Uitgerekend eind juli 2016!
dinsdag 1 december 2015 om 12:37
Zodra ik erover na denk komen de krampjes terug lijkt wel. Net was ik even afgeleid en toen was het weg. Het begin toen ik een rolstoel aan het duwen was terwijl ik moest hoesten (ik denk aan miss een adertjes geknapt) toen ben ik naar de wc gegaan en was het donkerrood met een stukje zwart. Toen Had ik niks bij me (Had een inlegkruisje in maar die was bijna vol zegmaar) dus war wc papier omheengewikkeld en helemaal gespannen terug gelopen met de rolstoel en toen thuis naar de wc gegaan en was het helemaal rood enzo. En nu heb ik een maandverband je in gedaan, maar is nog maar een druppeltje. Wel rood, maar als ik binnen voel staat de boel helemaal open en zit er veel bloed in. Sorry vies verhaal... Met bruin erdoor heen. Het is ook niet dik bloed het is heel dun.
dinsdag 1 december 2015 om 13:39
dinsdag 1 december 2015 om 16:50
Hallo!
Ik kan bijna niet geloven dat ik dit uberhaubt typ! Afgelopen weekend samen met mijn vriend een test gedaan... zwanger!! Ik ben nog maar anderhalve maand gestopt met de pil en had die 10 jaar geslikt, ongelofelijk dat het zo snel 'raak' is! Gister heb ik me aangemeld bij de VK en op 30 december hebben we onze eerste echo... spannend! Kunnen we het mooi met Oud&Nieuw vertellen als alles goed is. Volgens de eerste berekeningen zou ik 31 juli uitgerekend zijn. Spannend!!!
Ik voel me prima, alleen ben ik zo dromerig! Ik kan me maar slecht concentreren op kantoor. Ook heb ik rommelende darmen en gewoon een gek, bijna verliefd gevoel in mijn buik. Ik had het niet van mezelf verwacht, maar ik wil het zo graag delen! Toch nog maar even wachten. En ondertussen hier mijn hart ophalen met jullie.
Ik kan bijna niet geloven dat ik dit uberhaubt typ! Afgelopen weekend samen met mijn vriend een test gedaan... zwanger!! Ik ben nog maar anderhalve maand gestopt met de pil en had die 10 jaar geslikt, ongelofelijk dat het zo snel 'raak' is! Gister heb ik me aangemeld bij de VK en op 30 december hebben we onze eerste echo... spannend! Kunnen we het mooi met Oud&Nieuw vertellen als alles goed is. Volgens de eerste berekeningen zou ik 31 juli uitgerekend zijn. Spannend!!!
Ik voel me prima, alleen ben ik zo dromerig! Ik kan me maar slecht concentreren op kantoor. Ook heb ik rommelende darmen en gewoon een gek, bijna verliefd gevoel in mijn buik. Ik had het niet van mezelf verwacht, maar ik wil het zo graag delen! Toch nog maar even wachten. En ondertussen hier mijn hart ophalen met jullie.
dinsdag 1 december 2015 om 17:52
De echo liet niks zien dan alleen een zwarte "spot" maar dat kon vanalles zijn. Dus doorgestuurd naar de gynaecoloog (weer inwendige echo jeej -_-) die kon heel duidelijk een zwart rondje zien met witte rand dat keurig ingenetseld was, maar het liet zien dat ik pas 5 weken ben ofzo. En aangezien ik nu gewoon aan het vloeien ben is niks eigenlijk zeker. Dus bloed laten prikken en nu ben ik eindelijk thuis. Donderdag moet ik weer bloed laten prikken. En dan weten we het.
dinsdag 1 december 2015 om 19:04
Leuk pmo2! Bij het zwanger-topic van mijn eerste zijn we ook op fb verder gaan kletsen, maar zijn in eerste instantie alleen via fb op een privé-pagina gegaan. Zodat we niet meteen bevriend werden en elkaar konden bekijken zeg maar vond ik een veilig idee (voor de mensen die dit niet zo'n fijn idee vinden nog)
dinsdag 1 december 2015 om 19:39