Uitgerekend in augustus 2019 (met tabel)

16-12-2018 11:56 926 berichten
Hallo dames!

Voor iedereen die in augustus 2019 is uitgerekend en die hier graag komt meepraten.
Er waren al een aantal andere topics voor augustus die zijn overgegaan in fb of whatsapp, deze is om te blijven kletsen in het topic.

[/td]
NaamLeeftijdKindjeUitgerekendGeslachtBijzonderheden
workaholiccc24/281e3 augustusJongetje11 maart 20 weken echo
haoshi31/--1e3 augustus......
Avr199226/242 e05 Augustus... 1e echo gehad Termijnecho op 11 Januari
GoodmorningSunshine32/332e8 augustus......
mijnnaamislaura32/322e8 augustusmeisje
Appletree8632/333e14 augustusJongen
KoekoekK29/352e16 augustus...termijnecho gehad
sharebear28/301e18 augustus...termijnecho 25 januari
Ijs_monster31/312e18 augustus...1e echo/intake 8 januari
Songforyourheart24/292e19 augustus?...1e echo/intake 7 januari
Pienut25/291e20 augustus...26 maart 20-wekenecho
Twilight35/371e23 augustus?...1e echo/intake 16 januari
Sanne_A37/29/292e25 augustus...pretecho 13 maart
Herfstblaadje8929/322e27 augustusMeisje20 weken echo 5 april
sneeuwwitje8632/342e27 augustus2 jongetjestweeling, termijnecho gehad
Diamantje12330/231e27 augustusjongetjegeslachtsbepalingsecho 9 maart, 20 weken echo 8 april
Sterrewaterman33/342e30 augustus?Verrassing1e echo 17-01/intake 21-01, termijnecho 6 februari
Pinda :rose:, Juf_blauw :rose:, lenthe_ :rose: BdG88 :rose: justagirly :rose:

Wees welkom en zet jezelf in de tabel!
Inlog
Gebruikersnaam: Augustusbaby2019
Wachtwoord: augustusbaby2019
anoniem_6771783ccaf04 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 21:41
79.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Thanks dames!
Ja gaat prima, alleen door de miskramen (februari én juli hele vroege) durf ik gewoon nog niet zeker te zijn en ook minder blij.
Bang dat het weer misgaat....

Dat is wel erg jammer en groot verschil met vorige keren.
Maar ik houd moed!
Er zit ook niks anders op natuurlijk ;-)
Snap ik heel goed justagirly! Heb ik ook gehad. Langzaamaan wordt het beter gedurende de zwangerschap. Een tip; omarm je angst. Is het enige dat je kan doen plus die angst is er toch wel. Accepteer dat die emotie er ook bij hoort 😉
Dubbel
justagirly wijzigde dit bericht op 22-10-2019 20:22
83.78% gewijzigd
Doe ik, dank je wel. :redrose:
Justagirly ik wens je een fijne zwangerschap toe. En een prachtbaby in je armen over een paar maanden !

Zo en dan schrik je ineens s ochtends wakker omdat je baby doorslaapt van 19.30 tot 06.00 :hyper:

Wat een verademing zeg !
@diamantje dat is lekker zeg! Hier juist een paar onrustige avonden en nachten. Ben benieuwd hoe het hier vannacht weer gaat.
Gefeliciteerd Justagirly!

diamantje heerlijk he als je ineens een nachtje door kan slapen!

Hoe gaat het met iedereen? Hier alles goed - de kleine slaapt sinds ca 8 weken de nachten door en heeft nu best een goede ritme, door de dag slaapt hij niet veel maar ik probeer hem nu steeds vaker in zijn eigen bedje te leggen en dat gaat al wat beter!
Hij werd tussen 7-8u wakker voor een flesje, nu met de wintertijd is het dus helaas 6u geworden maar ik heb nu al het gevoel dat wij snel weer terug op de "juiste" tijd zijn. Hij krijgt 5 flesjes per dag, nu 210 water en 7 schepjes en dat gaat bijna altijd ook op, minder maken heeft iig geen zin. Ongeveer om de 4u meldt hij zich voor een voeding. Tussen 22-23u maak ik hem nog wakker voor de laatste voeding, ik heb nog niet het gevoel dat hij helemaal door zou slapen dus geef hem liever nog een flesje net voordat ik zelf naar bed ga. Waar hij eerst alleen bij ons in slaap viel 's avonds (in de woonkamer, waak gewoon bij een van ons op schoot), leg ik hem sinds 3 dagen geleden nu rond 7u in zijn bedje en slaapt hij door totdat wij naar boven gaan (hij slaapt nog bij ons op de kamer).
Leuk nu dat er ook al wat meer interactie is.. lachen en 'kletsen'..

Normaal gezien zou nu mijn laatste verlofweek zijn, gelukkig begin ik pas in januari weer, maar ook dat vind ik eigenlijk te snel. Ik mis dan wel het sociale aspect van werken maar verder zou ik liefst thuis blijven totdat hij 1 is.. Moet iemand hier binnenkort weer starten?

Afgelopen week pasfoto's laten maken van de kleine, vind ik ook zo'n mijlpaal haha. Over een paar weken gaan wij een lang weekend weg, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Verder ben ik nu voor de 4e keer een week alleen, vriend moet ineens veel voor werk naar het buitenland. Gelukkig gaat dat wel goed maar is toch druk zo alleen en echt bijna geen eigen tijd.
@hoashi, fijn dat alles goed met jullie gaat. En ook dat de kleine de nachten al doorslaapt is fijn natuurlijk. Snap dat je als je een week alleen bent het druk vindt, dan komt echt alles op jou terecht en kun je het niet verdelen.

Hier gaat alles goed. De kleine is echt een vrolijk mannetje. Hij lacht veel en is rustig. Zijn grote broer zoekt ook steeds meer de interactie op nu de baby meer reageert.
Overdag slaapt hij vaak nog in de wandelwagen of in een draagdoek. Ik wil hem binnenkort wel in zijn bedje gaan leggen overdag maar doordat hier nog een (bijna) peuter rondloopt vind ik het lastig om hem rustig overdag te leren slapen in eigen bedje.
S avonds slaapt de kleine meestal rond half 8/8 uur zelf in zijn bedje boven in. En komt hij om 23.00 of soms zelfs pas om 3.00. Wakker maken om 23.00 zorgt er bij ons niet voor dat hij langer slaapt, dan komt ie toch om 3.00. Hier geef ik borstvoeding en meestal 6 of 7 voedingen per dag en gaat goed.
Fijn hoashi dat je verlof hebt tot januari. Heb ik ook en ben ik erg blij mee. Merk dat ik heel erg geniet van het thuis zijn en mijn twee jongens zoveel te kunnen zien. Moet nu ook echt nog niet denken aan werken.

Sporten jullie al weer of nog niet? Ik ga morgen een proefles doen van mama fit en wil binnenkort nog een proeflee gaan doen van bootcamp zodat ik dat weer op kan gaan pakken.
Ja Sterrewaterman dat is zeker heel fijn, ik ben me er zeker van bewust dat dit absoluut niet iets is dat vaak voorkomt Bij goede vrienden van ons werd de kleine in het 1e jaar bijna altijd om het uur wakker en heel veel huilen, dus ik kan absoluut niet klagen!

Leuk he de kinderen zo samen :)
Als de dochter van mijn vriend bij ons is dan moet ik nog even kijken hoe wij het gaan doen met zoon boven te laten slapen. Geen idee of hij wakker wordt wanneer dochter naar bed gaat.
Ik weet niet hoe lang zoon echt zou slapen als we hem niet wakker zouden maken maar ja, even heel egoistisch gezien is mijn nachtrust mij zo belangrijk dat ik hem liever nog een flesje geef en dat ik dan weet dat hij pas rond 7u weer wakker wordt, dan een flesje krijgt en weer doorslaapt. Ik durf dus echt niet te "testen" met hem door te laten slapen. Misschien als hij in zijn eigen kamer gaat slapen, nu wordt hij toch wakker/bijna wakker zodra wij de kamer in gaan. Maar ben er ook nog niet klaar voor om hem apart van ons te laten slapen.

Ik geniet ook zo van het thuis zijn, ik wil echt niets missen. Als ik nu al denk dat ik straks misschien veel van die eerste dingen moet missen - kruipen, eerste woordjes, stapjes etc dan word ik best verdrietig maar financieel gezien zou langer niet werken betekenen dat spaarrekening op moet. Jammer maar waar.

Sporten - hier net abonnement bij de sportschool genomen. Per 1 november kan ik starten, nu doe ik thuis (sinds een paar weken) een paar keer per week tot 45min het eea, normaal ca 15-20 minuten yoga en dan 20-30 minuten full body/core. Gewoon lichaamsgewicht, zonder extra spullen te gebruiken en niet te zwaar. Ik gebruik de Nike Training app als ik thuis sport. Over een paar weken laat ik me wel een sportschema maken door de trainer van mijn sportschool. Liefst wil ik nog 3kg afvallen - dan ben ik weer op gewicht van voor de zwangerschap.

Veel plezier morgen met je proefles!
Wat fijn dat de nachten zo goed gaan bij iedereen!

Hier gaat alles ook goed! De kleine groeit als kool, alweer bijna 2 maanden. Nachten gaan hier ook prima, meestal valt ze rond 21u in slaap beneden, dan komt ze pas rond 4u voor een voeding en dan 7u. Huiluurtjes waren eerst heftig maar die worden ook steeds korter. Ze lacht veel en is erg alert. Bv loopt ook heel goed. Het enige is dat ze overdag alleen in de draagdoek in slaap valt. We oefenen elke dag bedje maar wil nog niet erg lukken. Ook kinderwagen, box, auto, ze vindt het allemaal niks. De ene dag kan ik me er compleet aan overgeven, de andere dag frustreert het me wel. Hopelijk wordt het na 3 maanden vanzelf beter :)

@werken, ik heb nog 2 maanden vrij, begin in januari weer. Aan de ene kant geniet ik er van nu veel met de kinderen te zijn, aan de andere kant ben ik er straks ook echt wel weer aan toe dat m'n wereld wat groter wordt en ik niet alleen maar met slaapjes en luiers bezig ben.
Haoshi hoe oud is jou kleintje nu?

Hier nu ruim 8 weken. Krijgt 5 flessen van 150 water + 5 schepjes. Ik wil de laatste fles nu 180 doen.
Om 23 uur maken we hem wakker voor de laatste fles, en dan slaapt hij weer door tot 7 uur. Dan moet ik m meestal ook wakker maken voor de fles. De 23 uur fles wil ik wel wat vroeger op de avond gaan doen, dus doe nu vaak al om kwart voor 11. Maar wil nog wat vroeger zodat ik zelf ook vroeger naar bed kan.
Ik weet ook niet zo goed hoe lang hij helemaal zonder voeding kan? Dus zeg maar nog langer doorslapen.
Maar nu is het al echt mazzel hebben dat hij in de nacht en ochtend zo goed slaapt!!

Ik moet ook in januari weer aan het werk. Wel zin in, weer meer tussen de volwassenen :)

Sporten komt het er nog niet van. Probeer wel 3x per week met de kleine te wandelen. Hier moet er nog wel zon 10 kilo af. Maar zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen haha.
Herfstblaadje89 - huiluurtjes stopten hier rond de 2 maanden volgens mij.
Overdag slapen is hier zeker ook nog een dingetje maar er begint ritme in te komen dus hopelijk heb ik snel genoeg door wanneer het tijd is en krijg ik hem op tijd in bed. In bed slapen is dus niet echt een probleem meer maar hem op tijd naar boven te krijgen wel. Maar ik begin nu te merken dat het ongeveer zo gaat: flesje, schone luier, 1-1,5u wakker en dan valt hij in slaap. Soms valt hij bij mij in slaap, heel af en toe in de box, draagzak lukt wel heel goed maar gebruik ik niet elke dag maar al die slaapjes zijn eigenlijk te kort. Ik merk dat hij nog erg moe is wanneer hij wakker wordt. Als het mij lukt om hem naar boven te brengen dan slaapt hij langer, zelfs tot 2u lang. Ik gebruik hier ook de puckababy slaapzak, wordt hij lekker rustig van en slaapt langer. Vooral voor de nachten echt onmisbaar, ik ben 100% zeker dat hij anders veel eerder wakker zou worden.

twilight84 - hij is nu 11 weken :)
Bij mij zei de arts bij het cb dat wij best zijn laatste fles om 22u mogen geven (was eerst ook om 23u). Wat ik bij hem merk is dat hij zich echt wel gaat melden wanneer hij honger krijgt, volgens cb ook echt niet nodig om hem wakker te maken (vroeg ik nog tijdens eerste afspraak met 5 weken). Gisteren werd hij zelfs niet echt wakker voor zijn laatste fles, hij dronk wel wat maar van de 210 water/7 schepjes was nog ca 80cc over; zelfs tijdens verschonen werd hij niet wakker. Dus hij sliep eigenlijk van 19u tot 6u, normaal is hij echt volledig wakker voor zijn fles. Ben benieuwd hoe dat vanavond zal gaan.
Nu geef ik de laatste fles dus wanner wij naar boven gaan, ergens tussen 22-23u.
Iedereen hier nog van harte gefeliciteerd met de baby's!
Justagirly, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk gaat het allemaal goed en kunnen jullie halverwege volgend jaar een gezonde dochter of zoon verwelkomen!

Ik heb dit topic af en toe nog geopend, maar niet meer gereageerd. Het was destijds (tijdens zwangerschap en miskraamperiode) fijn om mee te kunnen schrijven en mijn verhaal kwijt te kunnen, maar daarna moest ik het zelf verwerken.

Korte update vanuit hier. Toen alles mbt miskraam eindelijk (na 6 weken) achter de rug was, ben ik in de eerste maand proberen weer zwanger geworden. Heel onzekere tijd, maar inmiddels ben ik 37 weken en hopelijk mogen we binnenkort onze zoon te verwelkomen!

Veel geluk voor iedereen! :heart:
Ahhh geweldig Lenthe wat ben ik blij voor je. Ik leefde toen ook echt mee met degene bij wie het helaas misging. Nog eventjes en dan heb je je baby in je armen! Weet je of een jongen of meisje krijgt ?

Leuk om alle schema's te lezen van jullie kindjes.

Werken: ik begin volgende week weer maar parttime. Ik neem dan elke week een aantal vakantie dagen op. Zodoende kunnen we het tot mei volgend jaar uitzingen zonder kinderopvang. Dit heb ik liever ook omdat onze man natuurlijk in het ziekenhuis heeft gelegen en waarschijnlijk ook weer opgenomen moet worden als hij verkouden wordt. Dus hoe langer niet verkouden hoe beter.

Laatste fles: onze zoon is nu 10 weken bij ons is de laatste fles eigenlijk steeds vroeger gekomen en op een gegeven moment kwam hij dus op 5 flessen uit.

Hier dus nooit wakker gemaakt voor een fles en het schema is een beetje als volgt meneer krijgt 5 flessen van 150 ml en 5 scheppen

7.00 fles en daarna gelijk weer naar bed
10.00 fles knuffelen spelen slapen
13.00 fles, meestal is hij dan al een half uur wakker en speelt hij voordat hij de fles krijgt. Daarna nog even spelen en naar buiten of naar bed
16.00 fles, na deze fles begint het huiluurtje meestal. Dan slaapt hij tot
19.30 dan een fles en daarna weer naar bed.

Hij maakt dus echt wel een lange ruk nu tot de volgende ochtend.

Hier ook 2 puckababy newborn bags. Heerlijke slaapzakken en geen koude handjes s ochtends. Inbakeren doen wij al heel lang niet meer.
Geweldig Lenthe!

Hoe gaat het met werken diamantje?

Diamantje ik heb jullie schema sinds je laatste bericht overgenomen en waar nodig aangepast. Omdat hij toch niet echt meer wakker werd voor de fles om 22/23u besloten dat ik hem ook niet meer wakker ga maken en dat ik wel zie hoe laat hij wakker wordt. Dat was dus de 1e keer om 6u. Nu krijgt hij rond 19u30/20u zijn laatste fles en slaapt ook rustig tot 6/7u ongeveer, dan flesje en weer naar bed tot half 9. Helemaal prima! En hij slaapt ook zo veel rustiger nu.

Het lijkt nu ook wat beter te gaan met slaapjes door de dag, begint echt een ritme in te komen en vandaag voor het eerst hem rustig in zijn eigen bed in slaap gekregen.

Verder hier ook besloten om hem toch nog niet naar de opvang te brengen (was eerst de bedoeling vanaf januari) maar het voelde nooit goed om het zo vroeg te doen. Dus totdat hij 1 jaar is ga ik 3 dagen werken en kan hij naar oma. Moet het nog op t werk goed regelen en baas zal waarschijnlijk niet blij zijn maar goed, ons kind is belangrijker dan werk. Ik ga nog een extra dag ouderschapsverlof opnemen.
Haoshi wat fijn dat je kindje het zo goed doet met slapen. Zo zie je maar weer dat als je het ritme van je kindje volgt het vanzelf goedkomt. Groot gelijk hoor dat je geen kinderopvang wilt nu al. Zo jong hebben ze er toch niks aan.

Nou heb dus 1 dagje gewerkt deze week, zegt mn manager hey diamantje ben je er nu al had je nog niet verwacht. Heb ik dus nog een week verlof haha! Dus ik geniet nog even!
haha oeps te vroeg begonnen met werken!

Krijgen jullie kindjes dan vanaf begin van de avond tot de volgende ochtend niets meer? Dus echt zo lang slapen?
Hier maak ik slaapkoppie om 22.30 wel wakker voor de laatste fles, en dan slaapt hij tot 7uur.
Consultatiebureau zei tegen mij dat ze tot 5 a 6 maand sowieso nog een avondfles moeten....
Hier nu 9 weken oud.
Tja wat is een avondfles Twilight. Die kleine van mij krijgt nu zn avondfles tussen 19.00 a 21.00 uur. Afhankelijk van hoe laat die s ochtends wakker is en dat varieert ook van 7 tot 8.30.

Hij krijgt in totaal 5 flessen in totaal 825ml fles voeding. Hij wil gewoon overdags om de 3 uur drinken en na zn laatste fles slaapt ie 12 uur. Volgens mij is dat helemaal prima. Hij is na zn laatste fles ook echt moe en wil dan ook niet meer spelen haha.

Twilight zit er bij jou overdags meer tijd tussen de flessen dan? Want we geven wel dezelfde hoeveelheden. Alleen komt die kleine van mij dus om de 3 uur vandaar dat ie dan ook eerder ligt.
Hier om de 4 uur.
7uur (dan maak ik m wakker)
11 uur
15uur
19uur
22.30 uur (dan maak ik m ook wakker)

Soms wel eens een half uur eerder hoor, als hij eerder wakker is overdag.
Mijn wekker gaat om 6.45 s ochtends, en dat hoort hij volgens mij en wordt daar zelf al wakker van.

Op advies cb krijgt hij nu iets meer dan 150. Die fles maak ik klaar. En ik maak een flesje klaar van 60. Daar doe ik bij elke fles 15 bij in. Zo heeft hij dus ietsje meer telkens. Alleen de fles van 7 uur doe ik dat niet bij.
En dan op een gegeven moment naar flessen van 180. Dit dus als tussenstapje.

Wat is het verschil met puckababy newborn bag en een gewone slaapzak?
Ons ventje slaapt nu in een puckababy mini. En moeten straks dus ook iets anders gaan doen.
Ja precies Twilight ja dan kan je ook niet zomaar die avondfles eraf halen. In principe is je schema prima toch!

Verschil met een gewone slaapzak is er volgens mij niet hoor ja hij heeft wel van die wantjes eraan zitten tegen koude handjes! Maar ik vind de kwaliteit echt top beter dan een hema slaapzak. Zijn armen krijg ik er makkelijk in en de printjes zijn natuurlijk heel leuk maar ja ze zijn wel aan de prijs natuurlijk. En de mini is toch een inbakerzak? Ik heb de piep in het begin een paar weekjes gebruikt vanwege maaiendr armpjes . Maar mijn zoontje sliep daarna ook prima in een normale slaapzak. Ik ga vanaf 6 maanden de 4seizoenen puckababy gebruiken.
Hoe gaat het met iedereen?

Hier zit hij middenin een sprongetje en het is best heftig geweest de afgelopen dagen. Hele ritme kwijt, slecht slapen, slecht drinken, veel huilen... Ineens was hij weer 2x per nacht wakker en alleen met een flesje werd hij weer rustig. Zelf ook moeite met in slaap vallen dus lig soms hele nachten wakker. Maar goed, het begint weer wat beter te worden volgens mij. Zoon slaapt nu weer even bij ons op de kamer - hij slaapt zo een stuk beter merk ik.

Komende 3 weken ga ik een paar dagen werken, vind het tegelijkertijd geen fijn idee (weet nu al dat ik hem enorm ga missen) maar eigenlijk toch wel (even wat anders...). Gelukkig zijn het in totaal maar 6 dagen om er weer een beetje in te komen en in januari start ik weer echt - 4 dagen per week, 2 dagen op kantoor/2 dagen thuis werken met zoon erbij. 3 dagen is geen optie in huidige functie dus we kijken even in de komende weken/maanden hoe dit gaat, als het niet gaat dan of toch nog een extra ouderschapsverlofdag opnemen of op zoek naar iets anders als baas dan nog altijd denkt dat 3 dagen geen optie is (eigenlijk deel ik zijn mening...). Hij kan dan mijn verlof niet weigeren maar wil absoluut ook geen evt. conflict oid. Werk is gelukkig heel flexibel met thuiswerken etc en baas begrijpt mij verder heel goed en denkt met mij mee dus moet goed komen. Maar het zal wel heel druk zijn met zoontje erbij.

Afgelopen weken denk ik na over evt een 2e kindje.. het hoeft van mij niet per se maar toch is het meer een ja dan een nee. Niet nu natuurlijk maar misschien ooit.. Vriend denkt er ook ongeveer zo over. En dit terwijl de babytijd toch af en toe best zwaar kan zijn.
Hier nog de implanon alweer laten verwijderen, ik bleef maar vloeien, ben nu helemaal klaar met alle extra hormonen, even nadenken dus hoe nu verder. Merkte gelijk dat ik emotioneel gezien weer normaal werd nadat het eruit was; kreeg er alleen maar een kort lontje van, alleen maar geirriteerd/boos, vreselijk.
Haoshi hoeveel weken is jouw zoontje nu? Die sprongetjes ook he. Herken t wel maar hier beperkt t zich tot 'slechts' wat meer huilen en aanhankelijk zijn. Hebben gelukkig een hele goede slaper en zodra ik hem s avonds neerleg slaapt ie eigenlijk altijd meteen . Maar ja wie weet of dat nog verandert!
Ga je dan werken met je baby thuis of heb je dan ook oppas. Ik werk momenteel 3 dagen en het bevalt me goed. 2 dagen thuis en 1 dagje op kantoor. De dagen dat ik thuiswerk is mijn man ook vrij dus neemt hij de babytaken op zich.

Verder gaat het eigenlijk hartstikke goed hier. Het is een heerlijk en makkelijk kind. Vind eigenlijk alles wel prima. Op schoot of in de box het maakt hem niet zoveel uit. Eet en groeit goed en ik geniet volop van zijn ontwikkeling.

Tweede kindje. Tja ene moment denk ik JA maar het andere moment weet ik het niet. Ben ergens bang dat het dan niet meer zo makkelijk gaat als met onze zoon die zo makkelijk is. Ach we zien het allemaal wel ben er verder niet zo mee bezig. Deze kleine man geeft ons zoveel liefde dat het voorlopig echt wel genoeg is. Ben in ieder geval wel weer aan de a.c.
Hier ook een heerlijk makkelijk kind. Slaapt de nachten heerlijk door!
Volgende week de eerste prikjes.
Dan ook eens even vragen hoe het met de laatste fles zit. Nu maak ik m om 22.30 wakker voor de fles, en dan om 7 uur weer wakker maken voor de fles.
Schema is ongeveer:
7,11,15,18,22.30 uur
Ben benieuwd of hij ook al langer door mag slapen. Nu ook zo sneu om telkens wakker te maken.

Een 2e tja. 1 kind is ook maar zo alleen. Maar ik heb nu zon makkelijk tevreden mannetje. Zal een tweede ook zo zijn.
Nu eerst sowieso nog niet! Vriend is overspannen, dus dat is echt niet altijd makkelijk thuis!
Ben nog niet weer aan de pil, want het heeft heel lang geduurd voor ik zwanger was van deze. Maar condooms is ook maar waardeloos. Dus misschien toch weer aan de pil.
Twilight onze zoon slaapt al vanaf 8 weken de hele klok rond. Dat mag gewoon hoor op die leeftijd.

Kan je de laatste fles niet wat eerder geven? 4 flessen lijkt me wat weinig en er zit best veel tijd tussen jouw laatste en eennalaatste fles. Die van ons krijgt ook rond 18.00 fles en daarna rond 20.00/20.30 weer. En slaapt daarna tot 9.00 uur in de ochtend.
Wauw dames wat een geluk met die goede slapers. Lekker zeg!

Hier een redelijk goede slaper en sowieso een rustig kindje. Je hoort hem álles als ie echt iets wil. Wat wisselend tussen de 5 en 6 voedingen en sowieso 1 nachtvoeding maar dat vind ik prima. Vannacht ineens 8 uur achter elkaar?! Alhoewel wel paar keer half wakker, want ziek.

Mijn ervaring is dat kinderen enorm verschillen. Onze oudste was en is best pittig en deze jongste is zooooo easy dat ik acuut een derde wil! Je weet het maar nooit geloof ik 😅 alhoewel ik weinig mensen ken met twee heel relaxte kids.. maarja die bestaan vast wel 😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven