Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier was de afspraak met de verloskundige dat de uitslag bij goed nieuws zou worden gemaild en bij een slechte uitslag zou ik door hen gebeld worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is wel beter. Hier als je niets hoort is het goed, als je gebeld wordt is het slecht nieuws. Ik heb tot nu toe nog niets gehoord en het is nu anderhalve week geleden.
Hier NIPT incl nevenbevindingen gelukkig ook helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Nipt met nevenbevindingen helaas niet goed! Trisomie gevonden ben compleet van slag en krijgen pas maandag meer te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook de uitslag goed! (Incl nevenbevindingen)

O jeetje, Danoontjepower. Dat is schrikken zeg. Maandag...dat duurt nog lang. :hug:
Danootjepower; wat heftig! Maandag duurt zeker nog lang! Heel veel sterkte de komende dagen.
Alle reacties Link kopieren
DanoontjePower88 schreef:
22-08-2019 17:40
Nipt met nevenbevindingen helaas niet goed! Trisomie gevonden ben compleet van slag en krijgen pas maandag meer te horen!
Jeetje wat enorm schrikken! Maandag is dan inderdaad ver. Wil je heel veel sterkte wensen. Wat ontzettend naar zeg...
Alle reacties Link kopieren
DanoontjePower88 schreef:
22-08-2019 17:40
Nipt met nevenbevindingen helaas niet goed! Trisomie gevonden ben compleet van slag en krijgen pas maandag meer te horen!
En weten jullie meer?
Alle reacties Link kopieren
Wat een schrik Danoontje, heel veel sterkte....

Die van ons was goed, ik werd gebeld met de uitslag, terwijl ze dat alleen zouden doen bij een niet goede test. Gelukkig dus een schrik voor niets... maar jeetje wat moet dat heftig zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie duidelijkheid hebben @Danoontje en hoop toch op een positief bericht...
Alle reacties Link kopieren
Gister niet veel meer te horen gekregen als wat we zelf al wisten kans is groot dat het een storm in glas water is! 95% kans dat het alleen in de placenta zit! Wij gaan zonder verdere onderzoeken door, alleen aantal uitgebreide echo’s vruchtwater punctie durfen we niet! Morgen afspraak met klinisch geneticus! Spannend
Alle reacties Link kopieren
Ah, dat klinkt toch goed! Snap dat jullie een vruchtwaterpunctie niet zien zitten. Ik hoop dat de echo's er goed uitzien! En succes morgen :)
Alle reacties Link kopieren
En hoe ging de afspraak met klinisch geneticus, Danoontjepower? En verder ook al wat uitgebreide onderzoeken gehad?

Hoe gaat het verder met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Met ons gaat het goed goede echo gehad met 14 weken hoofdje en
Rompen waren goed in verhouding en eigenlijk de ideaal waarden voor 14+3 (en hoogstwaarschijnlijk krijgen we een jongetje)
Bij de klinisch geneticus hebben we te horen gekregen dat trisosemie in NL nog niet is gevonden bij een baby na een nevenbevinding, wel 1 keer het silver Russel syndroom! De kans dat ons kindje echt wat heeft is netzo groot dat een kind met een goede nipt down heeft, dus wij gaan door zonder verdere onderzoeken en met extra echo’s en een uitgebreide 20 weken echo!! Wij zijn ontzettend opgelucht!
Alle reacties Link kopieren
Och wat ben ik blij voor jullie!! Heel fijn nieuws zeg! En wat leuk, een jongen!
Danootjepower; fijn nieuws!!
Gister pretecho gehad.. We krijgen een zoon! :applause: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Fijn nieuws Danoontjepower!

Aah leuk Gamekitten!! Ik heb morgen weer controle bij de vk en ook een echo. Ik hoop zo dat ze dan wat kunnen zien.
Gamekitten schreef:
08-09-2019 08:16
Gister pretecho gehad.. We krijgen een zoon! :applause: :cheer:
Wat leuk!!!

Wij weten sinds afgelopen donderdag ook dat we er derde zoon krijgen. Zoooo leuk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Wat is het hier rustig!

Hoe gaat het?
Hier alles goed, beetje no-mans-land tot de 20-weken echo, gepland op 1 oktober. Daarvoor nog een bezoek bij de verloskundige, maar dat wordt een 5 minuten gesprek denk ik.

Sinds deze week is de kinderkamer af, zijn nu de rest aan het verbouwen. Dingen als kinderwagen, maxicosi etc hebben we allemaal al. Nu we weten dat het een jongen wordt maar eens naar kleren gaan kijken. Verder moeten we ook de volledige baby-uitzet nog kopen, maar merk dat het nog steeds een beetje een ver-van-mijn-bed-show is.

Ik weet dat er een aantal dames op FB aan het kwekken zijn, dus misschien is het hier daarom stil. Jammer.
Hier ook niet zoveel te melden, ook niet op Facebook hoor😜
Ik heb de 20-weken echo al gehad, maar er is gewoon op het gebied van zwangerschap niet zoveel te melden.
Toen ik zwanger was van de eerste was dat heel anders, maar toen was alles nieuw en moest er ook veel meer geregeld worden.
Nu hebben we veel al in huis! Zijn nu de kamer van oudste dochter aan het opknappen zodat de baby straks in haar kamertje kan. We hebben dus veel moeten opruimen de laatste weken, maar nu is alles weer op orde. Nu kwestie van verven en inrichten.

Hebben jullie al nagedacht over namen?
Alle reacties Link kopieren
Op FB is het ook heel rustig haha.

Hier ook alles goed. 26 september de 20 weken echo. We weten het geslacht nog niet dus we kijken er naar uit.

Hier nog niks gekocht voor de kinderkamer. We hebben al veel dingen van onze eerste, dus dat scheelt. Wij moeten de zolder nog even opknappen, dan kan mijn kledingkast die op de toekomstige babykamer staat naar de zolder en dan kunnen we pas aan de slag. Dochter blijft in haar kamer slapen.
Alle reacties Link kopieren
Kato, wij hebben nog niet nagedacht over de namen, omdat we het geslacht nog niet weten haha.
Bij onze dochter hadden we meerdere namen, hadden we laatst toevallig over gehad maar die worden het hem niet meer.. 🙈 dus we moeten weer flink op zoek naar de namen ook voor een jongen haha.
Lastig he die namen! Wij hebben het er wel over gehad, maar nog niet definitief een naam. Wij moeten sowieso zowel voor een jongen en meisje een naam verzinnen omdat wij niet weten wat het wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven