Uitgerekend juni 2019 (met tabel)

16-10-2018 13:31 622 berichten
Hier ons doorstarttopic inclusief tabel!

Wegens overweldigende belangstelling van zwangere vrouwen is de tabel momenteel VOL

Naam Lftd #Kind Uitger.da Afspraken :heart: J/M/O Bzh
spinnetje_ 26/43 - 5-6-19 - :heart: M -
Suikerwafel 28/28 2 9-6-19 - :heart: J vrouw draagt kind
Broodje hagelslag83 35/35 3 14-6-19 - - - -
Beelicious 35 3 13-6-19 - - 💙 Ks in wk38
Calm 34/31 2 14-6-19 - :heart: - -
CHL 28 2 21-6-19 - - M -
Juul2014 27/27 2 21-6-19 2 jan contr vk :heart: - -
eneriirene 30/31 1 21-6-19 4-1 geslachtsecho :heart: - -
Zonnebloem111 30/32 1 24-6-19 - :heart: - zwangerschapsafbreking mei 2018 bij 15 wk
Enorah 29/28 2 27-6-19 - :heart: - -
Stringy 29/34 1 28-6-19 6-2 20wekenecho :heart: J onder controle bij gynaecoloog
:hug: Alfirin :hug: KoekoekK :hug: XLau :hug:

Modji, Rokje, Cantate, Stroopwafel654321: van jullie hebben we al een tijdje niks meer gehoord, voor het overzicht hebben we jullie uit de tabel gehaald. Als je weer mee wil schrijven, altijd welkom! [/
anoniem_377607 wijzigde dit bericht op 06-02-2019 21:47
94.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er een beetje doorheen. Mn man en ik hebben vannacht zeer slecht geslapen, omdat ik opeens in mijn hoofd heb dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Ik heb geen klachten daarvan, wel wat buikpijn, maar komt denk meer vanuit mn darmen, maar ik vind het zo raar dat mn zwangerschapstest zo laat positief was.
Ik heb een onregelmatige cyslus, 28,28,24,31 dagen. Heb eerst getest op dag 34, omowit. Toen op 38, ministreepje en toen pas op 45, hele duidelijke positieve test..
Dat is raar toch?
En nu zag ik dat je dit bij buitenbaarmoederlijke zwangerschappen ook hebt, een laag hcg
Alle reacties Link kopieren
Als je een onregelmatige cyclus hebt kan het natuurlijk ook gewoon zijn dat je deze keer een wat langere cyclus had. Rot hoor, die zorgen en dan duurt wachten lang.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend fleur1234! Ik herken je zorgen. Bij mijn miskraam had ik ook een best langzaam oplopende test en het werd geen knalpositieve test. Ik kreeg met mijn miskraam krampen op 1 plek in de baarmoeder, continue dezelfde plek. Ik was me toen nog niet zo bewust van de optie van een BBZ. De verloskundige begon wel al door te vragen aan de telefoon of ik last van mijn schouders had en gevoel dat ik ontlasting moest maken de hele tijd. Doordat het bloeden die dag weer stopten is er de dag erna een echo gemaakt. Hierop was niet zeker of er iets te zien was in de baarmoeder. 3 dagen later begon het bloeden weer. Doordat ik geen stolsels verloor bleef het vreemd. Week na start miskraam weer een echo gehad, die ochtend was het bloeden weer gestopt. Op de echo was niks zichtbaar in de baarmoeder, alleen wat bloed nog zei ze. Mijn test was een week later echter nog net zo positief, dus de verloskundige heeft mij toen doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bij gynaecoloog echo gehad en die zag niks in de eierstokken. HCG laten prikken en die was 70. Week later nogmaals HCG moeten laten prikken en die was genormaliseerd.
Er was gelukkig niks aan de hand, maar oh wat heb ik slecht geslapen die nachten.. bang dat het een BBZ was.

Hoeveel weken ben je met je eerste echo? Misschien kun je bij zorgen gewoon even de verloskundige bellen.
Je bent wel in 7 dagen van een mini streepje naar een duidelijke test gegaan. HCG verdubbelt zich om de 2 a 3 dagen. Dus dat klinkt wel netjes. Niet iedereen test even vroeg positief en wellicht had je dit keer een lange cyclus en ben je minder ver dan je denkt.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie snelle reacties. Ik heb de echo op 31 okt, ben dan 8.5 week. Maar ik hoop inderdaad dat ik gewoon minder ver ben dan ik dacht en een lange cyclus had. Ik heb de verloskundige gemaild, weet niet of dat mag, maar ben niet in de gelegenheid om te bellen..
Fleur wat een intens enge en nare gedachtegang kan dat zijn he? Ik herken het van mijn ma in mei; maar ik had duidelijk gevoel van rugweeen en met name aan 1 kant! Inderdaad die schouder is ook iets om in de gaten te houden; maar goed dat je hebt gemaild! Contact zoeken mag naar mijn ervaring altijd; beter te vaak dan met zorgen lopen terwijl dat niet hoeft! Hopelijk reageren ze gauw en ben je idd gewoon wat minder ver! Niet met ovulatietesten gewerkt?
[url]
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 17-02-2019 20:20
94.29% gewijzigd
Moeder voor moeders is hier geweest en moest weer even testen :hyper:
Wilde even de vreugde van de dikke lijn delen, zie linkje :)


Kreeg een hele mooie zachte omslagdoek cadeau omdat ik meedeed, super blij mee!

Doe mee tot de 16e week: dat is 1 januari!!! Wat klinkt dat ver weg zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Nee geen ovulatietesten. Hadden ze wel in huis, maar we waren weg op de voorspelde vruchtbare dagen, dus leek me wat lastig..

Mooie streep cleidy!
@Fleur: was mss je eisprong laat en duurde het daarom even voor je een dikke streep had? De ene vrouw produceert sneller/meer hCG maar dat betekent niet dat er dan ook gelijk iets mis is. Zou de echo ook eerder mogen, zodat je gerustgesteld kan worden?
Fijn dat je wel al gemaild hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij mijn beide kinderen pas 2 dagen na NOD heel licht positief getest en ik had een hele regelmatige cyclus. Nu was de test veel donkerder meteen dus ben ik bang voor een tweeling ;)
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Ik hoop dat je eerder langs mag komen voor een echo :hug:
Chocoladestukjes schreef:
22-10-2018 12:46
Ik heb bij mijn beide kinderen pas 2 dagen na NOD heel licht positief getest en ik had een hele regelmatige cyclus. Nu was de test veel donkerder meteen dus ben ik bang voor een tweeling ;)

Haha :D wordt een spannende echo dus!!

Wel fijn dat je dit vertelt, zou mij zeker geruststellen!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hard in dit topic. Vrouw en ik waren voor het eerst een weekendje samen weg sinds de komst van onze kleine meid. Nu thuis en vakantie, dus alle tijd om uitgebreid te reageren.

Fleur: Huisarts bellen als je twijfelt. Wij hebben onze echo eigenlijk pas 1 nov. Omdat wij ook het vermoeden hadden van een buitenbaarmoedelijke zwangerschap ivm pijn en bloedverlies, hebben we huisarts gebeld en werden we diezelfde dag nog doorgestuurd naar het ziekenhuis. Als dat het is, moet het zo snel mogelijk opgelost worden. Ik hoop het natuurlijk niet voor je, maar wellicht kan het ook je zorgen wegnemen. :hug:

Stroopwafel & Cantate: hoe gaat het nu? Hopelijk betekent het bloedverlies niets.

Cleidy & xLau: ik mis het niet om zwanger te zijn, maar merk wel dat ik er veel mee bezig ben. Ik ben nog maar een maand gestopt met borstvoeding. De dag dat ik de laatste voeding gaf was de dag dat vrouw geinsemineerd is. Dus mijn 9 maanden af lopen precies gelijk met haar 9 maanden op. Het 9 maanden boek heb ik ook weer te voorschijn gehaald omdat ze me veel vraagt of ik iets ook had. Het lastige vind ik dat ik nu weet wat het is, en bij elk pijntje wil dat ze het omschrijft om te kijken of het wel of niet goed is. Het is lastig dat ik niet voel wat zij voelt ofzo, zeker omdat ze veel pijn heeft. Maar dat gezegd hebbende, ik heb een prima (vrij lange) bevalling gehad, maar hoef dat nou niet per se nog een keer. Borstvoeding vind ik ook maar zozo, dus leuk om straks alleen maar positief bezig te zijn met de nieuwe baby ;).

Houden jullie een 9 maanden boek bij?

Moeders voor moeders: Vrouw heeft zich toch aangemeld. Die omslagdoek waren wij ook blij mee! Als je iemand anders aandraagt krijg je ook nog een fijn badjasje, dus mochten er nog zwangere vriendinnen in je buurt zitten ... ;).

Seks: ik durf het ook niet aan om met mijn vrouw te vrijen, wat erg. Zeker omdat ze bloedverlies heeft gehad. Nu heeft ze ook te veel pijn, maar als het goed gaat hoop ik wel dat het weer kan. Mijn libido is nu net aan het terugkomen door het stoppen met de bv namelijk, lekkere timining allemaal haha.
We vermoeden dat het haar darmen zijn. Ze krimpt vaak helemaal ineen van de kramp. Herkennen jullie dat?

Testen: bij het meisje dat ik droeg deden we er 3, vrouw heeft er 4 gedaan. De eerste keer testte ze en ik zag een streepje maar zij vond het te licht (toen zei ik de befaamde woorden: een streep is een streep zegt het vivaforum ;) ), dag later weer en weer een dag later weer, en op de een of andere manier is er tussendoor nog 1 gedaan?
Ik heb deze prille zwangerschap ook flinke buikkrampen gehad en donderdag en zaterdag iets bloedverlies. Morgen de intake bij de vk. Ben positief ingesteld,
Dat was ik bij de vorige 2 ook! Voel me ook wel zwanger, ben vooral moe.
Blij dat het herfstvakantie is, de oudste is uit logeren en de jongste doet even een tukkie.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat is het ook een beetje. Ik heb geen pijn en geen bloedverlies. Als patienten mij zouden bellen met deze klachten zou ik ze niet direct insturen voor een echo..
Verloskundige heeft niet teruggemaild. Morgen toch maar proberen te bellen.
Bedankt voor al jullie lieve reacties.

9 maandenboek wil ik graag gaan bijhouden, maar pas na de echo.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het met jou cantate?
Alle reacties Link kopieren
Net een kloppend hartje gezien op de echo, ik ben 8+3 ongeveer en het is er maar eentje!

Vooral bij de eerste 2 ook veel krampen gehad, nu ook maar iets minder. Ook vaak pijn op de plek van mijn eierstokken maar dat bleek dus nooit iets te betekenen. Het lichaam is een raar iets.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn chocoladestukjes!!
Alle reacties Link kopieren
Fijn chocoladestukjes!

Ik heb me vandaag maar weer aangemeld bij moeders voor moeders én bij de verloskundige. Heb de eerste afspraak staan voor 13 november, maar dat is voor mijn gevoel nog heel ver weg!
Alle reacties Link kopieren
Chocoladestukjes gefeliciteerd met het kloppende hartje!! Wat fijn :) hopelijk zullen er veel volgen.

Kramp herken ik niet, bij mij is het meer een zeurderige pijn met heel soms een steek.

Bah wat balen dat meerderen hier bloedverlies hebben. Hopelijk heeft het niets te betekenen, maar kan me voorstellen dat het je heel erg onzeker maakt.

CHL je hebt de dag na mij de afspraak met de VK zie ik. Vinden jullie de dagen ook zo lang duren tot de eerste echo...pff er is morgen pas een week voorbij sinds m’n positieve test, voelt echt als een maand.
Alle reacties Link kopieren
Bij de eerste had ik geen idee hoe ver ik was (heel onregelmatige cyclus) en zat ik al 2 dagen na de positieve test bij de verloskundige om een kloppend hartje te zien. Dan valt het toch wel even tegen om nog 3 weken te moeten wachten :biggrin:

Ik weet het nu natuurlijk pas 3 dagen, maar het lijkt alsof ik al weken met een geheim rondzeul :facepalm:
Wij gaan niet wachten tot 13 weken voor we het vertellen, het is echt puur omdat ik het met dat shirtje wil doen :P
Alle reacties Link kopieren
@Cleidy: Dikke knaltest!! Goed dat je er aan mee doet:)

@Suikerwafel: Het lijkt me wel heel mooi dat jullie dat allebei een keer kunnen ervaren. En je zult een goeie steun zijn tijdens de bevalling door je ervaring :p
Wat betreft pijn aan de darmen, ik heb het zelf heel vaak 's ochtends als ik naar het toilet moet. Dan kan ik echt in elkaar krimpen van de pijn. Had dit ook toen ik niet zwanger was (heb PDS), maar nu nog erger.

@Chocoladestukjes: Wat fijn van je mooie echo! Merk je na zo'n echo dat je je dan ook minder druk maakt of het nog mis gaat? Of blijft dat gevoel tot 12 weken?

Hier begin ik steeds meer het vreemd te vinden dat ik zwanger ben. Komt ook omdat de krampjes zo goed als weg zijn. Gelukkig nog wel gevoelige borsten, anders had ik het niet eens meer geloofd. Meer mensen die bijna niks voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik voel nog niks eigenlijk. Het is dat ik al een klein buikje krijg en een zwangere neus heb, maar bij de eerste was ik ook al een eind op weg toen de kwaaltjes kwamen.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil me heel voorzichtig bij jullie voegen...
Ik schreef kort mee met het uitgerekend in mei 2019 topic. Maar dat liep uit op een vroege miskraam met 5 weken. Nu direct erna weer zwanger dus..
Nu 28 juni uitgerekend van m’n 4e kindje. Voor m’n vriend de eerste...

Mijn gegevens
Romy, 36 jaar, m’n 4e kindje, 28 juni uitgerekend

Verder nog geen afspraken gemaakt want dat durf ik nog niet zo goed. Ik durf ook nog niet zo heel goed blij te zijn. Ben elke keer toch weer bang dat ik begin te bloeden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven