Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
Knip
@verlof, gelukkig hebben we een mobiele airco op de slaapkamer. Als het te warm wordt ( zul je net zien dat we nu een warme mooie zomer krijgen) bivakkeer ik wel lekker op de slaapkamer haha.

@zus, ik kan me voorstellen dat zon verkleining best nog wel eens wat problemen kan geven. Halen ze dan vetweefsel weg ofzo? Hopelijk groeien ze niet te hard. Cup H lijkt mij oprecht zwaar en zitten je borsten dan ook niet enorm in de weg?
Snowflake, ik voel me ook 'anders'. Man en ik hebben ook steeds het idee dat mensen het doorhebben, maar je bent er zelf natuurlijk zo mee bezig... Wat gek dat je vriendin dat ineens vroeg!

Verlof jaaaa wat een genot he? (Zeg ik nu!) Ik ben gebonden aan de schoolvakanties ivm werk dus als alles goed blijft gaan ben ik vanaf 9 juli al vrij! Ik zou rond 1 december weer moeten beginnen maar ga proberen de komende maanden keihard te sparen zodat ik pas 1 januari weer hoef te starten. Dan ben ik ruim 4 maanden met de baby en dat lijkt me echt zo enorm heerlijk!

Chuck je hebt gelijk! Leuk toch?

Ik heb toevallig een bedje gekregen van vrienden. En verder ben ik al op marktplaats aan het neuzen voor een commode enz. Mijn zusje vindt het geweldig op meubels op te knappen dus daar heb ik geluk mee! Ik mag van mezelf wel pas dingen gaan aanschaffen na de 12 weken.

Eenhoorn mooi dat je die onzekerheid niet voelt. Ik moet zeggen dat ik veel respect voor je heb!

Bloempje hier zelfs een A-cup! Dus kom maar op! Man zegt dat ze al beginnen te groeien en wat steviger zijn, hij kan zijn geluk niet op

Goeie tip om pas voor de blije zwangere dozen aan te melden vanaf 12 weken. Heb wel al wat zitten neuzen, er is veel te krijgen zeg! Hier nog een lijstje: http://forumvoorzwangerevrouwen.nl/grat ... -aanvragen

Man heeft me gister mee naar de Ikea gesleept om nieuwe kasten te halen voor onze slaapkamer. Ik zei: ben je nu niet wat voorbarig? Hij antwoordde: ik heb wat gelezen op internet. Jij wordt straks echt verschrikkelijk. En dat wil ik graag voor zijn. Dus ik ga nu alvast beginnen zodat je straks niks meer te zeiken hebt.

Oke, nou fijn!

Hier alles goed! Nog steeds weinig symptomen alleen soms wat moeite met eten dus eet vaker kleine beetjes. Smaakt me nog prima allemaal trouwens. Vooral gevoelige borsten verder mag ik niet klagen!
Wauw, wat wordt er hier veel gepost. Ik hou het niet bij, hihi!

@Suze: Ik ga zeker even kijken naar al die dingen die je kunt aanvragen. Maar inderdaad, wel pas na 12 weken. Haha, dat heeft jouw man goed bekeken. Ik denk dat ik daar ook nog eens flink last van ga krijgen. Onze zolder moet bijvoorbeeld nog helemaal gebeuren...

En over borsten... Ik heb nu een D-cup en dat vind ik al groot zat. Ik hoop dat ze niet teveel groeien.

Ik las ook iets over twijfels. Ik merk dat ik dat ook wel heb hoor. Dan ga ik dingen denken zoals: 'is het niet te vroeg?', 'hadden we niet meer tijd voor ons samen moeten nemen?', 'wil ik m'n lichaam wel 9 maanden kwijt zijn?', etc.

Trouwens, ik ben toch gezwicht voor nog een keer testen. Op de een of andere manier voelde het ineens heel fijn om weer die bevestiging te krijgen. En dit keer gaf de digitale Clearblue 2-3 aan, dus er is meer hcg! Fijn.
Gaat inderdaad snel hier! Maar wel leuk!

Suze wat grappig van die kasten! Die man van jou heeft opgelet :-D

Qua verlof hoop ik niet dat ze op mijn werk gaan zeiken want in de zomer is de bezetting sowieso al een probleem maar hey ik heb er gewoon recht op ja toch?

Echt raar ik voel me vandaag helemaal niet zwanger. Of ik wen eraan dat kan ook. De buikpijn blijft weg en behalve de gevoelige borsten voel ik me eigenlijk gewoon normaal. Aan de ene kant fijn maar wel irri dat ik me dan zorgen ga maken. Ik kan niet wachten tot die echo!
Ik ben als de dood dat ze morgen niets zien. Ineens. Het is best vroeg en ben zo bang dat ik onzeker naar huis wordt gestuurd. Voel echt paniek maar heb geen enkele reden om te denken dat het niet goed zit. Zucht.

Sorry, ego postje dames...
Geeft niks Psycho, kan het me goed voorstellen hoor.

Of suze wat een verstandige man heb jij hahaha. Gelukkig kan ik zelf een hoop uitzoeken qua inrichting en vraag dan of manlief er mee kan leven. Kan eigenlijk altijd wel haha.

Moet zeggen dat de krampjes ook afnemen hier. Meer een beetje licht zeurderig gevoel in de spieren. Alsof je heel hard buikspieren heb getraind en dan de volgende dag wat spierpijn hebt, maar dan lager.

Ik las trouwens dat vanaf week 6 vaak de klachten echt toe gaan nemen. Dus ik geniet er nog maar even van haha.
Psycho ik denk dat vele hier dat uitstekend begrijpen....

Vanaf week 6 nemen de klachten toe... Blijkbaar wel... Mijn hoofd lijkt wel een grindtegel, ineens wazig en misselijk en ik ben totaal van slag omdat er tijdens het boodschappen doen een paprika kapot is gegaan....🙈 Normaal gesproken ben ik heel constant en totaal geen jankerd eerder het harde type.
Oh haha, is de paprika officieel overleden?😉

Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat worden. Ben ook heel objectief en reëel en ook van het hardere type. Huil nooit eigenlijk. Wat die stomme hormonsters wel niet kunnen doen.
OMG ik merk dat ik echt zwanger ben qua gedrag. Er werd ineens geld van mijn paypal geboekt door McAfee want kennerlijk had je ergens in een krocht van hun software het automatisch verlengen uit moeten zetten. Heb ze kwaad gebeld want als ik via hun software verleng kost het 30 euro minder als wat ze nu van mijn paypal hebben geroofd. Die klootzakken beweren nu dat ze de betaling niet kunnen stoppen, dat moet Paypal doen. Net paypal gebeld en die zeggen dat McAfee liegt dus nu gaat er gewoon 90 euro van mijn bankrekening gehaald worden en moet ik dan maar een geschil aanmaken in de hoop mijn centen terug te krijgen. Maar na een dure decembermaand kan ik helemaal niet zomaar even 90 euro aan boodschappengeld missen wat ik ooit weer een keer ga terugkrijgen. En nu heb ik dus zin om hun kantoor in de fik te steken. Ik krijg mijn geld ooit wel terug maar moet er dus door 5 hoepels voor springen en ik kan wel janken.
Hahaha! Jullie maken me aan het lachen.

Hier sowieso zeer fel en nu meer! En heb honger vandaaaaag!!!

En de honger komt telkens plotseling en ineens heel heftig haha. Herkent iemand dit? Misselijk alleen als ik dus lang niet eet maar dat had ik voorheen ook.
Honger jaaaa dat viel me ook op. Ook al eet ik gewoon normaal, ik word steevast wakker met een knorrende maag!
Ik denk trouwens dat die meneer van het McAfee helpcenter nu trillend onder zijn bureau zit nadat ik hem uitkafferde over die algemene voorwaarden. Ik zal maar niet hardop zeggen welke vergelijking ik heb getrokken aangezien die alleen grappig is voor de mensen die Southpark kijken.
Honger heb ik ook, alleen heb ik nergens zin in.
Klopt! Constant rommelend gevoel terwijl ik echt wel genoeg op heb en aangezien ik al maat 46 heb en niet zomaar alles erin wil proppen aangezien eten voor 2 onzin is ga ik dus niet ineens veel meer eten.

Als ik dan bij de koelkast sta denk ik 'meh dat stinkt, daar heb ik geen zin in... laat maar' .
Meer honger heb ik niet en ik eet nog steeds alles binnen de grenzen.

Paprika en vooral crocy paprikachips zijn mijn nieuwe liefde😂

Die paprika was gewoon rot zei mijn vriend. Tsja als ik dan aan hem moet vertellen waarom ik over de zeik ben dan moet ik ook weer verschrikkelijk lachen hoor🙈

Ja lady's die hormonen is wat zeg hihi
Haha heerlijk die hormonen, arme paprika en meneer van McAfee! Hier verder nog niet veel honger, toevallig op het moment wel, maar ik heb ook niet zoveel ontbeten als normaal.

@Thisisit: Hoe was dat, om het te vertellen? Ik blijf het namelijk raar vinden, alsof ik iedereen voorlieg en eigenlijk helemaal niet zwanger ben.
Ik kreeg trouwens vandaag een brief met de gegevens voor de intake en echo 25 januari. Er zat ook informatie bij over de prenatale screening. Gaan jullie die testen doen? (Combinatietest enzo)
Ja ik heb vandaag ook de afspraak bevestigd gekregen. Voor de 21ste! Van het weekend maar eens allemaal doornemen met manlief.

En een inwendige echo, volgens m'n collega stelt dat niks voor. Ik geloof d'r maar...😖😉

Ik krijg maandag MvM op bezoek.

Mag je als zwangere trouwens door die bodyscanners op Schiphol? Ik vlieg morgenavond namelijk.

voor de tabel, 21-1 intake en echo
Hai meiden!

Wat is er een hoop geschreven vandaag, zal proberen ff op iedereen te reageren!

@Suze, ik heb hetzelfde, werk in het onderwijs, wil heel graag proberen mijn verlof te rekken tot na de kerstvakantie. Evt een paar weken ouderschapsverlof oid en daarna lekker vers starten in januari. Heerlijk! Dan is de baby ook wat groter en hoop ik dat ik hem/haar met een geruster hart achterlaat.

@Psycho, ego posten zijn nooit erg! Ken je gevoel heel goed! Ik ga aan je denken morgen! Komt goed meis!

@kwaaltjes/hormonen, vandaag echt onwijs last van mijn borsten en verder ineens een golf misselijkheid af en toe. Mijn man vindt dat ik erg raar doe, maar ik vind het wel meevallen . Ik ben van mijzelf al best een jankerd maar nu helemaal, kan echt hartverscheurend gaan zitten brullen ineens (en man lief maar troosten en lachen ) . En, arme paprika!

Hier net alle vitamine die ik kon vinden gekocht en nu lekker op de bank, mn man belde net dat ie ook niet zo fit is dus vanavond lekker een smoothie in elkaar knutselen en samen onder een dekentje op de bank series kijken!

Leuk meiden die bevestigingen van afspraken! Kan dat ook op de agenda! Merkte aan mijzelf dat ik daar een stuk relaxer van werd.
Meme, inwendige echo stelt ook niet zoveel voor. Ik heb er nu 3 gehad en viel hartstikke mee. Vond de eendenbek vervelender.
Het is bijna net of dat het niet over mij gaat. Ik durf ook verder echt niet aan anderen te vertellen. Ben nog te onzeker.

Wij gaan denk ik wel een test laten doen. Op zich is er geen aanleiding voor maar wij zien geen toekomst met een kindje met down bijvoorbeeld... Klinkt heel cru.... Ik weet het...

Een inwendige echo hoeft niet zei de VK. Ze vroeg wel of ik slank was. In dat geval is het uitwendig prima te doen. En anders maar inwendig. Ben een ontstelend preutse muts maar ik wil gewoon weten hoe het er voor staat de 11e.

De bodyscan geeft heel geringe straling. Als het kan zou ik het overslaan. Het zal wss geen ramp zijn (ik heb zelf ook 2 rontgen foto's gehad begin deze maand na overleg met radioloog en orthopeet) en dat geeft meer straling.
@bubje: wij willen wel gaan voor de prenatale screening. Ik vind het voor onszelf wel belangrijk om te weten waar we aan toe zijn.

@(inwendige) echo: ik heb behoorlijk veel inwendige echo's gehad ivm onderzoeken bij de gynaecoloog en de IUI behandelingen (de eerste 2 weken van de cyclus moet je iedere 2 dagen ongeveer voor een inwendige echo). En echt, geloof me: het stelt echt niets voor! De eerste keer voelde ik me enorm ongemakkelijk (zeker als je op je derde cyclusdag al een echo krijgt en dus nog behoorlijk zwaar ongesteld bent), maar je went er aan en ziet ook wel in dat de verloskundige / gynaecoloog wel heel wat meer zien

@kwaaltjes: nog steeds niets / weinig bij mij. Soms heb ik overdag een vol gevoel en moeite met eten, maar dat trekt ook wel snel weer weg, waarbij ik me dan afvraag of ik het me aan het verbeelden ben of nu te snel alles aan de zwangerschap relateer. Ook ben ik behoorlijk moe: maar eerlijk is eerlijk, ik heb best veel slaap nodig en ben rond deze tijd van het jaar altijd wel moe. Ook is het best druk op het werk, dus ook daar kan ik de vermoeidheid wel door verklaren

@psycho: voor jou heel veel succes morgen! Ik duim dat alles goed is, laat je even weten hoe het gegaan is?
Oke ik geloof nu wel dat het niks voor stelt hihi. Stond in het mailtje bij dat ze tot 10 weken inwendig doen omdat ze dan beter beeld krijgen. Nou alles voor het goede doel!

Ik vraag anders morgen aan zon suppost wel of je er door mag. Misschien word je anders wel gewoon gefouilleerd ofzo. Kon op de site zo niks vinden er over.
Pfff. Vandaag buikpijn dus m'n angst is alleen maar toegenomen. Bedankt voor alle duimpjes en ik doe zeker een update!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven