Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Sterkte saar, wat naar en verdrietig
Alle reacties Link kopieren
@Saar, mijn cylcus zal ik nooit weten, ik ben gelijk zwanger geraakt na mijn miskraam. Het kan dus heel snel gaan. De cyclus duurde wel langer, zo'n 35/36 dagen. Eisprong was op dag 22 volgensmij wat ik me herinner, en de vk had mij ook als tip gegeven dat de eisprong na een miskraam geregeld rond dag 20 zou komen. Ik was wel een stukje verder dan jou, dus grote kans dat je cylcus wel gewoon gelijk in hetzelfde patroon zit!

Ik heb twee tips; 1 is blijven testen tot dat het hcg uit je lichaam is (zodat als je een positieve test hebt je ook zeker weet dat het weer raak is)

En tip twee is even alles helemaal loslaten, veel praten met je partner, huilen, neem dat wijntje en die heerlijke sushi, pak je moment en nee, schaam je er niet voor als je een dag niet verder komt dan de bank en als je er niet klaar voor bent om naar werk te gaan meld je je ziek.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt mop
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Thanks dames!

Pistache bedankt voor je tips. En wat fijn dat je zo snel weer zwanger was! Test was vanmorgen al helemaal wit, geen hcg meer in mijn lijf. Ben gewoon gaan werken maar dat was niet echt een succes dus na de lunchpauze naar huis gegaan en ben heerlijk op de bank gaan liggen met chocola en thee. Morgenavond op stap met wijn!

Het is zo raar, het kwam echt uit het niets. Geen enkele voortekenen maakt me zo onzeker. Nu proberen naast me neer te leggen. Nogmaals bedankt voor jullie lieve woorden
Sterkte Saar!
Ach jee, Saar....wat verdrietig...maar geloof me het komt goed! 2 jaar geleden zat ik zelf zo diep in de put. 3 miskramen in 9 maanden tijd (7 wkn, 5 wkn en 9wkn) de laatste had nog een ellendige lichamelijke nasleep, veel pijn en uiteindelijk een curretage, Ik dacht dat ik nooit mee zwanger zou worden, 2 maanden later was ik weer zwanger en inmiddels is hij 15 maanden en ben ik zwanger van no. 2. Geloof me, het komt echt goed! Maar het is gewoon heel erg naar en het wachten duurt zo lang....sterkte!

Jeetje nu al zo misselijk (weet ff niet meer wie?!sorry!) gember helpt goed tegen de misselijkheid! Gemberthee (verse) of gewoon in je water of door je smoothie/sapje.

Ik sta ook weer te popelen op de eerste echo, maar gelukkig vliegen de dagen en de weken hier om met een kleintje in huis en 3 dagen werken dat ik daar nu minder last van hebt. Af en toe heb ik even zo'n fijn binnenpretje, genietmomentje dat ik weer zwanger ben. Niemand weet het, behalve mijn gezinnetje :-)

Ik ben ook weer even aan het kijken naar zorgverzekeringen. Ik wil wel kraamzorgvergoeding (eigen bijdrage) en die couveuse zorg lijkt mij ook wel verstandig! Verder wil ik weer thuis bevallen net zoals bij mijn zoontje, hele fijne ervaring!
Sterkte Saar!
Oh nee, shit! Sterkte Saar
Wat naar Saar!! Heel veel sterkte en heb vertrouwen!
Wat ontzettend verdrietig Saar! :( Veel sterkte de komende tijd.

Wat leuk dat er zo veel nieuwe mensen meeschrijven! Zo krijgen we de tabel wel vol! Ik heb een drukke week, dus reageren op iedereen lukt even niet. Ik heb contact gehad met de verloskundige en de eerste echo staat gepland na kerst. We zullen dus nog iets langer geduld moeten hebben dan de meesten hier. Ook heb ik me net aangemeld voor moeders voor moeders. Voor mij voelt dat toch wel als een must, aangezien ik zelf de hormonen heb gebruikt die hier uitgehaald worden.

Hier blijven de kwaaltjes een beetje hetzelfde. Zodra ik een lege maag heb wordt ik misselijk. Iets eten helpt snel. Maar dat is wel het laatste waar ik dan zin in heb. Krampjes zijn ook onveranderd. Heb wel het idee dat ik meer ruik. In ieder geval vallen onprettige luchtjes me erg snel op. :D Waar ik dan vervolgens weer lekker misselijk van raak. Van vermoeidheid had ik met normale nachten totaal nog geen last. Maar na een te korte nacht gisteren voel ik me gelijk helemaal onprettig van de moeheid. Naar bed dus! Fijne avond iedereen!
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik ga ook zeker weer meedoen met moeders voor moeders! Ik zit alleen nu midden in een verhuizing. Dus niet zo handig nu. Verwacht over 1 a 1,5 week over te zijn dus dan komt ook hier de aanmelding!

Hier alleen wat emotioneler geworden merk ik. Gister had ik het er met mijn vriend over dat ik wat " feller" reageer en discussies niet uit de weg ga, maar dat ik zelf ook goed door heb dat hij 9 van de 10 keer daarvan de pineut is. Toen ik zei ik bedoel het niet zo en hij zei ik begrijp het je kan er weinig aan doen :TRAAAAAANEN met tuiten.

En mijn haar... het is zooó ontzettend snel vet. Voorheen 2 x in de week wassen was genoeg. Heb ook behoorlijk lang haar dus er ool echt een klus aan.. maar nu moet ik het echt om dr dag of dagelijks wassen..
Hier lijken de kwaaltjes af te hangen van mijn vermoeidheid. Ma, di en woe waren echt hele drukke dagen op mn werk en ma op di nacht had ik ook echt maar 4 uur geslapen. Dit had misselijkheid, rillerigheid en vooral 's avonds rug en (onder)buikpijn tot gevolg. Gister heb ik mezelf een dagje thuis kado gedaan en de hele dag een beetje op en rond mn bed gedarteld en dan zakken de kwaaltjes gelijk weer naar de achtergrond. Zelfs mn ontbijt lijkt er nu met smaak in te gaan! Die misselijkheid mag mij wel wegblijven, mn gevoelige borsten mogen daarentegen wel terug, dat is toch een soort van prettige bevestiging! Nog 19 nachtjes tot de echo... voel me net zo'n klein meisje die aftelt tot haar verjaardag, haha.
Saar ontzettend rot, veel sterkte gewenst! Ik had 4 weken na miskraam weer een eisprong, maar duurt bij mij altijd al 3 weken dus geen heel groot verschil. En 2 maanden erna weer zwanger..

Hier nog 11 dagen tot echo, ben dan 7+1. Heb een aftel-app op mn homescreen van telefoon staan haha. Hoe bedoel je obsessed.. Tijd kruipt voorbij.. sport buiten en borsten en vooral tepels doen erg zeer met de kou! Verder was ik zondag niks waard met wedstrijd, en moet nog 2 wedstrijden komende weken.. Arme teamgenoten :D dan lekker winterstop en daarna vertel ik dat ik het seizoen niet uitspeel.
Haha zo leuk jullie verhalen! Mag best om jezelf lachen toch en die mannen moeten ook een beetje incasseren vind ik. Ik slaap erg slecht en dat past echt niet bij mij. Net onder douche heb ik echt zo'n gevoel van 'het zit wel goed' en een uur later krijg ik weer stress en gebruik ik mijn borsten als stressballen ????

Sta er werkelijk te pas en te onpas in te knijpen hahaha
Hahah Ariel, dat doe ik ook continu

Even knijpen in mijn borsten of ze nog pijn doen, en JA! echt mega veel trouwens. Het wordt met de dag erger. Vanmorgen weer opgestaan met misselijkheid, gelukkig niet overgegeven (deze keer geen jus d'orange bij het ontbijt werpt zijn vruchten af) en flinke buikkrampen vandaag.

Gelukkig is het vrijdag, nog een pittig dagje voor de boeg maar daarna heerlijk weekend en ik ga zeker even een relax dagje doen op de bank. Zeker wel verdient na deze week.

Nog 20 dagen tot echo! Ook ik heb een aftel app op mijn telefoon staan naar de dag van de echo. Gisteren gebeld met de dame van MvM, ze vond het erg leuk me weer zo snel te spreken en heb even lekker met dr gekletst! Ze komt volgende week vrijdag langs ook weer iets leuks om naar uit te kijken!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
dubbel
quote:rosings schreef op 02 december 2016 @ 08:48:

Hier nog 1 die steeds even d'r borsten checkt... Op kantoor een beetje opletten, want dat ziet er natuurlijk wel raar uit de gevoeligheid wisselt trouwens, dat maakt me wel onzeker.

20 december komt MvM bij mij langs, ik vind het nog steeds erg spannend om naar de wc te gaan, het blijft een beetje broekloeren nog.
Jeetje Saar, heel veel sterkte! Neem je tijd om verdrietig te zijn en het te verwerken. Hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

Gister is bij mij de consulente van moeders voor moeders langs geweest. De teststreep was donkerder dan de controlestreep! Toch wel weer een opluchting. Dus ben inmiddels begonnen met urine verzamelen.

Verder merk ik wel dat ik steeds meer last krijg van vermoeidheid. Nou helpt het ook niet mee dat ik avonddienst heb deze week, en dat altijd erg druk is. Hoop dat het volgende week bij dagdiensten beter wordt. Verder inderdaad nog gevoelige borsten (die volgens mijn man ook al groter zijn geworden). Misselijkheid valt gelukkig nog heel erg mee. Af en toe een vlaag, maar dat gaat gelukkig snel weer over.
Een tip voor slaapproblemen ; magnesium! Ik gebruik magnesiumspray van better4you. Tabletjes kunnen ook! Bij mijn 1e zwangerschap hielp het goed! Ik slaap wel goed, maar ben ik wel gevloerd na een dag. Hele week ziek mannetje gehad, zeer vermoeiend. Gelukkig nu weer beter.

Hier ook gevoelige borsten, Pff vind het irritant maar wel weer een bevestiging. Ik merk ook dat ik erg fel ben, ow jeetje, niet leuk. Ben leerkracht dus niet echt leuk voor de kids.
Ik ben na de positieve test ook vitamine D en magnesium gaan bijslikken, prenatal multivitamine gebruikte ik al.
Ik heb woensdag een afspraak met Moeders voor moeders. Super leuk, het eerste wat ik ga doen voor m'n zwangerschap. Maakt het weer een stukje echter.
Hier vandaag ook aangemeld voor moeders voor moeders! Maakt het inderdaad ook weer een beetje " echt"

Vanmorgen nam mijn onzekerheid toch weer een behoorlijk loopje met me. Dus naar de kruidvat gesjeest en nieuwe testen gekocht. Ik had me toch 'n knaller!! Gaf ook wel weer goede moed.

Dat van dat borsten voelen betrap ik mezelf ook vaak op haha
Haha, dat is toevallig Mennes_, ik heb ook vanavond een test gedaan. Dat is wel superleuk testen hoor, met zo'n streep
Al een paar dagen aan het meekijken op het forum nadat ik positief heb getest. Ik ben eerder zwanger geweest maar met 10 weken een miskraam gehad. Ik heb nu besloten me in te schrijven op dit forum als teken dat ik er vertrouwen in heb.

19-12 is de eerste echo. Dit wordt ons eerste kindje samen.
@Meisjew88, welkom. Wat knap dat je de stap hebt gemaakt om mee te schrijven. Lijkt me een lastige stap. Had je vorige keer al echo gehad toen je een miskraam kreeg? En is 19-12 een 7 weken echo?

Heel herkenbaar allemaal dames.. Borsten checken en toch nog even een zwangerschapstest doen... En ik check nog steeds bij naar toilet gaan. Vind het zo spannend! Ondertussen veel smoesjes aan het bedenken mbt alle komende decemberborrels, sauna-dagje met vriendinnen etc... Ga vooral veel af zeggen denk ik deze maand ;) Geen zin in vragen...
Ik besef me nu pas dat handig is dat ik sowieso al nooit drink daar krijg ik geen vragen over (en veel mensen weten het al, eigenlijk alleen nog werk en de facebook 'kennissen die ooit vrienden waren maar uit het oog verloren' moet ik het vertellen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven