Uitgerekend 2e helft juli 2021 *nieuw*

15-12-2020 19:56 533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is er voor de iedereen die in de 2e helft van juli is uitgerekend!
Laat weten of je mee wil schrijven, dan zet ik je in de tabel :-) :jump:
Wil je iets aanpassen? Laat dat dikgedrukt aan mij weten!
Naam Leeftijd Uitgerekende
datum
Hoeveelste
kindje
Controle /Echo
Lapjeskat 28 18 juli :heart: 1e 3-2 controle 26-2 SEO
Bizarre 34 19 juli :heart: 1e 29-12
Olijfje 29 19 juli :heart: 1e 24-2 SEO
Neweve 30 19 juli :heart: 1e 24-2 SEO
Nolatjeee90 28 20 juli :heart: 1e 26-1 echo
SingleQueen 37 19 juli :heart: 1e
Nalala 31 20 juli :heart: 3e 19-01 controle
Puzzelstuk 21 juli :heart: 2e
Mirriemirrie 34 22 juli :heart: 2e 3-3 SEO
Cela 34 22 juli :heart: 1e
Plukje83 36 22 juli :heart: 2e 27-1 controle 23-2 SEO
Phloxx 29 26 juli :heart: 1e 20-1 echo
Lisedor 35 22 juli :heart: 3e 25-2 SEO
Aviendha 28 28 juli :heart: 1e 5-3 SEO
Janeway103 28 juli :heart: 2e 9-3 SEO
Vivavette 29 28 juli :heart: 1e 3-2 controle. 3-3 SEO
Lampje279 32 27 juli :heart: 1e 3-3 SEO
Fietsertje89 :hug:
Mathilde , Amber :hug:
mirriemirrie wijzigde dit bericht op 23-02-2021 07:48
30.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh zo herkenbaar puzzelstuk! Ik ben zo’n chocolade liefhebber maar moet het nu echt niet hebben. Vervelend dat je nu helemaal geen rust meer hebt.. best pittig voor degene die al kinderen hebben. Ik heb het sochtends ook hoor, kan wel uuuuren doorslapen nog! (Terwijl mijn wekker super schaamtelijk pas om 8:30 staat). Ik vind mijn buikje nu echt een beetje viezig hahaha :lol: alsof ik me niet kon inhouden tijdens een all-inclusive vakantie ofzo (was het maar zo in deze tijd :-P ) komt idd ook echt wel door darmen denk ik ja..
Alle reacties Link kopieren
Hihi dat vermoeid zijn is ook wel heel herkenbaar.

Hoe houden jullie het eigenlijk geheim? Ik krijg bijna iedere dag op het werk de vraag of ik zwanger ben, maar ik ontken het steeds...

Het voelt alleen ook niet goed om steeds te liegen. Ik heb tot nu toe alles smoesjes al wel eens een keer gebruikt van dat ik zo misselijk ben door de spanning of dat ik zo misselijk ben omdat ik blaasontsteking heb. Ik ben steeds van alles aan het bedenken. Vorige week had ik per ongeluk een suprimal in de ochtend genomen en daar was ik mij op het werk toch vermoeid van. Ik was voorzitter van een overleg en na wat overleg moest ik nog wat dingen uitwerken, achteraf hoorde ik van mijn collega's dat ik zelfs geen antwoord gaf op vragen...
Alle reacties Link kopieren
We hebben een kloppend hartje gezien :love:
Zooo wat een spanning valt er van me af nu! De meting kwam op 8 weken precies, dus 2 dagen verder dan ik zelf dacht. We moeten de termijn echo nog ff afwachten, maar lijkt nu op UD 28 juli.
5-jan de termijn echo!
Alle reacties Link kopieren
_Amber_ schreef:
16-12-2020 13:12
Hihi dat vermoeid zijn is ook wel heel herkenbaar.

Hoe houden jullie het eigenlijk geheim? Ik krijg bijna iedere dag op het werk de vraag of ik zwanger ben, maar ik ontken het steeds...

Het voelt alleen ook niet goed om steeds te liegen. Ik heb tot nu toe alles smoesjes al wel eens een keer gebruikt van dat ik zo misselijk ben door de spanning of dat ik zo misselijk ben omdat ik blaasontsteking heb. Ik ben steeds van alles aan het bedenken. Vorige week had ik per ongeluk een suprimal in de ochtend genomen en daar was ik mij op het werk toch vermoeid van. Ik was voorzitter van een overleg en na wat overleg moest ik nog wat dingen uitwerken, achteraf hoorde ik van mijn collega's dat ik zelfs geen antwoord gaf op vragen...
Ik werk volledig thuis, dus dat is makkelijk. Verder kom ik ook nergens eigenlijk, alleen af en toe bij ouders of schoonouders.
Vorige zwangerschap waren er ook collega's die al wat in de gaten hadden. Dus dit is eigenlijk wel relaxt zo
Alle reacties Link kopieren
@Mirrie: bedankt voor het nieuwe topic! Super!

Kwaaltjes Hier nog steeds misselijk. Het leek een weekje even afgenomen te zijn, maar nu zit ik weer de hele dag zeeziek te zijn. Wat iemand eerder schreef over het wennen aan het HCG-level waardoor de kwaaltjes afnemen, om later weer toe te nemen, lijkt dus op mij van toepassing. Inmiddels kan ik ook de geur van gemberthee niet meer verdragen, omdat ik dat de eerste misselijke weken heb gedronken. Laatst kwam mijn vriend heel lief aan met een groot glas... Ik kon nog net de wc-pot halen :facepalm: .
Verder ben ik ook heel erg moe, maar ik slaap dan ook slecht. Deze kwaal had ik al en hiervoor slikte ik slaapmedicatie. In overleg met de huisarts en VK mag ik hier nu mee doorgaan. Ik vind dit best spannend, maar zij zeggen beiden dat rust het allerbelangrijkste is. Ik ga wel onder extra controle bij de gyn in het ziekenhuis.
En inderdaad: naar de wc gaan gaat hier ook moeilijker. Ik probeer veel volkoren-producten aan mijn maaltijden toe te voegen, en fruit, dan gaat het aanzienlijk beter.
Verder heb ik ook een hele bobbelige huid op mijn gezicht.

@_Amber_: Heb je een goede band met de mensen op je werk? Ik zou me erg ongemakkelijk voelen bij iedere dag zulke vragen. Gelukkig duurt het niet lang meer voor je er open over kunt zijn.

Vitamines Ik heb zojuist de Multi Mama DHA Compleet besteld van Vitalize. Deze heeft zowel foliumzuur als Omega 3 en de essentiele vitamines naar de ADH. Leek mij het meest compleet. Foliumzuur slik ik sinds mijn positieve test.

Maandag heb ik mijn intake en dan wil ik met de VK over de NIPT overleggen. Dat wij hem willen laten uitvoeren staat buiten kijf, maar wat de nevenbevindingen betreft zijn we er niet helemaal over uit. Het lijkt mij erg akelig om een lange tijd van je zwangerschap in onzekerheid te moeten zitten om iets dat misschien geen gevolgen heeft. Ik neig dus naar de NIPT zonder nevenbevindingen.

Verder begin ik er steeds meer in te 'groeien', in het zwanger zijn. :love: .
Alle reacties Link kopieren
Neweve, beterschap met corona, ik hoop van harte dat je er rustig doorheen gaat.
Puzzelstuk, ik hou mijn ovulatie datum aan, dan ben ik vandaag 8+2.
Lapjeskat, werk je vanuit huis? Heerlijk om tussendoor te kunnen snoozen..
Plukje haha die wilde dromen heb ik ook gehad maar is nu over!
Nola, wat een lieve reactie van je schoonzusje.
Amber, waarom hou je het geheim? Ieder z'n eigen ding natuurlijk maar ik snap dat nooit zo, maar ik ben ook een open boek, ik kan niet liegen. Daarnaast als het verkeerd gaat, wil ik dat verdriet ook kunnen delen.
Jeej Janeway gefeliciteerd!


Godzijdank, ik ben niet de enige die al een buikje krijgt!! Hahah. Ik heb opzich ook behoorlijk gezond gegeten (of dagen gehad dat ik niks wegkreeg behalve chocola en daardoor qua calorieen ook lang niet voldoende binnenkreeg) dus ik had het al gek gevonden als het vet was, ik ben ook nog niet aangekomen op de weegschaal, al varieer ik wel zo 2kg van dag tot dag.
Zwangerschapsbroeken vind ik so far niet fijn, ik heb er 1, maar die buikband is nog veeel te groot en zakt af en het jeans gedeelte zit zo laag, ik heb t gevoel dat ik in mn blote punani rondloop (wat dus niet is want buikband) Ik draag nu vooral mijn studio anneloes broek met stretch.

Hebben jullie een onderbuikgevoel welk geslacht je kind is? Iedereen om mij heen had meteen een gevoel maar ik voel echt nul komma nul :rofl:
-
Alle reacties Link kopieren
Phloxx nee ik heb echt 0.0 voorgevoel nog.

Nog wel een tegenvaller trouwens. De 12 weken echo op verzoek, die als voorloper van de 13 weken echo wordt gedaan, is nog geen officiële echo en wordt dus als pretecho gezien. Die zijn dus allemaal geschrapt :(
Alle reacties Link kopieren
Nouuu wat vreemd Janeway, bij ons werd juist de 8 weken geschrapt, maar de 12 weken gaat gewoon door want medisch! Overal doen ze maar wat geloof ik.
-
Alle reacties Link kopieren
De termijn echo met 11-12 weken gaat wel door, maar de extra echo niet. Die spoort afwijkingen op zoals bij de 20 weken echo. Maar die is nog niet standaard, waarschijnlijk wordt hij dat pas eind 2021.
De verloskundige doet die ook niet zelf, maar het zelfde bureau dat de 20 weken echo uitvoert
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral moe, corona en zwangerschap is een soort verdubbelaar.

@jane, fijn een hartje balen van de 12 weken echo. Is er misschien een praktijk in de buurt die de 13 weken echo doet of zijn ze overal gecancelled?

Ik draag verder mijn stretch broeken en dat past derest knelt wel een beetje.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat bizar dat collega's dat soort vragen stellen zeg, waarom zou je! Als het zo is dan deel je het wel op het moment dat je het wil. Lijkt me erg irritant!

Hier werk ik alleen maar thuis, dus dat is in die zin makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
janeway103 Wat super gefeliciteerd!! De termijn echo schiet ook al mooi op! Ahh wat fijn dat je veel thuis werkt. Dat lijkt mij ook wel wat dan zien mijn collega's in ieder geval niet dat ik er zo slecht uit zie...

bizarre pfoe jij bent dus ook zo misselijk, gebruik je er ook al medicijnen voor om het wat te onderdrukken?
Mijn collega's zijn verder super aardig hoor, maar inderdaad dat ongemakkelijke gevoel heb ik wel.

phloxx ik ben nog niet zo ver als jullie qua zwangerschap. Volgens mij ben ik aanstaande vrijdag pas 9 weken, dus het is nu wel heel vroeg om te vertellen.
Qua buikje heb ik vooral aan het einde van de dag avond, maar dat komt niet door de vrucht hoor :p Dat zijn gewoon mijn darmen.

Ahhh Janeway wat balen zeg! Misschien inderdaad kijken naar een praktijk in de buurt die het wel doet.

Neweve: jij hebt wel echt pech dat je precies nu corona hebt. Beterschap!

Ik heb net even een rondje gelopen maar ben de laatste tijd zo snel buiten adem. Dat schijnt blijkbaar te komen van een hoog progesteron in het begin van de zwangerschap
Alle reacties Link kopieren
Janeway Gefeliciteerd!

Amber Wat vervelend dat je collega’s er zo naar vragen. Daar zou ik snel klaar mee zijn zeg. Waar bemoeien ze zich mee. Op mijn werk weten een aantal collega’s het al wel, omdat ik niet alle werkzaamheden meer mag uitvoeren. Vermoed dat anderen ook wel een idee hebben ondertussen, maar ze houden netjes hun mond.

Buik Ja check! Ik ben zwanger van een paar opgezette darmen. Ze zijn ook al helemaal omhoog gegaan. Gewone broeken pas ik nog prima, het is de buik een stuk hoger die zo opgezet is. Vooral savonds.

Neweve Balen zeg van je Corona. Hopelijk snel weer beter. Is je man ook al weer beter?

Voorgevoel: Nee, totaal niet. Bij mijn zoontje wist ik het gewoon dat het een zoontje zou worden, haha maar dat is ook puur geluk dat het ook zo was. Willen jullie graag weten wat het wordt? Wij twijfelen nog, of nouja vooral ik. Vorige keer wisten we het bij de 20 wkn echo. Nu vind ik het wel mooi om er pas bij de bevalling erachter te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het wel weten. Vind ik ook wel makkelijk met kleertjes etc.

Er is in de regio helaas maar 1 bureau dat (vanuit het ziekenhuis) die medische echo's doet. Maar zag dat pretecho bureau's in de regio momenteel ook geen echo's meer doen. Is regionaal zo afgesproken
Alle reacties Link kopieren
Voorgevoel heb ik tot nu toe ook niet, bij mijn zoontje hadden we allebei vanaf het begin het gevoel dat het een jongen was. 50% kans natuurlijk! We wisten het geslacht toen niet tot de bevalling, en dat willen we nu weer zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik wil heel graag weten wat het wordt! Ik heb geen voorkeur (al heb ik na het ene geslacht te krijgen de volgende keer vast een voorkeur voor het tegengestelde geslacht haha) maar ik ben iemand die alles in roze of in blauw koopt :biggrin:
Wij hebben 20 januari de geslachtsecho staan.
-
Alle reacties Link kopieren
Haha Phloxx ik ben precies zo!! :hyper: ik wil dus ook heel graag weten wat het wordt. Zelf denk ik een jongetje (hebben we ook al de perfecte naam voor) maar heb echt totaal geen voorkeur! Wij gaan ook bij 15 weken gelijk een geslachtsbepaling inplannen, ik ben helaas veeeel te nieuwsgierig aangelegd.

Amber super lastig met die heftige misselijkheid lijkt me ja. Ik heb sinds september al geen kantoor meer van binnen gezien, dus lekker makkelijk verbergen. Wil ook nog even wachten met vertellen, niet omdat niemand het mag weten maar meer promotie gerelateerd.

Neweve lang leve de stretch broeken!!

Super spannend!! We gaan allemaal richting 9 a 10 weken. Elke dag zitten we een stukje meer “safe”.
Alle reacties Link kopieren
@janeway: Gefeliciteerd! Fijn dat de spanning er een beetje af is.

@Amber: vervelend dat je collega's zo tactloos zijn. Vertellen op je werk doe je het liefst op je eigen moment. Daarentegen, als ik zo overduidelijk last van kwaaltjes had dan zou ik in ieder geval mijn leidinggevende alvast hebben ingelicht, al is het maar om te zorgen dat hij zich niet meer zorgen gaat maken dan nodig. Voor mij is het gemakkelijk want ik werk thuis en met het team hebben we al een uur in de middag ingepland waar we elkaar niet mogen storen en geen meetings plannen. Voor mij is dat een slaapuurtje, het is geblokt in mijn agenda als wandeluurtje. Al ben ik ook weleens tijdens een meeting naar de wc gerend om over te geven, toen "werd er aangebeld". Gelukkig gebeurt dat niet zo vaak.

Buik: sommige spijkerbroeken zitten 's avonds echt niet meer lekker. Ik leef een beetje in joggingbroeken met eventueel een net shirt als ik videocalls heb. Afgelopen maandag op de valreep nog een nieuwe gescoord in de Zeeman (Ja ik weet, geen superessentiele aankoop, shame on me, maar ik ben blij dat ik nog ff geweest ben).

Voorgevoel: heb ik niet echt, maar als ik onze baby voor mij zie dan zie ik een jongetje. Nu waren toevallig alle baby's (niet zoveel) die ik de laatste paar jaar heb gezien jongetjes, dus dat komt vast daarvandaan. Man ziet zichzelf eerder met een meisje, maar die heeft een veel jongere zus die hij dus bewust als baby heeft meegemaakt.
Ik wil wel graag weten wat het wordt, dan kan ik mij er meer een persoon bij voorstellen denk ik. Uiteraard is die voorstelling gebaseerd op mijn subjectieve onbewuste persoonlijke aannames over meisjes en jongens, maar toch. Of we een geslachtsbepalingsecho gaan doen weet ik nog niet, maar bij de 20-wekenecho laat ik ze er sowieso naar kijken.
Alle reacties Link kopieren
Nolatjeee90 schreef:
16-12-2020 16:11
Super spannend!! We gaan allemaal richting 9 a 10 weken. Elke dag zitten we een stukje meer “safe”.
Daar houdt ik me inderdaad maar aan vast. Soms maakt het me enorm onzeker dat ik nog geen echo heb gehad aan de andere kant. Geen nieuws is goed nieuws, toch?

voorgevoel ik droomde vroeger altijd dat de eerste een meisje was, maar nu het zover is heb ik geen idee. Ik wil het wel weten maar ga er denk ik geen aparte echo voor inplannen. (Alhoewel een extra keer kijken is wel leuk).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Amber; vervelend dat je er steeds naar gevraagd wordt! Lijkt me superongemakkelijk en het lijkt me dat collega's best kunnen bedenken dat die vraag nooit lekker getimed is, en dat ze erop mogen vertrouwen dat ze het wel horen wanneer dat de bedoeling is... Dat verwacht ik van mijn eigen collega's iig wel. Heb zelf bij het werken op locatie relatief weinig last gehad tot nu toe, wel twee keer een taakje moeten 'ontduiken' omdat het iets met heftige chemicalien danwel rontgenstraling betrof... Maar ik geloof dat de excuusjes daarvoor voldoende waren :)
Ik hoop minimaal tot wk 11 en een beetje te kunnen wachten met vertellen op werk. Veel langer dan 12wk wordt minder gewaardeerd omdat er nog wel eens een rooster op aangepast moet worden.

Apart dat er zo'n grote verschillen tussen de VKs zijn qua maatregelen! Als ik de mail die ik kreeg goed begreep gaan alle echo's door met desgewenst de partner erbij, gesprekken telefonisch of korter. Eigenlijk niks veranderd dus. Desondanks spannend of de echo 21-12 doorgaat, want die moet door de VK die ook dienst heeft (dus als die net bij een bevalling staat heb ik wel pech).

Qua geslacht nog geen enkel gevoel, maakt me ook niet uit, maar ik herken wel het idee dat het in je hoofd allemaal concreter wordt als je het weet, bij 20wk. Daarom zou ik het denk ik wel willen horen (of zien, eigenlijk).

Buik: nog onveranderd. Nou heb ik altijd al moeilijke darmen dus op dat valk ik er voor mij ook weinig veranderd (dat opgezette gevoel af en toe herken ik wel, maar had ik normaal dus ook best regelmatig hahah).

Ik merk dat ik de gedachte aan vertellen aan familie ontzettend spannend vind nog... Zo leuk om bij jullie af en toe te lezen hoe mooi de reacties kunnen zijn :)
Heb lief, houd moed. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
@amber, dat lijkt me lastig zulke directe collega's en tegelijkertijd smoesjes moeten bedenken voor je symptomen. Is het mogelijk om meer thuis te werken of je anders deels ziek te melden? Gewoon om jezelf wat meer rust en ruimte te geven.

Hier van de verloskundige nog niks gehoord over aangepaste maatregelen. Vrijdag de intake (via video) en verzamel beetje bij beetje steeds meer vragen. Mogelijk verschilt het ook per regio, al woon ik in een regiometveel besmettingen ("count me in" ;-) ).

Hier kwam net het kerst cadeautje binnen waarmee we het gaan vertellen. (We hebben een digitale kerst met familie en pakken allemaal onze eigen cadeaus uit). Het is echt zo'n schattig rompertje (Nijntje), man vond hem wel erg klein (maat 50/56) want "mijn baby is vast groteren dat. Maar toen ik het pakje voor mijn buik hield en zei dat het ook op moest passen geloofde hij het wel. Pakje ligt nu ingepakt onderce boom maar eigenlijk wil ik ernaar blijven staren.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk neweve!
De combi maat 50/56 kunnen meeste baby's wel even in hoor! Maatje 50 niet allemaal meer.. Mijn oudste was 6 weken te vroeg, die verzoop in maat 50 ;-D

Nolatjeee90 precies. Als je met 8-9 weken een hartje hebt is de kans dat alles goed gaat zoveel groter! Voelt inderdaad al bijna safe.
Alle reacties Link kopieren
Wat onbeleefd van je collega's Amber! Maar misschien juist als je een goeie band met ze hebt/ze heel aardig zijn, heb je dat misschien sneller. Al zou ik het zelf nooit doen.

Wij gaan geen NIPT doen. Als er iets uitkomt heb je de keuze tussen accepteren of abortus, en ik wil geen abortus. 20 weken echo gaan we wel doen, want daar kunnen medische dingen uitkomen die wel behandelbaar zijn en gaat de baby dood als je het niet doet (zoiets is recent gebeurd in de familie, baby is geboren en maakt het vooralsnog goed).

Vitamines ik neem alleen foliumzuur met vitamine D. En heb gister bloed laten prikken bij de vk, dus als daar wat uit komt slik ik wel bij.

Werk ik vertel het nog niet want heb geen vast contract. Maar ik merk wel dat mijn motivatie echt naar een nulpunt is gedaald. Ik wilde het eerst tot 22 weken verbergen (als ik verlenging heb) maar hoorde hier op het forum dat dat wsl niet gaat lukken. Dus misschien toch maar januari, na de termijnecho.

Geslacht geen voorkeur. Alhoewel ik onze jongensnaam leuker vindt dan meisjesnaam. Daarvoor moeten we nog even verder kijken. Vriend wil wel graag geslacht weten want hij wil echt geen "genderneutrale" babykamer, haha. Bij 20 weken zullen we daar achter komen!

Nola idd, voel me een stuk safer! Maar nog niet 100%. Ik ben wel redelijk rationeel ingesteld; 1 miskraam maakt me niet para dat het nu ook misgaat. Die kans is gewoon weer hetzelfde. Maar ik zie elke dag zonder bloed wel als een kleine overwinning.
Super lief wat je vertelde van je schoonzus :love:

Leuk van het rompertje, neweve! Ik ga ook wat leuks zoeken voor kerst.
aviendha wijzigde dit bericht op 16-12-2020 23:43
0.27% gewijzigd
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Werk wil ik het vertellen na de termijnecho. Dan ga ik gevulde koeken trakteren. Collega’s weten dan al genoeg 😉

Nipt gaan wij waarschijnlijk ook niet doen. Ik twijfel nog, manlief wil niet allemaal extra onderzoeken. Ik zou wel graag een 13 weken echo willen waarbij die onderzoeken goed kunnen worden gedaan, maar ik begrijp dat dit pas eind 2021 kan? Kan dat ook niet als je het zelf betaald?

Vitamines ik slik nu de davitamon compleet zwanger en extra vitamine C voor mijn weerstand. En daar voel ik me prima bij.

Geslacht ik heb vanaf het begin al het gevoel dat het een jongentje is, geen idee waarom. Maar heb geen voorkeur. Ik ga wel de 16 weken pretecho doen om erachter te komen en het dan ook vertellen.

Als ik jullie allemaal zo hoor merk ik dat ik best weinig ‘kwaaltjes’ heb en dat maakt me best onzeker. Ik ben totaal niet vermoeid of misselijk. Kan tegen alle geuren en heb nergens afkeer voor. Ik had eerst gevoelige borsten, maar dat is nu ook over nu ze gegroeid zijn. Enige wat ik nog merk is dat ik iets sneller buiten adem ben en mijn buik opgeblazen is. En soms een kramp onderin mijn buik als ik te snel op sta. Oja en pijn als mijn blaas heel vol zit. Toch nog een paar kwaaltjes dan. Ik hoop maar dat alles nog goed is.
Oja en een hele rare droom afgelopen nacht. Ik ging bevallen, maar de baby zat muurvast en dus kwam daar de vacuümpomp. Die vrouw trok zo hard dat alleen het hoofdje meekwam. Ik heb nooit zulke emoties gevoelt als toen en toen wilde ze me ook nog eens onder narcose brengen omdat ik helemaal van slag was. En toen werd ik wakker..

Herkenbaar dit? 🥴😂
Alle reacties Link kopieren
@_Amber_: ik heb pilletjes van de huisarts gekregen tegen de misselijkheid. Het was anders echt niet te doen. Ze helpen redelijk. Het beste voor mij werkt het om ieder uur iets kleins te eten. Sultana's ga ik het beste op.

Geslacht maakt mij echt niet uit. Ik heb ook totaal geen voorgevoel. We willen het wel graag weten, zijn al wel genoeg verrast zo :-D .

Ik vertel het na de kerstvakantie op mijn werk. Ben dan 12 weken maar kan mijn groeiende bolle buik ook niet meer verborgen houden. Je ziet al echt een bollinkje nu en dat wordt natuurlijk niet minder.

Wat VK's betreft vind ik het heel apart dat de regels per praktijk zo verschillend zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven