Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor de zekerheid ook maar bij de volgende echo('s) laten checken dan;)
Fijn meiden de goede combinatietesten!!

Die steekjes heb ik ook hoor en volgens mij ook bandenpijn.. maar die plotselinge plopjes zijn toch echt niet mijn darmen.. soms een paar keer achter elkaar en dan weer paar dagen niet maar dat is niet gek wat de. Kleine geeft genomen ruimte...

Hier nog erg moe hoir. Morgen weer werken en ik zie er tegenop. Maar ja..
Ik denk dat er veel meiden tussen gaan zitten. Mijn man denkt van wel hier..
Ik ben heel benieuwd tasje... ik neig licht naar ren meisje maar durf echt niet te gokken terwijl ik bij de vorige direct zeker wist dat het een jongen zou zijn
Wij waren eerst heel overtuigd van jongen maar al twee keer gedroomd dat het een meisje is dus we weten het gewoon helemaal niet meer. We zullen nog een week moeten wachten.. Er zit niks anders op:D
Fiep, wat schattig dat je man tegen je buik praat! En ik heb wat jij (en tasje) beschrijft nog niet gevoeld, lijkt me heel bijzonder!

Ik ga me nu nog niet te erg focussen op dat het een meisje wordt hoor, het kan nog steeds een jongen zijn. Maar ik denk dat het na de echte geslachtsbepaling niet heel vaak voorkomt dat het niet klopt. Hoewel het natuurlijk altijd kan gebeuren maar dat lijkt me ook geen ramp. Wij gaan toch niet heel meisjesspecifiek of jongensspecifiek inkopen doen, daar hou ik persoonlijk niet zo van
Wat leuk, weer een paar goede echo's!

Grappig, ik appte net mijn vriend dat ik een paar plopjes / gekriebel voelde en dat ik overal lees dat dat de baby zou kunnen zijn die schopt maar dat dat volgens mij nog best vroeg is als ik dat zo overal lees (vandaag 14 + 5)

Ik heb zelf geen flauw idee of we een jongen of meisje krijgen maar vriend is ervan overtuigd dat het een jongen is. 23 januari weten we het, nog even afwachten.
Spannend aardbei, dat is één dag voor onze geslachtsbepaling!

Nog even een kleine update: werd net gebeld door de vk en de uitslag van de combitest was het beste dat je kan hebben, minder dan 1 op 5000 kans op Down of één van de andere afwijkingen. Zo blij! Een heel mooi verjaardagscadeautje
Super goed nieuws vervivaen! En gefeliciteerd met je verjaardag als ik het goed begrijp?
Fijn meid... en van harte gefeliciteerd!
Goed nieuws!! En gefeliciteerd met je verjaardag!
Gelukkige verjaardag!

Hier voelt vriendin de ploffertjes ook. Heel licht en vooral s avonds als ze rustig un de zetel ligt!
Nog even wachten mlsc en dan kan jij de schopjes bij je vriendin ook voelen lijkt me ook zo'n leuk moment als vriend de schopjes kan voelen.

Morgen kijken bij een bedje en commode in de advertentie stond dat haar zoon niet in het bedje heeft geslapen omdat hij bij haar op de slaapkamer sliep. Moet dus in super goede staat zijn en stond voor een spotprijsje te koop als het er allemaal netjes uit ziet hoeven we alleen nog een losse kledingkast te kopen en dan is de babykamer op accessoires na compleet.
Wij krijgen nog een knulletje erbij!!!
Vervivaen wat fijn van de goede uitslag en gefeliciteerd!!!

Nijntje wat leuk nog een jongetje! Heerlijk!

Ik denk wij ook een jongen hoor. Ik ben zó nieuwsgierig... nog 3 daagjes geduld
quote:nijntjelief schreef op 11 januari 2017 @ 21:06:

Wij krijgen nog een knulletje erbij!!!Ho zo leuk! Gefeliciteerd!
Leuk nijntje! Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Nijntje!
De zee is groen
Vervivaen dubbel gefeliciteerd!

Nijntjelief gefeliciteerd! Klopte jou voorgevoel?

Wij hebben 3 januari de combinatie test gehad en een top uitslag. 1 op de 5000
Bumpersticker... ik had echt totaal geen idee wat het zou zijn. Maar doordat Mn zoontje zo stellig bleef roepen dat hij een zusje zou krijgen had hij me welk leen dwaalspoor gezet.
Vervivaen, nog een late proficiat met je verjaardag!

Nijntje, proficiat met je kleine mannetje!
Leuk een jongen Nijntje!! Was het een tegenvaller voor je zoontje?
Een jongetje nijntje!!! Leuk ik ben stiekem echt wel heel nieuwschierig maar we gaan waarvoor we gekozen hebben voor de verrassing!

Gisteren avond voelde ik voor het eerst een gekriebel aan de binnenkant van mn buik!!! Zo bijzonder!
quote:tasje76 schreef op 12 januari 2017 @ 16:09:

Leuk een jongen Nijntje!! Was het een tegenvaller voor je zoontje?

Haha nou toen we weg gingen zei hij "mama ik wil geen broertje"

Maar de volgende ochtend knuffelde en aaide hij mijn buik en zei toen "ik lieve jou broertje"

Hij moet even omschakelen maar komt vast goed!
Dank jullie wel! M'n verjaardag eindigde alleen minder leuk: ik heb bij het volleyballen mijn enkelbanden gescheurd. Nu loop ik op krukken, ook heel fijn met de voorspelde sneeuw en ijzel Echt ontzettend balen, want ik had juist zo'n zin om nog een maandje of wat lekker te volleyballen voordat mijn buik te groot zou worden. Nu ziet het ernaar uit dat ik tegen de tijd dat mijn enkel is hersteld, sowieso niet meer zal kunnen spelen. Nu maar op zoek naar een lage-impact sport... jullie nog ideeën?

Gefeliciteerd Nijntje, een jongen, wat leuk! En schattig die reactie van je andere zoontje

Superuitslag Bumpersticker, gefeliciteerd! Wij zijn nu op dezelfde datum uitgerekend!

Happy, leuk dat je de baby hebt gevoeld!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven