Uitgerekend mei 2019

25-08-2018 08:46 765 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,

Sinds gisteren een duidelijke positieve test!
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was/is dus weet niet de precieze uitrekendatum, zal begin mei zijn!

Hopelijk komen er snel nog meer positieve testen!

graag je gegevens dikgedrukt, wanneer bij ons tabel wil

NaamLeeftijd#UDJ/M/V:heart:Afspraken
Frigga27 jaar1e22 aprilV:heart:
Hollandsglorie33 jaar1e (2e)30 aprilJ:heart:
Aster8434 jaar1e2 meiV:heart:
Ananas201835 jaar3e4 meiJ:heart:
WinterDS27 jaar1e5 meiJ :heart:
Foxie2935 jaar2e7 meiJ :heart:
Isayez27 jaar2e7 meiJ:heart:
Mommy201827 jaar2e8 meiV:heart:
Zsa-zsaa30 jaar1e8 meiJ:heart:
bloomaday27 jaar1e9 mei?:heart:
Lulu6228 jaar2e11 meiM:heart:
Wildeperzik29 jaar1e11 meiJ:heart:
Meiks31 jaar1e12 meiM :heart:
Saar201727 jaar1e12 meiM:heart:
Huisjenr627 jaar2e15 meiV:heart:

:hug: Leeuw32 :hug: *FRozen_Star* :hug: Verliefdenonzeker :hug: Evalot :hug:
isayez wijzigde dit bericht op 03-01-2019 19:17
83.81% gewijzigd
Wat bijzonder Frigga! Wisten jullie al wat het wordt/zijn jullie er achter gekomen?
Ik vind het ook jammer dat het hier zo stil is. Lees wel mee met andere topics maar geen zin om aan te sluiten omdat hier al zoveel verteld is.

Ik heb ook deze week de 20 weken echo heel spannend! Zijn er nog meer die deze week de 20-weken echo laten maken?
Hee meiden
Afgelopen week heb ik de 20 weken echo gehad! Het is nog steeds een jongen en hij doet het goed. Hij zal wel weer wat kleiner zijn, maar daar ging ik eigenlijk al vanuit omdat R. ook al klein was bij de geboorte (partner en ik zijn beide niet groot)

Voelen jullie de kleine ondertussen al?
Fijn Isayez! Ik heb ook inmiddels mijn 20 weken echo gehad. Alles helemaal goedgekeurd en qua metingen precies op schema. Wij weten niet wat het wordt. Was wel heel verleidelijk om te zeggen en wat is het? Maar ons toch kunnen inhouden.

Ik voel de kleine al een tijdje. Heb wel een voorliggende placenta. Kleine druktemaker is het. En jij?
Gefeliciteerd Isayez en bloomaday!! Wat enorm fijn dat bij jullie ook alles goed is! Geniet ervan!
Wij wilden niet weten wat het wordt, dus dat weten we ook niet :).
Fijn, al die goede echo's! Hier gister ook een goede 20 weken echo gehad. Hadden eerder al een geslachtsbepaling gedaan dus wisten en geslacht al, en nu weer bevestigd dat het weer een meisje is!
Verder voel ik haar nu ook dagelijks. Nog niet heel sterk, maar wel echt duidelijk baby bewegingen.
Rond de 32 nog een extra echo om de placenta te controleren. Die ligt iets te dicht bij de uitgang. Had ik met mijn vorige zwangerschap ook en dat kwam helemaal goed, dus maak me geen zorgen. Meestal trekt dat vanzelf omhoog als de baarmoeder groeit.
Allemaal een gelukkig Nieuwjaar!!! Op een heel mooi jaar voor ons allen!
Hoe is 't dames? Via de app weet ik 't van de meesten, hoe is 't met de niet-appers?

Hier alles goed, wel erg last van bekken maar voel me verder goed, kleine smurf schopt er lekker op los en ik kan eindelijk een beetje genieten.
Hoe is het met iedereen??

Hier is het super, afgelopen week zijn wij trotse ouders geworden van een zoontje. We zijn zwaar verliefd! Een dagje in het ziekenhuis moeten blijven, maar nu weer thuis en het gaat super goed met ons!

Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat!
Wat goed frigga, gefeliciteerd! Hier alles goed, nog 2,5 week en dan krijg ik een geplande keizersnee. Als de smurf niet eerder komt dan.. Geniet van jullie mannetje!
Wat een fijn nieuws Frigga! Van harte gefeliciteerd!! Hoe kijk je terug op de bevallig?

Spannend ook Foxie29. Waarom is de keizersnede gepland? Lijkt mij best apart dat je al soort van een datum weet!

Hier nu een week met verlof. Ik vind het heerlijk. Kleine is lekker actief alhoewel ik wel merk dat hij/zij telkens minder ruimte heeft.
Hoe is't met jou bloom? Laat verlof of niet? Ja is een gek idee dat je 't al weet van te voren! Ik krijg een geplande keizersnee op basis van mijn vorige bevalling, waar ik enorm lang over gedaan heb en alsnog een keizersnee heb gehad. Er is een grote kans dat mijn bekken te nauw is.
Oké spannend! Nog even en dan kunnen jullie jullie kleine jongen fijn in de armen sluiten. Zo bijzonder.

Ja, ik ben uiteindelijk 5 weken van tevoren eruit gegaan. Zou eerst vier weken maar merkte dat mijn lijf en hoofd rust nodig hadden.
Gefeliciteerd Frigga!! Wat fijn dat je zoontje er is! Hoe is je bevalling geweest?

Hier nu 37+5 en alles gaat nog goed. Ik ben vooral heel heel heel erg klaar met het zwanger zijn. Mijn eerste dochter is met 37+6 geboren. Dus ik hoop op morgen baby! :)

@bloom, heerlijk dat je nu verlof hebt! Het niet meer per se iets moeten vind ik zo fijn! Goed dat je een weekje eerder gegaan bent :)
En lulu, al bevallen? Bloom aan 't genieten van je verlof? In de app is gister de 4e alweer bevallen; het gaat hard nu! Allemaal voor de uitgerekende datum..

En ik ga morgen bevallen 😳😳😍 zin in maar ook gezonde en ongezonde spanning..
Helaas nog niet foxie! Dame vindt het nog wel prima in mijn buik. De 4e alweer! Dat gaat snel inderdaad.
Jij heel veel succes morgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven