Uitgerekend eind augustus 2019
zaterdag 22 december 2018 om 12:35
Hallo,
Deze week had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Of wel geteld 3
Toen ik in 2016 zwanger was van ons eerste kindje hier ook een groep gehad en was erg leuk!
Momenteel volgens mijn berekening ben ik woensdag 28 augustus uitgerekend.
En nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Net zo spannend als bij de eerste...
onze dochter is 20 maanden. Wie vindt het leuk om mee te schrijven
Deze week had ik een positieve zwangerschapstest in handen. Of wel geteld 3
Toen ik in 2016 zwanger was van ons eerste kindje hier ook een groep gehad en was erg leuk!
Momenteel volgens mijn berekening ben ik woensdag 28 augustus uitgerekend.
En nu 4 weken en 3 dagen zwanger. Net zo spannend als bij de eerste...
onze dochter is 20 maanden. Wie vindt het leuk om mee te schrijven
zaterdag 22 december 2018 om 14:18
zaterdag 22 december 2018 om 14:35
Hallo Lien. Van harte gefeliciteerd! Gelijk maar 3 testen gedaan? Er zijn al meerdere topics voor een uitgerekende datum in augustus. 1tje voor de whatsapp, 1tje voor facebook en zelf schrijf ik in een die op het forum blijft. zwanger/uitgerekend-in-augustus-2019-me ... ges/433467
Je bent van harte welkom om mee te schrijven!
Je bent van harte welkom om mee te schrijven!
dinsdag 25 december 2018 om 23:48
Ben nog niet zeker, want al 5 negatieve tests in handen gehad maar ik denk echt zwanger te zijn.. normaal altijd zo stipt en nu al 3 dagen overtijd en lichte kwaaltjes. Binnen enkele dagen opnieuw testen maar kan niet wachten.. LM 20/11 UD 31-08.. eigenlijk waren we niet aant proberen (omdat onze trouw in oktober gepland staat), maar 8december kon ik me niet bedwingen en ging mijn partner voor het zingen de kerk uit en dus misschien toch zwanger. Ik hoop echt van wel maar de negatieve testen brengen onzekerheid. Heb al gelezen dat negatief testen wel vaker voorkomt.. nu ongeduldig afwachten en morgen nieuwe testen kopen. Hopelijk kan ik binnenkort dus officieel deel uitmaken van deze groep.
donderdag 27 december 2018 om 13:23
Dankje Lien17!
Nog steeds negatief, maar nu al sinds zaterdag overtijd, binnen enkele dagen opnieuw testen.. wel wat verschijnselen zoals vol gevoel, steekjes, warmte-opwellingen/rillingen, licht misselijk, wit vochtverlies en vaker plassen.
Ik hoop en denk binnenkort positief te testen, maar nu wordt mijn geduld op de proef gesteld en zal ik maar braaf observeren, wachten en voorzorgen nemen dmv foliumzuur en geen alcohol meer.
Jullie ook zwangerschapsverschijnselen opgemerkt? Hoe gaat het bij jullie? Iemand al afspraak bij vk of meer nieuws?
Nog steeds negatief, maar nu al sinds zaterdag overtijd, binnen enkele dagen opnieuw testen.. wel wat verschijnselen zoals vol gevoel, steekjes, warmte-opwellingen/rillingen, licht misselijk, wit vochtverlies en vaker plassen.
Ik hoop en denk binnenkort positief te testen, maar nu wordt mijn geduld op de proef gesteld en zal ik maar braaf observeren, wachten en voorzorgen nemen dmv foliumzuur en geen alcohol meer.
Jullie ook zwangerschapsverschijnselen opgemerkt? Hoe gaat het bij jullie? Iemand al afspraak bij vk of meer nieuws?
zaterdag 29 december 2018 om 15:37