Uitgerekend eind augustus 2015 !!

21-12-2014 22:10 1195 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera: zwanger! En uitgerekend eind augustus 2015!

Schrijf hier mee over alles wat je bezig houdt. Helaas sluiten we in verband met de overzichtelijkheid de tabel, neemt niet weg dat iedereen welkom is om mee te lezen en te schrijven.

NaamLeeftijd#kindjeuitgerekendbijzonderhedenBlonde83311e kindje27 augustus Jongen kartonnendoos281e kindje28 augustus meisjeRose2010281e kindje27 augustus verrassingLiefhebber1977371e kindje28 augustus verrassing82roosje323e kindje14 augustus pudding123241e kindje30 augustus Jongen Teacup351e kindje19 augustus Jongen voorem_301e kindjeuitgerekend Jongenjolyne10261e kindje29 augustus Merel1981332e kindje29 augustus meisjeMel.nl281e kindje26 augustus Meisje MamavanDenM363e kindje21 augustus meisjeWaterspin302e kindje22 augustus Meisje Mmaas 27 1e kindje 10 augustus Verrassing Mtiks251e kindje24 augustus meisje
Gisteren een dagje helemaal niets gedaan en het is zo opvallend dat de baby dan zo actief is

@mmaas heb je 'het' wel geprobeerd en op uitgeruste tijden? Door de hormonen ben ik nauwelijks te houden. Tis dat we hier een kleine hebben rondlopen en ik vaak tegelijk met haar naar bed ga.....maar alssss .

@kamertje...wordt bijna jaloers op jullie voortvarendheid. Ik hoop begin juli mij op de praktische kant te kunnen richten. Voordeel is wel dat we wel bijna alles hebben. Binnenkort wel al naar een mandenvlechter om de wieg van mijn schoonouders te laten herstellen. En daarna naar een coupeuse om hem met mijn trouwjurk te laten bekleden. De eerste heeft in mijn wieg gelegen en nu deze in die van mijn man. Al die bewaarderige oma's
Haha merel, je man zal het fijn vinden! ;) Hij kan er maar beter nu van profiteren, want na de bevalling is het wellicht een hele periode "closed for business"

Zo, een beetje later dan de rest, maar ik ben ook maar eens begonnen met rondkijken voor spulletjes. Heb wel al heel veel gekregen van vrienden en kennissen, dat scheelt. Vraagje: gaan jullie het bedje van de babykamer de eerste maanden op je eigen kamer zetten? Of hebben jullie nog een apart bedje/wiegje om in je eigen kamer te zetten? Of gaat de baby meteen in de babykamer slapen?
@merel, wat mooi dat de oma's de wiegjes hebben bewaard! Echt heel lief.

@asterix, wij hebben van mijn schoonouders een wiegje gekregen voor de kleine. Dus ze komt lekker de eerste maandjes bij ons op de kamer.

Ik merk nu dat ik alweer last krijg van mijn eigen chaos. Ik wil alles perfect maken voor de kleine, waardoor het juist weer onhandig en rommelig wordt. Ik blijf alles verplaatsen.

Misschien vraag ik toch me moeder maar om te helpen
If you can dream it, you can do it.
@merel jawel, maar ik heb gewoon minder zin. Het is wel fijn, maar ik was een ochtendmens. Eerst lekker uitslapen en daarna seks. Nu ik niet meer uit kan slapen is dat dus wel anders...

Bewaarderige oma's wat lief! Dat is bij ons niet het geval. Tenminste op de commode na die een tijd bij mijn tante op zolder heeft gestaan.

Ikzelf heb ook net besloten mijn trouwjurk te verkopen. Nu is hij nog in de mode en anders hangt ie toch maar in de kast.

@asterix Onze kleine gaat lekker op zijn/haar eigen kamer slapen denk ik. Zoveel ruimte hebben we niet in onze slaapkamer en we hebben geen wieg. Maar misschien dat ik hier straks anders over denk en een oplossing vind voor het ruimte gebrek.

Donderdag hadden we familiedag en ik merkte s' avonds dat ik te veel had gedaan. Een harde buik voor uren, last van mijn rug en toen mijn man me wilde masseren hielp dit ook niet. Ik lag er vroeg in en was zo vertrokken.

Ik heb trouwens een stel sandaaltjes gekocht via internet. In de winkel shoppen was niet handig omdat mijn buik in de weg zat tijdens het aan en uit doet van de sandalen. Dus nu heb ik ze online maar besteld. Denk niet dat ik met het warme weer straks schoenen aankan. Ze zijn nu al wat opgezwollen...
Hey moeders!

Ben weet even niet actief geweest hier. Druk druk gehad.. veelste druk. Ik moest even gas terug nemen, storte bijna in. Vind het moeilijk om aan mn lichaam toe te geveb dat ik veeel minder kan dan voorheen.. maar ik moet en het begint aardig te lukken

Mijn baby was met 20 weken echo te groot, liep 2 weken voor op groei. Vrijdag heb ik zwangerschaps suiker laten prikken en hoor morgen de uitslag, spannend

Verder heb ik ondanks mn zwangerschap een contract verlenging gehad van 9 maanden, superrrr blij! kan ik na de zwangerschap nog even 3 maandjes daar werken en dan zien we wel weer.

Mel.nl ik wil graag bij de groep op facebook omdat ik dan beter jullie updaten ook lam bij houden alleen er zijn meerdere dames met jou naam dus weet niet welke ik moet toevoegen om uiteindelijk op de Facebook pagina uit te komen hihi.

Zou je mij willen toevoegen ?? Linda Oerlemans uit tilburg
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
@pudding, als ik de goede linda heb gekozen, dan heb ik je toegevoegd of facebook.
@mel.nl je hebt een PB. Wellicht dat ik op Facebook wat actiever kan zijn. ;)
Ik heb Mel ook een privébericht gezonden.
Iedereen die er tot nu toe bij wilde, zit bij de facebook groep
Wat een verschrikking zeg, half 2 in de nacht, vette kramp in mijn kuit. Ik kan niet meer goed bij mijn voet om te flexen. Gelukkig is vriendlief snel wakker om me te redden. Lagen we daar een half uur, te wachten tot de pijn over ging en ik durfde te lopen. Allebei klaarwakker en voor geen meter meer geslapen

Dat hij nu nog niet gillend gek aan het worden is, ik snap er niks van. Hij blijft maar geduldig en lief, terwijl hij al slechter slaapt door mijn eeuwige gedraai, gesnurk (als ik eindelijk slaap en wat ik nooit had) en voedingskussen wat hem uit bed duwt (naar eigen zeggen)
@pudding, wat was de uitslag van je zwangerschapssuiker test????

Ik moet over een weekje ook. De kleine is aan de kleine kant. Maar mijn bmi was te hoog voor ik zwanger werd
Oh die kramp! Erg hè Mel!!!

Ik had t vorige week voor het eerst, kramp achter in m'n bovenbenen, allebei tegelijk. Nog nooit zo erg gehad, ik wist niet meer hoe ik het had! Heb echt hardop 'auw' staan gillen (was alleen thuis) en echt even daas van de pijn.

Niet grappig.

Ik trouwens volgende week donderdag suikertest.

Hoe is het verder met iedereen?
Auch... beterschap voor al diegenen die last hebben van kramp. Betekent dat niet een tekort aan magnesium of een andere vitamine/mineraal ofzo? Heb ik toch eens ergens horen waaien... Kan verkeerd zijn ook. Maar als het zo is, kan je misschien aan de dokter een supplementje extra vragen.

Ik heb net mn Facebook er even afgehaald, had er even geen zin meer in. Misschien doe ik hem binnenkort wel weer aan, dan kom ik nog wel aankloppen.

Bedankt om de slaapkeuzes toe te lichten. Ben het één en ander aan het afwegen. Denk dat ik toch geen extra wieg/bed ga kopen. Misschien een draagmandje ofzo, voor de eerste weken. Wellicht valt ze toch veel bij mij in bed in slaap Dat is dan weer het voordeel van dit alleen te doen, veel plaats over en geen vriend die klaagt dat hij uit bed geduwd en gesnurkt wordt haha! :D
@suikertest. Wat zijn we met veel! Ik wacht op de uitslag. Had de mazzel dat ze thuis kwamen prikken. Werd me op het hart gedrukt om niet te bewegen, zelfs niet te strijken. Het eerste uur kon ik niet eens bewegen, zo misselijk en bang dat het eruit kwam .

@mel. Moest gewoon lachen om je adoratie van je vriend. Wat een liefje! Die van mij zit erg vaak in irritatiezone maar dat zullen de hormonen wel zijn . Probeer niet te veel te reageren dan haha.

@asterix. ik kan ook niet wachten om met het kindje te knuffelen en de eerstw weken slaap ik ook lekker saampjes in bed. Zeker handig met borstvoeding want kindje komt iedere twee uur wrs.
@asterix, thanx. Gelukkig is het altijd maar van korte duur. Maar ben wel bang dat het vaker gebeurt.

@merel, het klinkt echt super zoetsappig, maar ik ben gewoon opnieuw verliefd sinds ik zwanger ben. Denk dat het hormonen zijn

Nou moet ik wel zeggen dat mijn vriend altijd al echt lief is. We hebben natuurlijk weleens mot, maar meestal niet.

Sowieso sinds ik zwanger ben niet.

Wat fijn dat jij thuis werd geprikt zeg! Lijkt me heerlijk. Ik moet gewoon naar het ziekenhuis, echt geen zin in.
Ik vind m'n lief ook nog veel liever nu... Behalve als ie weer eens de rommel achter z'n kont niet opruimt! :-)) Hij vindt mij erg mooi nu zegt ie. Ik mezelf wat minder.
@mel wat vervelend dat je last hebt van die kramp! Je vriend zal wel aanvoelen dat dit niet het moment is om gillend gek te worden

@suikertest, het zijn er inderdaad nogal wat mensen die de suikertest moeten doen. Ondanks dat mijn oma ouderdomsduiker heeft en ik twee nichten heb die zwangerschapssuiker hebben gehad hoef ik het (gelukkig) niet te doen omdat dit te ver weg is in de familie.

Ik ben gister trouwens voor het eerst naar de zwangerschapscursus geweest samen met mijn man. We doen de cursus samen bevallen en die is erg leerzaam. Het was wel heel vermoeiend omdat we heel veel informatie kregen de eerste les.
Kramp heb ik al 3x gehad de afgelopen maand. Telkens in mijn kuit. En de eerst keer was mijn man al beneden en ik lag nog in bed, dat was echt pijnlijk.

Mijn man zegt ook elke keer dat hij mij zo mooi vindt. En dan springen bij mij de tranen alweer in mijn ogen, aangezien ik overal wel om kan huilen tegenwoordig. Zucht.... hormonen.

Dinsdag komt de kinderkamer, en de box, en de kinderwagen en de badset etc. Hebben we gelijk het hele huis vol staan.
Mijn suiker was goed dus nu moet ik mezelf gaan beperken met eten haha. Ik zit nog steeds op 1 kilo pw sinds ik ben gaan eten (dus nu 10 kilo aangekomen)

@liefhebber. Dat heb ik nu ook. Kzag vd week per ongeluk mijn kont in de spiegel poeee

@teacup. Lijkt mij fantastisch zo'n levering te krijgen. Maak je een foto?
Haha Merel, dat ja, precies!

Ik trok vandaag een positiejurkje aan dat ik sind ik t kocht (week of zes gelden) nog niet aan had gehad. Had ik toch wel een zeer fors achterwerk in ineens! Ik ben dus nu ook al 10 kg aangekomen, en morgen 26 weken zwanger.
Hallo allemaal,

Ons kamertje heb ik vandaag helemaal afgemaakt, alleen de klamboo nog strijken en de kleine meid kan komen. Geeft zo'n relaxed gevoel

Ik weet dat ik alles wel heel snel af wil hebben, maar aangezien ik steeds slechter ga lopen enz. Dankzij mijn bekken, leek het me wel heel prettig.

Hoe gaat het verder met iedereen. Ik ben in 2 weken tijd nog 2 kilo aangekomen, zit nu dus op 9 ik vond het nog wel zo goed gaan.

Verder houd ik vocht vast in mijn polsen en is er gebleken dat ik carpaaltunnel syndroom heb, daardoor. De huisarts hoopt dat het na de zwangerschap over gaat (ik hoop het ook echt)

Mijn meisje voel ik nu wel iedere dag echt wel vaak en dat maakt alle ongemakken goed
Eerste bezoek aan Babypark completed... Drie uur rondgedwarreld tussen wiiegjes, bedjes, boxen, kleedjes, wagens etc etc etc.... Ben bekaf.

Maar: een wieg en een commode besteld! Worden over paar weken geleverd. Een ledikant nemen we over van vrienden, dus daar hoefden we niet naar te zoeken.

En verder een groot aantal niet-altijd-super-noodzakelijke-wel-enorm-schattige dingen gekocht... Wiegdekentjes, knuffelen, aankleedkussen, speelkleed.

Schrok me dood van de rekening. Wilde in eerste instantie veel via marktplaats, maar kan tot nu toe erg slecht slagen. Wil ook niet naar de andere kant van Nl. rijden voor bijv. een wieg. Dus toch maar nieuw.
@liefhebber, wat lekker dat jullie zo goed geslaagd zijn!!!

Ik vind de babywinkels echt heerlijk om in rond te lopen, alleen is het inderdaad niet goed voor de portemonnee
Ik was net een badbevalling ah googlen en een bevalbad huren. Is mijn vkpraktijk de derde hit. Moet een teken zijn :-)
Zat ff naar de tabel te kijken. Vinden jullie t goed wanneer ik elliot (die gaf zelf aan eruit te willen weken geleden al) en Angela eruit haal? Volgens mij heeft Angela sinds t begin niet meer geschreven.

En zijn er nog geslachten/verrassingen om aan te vullen?

Wij hebbengisteren zowaar verf voor de babykamer gekocht en gaan woensdag het kamertje bestellen. Moeten klein btje haast maken heb iknu toch wel t gevoel.

Ik ben in totaal nu nog geen 2kg aangekomen dus hoop t allemaal binnen de perken te kunnen houden. Helaas was de tweede uitslag van mijn suikertest net boven de norm. Moet volgende week terug om wat zaken te bespreken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven