Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
dinsdag 29 december 2015 om 19:57
Hoi dames!
Jeetje wat is er al weer een hoop geschreven, leuk!
@kwaaltjes: borsten doen zeer!! En zijn veel groter, maar dat vind ik niet zo erg.. Heb normaal een kleine B, dus iets groter is altijd welkom Haha. Maar de pijn is echt soms om te huilen. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook tot ongeveer week 15 dus zal nu ook wel zo zijn. En ik ben soms opeens zoooooo moe, gewoon uit het niets. Ben wel heel erg blij dat mijn dochter nog slaapt tussen de middag, ik doe lekker met haar mee!
Hebben jullie ook soms van die steekjes in de baarmoeder? Ik vind het echt heel eng, weet niet of ik dit vorige keer ook had. Soms opeens hele erge steekjes wat 20 sec aanhoud en dan zakt het weer af. En soms menstruatiekrampen. Ik ben ook zo onzeker, denk bij alles gelijk dat het mis is.. Word er gek van! Ben blij als ik de echo heb gehad maar dat duurt nog tot 4 februari.
Psycho, heeeeeel veel succes morgen! Ik duim alles goed is!
Jeetje wat is er al weer een hoop geschreven, leuk!
@kwaaltjes: borsten doen zeer!! En zijn veel groter, maar dat vind ik niet zo erg.. Heb normaal een kleine B, dus iets groter is altijd welkom Haha. Maar de pijn is echt soms om te huilen. Had ik bij mijn vorige zwangerschap ook tot ongeveer week 15 dus zal nu ook wel zo zijn. En ik ben soms opeens zoooooo moe, gewoon uit het niets. Ben wel heel erg blij dat mijn dochter nog slaapt tussen de middag, ik doe lekker met haar mee!
Hebben jullie ook soms van die steekjes in de baarmoeder? Ik vind het echt heel eng, weet niet of ik dit vorige keer ook had. Soms opeens hele erge steekjes wat 20 sec aanhoud en dan zakt het weer af. En soms menstruatiekrampen. Ik ben ook zo onzeker, denk bij alles gelijk dat het mis is.. Word er gek van! Ben blij als ik de echo heb gehad maar dat duurt nog tot 4 februari.
Psycho, heeeeeel veel succes morgen! Ik duim alles goed is!
dinsdag 29 december 2015 om 21:36
dinsdag 29 december 2015 om 21:45
dinsdag 29 december 2015 om 22:05
Succes morgen Psycho! Spannend hoor.
Ik vind het ook nog zo spannend. Mag nog niet te blij zijn. Er kan nog zo veel mis gaan.
Veel van jullie zijn inderdaad rijkelijk bedeeld. Ik niet hoor, ook tijdens zwangerschap niet enorm gegroeid. Wel na de bevalling toen ik borstvoeding gaf (geef nog steeds bv trouwens, maar inmiddels zijn ze weer aardig op normale grootte. Ik pas mijn oude bhs weer, tijdens hele zwangerschap ook mijn normale bh's gedragen.
Als het goed is kan je positiekleding in dezelfde maat kopen als je normale maat.
Ik vind het ook nog zo spannend. Mag nog niet te blij zijn. Er kan nog zo veel mis gaan.
Veel van jullie zijn inderdaad rijkelijk bedeeld. Ik niet hoor, ook tijdens zwangerschap niet enorm gegroeid. Wel na de bevalling toen ik borstvoeding gaf (geef nog steeds bv trouwens, maar inmiddels zijn ze weer aardig op normale grootte. Ik pas mijn oude bhs weer, tijdens hele zwangerschap ook mijn normale bh's gedragen.
Als het goed is kan je positiekleding in dezelfde maat kopen als je normale maat.
dinsdag 29 december 2015 om 22:32
Psych0 succes morgen!!
Ik herken de buikkrampen enorm. Vind het ook erg spannend, gaat het wel goed?! Zolang ik geen bloedverlies heb probeer ik me niet al te druk te maken erover. Soms ook al het idee dat mijn lichaam zegt je hebt wel genoeg gedaan vandaag. Ineens moe zoals anderen hier
Mijn borsten zijn na de vorige zwangerschappen een cupmaat gegroeid. Van een B naar C cup.
Ze doen nu in tegenstelling van de eerste twee zwangerschappen al vanaf het begin pijn en zijn al aan het groeien. Nu al
Vriend vind dat wel leuk!!
Nog even voor het tabel, ik ben 35 en vriend is 32.
Heb al twee kids van 11 en 9 jaar.
Zij weten sinds gisteren dat ze we zwanger zijn en zijn helemaal in de wolken.
Wat duurt 20 januari nog lang
Ik herken de buikkrampen enorm. Vind het ook erg spannend, gaat het wel goed?! Zolang ik geen bloedverlies heb probeer ik me niet al te druk te maken erover. Soms ook al het idee dat mijn lichaam zegt je hebt wel genoeg gedaan vandaag. Ineens moe zoals anderen hier
Mijn borsten zijn na de vorige zwangerschappen een cupmaat gegroeid. Van een B naar C cup.
Ze doen nu in tegenstelling van de eerste twee zwangerschappen al vanaf het begin pijn en zijn al aan het groeien. Nu al
Nog even voor het tabel, ik ben 35 en vriend is 32.
Heb al twee kids van 11 en 9 jaar.
Zij weten sinds gisteren dat ze we zwanger zijn en zijn helemaal in de wolken.
Wat duurt 20 januari nog lang
dinsdag 29 december 2015 om 22:34
dinsdag 29 december 2015 om 23:01
dinsdag 29 december 2015 om 23:07
Thanks voor de uitleg! Nog nooit van gehoord. Komt ook omdat ik voor ik mijn man leerde kennen absoluut geen kinderwens had en verder dus ook een beetje wars van alles ben.
Een vriendin van me die het weet wil nu constant over baby's praten en ik vind het totaal niet boeiend en heb zoiets van zodra de echo goed is ga ik de rit gewoon uitzitten
Uiteraaard wil ik dolgraag een kind met mijn man maar dat betekent niet dat ik nu ineens de baby in de Pampers reclame ook acuut interessant vind.
Een vriendin van me die het weet wil nu constant over baby's praten en ik vind het totaal niet boeiend en heb zoiets van zodra de echo goed is ga ik de rit gewoon uitzitten
Uiteraaard wil ik dolgraag een kind met mijn man maar dat betekent niet dat ik nu ineens de baby in de Pampers reclame ook acuut interessant vind.
dinsdag 29 december 2015 om 23:33
Graag gedaan hoor!! En dat hoeft toch ook helemaal niet. Iedereen beleefd het en ervaart het op zijn eigen manier!! Ik wacht ook op de echo om het "echter" te maken, toch die extra bevestiging. Denk dat meerdere dames dat hebben.
Mijn moeder was onvruchtbaar toen ze op latere leeftijd nog een vierde kindje wilde. Door ivf en hormonen is dat gelukt. Die dankzij Moeders voor Moeders word ontwikkeld. Voor mij een logische keuze om daar weer aan mee te helpen.
Mijn moeder was onvruchtbaar toen ze op latere leeftijd nog een vierde kindje wilde. Door ivf en hormonen is dat gelukt. Die dankzij Moeders voor Moeders word ontwikkeld. Voor mij een logische keuze om daar weer aan mee te helpen.
dinsdag 29 december 2015 om 23:54
Ik heb de intake maandag al. Twee goede vriendinnen en m'n waarneemster op kantoor zijn ook dankzij de hormonen uiteindelijk zwanger geworden. Ik vind het voor mijzelf een kleine moeite om hieraan mee te werken en zo andere vrouwen ook een beetje te helpen.
Ben er ook uit vwb de security scanners (ik zocht op een verkeerd woord). Ze hebben geen röntgenstraling en zouden probleemloos gebruikt kunnen worden door iedereen, dus ook zwangeren. Maar je mag weigeren, dan word je gefouilleerd.
Ben er ook uit vwb de security scanners (ik zocht op een verkeerd woord). Ze hebben geen röntgenstraling en zouden probleemloos gebruikt kunnen worden door iedereen, dus ook zwangeren. Maar je mag weigeren, dan word je gefouilleerd.
woensdag 30 december 2015 om 09:40
MvM doe ik niet aan mee, omdat ik in een klein dorp woon en als degene die dat doet bij je aan de deur komt dan weet het hele dorp al dat je zwanger bent. Dat vind ik bij een eerste gewoon niet zo leuk, ik denk dat als ik weer zwanger zou zijn ik het wel zou doen. Het is natuurlijk een mooi iets.
Succes Psycho!
Succes Psycho!
woensdag 30 december 2015 om 09:52
@Psycho:heel veel succes!!! Ik hoop op heel goed nieuws!
Dan even een egopost hoor! Ik heb alles meegelezen, maar ga tot de echo van a.s. dinsdag even wat afstand nemen. Ik merk dat ik erg onzeker ben en er te veel mee bezig ben. Heb een naar voorgevoel en bovendien heb ik vanochtend een negatieve test in handen gehad, terwijl ik nu 6 weken en 2 dagen zou zijn. Ik maak mezelf echt helemaal gek en ben bang voor de echo...
Ik ga offline lekker afleiding zoeken & hoop met heel goed nieuws weer actief mee te kunnen schrijven! Uiteraard blijf ik ook voor jullie duimen
.
Liefs!
Dan even een egopost hoor! Ik heb alles meegelezen, maar ga tot de echo van a.s. dinsdag even wat afstand nemen. Ik merk dat ik erg onzeker ben en er te veel mee bezig ben. Heb een naar voorgevoel en bovendien heb ik vanochtend een negatieve test in handen gehad, terwijl ik nu 6 weken en 2 dagen zou zijn. Ik maak mezelf echt helemaal gek en ben bang voor de echo...
Ik ga offline lekker afleiding zoeken & hoop met heel goed nieuws weer actief mee te kunnen schrijven! Uiteraard blijf ik ook voor jullie duimen
Liefs!
woensdag 30 december 2015 om 10:18
Pfff domninoz, een negatieve test?! Wat raar! Ik kan me voorstellen dat je daar enorm onzeker van wordt! Ik heb de eerste week meerdere testen gedaan, maar daar ben ik uit zelfbescherming ook mee gestopt. Ik was al streepjes aan het vergelijken en bang dat ze opeens weer lichter zouden worden, dus vandaar niet meer getest. Ik hoop echt voor je dat dit gewoon een valse test was en dat alles bij de echo toch goed blijkt te zijn