Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
Alle reacties Link kopieren
Ja!ik ga meedoen aan moeder voor moeders.. de verloskundige vroeg of ik gebeld wou worden...

Vind het zo belangrijk en maar een kleine moeite!
Ik heb vorige keer mee gedaan voor de periode dat ik zwanger was, na de miskraam was het wel moeilijk om dat stop te zetten.

En toch twijfel ik er geen seconde aan om het weer te doen, ik heb zelfs mijn gegevens alweer doorgegeven! Echt een hele kleine moeite dames en zo gewaardeerd door vrouwen die ook heel graag zwanger willen worden!

Als ik reclame mag maken hier zeg ik; DOEN!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Ja t wordt al lekker gezellig hier

Ik heb me ook aangemeld voor moeders voor moeders. Heb tenslotte 3 keer medicijnen gebruikt die er van gemaakt worden

Ik belde de huisarts gister; zij heeft de verwijzing direct naar het ziekenhuis gestuurd, en een uur later werd ik gebeld door de assistente voor een afspraak.
Welkom nieuwe dames :D

De vk vroeg ook of ik mee wilde doen aan moeders voor moeders! Zeker wil ik dat. Kende het niet maar vind het supergoed. Ze hebben alleen nog niet gebeld.. (dat zouden ze doen).
Toevoegen aan tabel is gelukt ;)

Ik ga zeker ook meedoen aan moeders voor moeders.

Heb me al aangemeld.

Hebben jullie allemaal al afspraken gepland bij verloskundige/huisarts/gynaecoloog? Ik twijfel over wanneer.. Helemaal omdat mijn moeder verloskundige is en zij nog niet weet van mijn zwangerschap. Wil wel in haar praktijk gaan lopen straks want is een fijne praktijk. Denk dat ik een vroege echo wil doen en het daarna wil vertellen aan een paar mensen.

Hoe doen jullie dat mbt vertellen? Misschien wil ik het ook wel al eerder vertellen, sta echt te popelen en ik wil het toch aan een aantal mensen die dichtbij staan vertellen mocht het misgaan. Andere kant is dat ik het ook wel leuk vind zo dat mijn man en ik de enigen zijn die het weten voorlopig . Zo dubbel!!
Zwangerschap elke dag anders: borsten nog steeds maar lichtjes aanwezig, wel bij vlagen misselijk, de hele dag koud en borrelende en trekkende onderbuik (baarmoeder?), vannacht leek hij zelfs samen te trekken met het gevolg dat ik weer 2 uur wakker lag met een hartslag van 200! Nog 22 nachtjes tot de eerste echo... denk niet dat ik dit het leukste gedeelte vind! Hoe dealen jullie met die onzekerheid?
Pfff... Herkenbaar hoor KittB.... Oh my.... Denk bij elk krampje "nu gaat het mis"...

Best lastig om mee te dealen vind ik.. Ik probeer afleiding te zoeken, dan 'vergeet' ik het gek genoeg ook weer even en kan ik weer genieten als ik eraan denk. Heb het er ook veel met mijn man over, is een echte rasoptimist dus dat helpt mij als pessimistje wel wat naar de zonnige kant... Maar alsnog super spannend allemaal.. Meer dan goed voor jezelf zorgen kun je niet doen en spanning is ook niet goed bedenk ik me dan maar dus probeer me te ontspannen (hoe moeilijk dat ook is)
Ik heb hier ook zo'n rasoptimist, haha. Die mannen hebben makkelijk praten, die voelen niets. Word gek van mezelf! Hoop vannacht iig goed te slapen, een beetje uitgerust zijn helpt de helft, denk ik.
Ik vind het ook retespannend, hoewel ik nog altijd geen symptomen heb (behavle niet ongesteld en positieve testen :p). Ene keer maken we ons druk, dan probeer ik altijd vast te houden aan het feit dat je druk maken ook niks helpt of verandert. Dan kun je beter positief zijn ;)
Die houd ik vast Reflectione!
Ha meiden!

Ik schrijf graag met jullie mee! gefeliciteerd allemaal! Ik heb mij net gestort op het tabel maar ik kom er niet uit.. IK had afgelopen donderdag, een paar dagen voor mijn NOD een positieve test. De afspraken met de huisarts en verloskundige zijn gemaakt maar ik ben ook erg voorzichtig. In juni een vervelende miskraam gehad die direct overging in een nierbekkenontsteking waardoor ik een week in het ziekenhuis lag. We hebben onszelf de tijd gegeven om daar even boven op te komen. Maar nu dus voorzichtig maar ontzettend blij!!

Voor wat betreft de tabel. Zou jij mij erin willen zetten Saar_87?

Ik ben 31, mijn vriend 32. Het wordt ons eerste kindje. Vooralsnog staat de uitgerekende datum op 6 augustus.

Spannend spannend. Wel alvast aangemeld bij Moeders voor Moeders. Gelijk teruggebeld en ze komt volgende week langs voor een afspraak.

Fijne avond!
Dag dames!

Gefeliciteerd!!

Ik heb vanochtend positief getest! Ik had al weer vermoedens, ken mijn lichaam goed. Superblij! Het wordt mijn 2e kindje, ik heb er een zoontje van 15 maanden die nu vlak voor zijn 2e verjaardag grote broer wordt! Spannend weer, maar superleuk! Weer een hele andere ervaring dan de eerste keer, nu weet ik wat er gaat komen....Ik was tijdens mijn eerste zwangerschap tussen de 6 en 9 wkn behoorlijk misselijk, hopelijk valt het deze keer mee....want een dreumes van 15 maanden geeft je geen break...

Voor mijn 1e zwangerschap heb ik ook een paar miskramen gehad, hele nare periode geweest. Ik snap dat het voor sommigen van jullie nu dus extra spannend is. Maar probeer er toch van te genieten, geloof erin dat het goedkomt!
Onlangs naar de film fantastic beast and.... geweest, ik hoorde daar een mooie uitspraak die voor sommigen van jullie misschien wel van toepassing is:

don't worry because you wille suffer twice!

Je hebt deze dingen helaas niet in de hand, probeer er echt van te genieten en zoek lekker veel afleiding! De eerste 3 maanden zijn het minst leuke, niemand weet wat, niemand ziet wat en als je pech hebt voel je je ook hondsbereoerd, maar daarna wordt het zo leuk!! En in de zomer met je dikke buik lopen is echt leuk! Geen gedoe met al die kleren en schoenen die knellen
Hallo allemaal, mag ik ook meeschrijven? Ik probeerde mijn gegevens toe toevoegen aan de tabel aar het zag er heel raar uit met allemaal codes en ik was dus bang om de tabel te slopen. Mijn naam is Ariel en gisteren testte ik, na een negatieve test vorige week, opeens positief!! Mijn partner is vorig jaar heel ziek geweest en de artsen gaven aan dat het misschien nooit zou lukken en nu ben ik na een maand zwanger. Ik ben nog helemaal verbaasd en omdat ik het niemand kan vertellen en ik nog moet wachten tot mijn partner volgende week thuis komt kom ik mijn verhaal graag hier doen. Mooi om te lezen dat ik niet de enige ben die zich druk maakt (niet leuk voor jullie maar wel herkenbaar ;) Ik heb ook nergens last van behalve dan dat ik dus om 3.30 wakker word e niet meer kan slapen en dus om 16.00 uur helemaal inzak. Daarnaast wat steekjes in mijn buik en zoals ik ze noem PMS borsten met als grote verschil dat ze niet inzakken maar alleen maar harder worden haha. Straks ga ik de huisarts bellen! Ik ben heel nieuwsgierig jullie te leren kennen en hopelijk elkaars ervaringen te delen!
Toch gelukt in google Chrome ziet het er beter uit!
Hallo allemaal!

Mag ik ook meeschrijven? Ik had gisteren een positieve test in handen. Ik denk rond 6 augustus te zijn uitgerekend! Dit wordt het tweede kindje van man en mij . Wij hebben ook een zoon van 1,5 jaar rondlopen en nu wordt hij grote broer

Mijn verloskundige heb ik nog niet gebeld, maar daar is het volgende week nog vroeg genoeg voor. Eerst maar even lekker een weekje op deze mooie wolk zitten.

Ik heb mezelf al heel brutaal in de tabel gezet..

Ik hoop dat we allemaal een hele mooie zwangerschap krijgen en natuurlijk fantastische baby-tjes
Nieuwe dames: welkom!! Tabel wordt steeds voller

Wat betreft echo's: jullie hebben ze allemaal redelijk vroeg staan. Zijn dat allemaal vroege echo's? Wij denken daar ook over na.. toch wat meer zekerheid.
Kan iemand mij in de tabel zetten ;

2e kindje, leeftijd 32/35, uitgerekend 8aug

Tuttemien, leuk nog iemand met een 2e kindje en die van ons zijn bijna even oud!

Ariël, wat heftig! Maar wel ontzettend mooi dat je zo snel zwanger bent geworden, dat hebben jullie dan ook echt wel verdiend! Is je man wel weer helemaal genezen verklaard?

Mijn boobies zijn echt weer gegroeid de afgelopen dgn, beetje gevoelig ook! Daarnaast snotverkouden en soms beetje misselijk. Maar nog niet vervelend misselijk. Ik ga volgende weel de vk even bellen. Ik kan daar al een echo met 6 wkn laten maken (ze maken ze zelf, ik heb mijn mijn 1e bij elke afspraak een echo gehad, geweldig!)
quote:anoniempje87 schreef op 30 november 2016 @ 08:06:

Nieuwe dames: welkom!! Tabel wordt steeds voller

Wat betreft echo's: jullie hebben ze allemaal redelijk vroeg staan. Zijn dat allemaal vroege echo's? Wij denken daar ook over na.. toch wat meer zekerheid.Is dat vroeg ja 8 weken? Ik heb geen idee. Ik heb geen voorgeschiedenis en de verloskundige stelde die datum voor. Alleen maar leuk!
Het verschilt nogal per vk wanneer je een echo krijgt. Bij sommige pas rond 10wkn, dat is gelijk de termijnecho en bij anderen kan het vanaf 6wkn al. Vaak komt dat omdat de vk ze dan zelf maakt en zelf dus een echo apparaat heeft.
Welkom nieuwe dames en allemaal gefeliciteerd !
@Anoniempje

ik heb op 20-12 mijn eerste afspraak bij De VK. Dit is een intake met een echo. Ik ben dan als het goed is 8 weken zwanger. De termijn echo is rond de 10e week. Vrij snel achter elkaar dus.
Hier ook 23 december vroege echo, ben dan 7+4

3 januari intake. En 9 januari termijn echo met 10 weken
Mijn eerste afspraak is bij de vruchtbaarheidskliniek, dan ben ik 7.4. De tweede afspraak is bij de gynacoloog dan ben ik 7.6. Mijn moeder gaat mee bij de eerste, ik hoop dat er dan al een hartje te zien is

Ik vind het nu al lastig om iedereen uit elkaar te houden! Maar ik zal mn best doen
Ik heb dit keer ook de echo eerder dan bij mijn eerste zwangerschap. Toen eerst een instake en de echo pas met 10 weken. Nu al met 8 weken. Gelukkig nog voor de kerst. Ik sta vaak vooraan als het feestjes en borreltjes betreft dus heel lastig om steeds een smoes te verzinnen. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook meegedaan met moeders voor moeders. Heel mooi en goed initiatief. Ik ben 'blij' om te lezen dat meer dames onzeker zijn over kwaaltjes. Mijn misselijkheid is ook een stuk minder de laatste dagen en voel ook geen krampjes meer. Wel iedere nacht er uit om te plassen, dat had ik voorheen niet. Nog 3 weekjes wachten :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven