Uitgerekend eind oktober/ begin november

21-02-2019 16:51 30 berichten
Hallo lieve allemaal, sinds 3 dagen weet ik dat mijn man en ik een kindje verwachten. Wij zijn heel blij, want het duurde 1,5 jaar voor wij een super test in handen hadden. Maar nu begint ook de onzekerheid. Ik ben nu 4+2 dagen. Als je een test hebt gedaan na je nod en die is positief.. Hoe betrouwbaar is dat eigenlijk? Zijn er meer mensen uitgerekend rond deze datum en die het gezellig vinden om mee te kletsen?
Liefs!
Hoi allemaal, vandaag mijn eerste 8 weken echo gehad. Een prachtig mooie echo met een goed kloppend hartje! Wij zijn zo blij! Verder alle klachten die iemand maar kan hebben. Maar dat vergeet je zo weer met een goede echo. Hoe gaat het met de rest?
Hoopvol, wat fijn dat je zwanger bent! Heel veel geluk!
Dankjewel Evesp! Het duurde even maar nu al weer bijna 10 weekjes🤗. 8 april alweer de termijn echo. Hoe gaat het met jou en je kleintje?
Heel goed! ze was anderhalve maand te vroeg, maar doet het fantastisch. Ze was vorige week alweer 6 maanden oud. ik ga over een maand weer aan het werk en ben er nu ook wel aan toe.

spannend hoor! hoop op een mooie echo 8 april en dan verder genieten tot eind oktober!
Termijn echo helemaal goed🤗 Wat dankbaar zijn wij en wat is het toch bijzonder! Nu echt genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven