uitgerekend augustus 2016

27-11-2015 22:44 2055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames die tussen 1 -14 augustus zijn uitgerekend,

Hier kan je gezellig kletsen over je zwangerschap en alles wat daarbij komt kijken.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Naam Leeftijd Kind Uitgerekende datum ControlesMama250729-282e, 1e 3 jaar 7 augustus 22 febr. geslachtsbepaling/ 25 febr. vk / 22 maart 20 weken echo Ana_Isabel- 5e 9 augustus Cantate26-301e 3 augustus 13 februari geslachtsbepaling Yoshi8827-291e 4 augustus 16 februari verloskundige Twijfel30-351e 7 augustus ZonZon30-292e, 3,5 jaar 9 augustus 13 januari termijn echo / 29 januari nekplooi meting Gebruiker199322-251e 12 augustus 29 januari echo Kim8728-293e, 4 en 2 jaar 3 augustus Evelineh83 32-36 2e, 20 mnd 11 augustus 19 januari termijn echo+intake Tinus1992 23-26 1e 10 augustus 28 januari termijn echo Noord83 3e, 4 en 2 jaar 12 augustus Therealarya 26-35 1e 7 augustus 4 februari verloskundige miliza 27-28 3e, 5 en 3 9 augustus Fog 29-33 1e 10 augustus 3 febr. nekplooimeting/ 1 maart gynaecoloog Kim0793 23 2e, 15 maanden 9 augustus Deb_82 2e 4 augustus ukkie87 28-34 1e 12 augustus 5 januari echo

TABEL VOL

cyn teagirl
Live, Love, Laugh
Oh jee, de afveegtest wanneer je naar het toilet gaat. Stom he? Ik heb inderdaad ook af en toe dat ik 'iets' voel lopen, maar ook hier gewoon afscheiding (en soms helemaal niks). Dus geen zorgen. Ben wel blij als ik de eerste echo gehad heb. Nog 20 nachtjes slapen. Haha, net een klein kind.

Moeders voor Moeders: bij de tweede zwangerschap aan meegedaan, ging prima. Nu heb ik me nog niet opgegeven. Lang verhaal, maar het komt erop neer dat m'n schoonmoeder er zeker achterkomt als ik nu al mee ga doen. Ik wil dus mee gaan doen vanaf het moment dat we het ouders en schoonouders vertelt hebben. Waarschijnlijk wordt dat met kerst, ben dan als het goed is 8 weken.
quote:evelineh83 schreef op 01 december 2015 @ 20:25:

@mama2507 wat mij betreft kunnen er nog best wat bij hoor. Ik heb meegeschreven op uitgerekend eerste helft april 2014 en daar zijn we uiteindelijk met 25 overgebleven (helaas afvallers ivm miskraam) en daarmee zitten we nog steeds op een besloten facebookgroep. Heel gezellig!

@tinus ik heb ook alleen vk gebeld. Niet de huisarts.

Voor de tabel: 32 en 36 jr. oud,1 zoon van 20mnd. Uitgerekend 11-08, eerste echo 14-12.Ik geloof best dat het gezellig is, maar als je net als ik 2 dagen achter elkaar gewerkt hebt, is het echt spitten naar de vorige berichten en dan moet je er teveel terug lezen... ik vind 17 a 18 een prima getal. Mochten er mensen afvallen ( dat hoop ik natuurlijk niet) dan kan de tabel geopend worden.. er staat ook in mijn topic 1-14 augustus, heel de maand dan komen er teveel bij.
Live, Love, Laugh
Fijn dat jij het gevoel herkent Ana! Al ging ik wel meteen twijfelen toen ik 't bericht had getypt :p

Ik hoop voor ons beide (en de rest!) dat ons goede gevoel nu klopt!
kim Ik twijfel ook nog voor MvM want als ik ze aan de straat zet dan weet gelijk de hele buurt het al. Mijn vk zij ook dat ik ook later mee kan doen als ik dat wil. Dat zou dan ook met 8 weken zijn... dan begin ik denk ik in het nieuwe jaar...

Ja we zijn net kleine kindere kunnen het niet afwachten logisch toch?! Het is zo leuk om voor eerst een hartje te horen en je kleine garnaaltje ( hahaha) te zien
Live, Love, Laugh
@mama even de aanvulling voor de tabel.

Het is ons 1ste kindje. Ik heb even uitgerekend en ik ben ongeveer 4 weken en dus rond 8 augustus uitgerekend. Maar dit is echt een gok. Moet je verder nog meer informatie hebben?

Nou dan ga ik denk ik morgen ook maar de vk bellen. Ik dacht misschien is dat nog heel vroeg, maar is dus gewoon heel normaal. Bedankt
herinner je gisteren droom van morgen maar leef vandaag
Jeetje wat is er veel bijgeschreven haha.

Welkom voor de nieuwe zwangere dames en ook gefeliciteerd.

Mama: super mooi de tabel! Bedankt ervoor en het is je toch gelukt! 👍 En bij mij is die ook niet meer in te houden hahaha. Mijn darmen zijn zo opgezet. Ik hoop dat mijn buik niet verder gaat groeien wil het nog een tijdje stil houden.

Noord: heftig dat met je dochter. Leef echt met je mee en weet precies hoe het is om op en neer te gaan telkens naar het ziekenhuis! Veel sterkte en hopelijk kun je genieten van je zwangerschap.
@mama ook prima hoor.

Hier ook een goed gevoel en niet zo nerveus als de eerste keer.

Toen trouwens ook aan mvm meegedaan. Vanaf 6 weken al. Was soms een hele toer om die flessen verborgen te houden. Wil er nu denk ik niet zo vroeg aan beginnen. De geur is nl best heftig en als je al misselijk bent 😨.

Als ik zo de tabel bekijk, ben ik best oud... 😳. Veel jonkies hier zeg!
@eveline haha ok voelde me just enorm jong haha
quote:Tinus1992 schreef op 01 december 2015 @ 21:00:

@eveline haha ok voelde me just enorm jong hahaHaha ik ook ging de tabel door dacht jeetje ben hier de jongste, maar jij staat er gelukkig nog tussen, een jaartje ouder dan ik hihi
Ha gebruiker1993

Ik dacht precies het zelfde hahaha..

En onze mannen ook allebei precies een jaar ouder hahah..

En volgensmij zijn we ook allebei even lang zwanger

Grappig
Wel leuk hoor zoveel jonge meiden. Was ik toen ik 22 was echt nog totaal niet mee bezig...😳

Hier trouwens ook echt al opgezette buik... En m'n borsten zijn ook echt gênant hard aan t groeien 😁
Fijn die tabel! Super hoor!

Even een wijzigingen.. Ik heb 30 december een intake en echo en het is m'n tweede kindje!

Eveline je bent niet t enige oude wijf 😉

Haha wel grappig om zo alle namen onder elkaar te zien met al die hartjes! ❤
Haha gelukkig maar teagirl. En ana-Isabel zal misschien met 4kids ook niet meer piep zijn 😄
Haha, ik geloof dat ik dan qua leeftijd aardig tussenin zit. Agh, en wat is oud. Dit jaar was een vrouw van 65 toch nog moeder geworden in Duitsland?
quote:Tinus1992 schreef op 01 december 2015 @ 21:06:

Ha gebruiker1993

Ik dacht precies het zelfde hahaha..

En onze mannen ook allebei precies een jaar ouder hahah..

En volgensmij zijn we ook allebei even lang zwanger

GrappigHaha oh echt had daar niet eens naar gekeken, dat onze mannen ook een jaar verschillen haha inderdaad grappig. Volgens mijn app zit ik nu in de 5de week morgen de 6de week, en rond 8 augustus bevallen maar dat weet ik pas zeker bij de eerste echo natuurlijk.
@gebruiker1993

Hahah ja echt grappig.

Oh dan is het toch niet ik ben nu namelijk denk ik 4 weken,

Hmmm maar bij mij gave verschillende sites ook 8 augustus aan dus dan klopt er iets niet hahah .. Maja ik ga morgen de verloskundige bellen we zullen het binnenkort zien!

Zijn jullie lang bezig geweest?
quote:Tinus1992 schreef op 01 december 2015 @ 20:49:

@mama even de aanvulling voor de tabel.

Het is ons 1ste kindje. Ik heb even uitgerekend en ik ben ongeveer 4 weken en dus rond 8 augustus uitgerekend. Maar dit is echt een gok. Moet je verder nog meer informatie hebben?

Nou dan ga ik denk ik morgen ook maar de vk bellen. Ik dacht misschien is dat nog heel vroeg, maar is dus gewoon heel normaal. Bedankt De leeftijd van jou en je man :-)
Live, Love, Laugh
quote:mama2507 schreef op 01 december 2015 @ 21:52:

[...]

De leeftijd van jou en je man :-)

Die stond er al en was goed! Ik ben 23 en hij is 26.

Maar ik weet allemaal niet of het klopt hoor, maar zodra ik meer weet hoor je het.
quote:Tinus1992 schreef op 01 december 2015 @ 21:31:

@gebruiker1993

Hahah ja echt grappig.

Oh dan is het toch niet ik ben nu namelijk denk ik 4 weken,

Hmmm maar bij mij gave verschillende sites ook 8 augustus aan dus dan klopt er iets niet hahah .. Maja ik ga morgen de verloskundige bellen we zullen het binnenkort zien!

Zijn jullie lang bezig geweest?

Dit is mijn 2de zwangerschap maar eerste kindje. Was een jaar geleden bevallen, maar dat was een te vroege bevalling met 24 weken waardoor me dochtertjes zijn overleden. Het was een tweeling. Ik was 6 maanden geleden gestopt met de pil dus 6/7 maanden bezig geweest. Dus niet zo heel erg lang. De eerst keer was ik in 1 keer zwanger haha heel erg snel.

En jij lang bezig geweest?
Tinus zo dom ja dat stond er al we zullen allemaal.misschien nog wel wat veranderingen hebben met onze uitgerekende datum! Na de echo's weten we meer..

gebruiker Jeetje dat klinkt best heftig je verhaal....

Nou indd wat een jonkies hier (ik ben dan geloof ik al best oud
Live, Love, Laugh
Het was ook een heftige tijd. Ik heb het gelukkig kunnen verwerken en ik ga nu genieten van deze zwangerschap en hopen dat het dit keer wel goed gaat.. Straks heb ik weer een tweeling hihi🙈 Verwacht het niet maar dat deed ik de vorige keer ook niet.
Ja dat geloof ik... komt helemaal goed!

Hahaha ja wie weet weer een 2ling zou kunne zit het in de familie?
Live, Love, Laugh
quote:mama2507 schreef op 01 december 2015 @ 23:12:

Ja dat geloof ik... komt helemaal goed!

Hahaha ja wie weet weer een 2ling zou kunne zit het in de familie?Jaa haha zit in de familie. Me moeder, oma en overgrootoma. Ook kant van me vader heel veel tweelingen. Denk dat de kans klein is dat het 2x voorkomt 🙈
Ja dan is die kans er zeker als het aan beide kanten is.. 2x misschien niet zo snel nee...
Live, Love, Laugh
Hoi Meiden!

Ik wil me graag aanmelden voor deze groep Ik heb gisteravond positief getest en ik ben als het goed is 8 augustus uitgerekend.

Ik zal me even voorstellen:

Ik ben dus Arya, ik ben 26 en mijn man is 34. We zijn begin dit jaar begonnen met proberen maar ik kwam er al snel achter dat ik eigenlijk geen eisprong had. Dus hup naar de huisarts en toen naar het ziekenhuis etc. Er is bij mij PCOS vastgesteld en ik heb medicijnen (clomid) gekregen om een eisprong op te wekken. Tot mijn verbazing is het in de eerste echte ronde (met clomid dus) gelukt om zwanger te raken.

Ik ga vandaag maar eens het ziekenhuis en de verloskundige bellen en evt even kijken naar MVM. Ik zal zo even de rest van het topic goed doorlezen

Voor in de tabel: 26, 34 1e kindje uitgerekend 8 augustus en verder nog geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven