Uitgerekend eind augustus / begin september 2016

20-12-2015 15:40 2250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Kindje Geboren Geslacht Bijzonderheden
Eenhoornn Derde 1 augustus 2016 Jongen! Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden :rose:
Meme86 Eerste 23 augustus 2016 Meisje!
Suze27 Eerste 27 augustus 2016 Meisje!
Zjuulz84 Eerste 27 augustus 2016 Meisje! Baby 2 is onderweg! :heart:
Deadpool Eerste 29 augustus 2016 Meisje!
Cillr Tweede 31 augustus 2016 Meisje!
Thisisit Eerste .. augustus 2016 Baby 2 is onderweg! :heart:
Bubje Eerste 6 september 2016 Meisje!
Fitzgerald Eerste 7 september 2016 Jongen!
Dootje2 Tweede Jongen!
Crazycatlady Eerste Jongen!
:hug: Dikke knuffel voor: Zus1987, Bloempje300 & Wolkje82

Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
hallo dames, ik was gestopt met de pil daarna wel ongesteld geworden, maar dat was ook gelijk m'n laatste x ongesteld ik dacht m'n lichaam is aan het ontpillen maar kreeg vanaf vorige week erge pijn in m'n onderbuik!! test gedaan en hij gaf 2 streepjes weer een test gedaan weer 2 streepjes toen een clear blue test gedaan en geeft aan dat ik 2-3 weken zwanger ben!! We zijn zooo blij maar ik blijf ook onzeker , ben blij als de eerste echo is gedaan!! Maar 3 testen zeggen JA dus YESS ik ben zwanger😍😍😍😍😍
Even een snelle post. Ik lees regelmatig bij, maar het lukt me niet te reageren en alles bij te houden.
Fijn om van je te horen Eenhoorn! Heel klote dat het nu al zo zwaar voor je is!

Sabrinamin gefeliciteerd!

Hier slaat wederom de onzekerheid toe. Gisteravond hielden ineens al m'n kwaaltjes op. Boem pats ineens. Niet meer misselijk en vannacht prima geslapen. Heel fijn maar is dat goed? Erg dit. Ik wil niet om alles panieken.
Goh eenhoorn wat een opgave wordt het zo voor jou. Even snel een echo doen is dan wel een voordeel van jou werk 😉 Sterkte in ieder geval!

Oh die onzekerheid he Chuck! Ik heb ook de ene dag meer last dan de ander en er gaan dagen voorbij dat ik amper last heb. Dan denk ik opeens, Ohja ik ben zwanger! Volgende dag ben ik weer veel misselijker of veel meer moe... Donderdag echo...

Hopelijk heb je gewoon even een dagje wat minder last!
Ik ben nu de 'I did not know I was pregnant' marathon aan het kijken op TLC echt wat een verhalen....
Haha, ik keek All You Need is love. Bij elk verhaal moest ik huilen. Echt heel gênant... met uithalen!
Haha ik moet alleen huilen van de misselijkheid. Ik wil niet klagen maar had het toch echt onderschat hoor!
Ik heb alleen af en toe pijn in m'n onder buik hoop dat snel de 1e echo kan doen ben zo onzeker!!! Hoop dat alles goed is
quote:zus1987 schreef op 10 januari 2016 @ 14:32:

Haha, ik keek All You Need is love. Bij elk verhaal moest ik huilen. Echt heel gênant... met uithalen!

Haha ik hield het ook niet droog! Ik was moe dus we keken vanuit bed en opeens keek manlief opzij en zei zit jij nou te huilen ?!?! Ja dus, hij kwam niet meer bij haha. En bedankt.

Zojuist manlief weer naar Schiphol gebracht en we moesten nog een cadeautje voor een kraamvisite volgende week. Nou komen we langs de grote prenatal gereden bij Amersfoort, dus daar maar even een tussenstop gemaakt. Beetje rondgeneust tussen de spullen en gelukkig vond manlief dezelfde dingen mooi als ik ook even gekeken bij de kinderwagens en dan zie je soms waarom er prijsverschillen tussen zitten. Het lijstje is weer wat korter geworden. Uiteindelijk het cadeautje gevonden en wat spulletjes voor de ehbo koffertjes voor als we het onze ouders gaan vertellen. Verder houd ik mij nog even netjes in hoor, maar kijken mag wel toch?
Ha gelukkig ik ben nog niet zo ver heen dan. Ik vind All you need namelijk nog steeds uitgemolken en stom :D
Ik ben afgelopen dagen zo moe en niet lekker geweest dat ik weinig puf had om te reageren. Vanmorgen dacht ik me, na een lange nacht van 11 uur slaap, me weer beter te voelen.

Tijdens het douchen werd ik weer misselijk en kon man het emmertje weer gaan halen. Vervolgens bleek ik nog zo moe dat ik toch maar weer veel op de bank heb gelegen.

Toen ik de afspraak voor de echo maakte leek het nog een eeuwigheid te duren. Nu hebben we morgen al een afspraak. Ik vind het echt vreselijk spannend!

Hebben jullie huisdieren en merken jullie verschil met hun reactie op jullie? Mijn katten willen het liefst allebei de hele dag bij mij liggen. Zelfs als ik op mijn zij op de bank lig komen ze bovenop me liggen. Eerder lagen ze altijd vooral de benen en nu liggen ze op mijn buik. Man heeft dat liever niet, want hij is bang dat ze me in de buik trappen als ze van me af springen.

Ik lees wel alles mee, maar het lukt niet altijd om te reageren. Sorry daarvoor!
Thisisit en zus spannend morgen!! Ik heb nog iets van 72 uur uit te zitten :p
@ zus kunnen we niet gewoon afspreken dat we schrijven in dit topic wat we willen op dat moment? De ene keer zal het een reactie op een ander zijn de andere keer is het gewoon even spuien of een vraag stellen.

Ik reageer ook lang niet op alles en iedereen omdat ik soms even geen puf heb en dat is niks persoonlijks en ik denk dat we hier allemaal weleens last van hebben.
@chuck, dat vind ik een goede!
Op dit moment mee eens... Ik ben echt niet vooruit te slepen... Voel me alleen nog belabberd en dan ook weinig zin in hele verhalen.
Ik wil het ook vertellen maar heb bepaalde nabije familieleden die hun mond niet kunnen houden dus dat betekent meteen dat iedereen het weet. Wacht dan liever met 9 weken ofzo.
Knip
Goed idee chuck!

Wij vertellen het na de echo denk ik. Dan ben ik ruim 9 weken.
Weet je soms heb je de energie niet om uitgebreid op iedereen te reageren maar wil je wel ff spuien dat je emo bent of misselijk. Maar ik denk dat mensen dat al snel egoïstisch van zichzelf vinden. Ik vind het wel fijn als we gewoon onszelf kunnen zijn
Ben het met jullie eens! Ik heb ook niet altijd puf om op iedereen te reageren. lees wel steeds mee!

Eenhoornn, wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Ik hoop dat het snel wat opknapt! Fijn dat je kindje goed was gegroeid

Thisisit & Zus.. vandaag de echo! Zus hoe laat moet jij? Thisisit pas om 20 uur he, nog de hele dag in spanning, maar vanavond weet je het gewoon! Veel succes en ik duim voor twee mooie kloppende hartjes!
Ik moet vanmiddag!
quote:zus1987 schreef op 11 januari 2016 @ 11:02:

Ik moet vanmiddag!duim duim duim!
Succes zus! Ik duim voor een mooie echo.
Succes vandaag met de echo Zus en Thisisit
Bedankt! Ik ben stik zenuwachtig pffff...

Ben benieuwd naar zus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven