenlijk goed, behalve dat het aanleggen nog pijnlijk is en ik nu stuwing heb. Heb voor mijn gevoel echt cup Z. Wat een vrouwonvriendelijk iets is borstvoeding toch haha.
De nachten zijn nog wel grotendeels doorhalen, maar ik weet dat het een fase is. Ze komt goed aan sinds vandaag, dus we hopen dat dat snel beter gaat. De zusjes zijn dol op hun nieuwe zusje, echt ongelooflijk lief :heart:

Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn te horen! Hopelijk vind je snel een nieuw ritme met z'n allen!
Als de stuwing straks weg is, gaat de BV vast een stuk beter.

Hier ook wel oke, wij hebben sprong 1 bereikt en daardoor een baby die wat vaker huilt dan we gewend zijn (lees, alleen bij honger). Dus dat is even schakelen; merk dat we enorm verwend waren..

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven