Uitgerekend eind juli 2016!
dinsdag 24 november 2015 om 09:44
Ah leuk dat jullie het al gedeeld hebt Carpincho en Alessandra
Ik heb wel steeds de neiging om het te zeggen maar wacht eerst 1e echo af.. en dan denken we dat we het met kerst vertellen.
Ik snap je angst Alessandra, herken het.
Oh wat erg.. hahaha bijna 10 uur! Vroegen je collega's nog niet; zwanger??
En voor al onze zielige mannen.. Ze moeten het er maar mee doen haha. Zo gaat dat de komende maanden..
Ik kan 15 december terecht! Of ik dan ook een echo krijg heb ik eigenlijk niet gevraagd maar ga er wel van uit.
Spannend!!!
Heeft iemand ook de ervaring met het maken van een tabel? Zou leuk zijn toch?
Hebben jullie je al opgegeven voor MVM?
Ik heb wel steeds de neiging om het te zeggen maar wacht eerst 1e echo af.. en dan denken we dat we het met kerst vertellen.
Ik snap je angst Alessandra, herken het.
Oh wat erg.. hahaha bijna 10 uur! Vroegen je collega's nog niet; zwanger??
En voor al onze zielige mannen.. Ze moeten het er maar mee doen haha. Zo gaat dat de komende maanden..
Ik kan 15 december terecht! Of ik dan ook een echo krijg heb ik eigenlijk niet gevraagd maar ga er wel van uit.
Spannend!!!
Heeft iemand ook de ervaring met het maken van een tabel? Zou leuk zijn toch?
Hebben jullie je al opgegeven voor MVM?
dinsdag 24 november 2015 om 11:10
Ooo leuk bloempje ik ook 15 dec! En eerst 14-12 naar een infoavond in de VKpraktijk
Hmmm nee geen ervaring met een tabel..... Wil er wel even naar kijken als ik op een computer zit (zit nu op mijn telefoon)
Mijn Vk praktijk zou mijn nummer geven aan een consulent van MVM. Dus als het goed is wordt er contact met me opgenomen.
Volgens mij heeft mijn vriend het nog niet zo zwaar te verduren, maar misschien denkt hij er anders over
Voel me laatste dagen nog niet echt zwanger. Behalve dat ik elke ochtend voor zessen wakker ben!!! Moet me zelf bedwingen niet een derde test te kopen om te kijken of het
echt waar is hihi
Hmmm nee geen ervaring met een tabel..... Wil er wel even naar kijken als ik op een computer zit (zit nu op mijn telefoon)
Mijn Vk praktijk zou mijn nummer geven aan een consulent van MVM. Dus als het goed is wordt er contact met me opgenomen.
Volgens mij heeft mijn vriend het nog niet zo zwaar te verduren, maar misschien denkt hij er anders over
Voel me laatste dagen nog niet echt zwanger. Behalve dat ik elke ochtend voor zessen wakker ben!!! Moet me zelf bedwingen niet een derde test te kopen om te kijken of het
echt waar is hihi
dinsdag 24 november 2015 om 11:13
dinsdag 24 november 2015 om 13:39
Heej meiden,
Gefeliciteerd allemaal met de positieve testen.
Spannend allemaal hè
Ik wil me ook graag aansluiten. Ben 24 juli uitgerekend.
Het is mijn 3e kindje en mn vriend zijn 2e.
Het was in de eerste ronde raak wat we echt niet verwacht hadden omdat ik een trage schildklier heb. Vind het erg spannend ik krijg in deze dagen bericht van de gynaecoloog.
Ook hier al de nodige kwaaltjes.
Jammer genoeg nu ook al bekkenklachten. Bij de vorige 2 ook gehad alleen niet al zo vroeg.
Zijn er dames die het leuk zouden vinden om een WhatsApp groep of Facebook groep te starten? Bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan en veel leuke contacten/vriendinnen overgehouden.
Spannend allemaal hè
Het was in de eerste ronde raak wat we echt niet verwacht hadden omdat ik een trage schildklier heb. Vind het erg spannend ik krijg in deze dagen bericht van de gynaecoloog.
Jammer genoeg nu ook al bekkenklachten. Bij de vorige 2 ook gehad alleen niet al zo vroeg.
Zijn er dames die het leuk zouden vinden om een WhatsApp groep of Facebook groep te starten? Bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan en veel leuke contacten/vriendinnen overgehouden.
dinsdag 24 november 2015 om 16:37
quote:proudmomof2 schreef op 24 november 2015 @ 13:39:
Heej meiden,
Spannend allemaal hè
Zijn er dames die het leuk zouden vinden om een WhatsApp groep of Facebook groep te starten? Bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan en veel leuke contacten/vriendinnen overgehouden.Welkom proudmomof. Fijn dat we nu een ervaringsdeskundige in ons midden hebben!
Heej meiden,
Spannend allemaal hè
Zijn er dames die het leuk zouden vinden om een WhatsApp groep of Facebook groep te starten? Bij mijn vorige zwangerschappen ook gedaan en veel leuke contacten/vriendinnen overgehouden.Welkom proudmomof. Fijn dat we nu een ervaringsdeskundige in ons midden hebben!
dinsdag 24 november 2015 om 20:36
"Hoe maak ik een tabel?
Een tabel in een forum-post kun je plaatsen met de RML-tag “table”. Bijvoorbeeld: . Plaats daartussen de tag [tr]kolom tag hier plaatsen[/tr] om rijen toe te voegen. Kolommen plaats je vervolgens daar weer tussen met de tag [td]jouw tekst hier[/td]. Let goed op dat je de tag netjes afsluit, anders werkt het niet.
Onderstaand tabel kun je kopieren en naar wens aanpassen (bv. het aantal rijen en kolommen veranderen).
123456789
Oke en nu in jip en janneke taal aub
Een tabel in een forum-post kun je plaatsen met de RML-tag “table”. Bijvoorbeeld: . Plaats daartussen de tag [tr]kolom tag hier plaatsen[/tr] om rijen toe te voegen. Kolommen plaats je vervolgens daar weer tussen met de tag [td]jouw tekst hier[/td]. Let goed op dat je de tag netjes afsluit, anders werkt het niet.
Onderstaand tabel kun je kopieren en naar wens aanpassen (bv. het aantal rijen en kolommen veranderen).
123456789
Oke en nu in jip en janneke taal aub
dinsdag 24 november 2015 om 21:16
Dames!! Gefeliciteerd allemaal!! Ik zou ook heel graag mee schrijven... ik weet sinds afgelopen zaterdag dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Super spannend allemaal weer joh. 28-7 uitgerekend volgend eigen berekening en 11-12 mag ik al langs voor intake en echo. Vorige zwangerschap was dat pas bij twaalf weken, dus ik vind dit wel bijzonder!
Verder herkenbare klachten. En ook zooooo vroeg wakker joh... Dan giert het meteen door mijn lijf!
Wat is iedereen hier snel zwanger trouwens, jeetje! Hier heeft het een hele poos op zich laten wachten...
Verder herkenbare klachten. En ook zooooo vroeg wakker joh... Dan giert het meteen door mijn lijf!
Wat is iedereen hier snel zwanger trouwens, jeetje! Hier heeft het een hele poos op zich laten wachten...
dinsdag 24 november 2015 om 22:13
quote:Alessandra_mia schreef op 24 november 2015 @ 21:22:
Gefeliciteerd! Van de 2e, leuk! Nog een ervaringsdeskundige
En oh, hoelang heeft het bij jou geduurt? En wat zijn de andere klachten?? Hihi
Dankjewel! Jij ook!
Het heeft in totaal zo'n twee jaar geduurd (zijn een paar keer 'gestopt' omdat t dan echt niet uitkwam (verhuizingen, baan verlies, dat soort...), dus niet volle bak 2 jaar aan de slag geweest
En verder voel ik m'n onderbuik flink rommelen (alsof mijn darmen nu al omhoog komen) en een druk in m'n baarmoeder met vlagen inderdaad alsof het al oprekt. En ik heb steeds honger! Dus probeer maar meerdere keren per dag kleinere porties te eten. Ben de vorige zwangerschap best ziek geweest in het begin, dus vrees daar wel een beetje voor merk ik. Terwijl ik me echt heel anders voel nu in vergelijking met toen. Mijn borsten voelde destijds als ballonnen al een paar dagen voor m'n nod, maar tot nu toe nog weinig gemerkt daar, heel gek...
Gefeliciteerd! Van de 2e, leuk! Nog een ervaringsdeskundige
Dankjewel! Jij ook!
Het heeft in totaal zo'n twee jaar geduurd (zijn een paar keer 'gestopt' omdat t dan echt niet uitkwam (verhuizingen, baan verlies, dat soort...), dus niet volle bak 2 jaar aan de slag geweest
En verder voel ik m'n onderbuik flink rommelen (alsof mijn darmen nu al omhoog komen) en een druk in m'n baarmoeder met vlagen inderdaad alsof het al oprekt. En ik heb steeds honger! Dus probeer maar meerdere keren per dag kleinere porties te eten. Ben de vorige zwangerschap best ziek geweest in het begin, dus vrees daar wel een beetje voor merk ik. Terwijl ik me echt heel anders voel nu in vergelijking met toen. Mijn borsten voelde destijds als ballonnen al een paar dagen voor m'n nod, maar tot nu toe nog weinig gemerkt daar, heel gek...
dinsdag 24 november 2015 om 23:57
Bij ons heeft het ook twee jaar geduurd, dit omdat ik PCOS heb maar pas dit jaar onderzoek ernaar laten doen.
Meer omdat ik gewoon niet na de huisarts toe durfde, heel stom achteraf.
Dus moest het proces aan van clomid en inwendige echo's.
En mij werd gezegd dat ik een maandje moest wachten omdat het nog niet goed leek.
En toch afgelopen vrijdag een positieve test in handen. Heel apart en niet te bevatten.
Maar dolgelukkig natuurlijk.
Maar het begint al een mooi groepje zo te worden! Leuk!
Meer omdat ik gewoon niet na de huisarts toe durfde, heel stom achteraf.
Dus moest het proces aan van clomid en inwendige echo's.
En mij werd gezegd dat ik een maandje moest wachten omdat het nog niet goed leek.
En toch afgelopen vrijdag een positieve test in handen. Heel apart en niet te bevatten.
Maar dolgelukkig natuurlijk.
Maar het begint al een mooi groepje zo te worden! Leuk!
woensdag 25 november 2015 om 06:18
Wow Kb, wat speciaal dan voor jou zo! Toch weet de medische wereld lang alles niet hoor. Dat blijkt maar weer
Ik geloof ook wel een beetje dat kindjes komen als ze willen komen ofzo (klinkt wat zweverig misschien ). Daarom zijn wij ook niet naar de dokter gestapt...
En Alessandra, probeer maar het vertrouwen te hebben in je lijf dat ie dit kan (heel moeilijk, maar dat probeer ik nu ook maar in gedachten te houden)...
En Alessandra, probeer maar het vertrouwen te hebben in je lijf dat ie dit kan (heel moeilijk, maar dat probeer ik nu ook maar in gedachten te houden)...
woensdag 25 november 2015 om 10:32
NaamLeeftijd v/mUDKindje#BijzonderhedenGeslachtCarpincho28/3225 juli1e15-12 echo-Mutsje9421/2426 juli1e14-12 echo- Jinthe25/2531 juli1e10-12 echo-kb040824/2625 juli1e10-12 echo-Boschbolleke33/3528 juli2e11-12 intake + echo-proudmomof229/3624 juli3e10-12 echo-Alessandra_mia31/3024 juli1e7-12 echo + intake-bloempje25125/2824 juli1e15-12 intake-
Even om te kijken of ik goed opweg ben...
Even om te kijken of ik goed opweg ben...
woensdag 25 november 2015 om 11:17
Dag dames zal me even voorstellen ben jowena 30 jaar heb 2 kinderen ons werd jaren geleden verteld dat het op de natuurlijke manier niet gaat na heel wat behandelingen is onze dochter in 2008 geboren toen wij graag een 2 de wilde lukte dat niet en waren we uitbehandeld in 2013 was ik plots spontaan zwanger 2014 bevallen van onze zoon wij dachten meer geluk niet te konden hebben totdat ik vrijdag positief teste helemaal overdonderd en blij zijn we en ook angstig kijken al uit na de echo