Uitgerekend juli 2017!
donderdag 10 november 2016 om 00:22
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! 
Inloggegevens: juli2017
| Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
| mlsc | 28 | Eerste | 3 juli | Meisje | |
| Choco15 | 27 | Tweede | 3 juli | Meisje | |
| Fiep | 28 | Eerste | 2 juli | Meisje | |
| EJC | 38 | Eerste | 25 juli | Jongen | |
| Nijntjelief | 35 | Tweede | 4 juli | Jongen | |
| Appelstroop88 | 27 | Eerste | 27 juni | Jongen | |
| Sosa | 33 | Tweede | 1 juli | Jongen | |
| Aardbei-banaan | 25 | Eerste | 7 juli | Jongen | |
| Happy-life | 24 | Eerste | 7 juli | Meisje | |
| Gadgetfreak | 31 | Eerste | 12 juli | Jongen | |
| Tasje76 | 40 | Tweede | 8 juli | Jongen | |
| Bumpersticker | 26 | Eerste | 17 juli | Jongen | |
| Vervivaen | 29 | Eerste | 17 juli | Meisje | |
| Feelsogood | 35 | Tweede | 13 juli | Meisje | |
| Draakje | 24 | Eerste | 4 juli | Meisje | |
| Pigstails | 25 | Eerste | 6 juli | Jongen | |
| Groenogig_monster | 32 | Eerste | 24 juli | Jongen |
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
woensdag 11 januari 2017 om 10:51
Fijn meiden de goede combinatietesten!!
Die steekjes heb ik ook hoor en volgens mij ook bandenpijn.. maar die plotselinge plopjes zijn toch echt niet mijn darmen.. soms een paar keer achter elkaar en dan weer paar dagen niet maar dat is niet gek wat de. Kleine geeft genomen ruimte...
Hier nog erg moe hoir. Morgen weer werken en ik zie er tegenop. Maar ja..
Die steekjes heb ik ook hoor en volgens mij ook bandenpijn.. maar die plotselinge plopjes zijn toch echt niet mijn darmen.. soms een paar keer achter elkaar en dan weer paar dagen niet maar dat is niet gek wat de. Kleine geeft genomen ruimte...
Hier nog erg moe hoir. Morgen weer werken en ik zie er tegenop. Maar ja..
woensdag 11 januari 2017 om 13:14
Fiep, wat schattig dat je man tegen je buik praat! En ik heb wat jij (en tasje) beschrijft nog niet gevoeld, lijkt me heel bijzonder!
Ik ga me nu nog niet te erg focussen op dat het een meisje wordt hoor, het kan nog steeds een jongen zijn. Maar ik denk dat het na de echte geslachtsbepaling niet heel vaak voorkomt dat het niet klopt. Hoewel het natuurlijk altijd kan gebeuren maar dat lijkt me ook geen ramp. Wij gaan toch niet heel meisjesspecifiek of jongensspecifiek inkopen doen, daar hou ik persoonlijk niet zo van
Ik ga me nu nog niet te erg focussen op dat het een meisje wordt hoor, het kan nog steeds een jongen zijn. Maar ik denk dat het na de echte geslachtsbepaling niet heel vaak voorkomt dat het niet klopt. Hoewel het natuurlijk altijd kan gebeuren maar dat lijkt me ook geen ramp. Wij gaan toch niet heel meisjesspecifiek of jongensspecifiek inkopen doen, daar hou ik persoonlijk niet zo van
woensdag 11 januari 2017 om 13:28
Wat leuk, weer een paar goede echo's!
Grappig, ik appte net mijn vriend dat ik een paar plopjes / gekriebel voelde en dat ik overal lees dat dat de baby zou kunnen zijn die schopt maar dat dat volgens mij nog best vroeg is als ik dat zo overal lees (vandaag 14 + 5)
Ik heb zelf geen flauw idee of we een jongen of meisje krijgen maar vriend is ervan overtuigd dat het een jongen is. 23 januari weten we het, nog even afwachten.
Grappig, ik appte net mijn vriend dat ik een paar plopjes / gekriebel voelde en dat ik overal lees dat dat de baby zou kunnen zijn die schopt maar dat dat volgens mij nog best vroeg is als ik dat zo overal lees (vandaag 14 + 5)
Ik heb zelf geen flauw idee of we een jongen of meisje krijgen maar vriend is ervan overtuigd dat het een jongen is. 23 januari weten we het, nog even afwachten.
woensdag 11 januari 2017 om 13:35
woensdag 11 januari 2017 om 20:19
Nog even wachten mlsc en dan kan jij de schopjes bij je vriendin ook voelen lijkt me ook zo'n leuk moment als vriend de schopjes kan voelen.
Morgen kijken bij een bedje en commode in de advertentie stond dat haar zoon niet in het bedje heeft geslapen omdat hij bij haar op de slaapkamer sliep. Moet dus in super goede staat zijn en stond voor een spotprijsje te koop als het er allemaal netjes uit ziet hoeven we alleen nog een losse kledingkast te kopen en dan is de babykamer op accessoires na compleet.
Morgen kijken bij een bedje en commode in de advertentie stond dat haar zoon niet in het bedje heeft geslapen omdat hij bij haar op de slaapkamer sliep. Moet dus in super goede staat zijn en stond voor een spotprijsje te koop als het er allemaal netjes uit ziet hoeven we alleen nog een losse kledingkast te kopen en dan is de babykamer op accessoires na compleet.
vrijdag 13 januari 2017 om 06:59
quote:tasje76 schreef op 12 januari 2017 @ 16:09:
Leuk een jongen Nijntje!! Was het een tegenvaller voor je zoontje?
Haha nou toen we weg gingen zei hij "mama ik wil geen broertje"
Maar de volgende ochtend knuffelde en aaide hij mijn buik en zei toen "ik lieve jou broertje"
Hij moet even omschakelen maar komt vast goed!
Leuk een jongen Nijntje!! Was het een tegenvaller voor je zoontje?
Haha nou toen we weg gingen zei hij "mama ik wil geen broertje"
Maar de volgende ochtend knuffelde en aaide hij mijn buik en zei toen "ik lieve jou broertje"
Hij moet even omschakelen maar komt vast goed!
vrijdag 13 januari 2017 om 11:42
Dank jullie wel! M'n verjaardag eindigde alleen minder leuk: ik heb bij het volleyballen mijn enkelbanden gescheurd. Nu loop ik op krukken, ook heel fijn met de voorspelde sneeuw en ijzel Echt ontzettend balen, want ik had juist zo'n zin om nog een maandje of wat lekker te volleyballen voordat mijn buik te groot zou worden. Nu ziet het ernaar uit dat ik tegen de tijd dat mijn enkel is hersteld, sowieso niet meer zal kunnen spelen. Nu maar op zoek naar een lage-impact sport... jullie nog ideeën?
Gefeliciteerd Nijntje, een jongen, wat leuk! En schattig die reactie van je andere zoontje
Superuitslag Bumpersticker, gefeliciteerd! Wij zijn nu op dezelfde datum uitgerekend!
Happy, leuk dat je de baby hebt gevoeld!!
Gefeliciteerd Nijntje, een jongen, wat leuk! En schattig die reactie van je andere zoontje
Superuitslag Bumpersticker, gefeliciteerd! Wij zijn nu op dezelfde datum uitgerekend!
Happy, leuk dat je de baby hebt gevoeld!!