Uitgerekend februari 2020

14-06-2019 06:56 330 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik was op zoek naar topic uitgerekend februari 2020, maar kon het niet vinden dus ik maak er eentje aan.

Wie is nog meer uitgerekend in februari 2020 en vindt het leuk om mee te kletsen in dit topic?
NaamLeeftijdHoeveelste kind?Uitgerekende datumGeslacht
Diadora262e21 februari
Kikii35251e8 februari
Asimov29 1e8 februari
ClaireSophie2emeisje
Kato1987312e30 jan
Doutzenpoes291e24 februari (?)
Gamekitten331e20 februari
Danoontjepower88301e28 februari
Domninoz303e25 februari (?)
Hjoy291e31 jan jongen
Stoffenenblik321e1 maart
Pasini311e 7 februari
HappyMind84353e24 februari
Arte-mis1e28 februari (?)
MisseD282e6 maart
XX92271e16 februari
diadora wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:17
77.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben we weer echo gehad met 16+4 alles zag er prima uit alles lijkt goed! Geen afwijkingen te zien! Op naar de 20 weken echo! We staan onder verscherpt toezicht vanwege de neven bevinding echo’s met 24,28,32 en 36 weken daarna elke week! Gaan de groei van de baby en de werking van de placenta goed monitoren! De enige afwijking die te zien was een penis :hihi: vriendlief is helemaal blij met zijn jongen !!
Alle reacties Link kopieren
Hihi! Van harte gefeliciteerd! Dubbel goed nieuws ;)
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat super goed nieuws Danoontje!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijn nieuws Danoontje! Leuk een jongetje.


Vandaag goede 20 weken echo gehad en we krijgen nog een meisje 💞😊
Alle reacties Link kopieren
Zo leuk dat jullie weten of je een jongen of meisje krijgt! Ben er een kleiiiiiin beetje jaloers op, wij willen wederom niet weten wat het wordt, maar het begint stiekem toch te kriebelen!
Hadden vandaag de 20w echo, alles goed gelukkig maar de echo zelf viel tegen. Duurde nog geen half uur en echt alleen medisch gekeken helaas.
Alle reacties Link kopieren
Oh kan me voorstellen dat dat niet leuk is! Fijn dat alles goed was, maar je had je er misschien meer van voorgesteld ook?
Ik mag volgende week dinsdag. Zo spannend!!
Vond jij het ook erg spannend? Toch altijd weer een opluchting als die echt goed is...
Alle reacties Link kopieren
Hier duurde het een half uurtje en werd ook echt alleen medisch gekeken, maar vond t wel leuk. Weet niet wat je bij had voorgesteld? Ik vond t prima zo.
Alle reacties Link kopieren
Soms maken ze wel eens 3D opnamen of laten ze een 4D beeld zien etc. Als je dat van andere zwangeren hoort, is het misschien wel een tegenvaller als je binnen het halfuur weer buiten staat.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet kwam voor leuke beelden of het geslacht etc. Wilde echt alleen weten of alles goed was en die echo leek zo lang te duren! Hihi. Legde wel alles heel duidelijk uit. Anders over een paar weken een pretecho boeken voor de leuk? :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook as dinsdag echo! Bij mij word ook puur medisch gekeken wel extra uitgebreid vorige x had ik geluk, dr moest gewacht worden op de gynaecoloog, toen had ze wel even tijd om te kijken wat t word! Maar hier hebben we nog heel wat echo’s voor de boeg!
Alle reacties Link kopieren
Heel in het begin mee geschreven maar daarna jullie een beetje uit het oog verloren.

Fijn dat jullie goede 20 weken echo's hebben gehad, wij hebben die ook gister gehad met helaas wat minder goed nieuws.
Organen zagen er allemaal goed uit zelfde met het ruggetje en schedel, alleen ze vonden de boven beentjes te kort die viel onderin in hun curve.
De nipttest was wel goed maar ze willen toch voor de zekerheid volgende week dinsdag een vruchtwaterpunctie doen om te kijken of echt alles goed is. Het kan dus zijn dat ze gewoon een kleine baby is, dat de moeder koek niet goed de voedingstoffen door geeft of dat ze toch een chromosoom afwijking heeft.
Dus wij zitten nog 3 weken in de onzekerheid of het allemaal goed is, de uitslag duurt ook 2 weken.
Op het moment gaan de gedachten constant op en neer van het ene uiterste naar het andere uiterste.
laura31 wijzigde dit bericht op 02-10-2019 19:47
Reden: Aanvulling
10.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Laura ik heb in vergelijkbaar schuitje gezeten goed echo’s , alleen nipt niet goed, wil je graag 1 ding meegeven, als je het kindje hoe dan ook zou houden doe dan absoluut geen punctie het risico is klein maar waarom zou je het in godsnaam gaan lopen!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je berichtje Danoontjepower
Hoe gewenst en blij we zijn met ons kindje als het blijkt dat het niet goed zit laten wij de zwangerschap afbreken.
We hebben daar goede redenen voor die ik niet hier neer kan zetten, maar daar hebben we van het begin af aan goed over nagedacht mocht het zo zijn.
We waren heel opgelucht over de nipttest dat die goed was en konden vanaf toen pas echt genieten van de zwangerschap, we hopen ook echt dat het een kleine baby is en dat we straks een klein meisje in ons armen hebben
Alle reacties Link kopieren
Laura niet goed is niet goed zijn ook gradaties in!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het met jullie?


Laura, heb je de uitslag?
Alle reacties Link kopieren
Ben ook benieuwd hoe het gaat, Laura! Zie je berichtje nu pas. Wat een heftige tijd maken jullie door zo. Ik hoop dat de uitslag goed was...
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat die goed, 21 weken 20 weken echo was goed! Niks wijst op een afwijking! Laura ben ook benieuwd hoe het gegaan is!
Alle reacties Link kopieren
Heel fijn Danoontje! Voel je hem ook al?
Alle reacties Link kopieren
Ja ons manneke is mooi druk vooral na het eten van en als ik wil slapen voel ik hem goed
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat de echo goed was danoontjepower88.

We hebben vorige week alle uitslagen binnen gehad, alle uitslagen waren goed alleen op chromosoom 17 mist een stukje waar bij ze niet weten wat dat is.
Dat is gewoon helemaal onbekend dus ze kunnen niet zeggen of ze er in de toekomst last van gaat hebben of niet.
Ze kunnen in ieder geval de bevindingen van de echo niet linken aan wat er gevonden is op dit moment.

We hebben dus wel een stukje zekerheid dat er geen hele erge dingen zijn maar aan de andere kant ook weer een stukje onzekerheid.
Merk dat ik ontzettend in mijn eigen wereldje leef en dat alles een beetje langs mij op gaat.
Maar we moeten het afwachten, lief dat jullie er naar vroegen.
Alle reacties Link kopieren
Laura ik begrijp jou volkomen wij hebben dat ook! Echo’s goed maar voor hoeverre alles in z’n koppie goed zit geen idee, soms spoken bij mij ideeën als extreme autist ofzo door het hoofd etc! Probeer hier zo goed mogelijk mee om te gaan! Maar er zijn dagen dat ik praktisch aan niks anders kan denken
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook idd vooral die onwetendheid is moeilijk het onbezorgde is er wel vanaf.
Voor jou ook een onzekere tijd maar laten we positief blijven dat is het enige wat we kunnen doen.

Al snap ik ook heel goed de gedachten die er door je hoofd spoken daar ontkom je helaas niet aan
Alle reacties Link kopieren
En is er al iemand bevallen ?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik! Ik ben op 21-1 (8-2 uitgerekend) bevallen na een ingeleide bevalling.
Ik voelde al dagen minder leven en onze zoon bleek in het vruchtwater te hebben gepoept.
Het was een klein mannetje, 2674 gram.
Inmiddels is hij bijna 4 weken en groeit hij goed!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Kiki!

Ik ben 39+2 nu, ik word ongeduldig ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven