Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
augustusbaby2019 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Twilight, zo super van harte gefeliciteerd. Na zolang wachten eindelijk je zo gewenste kindje :cheer2:

En natuurlijk ook aan alle andere dames die bevallen zijn of nog moeten bevallen. Heel erg gefeliciteerd of alvast heel veel succes

(Twilight en ik schreven eerst in een ander topic, vandaar dat ik af en toe hier even kwam spieken)
Alle reacties Link kopieren
Hier nog steeds niks helaas. Vanavond voor de tweede keer strippen. Als dat niet werkt word ik doorverwezen naar de gynaecoloog om inleiding in te plannen. Hoop echt dat ze zelf komt voor die tijd, ben er zo klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!

Herfstblaadje - succes nog met wachten, hopelijk gaat het snel beginnen!

Hier is de kleine al 3,5 week 'oud' - wat gaat het snel! Man is weer aan het werk dus vandaag voor het eerst alleen, even een andere ritme vinden. Afgelopen weken veel met de kleine gedaan, vond ik eerst spannend want wie wil nou met een huilend kind op een terras gaan zitten maar alles ging goed, als wij ons maar aan zijn dagritme houden.
Alle reacties Link kopieren
Spannend, herfstblaadje! Ben je bij de eerste ook ingeleid? Heb je een beetje een idee hoe je dat wilt (soort bevalplan voor inleiden?)


Meer bevallen dames last van haaruitval? Hele zwangerschap geen last van gehad (daarvoor wel), maar de hormonen beginnen uit te werken wa t na het douchen liggen er steeds weer plukjes haar. Ik wist dat het ging gebeuren, maar toch jammer :)
Zet m op herfstblaadje! Ik hoop voor je dat ze vanzelf komt!

Sanne vervelend he?! Ik heb het nog niet; vorige zwangerschap HEEL zeef gehad, wellicht ook door onbekende schildklierproblemen toen; maar het is idd wachten tot het komt..
Alle reacties Link kopieren
Sanne_A schreef:
05-09-2019 16:19
Meer bevallen dames last van haaruitval? Hele zwangerschap geen last van gehad (daarvoor wel), maar de hormonen beginnen uit te werken wa t na het douchen liggen er steeds weer plukjes haar. Ik wist dat het ging gebeuren, maar toch jammer :)
Hier (nog) niet. Mijn kraamverzorgster gaf als tip B vit. complex te slikken, zou moeten helpen.... Ben ik nu een paar weken aan het doen. So far so good maar of het nu aan de B vit ligt, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Thnx allemaal! En Prada :lips: thnx!

Vrijdag ballon geplaatst, dat ging prima.
's ochtends had ik een behoorlijke lage bloeddruk.
Aan de weeen opwekkers gegaan en vliezen door geprikt.
2x flauw gevallen, verpleging in paniek haha, oeps.
Extra zuurstof en vocht toegediend gekregen.
Tot aan het persen ging het wel prima met mijn pompje. Lekker high haha
uiteindelijk een knip en vacuumpomp. Navelstreng zat om zijn hoofd heen.
En toen was ik moeder!

Nachtje ziekenhuis gebleven, en de volgende dag naar huis.

Vanaf dag 4 elke dag kraamtranen. Ik vind het allemaal maar super moeilijk! Weet ik veel wat een kindje wil: honger, krampjes, moe geen idee ? Hoop dat ik snel een ritme / gewenning hierin ga krijgen!
Ohh twiligth zo begrijpelijk en herkenbaar van bij onze eerste! Het wordt beter én makkelijker én fijner! Je doet het fantastisch, het enige dat je kindje nodig heeft ben jij! Onthou dat! En die tranen; mooi laten rollen! En soms kun je niet meer dan keihard meehuilen met je kindje, mooi doen. En daarnaast vooral schijt hebben aan de rest met al hun adviezen (tenzij je iets voelt voor een advies dat je krijgt) mensen patenen vooral denken wat goed is voor jou en jullie gezin. Ooh en vergeet af en toe niet gewoon even te staren naar dat prachtige wonder dat je gemaakt hebt en even te genieten 😉😘
Alle reacties Link kopieren
Hier op 6 september bevallen van een prachtige dochter! Strippen was effectief.
Kijk echt goed terug op de bevalling. Na het strippen heel de nacht weeën weggepuft die om de 5 minuten kwamen. 's ochtends om 11 uur waren we in het geboortecentrum en daar bleek ik gelukkig al 6 cm te hebben. Daarna onder de douche en in bad gezeten en toen zat ik op 8 cm. Toen trok ik de weeën echt niet meer, dus kreeg ik lachgas toegediend en zat ik in een halfuur op volledige ontsluiting. Persen duurde maar 20 minuutjes en ben op de baarkruk bevallen. Ze zat nog vast met d'r schoudertjes en had de navelstreng om haar nek dus op het eind was het nog even spannend of het zou lukken zonder hulpmiddelen. Maar verder redelijk ongeschonden, 2 kleine hechtingen en geen last verder!

Ondanks slaapgebrek zo verliefd op dat kleintje :heart:
Jaaa gefeliciteerd Herfstblaadje! Klinkt heel fijn 💕 hoe vindt je iets grotere het?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Herfstblaadje!! :cheer2:

twilight84 - heel begrijpelijk en herkenbaar. Bij mij was het vooral dat ik met de liefde voor hem (mijn zoon!!) niet echt gelijk kon omgaan, ik was/ben zo gelukkig en hou zo veel van hem, nog nooit eerder zoiets gevoeld. Liefde voor je partner is toch anders. En daar zat ik dan, keek ik naar hem en moest ik gewoon huilen. Na een weekje was het voorbij maar de liefde die blijft natuurlijk ;)
En die ritme en dat je zelf echt wel weet wat je kindje wil dat komt echt! Je weet het nu ook al, alleen je weet misschien nog niet dat je het weet. Zo heb ik het ervaren :)
Hoi Dames,
Door de kraamweek even niet meer gereageerd op dit topic.

@twilight en herfstblaadje nog gefeliciteerd met jullie kleintjes.
@herfstblaadje fijn dat je de bevalling fijn en goed ervaren hebt.
@twilight, helemaal begrijpelijk dat het echt even zoeken is naar wat de kleine wil en al die signalen. Geef jezelf de tijd om je kleintje te leren kennen. En ook laat de kraamtranen maar lekker gaan.
@sanne hier nog geen haarverlies. Dat kwam bij de oudste iets later pas dacht ik.

Hier is de kleine nu iets meer dan een week oud. Hier ook wat kraamtranen gelaten vooral omdat hij niet effectief genoeg drinkt aan de borst en het de vraag was/is of hij dat gaat leren.
Juist omdat ik de oudste meer dan een jaar heb gevoed vond ik dat heel verdrietig. Al in de kraamweek tips gekregen van een lactatiekundige en hij lijkt al beter te drinken maar nu wel echt veel tijd kwijt met voeden, bijvoeden en nakolven. Dus hopelijk lukt het hem binnenkort om alleen de borst te drinken.

Hoe gaat het met de rest?
Alle reacties Link kopieren
Twilight en herfstblaadje gefeliciteerd!
Herfstblaadje wat fijn dat je nu een positieve ervaring hebt gehad, geniet van je meisje!
Twilight heel begrijpelijk! Je hebt ook gewoon tijd nodig om je kindje te leren kennen. Gun jezelf die tijd vooral!

De tweeling was eergisteren alweer een maand! Ze doen het in principe goed maar ze drinken nog wel heel erg slordig. Dat blijft wel een beetje vervelend, het is daardoor lastig inschatten hoeveel ze binnenkrijgen, ik moet heel erg geconcentreerd zijn tijdens de fles geven omdat alles anders onder zit en ik was dagelijks een hele wasmachine vol hydrofielluiers. Maar goed, als dat het ergste is mag ik niet klagen, haha.

Verder ben ik begonnen met een soort work out programma om mijn bekkenbodem en buikspieren wat te herstellen. Heel laagdrempelig hoor, ik wil het allemaal niet forceren. Maar het voelt wel goed om weer met herstel bezig te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Herfstblaadje en Twilight gefeliciteerd !

Twilight De kraamtranen inderdaad heel herkenbaar, maar het gaat echt over hoor! Precies wat koekoek al zei. En je doet het vast fantastisch!
Wij kregen van de kraamhulp zo'n kaartje met Dunstan babytaal. Daarop kan je dan lezen bij welk soort huiltje welke behoefte hoort (krampjes honger etc). Er is ook een filmpje van, wel grappig om te zien en het klopt ook echt. Neem lekker de tijd om aan je baby te wennen, jullie moeten elkaar ook leren kennen en dat komt echt goed. Hoe gaat t nu?

Koekkoek hoe gaat het met jou? Ben je al goed hersteld van de keizersnee.

En met de rest van de dames ben ik ook benieuwd hoe het gaat!

Sneeuwwitje blij dat het goed gaat met de tweeling. Ben je al een beetje gewend aan 3 kinderen ? Knap dat je al wat bent begonnen met sport. Is je buik al goed geslonken of nog niet ? Ik ben gelukkig al 10 kilo kwijt van de 15 en mn buik is al redelijk terug maar ben er nog lang niet. Sporten mag ik nu nog niet. Ik houd ook nog steeds vocht vast. M'n ringen en schoenen passen nog niet!

Met mij en de kleine gaat alles goed. Ik doe alles al weer behalve tillen en stofzuigen. Achteraf gezien is het herstel van de keizersnee toch best vlot gegaan. En de baby groeit zo ontzettend hard . Het is een tevreden baby. Zijn er nog meer dames die fles voeding geven? Ik zit nu al op 7 voedingen van 110 cc. Best wel veel ?!
Alle reacties Link kopieren
Dat kaartje met babytaal hebben wij ook, filmpje ook meerdere malen bekeken. Maar voor mij klinkt het bij onze zoon echt allemaal hetzelfde!
De kraamtranen zijn gelukkig weg!!! Maar nog steeds snap ik niets van baby's ....
Gelukkig is hij wel goed gegroeid, en was het consultatiebureau tevreden.

Vanmiddag wilde ik ook even een dutje doen, daar dacht meneer anders over. natuurlijk niet slapen. Tussen 10 en 13 amper geslapen. 13 uur de fles, 14 uur ging hij slapen, yes ik kan ook! Oh nee 14.20 alweer wakker. Toen maar stukje gaan lopen met de wandelwagen. En dan natuurlijk slapen als een os hahaha.
Nu maar wakker gemaakt voor de fles van 16uur. Maar ondertussen is het 16.30 voor hij de fles krijgt...
Ik vind het wel lastig wat we moeten doen als hij tussendoor wakker is, je komt toch werkelijk nergens aan toe...
Hier volledig op flesvoeding, in de kraamweek al gestopt met de borst.
Hij krijgt nu 6 a 7 voedingen van 90 cc water + 3 schepjes voeding. Dat gaat wisselend op.

Diamantje fijn dat je herstel goed gaat!
Pfff hier ook zo smeren met de fles! Iedere keer drupjes en soms straaltjes er naast!
Jeetje je tweeling alweer een maand! Hier ook alweer 13 of 14 dagen. Weet niet zo goed hoe ik moet tellen haha. 31 aug geboren.
Alle reacties Link kopieren
twilight84 schreef:
13-09-2019 16:29
Dat kaartje met babytaal hebben wij ook, filmpje ook meerdere malen bekeken. Maar voor mij klinkt het bij onze zoon echt allemaal hetzelfde!
De kraamtranen zijn gelukkig weg!!! Maar nog steeds snap ik niets van baby's ....
Gelukkig is hij wel goed gegroeid, en was het consultatiebureau tevreden.

Vanmiddag wilde ik ook even een dutje doen, daar dacht meneer anders over. natuurlijk niet slapen. Tussen 10 en 13 amper geslapen. 13 uur de fles, 14 uur ging hij slapen, yes ik kan ook! Oh nee 14.20 alweer wakker. Toen maar stukje gaan lopen met de wandelwagen. En dan natuurlijk slapen als een os hahaha.
Nu maar wakker gemaakt voor de fles van 16uur. Maar ondertussen is het 16.30 voor hij de fles krijgt...
Ik vind het wel lastig wat we moeten doen als hij tussendoor wakker is, je komt toch werkelijk nergens aan toe...
Hier volledig op flesvoeding, in de kraamweek al gestopt met de borst.
Hij krijgt nu 6 a 7 voedingen van 90 cc water + 3 schepjes voeding. Dat gaat wisselend op.

Diamantje fijn dat je herstel goed gaat!
Pfff hier ook zo smeren met de fles! Iedere keer drupjes en soms straaltjes er naast!
Jeetje je tweeling alweer een maand! Hier ook alweer 13 of 14 dagen. Weet niet zo goed hoe ik moet tellen haha. 31 aug geboren.
Als hij niet slaapt leggen wij m wel in de box of kinderwagen beneden. Dan ligt ie daar lekker te chillen. Ja als die wakker is kom je idd weinig aan andere dingen toe. Wakker maken voor de fles doen wij nooit. In t begin wel gedaan maar hij drinkt dan niet of valt continu in slaap . Hoe gaan de nachten bij jou ?
Alle reacties Link kopieren
22 uur krijgt hij de laatste fles. Dan maken we hem om 2 uur wakker, maar heel veel krijgen we er dan niet in, valt snel weer in slaap en drinkt niet veel.
En dan mogen we hem laten liggen tot 8 uur, maar daar heeft meneer zelf nog geen zin in. Om 615 meldt hij zichzelf.
Tussen 23 en 2 en 3 en 6 slapen we alle 3 gelukkig wel redelijk goed.
Als ik m om 2 uur niet wakker maak, ben ik bang dat wel helemaal geen structuur/ritme meer hebben...
Twiligth en als je hem om 3 zou wakker maken? Misschien drinkt ie dan meer en slaapt ie daarna net wat langer?

Als je nergens aan toe komt zou je nog een draagzak of doek kunnen proberen; vinden ze vaak fijn en dan heb jij handen vrij!

Ik vind vooral het huishouden chaos en gedoe. Ooh en de peuter due graag gooit erbij ook.. iemand tips zodat gooien stopt?

Dat slordige drinken klinkt ingewikkeld Sneeuwwitje. Groeien ze wel goed?

Diamantje fijn dat je goed herstelt! Hier ook wel; alleen als ik drukker ben of strakke kleding draag of toch peuter til dan bloed ik weer wat meer; super vervelend. Hoe is dat vloeien bij jullie dames?

Sorry dames dat ik weinig reageer; het lukt me niet alles te onthouden 🤦🏼‍♀️ Zeef voor het leven hier!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar hoor twilight, baby's zijn ook vaak onbegrijpelijk. Kraamtranen vloeien hier ook rijkelijk, ook al is m'n baby alweer 8 dagen oud.
Zou idd baby 3 uur wakker maken. Hier was baby ook niet wakker te krijgen maar mocht er van de kraamhulp toen 5 uur tussen laten en toen werd ze vlak ervoor wel uit zichzelf wakker.

Hier gaat het overigens supergoed! Volgens mij bestaat er geen makkelijker kind dan dit (even afkloppen). Eigenlijk slaapt ze steeds van voeding tot voeding, huilt enkel soms bij krampjes en drinkt supergoed uit de borst. Echt zo'n totaal andere ervaring dan bij zoontje, we zitten hier echt op een grote roze wolk :heart: Peuter heeft het er soms wel moeilijk mee, is erg aanhankelijk en huilerig. Maar wilde net wel z'n zusje vasthouden (en toen moest ik natuurlijk weer huilen haha). Nachten gaan ook OK, voed op verzoek dus elke nacht is anders, maar meestal wel een ruk van 4-5 uur. En kan na een voeding makkelijk in slaap komen dus kan niet zeggen dat ik last heb van slaaptekort.

Koekoekk: lastig om alles te combineren, huishouden en peuter. Scheelt hier enorm dat man nog een maand thuis is. Je moet er denk ik echt je draai in vinden. Ik vind vooral het schuldgevoel naar peuter moelijk.
Ik vloei nog redelijk, maar kan met gewoon maandverband wel uit de voeten. De vorige bevalling 6 weken gevloeid, hoop dat het nu korter is.

Wat heerlijk dat alles zo goed gaat diamantje! En dat je zo snel hersteld bent.

Wat rot dat de BV zo lastig gaat sterre. Gaat het inmiddels al wat beter? Hier juist een tegenovergestelde ervaring: bij de oudste ging het rampzalig en ben ik na een week gestopt, had me helemaal voorbereid op moeilijkheden maar het gaat echt als vanzelf. Had nooit verwacht er zo van te genieten. Hoop dat het bij jou ook op z'n pootjes terecht komt!

En gaat het goed met jullie sneeuwwitje? Vind je het heel druk of kan je het wel aan? Heb je veel hulp?
Alle reacties Link kopieren
Hier kan ik het ondertussen met inlegkruisjes aan, dus fijn!

Vannacht gaan we idd proberen hem wat langer te laten doorslapen en dus nu wekken om 2uur. Kijken hoe dat loopt.
Alle reacties Link kopieren
Hier gaf ik eerst om de 3u een fles, om 21u en dan weer om 12u... daar moest ik hem echt voor wakker maken en vaak dronk hij dan ook niet meer dan maar de helft leeg... Dus uiteindelijk de wekker om 2u gezet en nog dronk hij niet supergoed, om 3u ging het wel prima en dronk hij de fles leeg. Dus gewoon mijn gevoel gevolgd dat het alleen maar stressen is (was) om hem wakker te maken en hopen dat hij genoeg zou drinken. Daarnaast was ik ook best moe omdat ik altijd de wekker moest zetten.
Nu maak ik hem niet meer wakker en krijgt hij de fles als hij honger krijgt want hij kan het prima zelf regelen. Door de dag is het bijna altijd om de 3u, soms zit er 4u tussen, laatste fles krijgt hij rond 22u en dan slaapt hij tot 5u, krijgt weer de fles en slaapt tot 8u30/9u ongeveer. Hij drinkt nu 120-130cc, 6x per dag. Sinds dinsdag ipv 7x naar 6x de fles p/d.
Hij groeit goed, 5cm gegroeid en 820g erbij. Tja, eerste kind en wist niet beter, anders had ik t gelijk een beetje anders gedaan, die stress was niet echt nodig :)

Hier nu 2 weken alleen, man is op reis. Maak me verder geen zorgen omdat ik mij in mijn rol als moeder zelfverzekerd genoeg voel maar ik kan me best eenzaam gaan voelen den ik. Maar goed, genoeg afspreken met vrienden/familie en t komt goed.

Hebben jullie bijv, een wipstoel in gebruik voor als jullie willen douchen bijvoorbeeld? Ik heb wel een draagzak maar daar ga ik natuurlijk niet mee douchen :D Heb hem liever dichtbij me voor als ik moet douchen ipv in de box in de woonkamer waar ik hem niet kan horen.

Sporten - kan niet wachten om te starten. Al moet dit zeker nog 2 weken wachten totdat man terug is, tot die tijd maar veel wandelen. Volgende week heb ik nacontrole en ik verwacht dat ik vanaf dat moment weer mag.
Alle reacties Link kopieren
Jeeee wat slapen jullie baby's allemaal al goed door! Haoshi jouwe al 7 uur per nacht :O ik red maximaal 4 uurtjes met mijne !
Alle reacties Link kopieren
diamantje123 schreef:
14-09-2019 19:58
Jeeee wat slapen jullie baby's allemaal al goed door! Haoshi jouwe al 7 uur per nacht :O ik red maximaal 4 uurtjes met mijne !
6-7u ja maar pas sinds dinsdag eigenlijk, dus sinds hij een maand oud is. Met 7 flessen p/d lukte dit niet niet (ook omdat ik hem wakker maakte voor een fles...). Het zal zeker af en toe weer anders zijn maar hier ben ik zeker blij mee! Vooral nu dat ik een paar weken alles alleen moet doen. Hij beslist, als hij wil eten dan moet ik er maar voor zorgen. Doe ik uiteraard met liefde, maar dat is dus nu mijn insteek/houding hierin. Er zit toch wel een ritme in waar ik rekening mee kan houden met het plannen van afspraken.

Wat ik soms wel pittig vind is hoe weinig je gedaan krijgt tussen de voedingen door.. Hij drinkt dan ca 30 minuten maar ik moet hem minstens een half uur daarna bj mij houden want als ik hem te snel in de box/wiegje leg moet hij vaak veel spugen (echt net een fontein dus kan ik ook niet bijv gaan douchen oid). Als ik lang genoeg wacht is er niets aan de hand maar ja, dan is dus minstens 1u voorbij en over 1,5u begin je weer opnieuw met verschonen, flesje maken etc. Of tussendoor hem in bad doen incl. alles voorbereiden en daarna weer flesje. Heb je maar heel even je handen vrij.
Alle reacties Link kopieren
Koekoekk: pff hier ook een zeef hoor. Ik kom ook moeilijk op woorden, maar ja, het zal allemaal wel normaal zijn in deze fase.

Herfstblaadje: wat heerlijk dat je kindje zo makkelijk is! En 4-5 uur tussen de voedingen is al heel wat op deze termijn, fijn zeg! Ik heb vooral hulp van mijn man, hij is nog thuis, en ik zou ook niet zo goed weten hoe ik dit alleen zou moeten doen eerlijk gezegd. Gelukkig blijft hij voorlopig nog wel grotendeels thuis dus kunnen we het samen doen.

Haoshi: ja lastig is dat... Hier wordt ook meer gespuugd als ik ze sneller weg leg, maar heb met twee baby's en een peuter niet altijd de keuze om ze langer bij me te houden. Dan maar meer wasjes ;-) en als kleertjes niet al te nat zijn van spugen verschoon ik ze ook niet meteen hoor, dan blijf ik bezig. Maar daar ben ik ook makkelijker in met nr 2+3, bij onze dochter was ik veel grondiger...

Dunstan babytaal: haha, wij hadden zowel bij onze dochter als bij de tweeling kraamverzorgers van Naviva, dus in beide gevallen uitgebreid voorgelicht over Dunstan babytaal. Bij onze kinderen betekenen huiltjes alleen bijna altijd honger, hoe ze ook klinken. Andere dingen werken bijna nooit.

Hier gaat het in principe goed, maar de tweeling komt nog wel elke 3-4 uur, ook 's nachts. Vannacht voor het eerst een keer bijna 5 uur tussen de voedingen gehad, hopelijk gaat dat vaker gebeuren, want ik merk wel dat ik echt enorm vermoeid ben momenteel. Gelukkig zijn de jongens in principe redelijk makkelijke baby's: niet extreem veel huilen, wel last van de darmpjes maar het lijkt geen reflux etc. Voor nu is het gewoon de tijd een beetje uitzitten en wachten totdat ze meer gaan slapen 's nachts. En soms even genieten van die schattige gezichtjes van ze natuurlijk!

Hoe gaat het met jullie herstel? Ik wil graag veel wandelen maar ik merk dat het me nog niet al te makkelijk af gaat. Veel last van mijn bekken als ik langer dan een minuut of 10 op de been ben. Hopelijk wordt dat gauw beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven