uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Heee meiden, ik had even wat minder puf om wat te schrijven. Ik herken de 9 weken dip wel een beetje. Ben zoooo moe en futloos, heel naar want zo ken ik mezelf niet echt. Zit nu op mn werk te worstelen om de dag door te komen. Mijn zoontje was vannacht ook nog aan t spoken, dan word ik echt een beetje wanhopig van de vermoeidheid, weeigheid en 's nachts ook erge duizeligheid. Ik tel af naar de 12 weken. Vorige keer voelde ik me toen echt beter. Dus hoop dat dat voor jullie ook geldt.

ik ben dit weekend lekker met mn zussen en moeder weekendje weg geweest, veel geshopt (jurkjes, die kunnen nog wel een tijdje qua buik).

Nog voor de tabel: ik heb maandag 18-01 intake en termijnecho bij de verloskundige. Ik duim dat alles goed is want donderdag, net nadat ik het blije nieuws op mn werk had verteld kreeg ik weer bruinverlies :(. Gelukkiig was dat heel snel weer over en nu alweer 4 dagen niks dus ws heeft behalve iets van een gesprongen vaatje niets te betekenen. Toch levert t weer veel stress op terwijl ik me net zo zeker voelde. Zo zie je maar, gevoel zegt ook niet alles....
Ik heb net opgehangen met de gyn.... Ik verlies roze bloed...

Ze bellen zo terug als t goed is. (*#*#}%^^}) De bloed zenuwen heb ik ervan!!!

Pf weer een ego post, sorry jongens
Oh Ukkie! Wat een spanning! Ik duim voor je mee dat het iets onschuldigs als een gesprongen vaatje is.

Egoposts bestaan niet hoor. Hier zijn we toch voor! Moet je nu terug naar het zh voor een echo?
Oh Ukkie Snap heel goed dat je nu heel erg zenuwachtig bent! Hoop dat je snel bij de gyn terecht kan.

Mijn gyn vertelde dat bloedverlies in het eerste trimester vaak voorkomt en vaak onschuldig is dus blijf positief!
Ik hoop dat alles goed is ukkie!! Wat enorm schrikken zeg.

Jij ook al Eveline, is het alweer helemaal gestopt?
Morgen 13.30 extra echo. Ben inmiddels wel wat gekalmeerd.

Ik heb natuurlijk die gekke netelroos gehad én griep dus ben aardig beroerd geweest een week lang. Mijn lichaam heeft keihard moeten werken, dus realiseer me ook dat het helemaal niks kan zijn. Probeer t maar los te laten tot morgen

Evelineh, bij jou dus alles weer helemaal ok?? Ik las online dat bloedarmoede voor kan komen tijdens de zwangerschap. Je kan daar ook duizelig van worden.. Dus hou het in de gaten meis!

Ik zat me toevallig gister te bedenken dat ik me wel echt gerust voelde nu, dat het goed zou gaan.. Zo zie je maar, nooit te vroeg juichen.
Spannend, fijn dat je morgen langs mag komen!
Wat fijn dat je morgen mag langskomen.
pff wat vervelend Ukkie. Fijn iig dat je morgen langs mag komen!
Ukkie, wat goed zeg dat je morgen meteen mag langskomen. Ik zal voor je duimen dat alles helemaal goed is!

Eveline, ik hoop dat je snel weer opknapt, dat futloze komt inderdaad echt veel voor rond deze week. En ook voor jou succes met het afwachten tot de echo.
Oh lieve Ukkie, en Eveline dus ook even.. Wat een spanning!

Echt, het hoeft helemaal niks te zijn en hopelijk krijg je morgen een goed gegroeid kindje en een sterk kloppend hartje te zien.

Eveline, ben jij er gerust op of ervaar je nog stress..

Zonzon, en alle anderen die een beetje in een dip zitten:

Ik heb een fantastische termijnecho gehad. 10w1d, uitgerekende datum blijft 7 augustus.

We zagen een kindje druk bewegen, afzetten tegen de wand en koppeltjeduikelen..

Kindje was nu 33,8 mm groot, kleine 3,5cm dus. Bijzonder hoor!

Ik heb een inwendige echo gehad omdat ik dacht dat ik wat minder ver was dan ik in eerste instantie dacht en de grens die zij hanteren voor een uitwendige echo is 10 week. En met mijn stevige buik... Jullie kennen ondertussen mijn angst.

Nu vertelde ze dat mijn baarmoeder behoorlijk ver naar voren gekanteld lag dus dat dat voor de volgende controles alleen maar gunstig was.. Ze heeft hierdoor alleen dus niet een heel duidelijk echofotootje kunnen afdrukken..

Ach, daar moet ik me maar niet druk om maken! We hebben weer iets prachtigs gezien!

Denk aan jullie!
Gefeliciteerd twijfelkontje, zal een super fijn gevoel zijn!!
Wat een goed nieuws twijfel! Fijn voor jullie! En wat je zegt, jammer van de echo foto maar helaas, voor de volgende dus alleen maar fijner 😊

Wat ontzettend leuk! Koppeltje duikelen enzo, super super schattig
Wow twijfelkontje, wat goed zeg! Klinkt als een hele mooie echo!
WoW twijfel wat goed en wat fijn dat alles goed is.

Ukkie en Eveline wat een spanning bah. Ik hoop dat je echo morgen goed is ukkie! voor jullie beiden.

Ik heb woensdag mijn termijn echo. Ik ben benieuwd . Verder (lichamelijk) ben ik erg moe, heb nog steeds last van mijn darmen en vandaag beginnen mijn borsten ontzettend pijn te doen. Afgelopen week is er iets gebeurd waardoor ik de komende tijd iets minder online zal zijn. Natuurlijk probeer ik zo veel mogelijk te reageren en bij te lezen maar mijn familie heeft me nu even nodig. Tot snel!
Sterkte Deb en veel plezier en succes woensdag!
Sterkte Deb!
Deb, ook van mij veel sterkte, en succes woensdag!
@deb sterkte!

@twijfel: goed nieuws van de echo!

Ik heb nu niet zoveel zorgen meer. Dit is de 6e keer in twee zwangerschappen dat dit gebeurt. En t is vanzelf weer gestopt, nu alweer 4 dagen. Heb de vk ook maar niet meer gebeld. Als t iets was had t nu wel doorgezet. Maar wel weer meer spanning bij afvegen. Zeker als t 'nat' voelt schrik ik weer.

@ukkie wat rot zeg. Bloed voelt gewoon niet goed he? En jij voelde je dus ook net wat minder onzeker. Ik duim voor een knal-echo morgen heb vertrouwen. De kans is veeeeeeel groter dat t niks bijzonders is!
Ik zou echt helemaal over de flos gaan als ik bloed zou hebben uit mijn onderkantje. Ondanks dat het er bij kan horen en niks hoeft te betekenen. Je wéét dat het niks hoeft te zijn maar dan toch.. Dikke knuffel Ukkie en Twijfel

Deb heel veel sterkte en neem je tijd voor je geliefden

Ik heb een nieuw record trouwens: 10x plassen in 1 nacht.. ik heb echt geen blaasontsteking en ik drink ook niet veel voor het slapen gaan maar ik kan gewoon niet blijven liggen als ik moet plassen.
Dank jullie wel lieve meiden.

Wat erg Fog dat geplas!! Anders maar een po naast je bed
Sterkte deb

ukkie wat naar, hopen op een goede echo!
Live, Love, Laugh
Succes zo ukkie!
Suc6 ukkie, duim voor een prachtige echo!
Sterkte Deb!

Hoe is het gegaan, Ukkie? Ik heb aan je gedacht.

Ik heb het vandaag aan mijn leidinggevende verteld. Ze reageerde heel leuk. Morgen de directeur inlichten en dan na een hopelijk goede echo morgen kan ik het donderdag aan de rest van het team en m'n klassen vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven